Материалдар / Атадан қалған асыл мұра. «Ұр, тоқпақ!» ертегісі

Атадан қалған асыл мұра. «Ұр, тоқпақ!» ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Тамыз 2024
171
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру ұйымының атауы

Еңбекші жалпы орта мектебі

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Педагогтің аты-жөні:

Мухтарова Д

Күні:

9.01.2024

Сынып: 2

Қатысқаны

Қатыспағаны

Тақырыбы

Атадан қалған асыл мұра.

«Ұр, тоқпақ!» ертегісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.

Сабақтың мақсаты

Шығарма мазмұнын түсінеді, оқиғаның соңын болжайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

«Мен қандаймын?»

-Сәлеметсіздер ме, балалар. Бүгін бізде ерекше сабақ болғалы отыр. Ендеше, менімен бірге қайталайық.

-Мен Таусоғар сияқты батылмын.

-Мен Желаяқ сияқты шапшаңмын.

- Мен аң патшасы арыстан сияқты айбаттымын.

- Мен ханшайым сияқты сұлумын.

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2. «Мен қандаймын?» жаттығуын орындайды.

Жарайсыңдар!


Әр дұрыс жауап үшін қолсағат корпусын жылжытып отырады.

Слайд



Үй тапсырмасын сұрау.

Қайталау

Өткен сабақты пысықтау. «Ұяшық таңдау» әдісі.

1.Оқиғасы «Денсаулық – зор байлық» деген нақылға құрылған мәтінді ата?

2.«Тазалық – денсаулық кепілі» Оқиғасы осы нақыл сөзге құрылған мәтінді ата.

3.Басталуы – шалдың төрт ұлы болуы

Жалғасуы – а)шалдың төрт ұлына өтініші

ә) төрт ұлдың жауабы

4.Бөлімдегі спорт тақырыбына жазылған шығарманы ата?

5.«Аурудың себебі» мәтіндегі негізгі ойды анықта?


Асық таңдау арқылы дәптерге орындаған тест тапсырмаларын тексереді.









Сұрақтарға жауап береді.

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!













Дескриптор:

1.Сұрақтарға жауап береді.1б

Әр дұрыс жауапқа сағат корпусын жылжытып отырады.


Сабақтың ортасы



Білу.





















Түсіну


































Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

Ой қозғау

«Мюнстерберг» әдісі

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2 Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 4


III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

«Ұр,тоқпақ» ертегісінің мультфильмін көрсету

1-тапсырма. Кестені мұғалімнің көмегімен түсіндір.


Атадан қалған асыл мұра

Халық ауыз әдебиетінің түрлері

Ертегілер

Аңыздар

Бесік жыры

Өтірік өлең Мысалдар Жұмбақтар Жаңылтпаштар Мақал- мәтелдер Шешендік сөздер

Ауызша тараған халық шығармала- ры


Ертегілердің түрлерін біліп ал




Оқылым және айтылым.

2-тапсырма. «Түсініп оқы» әдісі

Ұр тоқпақ ертегісін оқу





3-тапсырма. Жазылым

Үлгіге қарап, ертегі кейіпкерлеріне қатысты кестені толтыр.

Кейіпкерлер

Іс-әрекеттер

1.Шал

2.

3.

4.

Қазды босатады


Сергіту сәті

Көңілді күн


ЕБҚ

1.Қазыбайдың үш жақсы нәрсесін ата.

2.Ертегі кейіпкерлерін ата.



4-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі

бойынша сұрақтарға жауап бер.


Ертегінің жалғасын тауып көр.

Сұрақтар:

1)Шал қандай көңіл күйде қалды деп ойлайсың?

2)Шалдың ендігі іс-әрекеті қандай болмақ?

3)Ертегі әрі қарай қалай жалғасуы мүмкін?


5-тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

  1. Неліктен Қазбайдан әкелген қазанда еш нәрсе піспей қалды?

  2. Шалдың балаларға: «Шырақтарым,

«Пiс, қазаным, пiс!» демеңдер» деп ескерткені дұрыс болды ма?






Оқыған мәтіндеріңе сүйеніп, нақыл сөздің мағынасын түсіндіреді
































Ертегіні түсініп оқып, оның мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді .








Кестені толтырады






Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.









Ертегінің жалғасын тауып көреді.








Кейіпкерлер-дің іс- әрекеттерін анықтайды






ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!










Дескриптор:

1.Кестені мұғалімнің көмегімен түсіндіреді.



















Дескриптор:

1.Мәтінді түсініп оқиды. 1б

2.Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, өз сөздерімен айтып жеткізеді. 1б








Дескриптор:

1.Ертегі кейіпкерлерін толтырады. 1б
















Дескриптор:

1.Сұрақтарға жауап береді. 1б

2.Ертегінің жалғасын табады.1б





Дескриптор:

1.Кейіпкерлердің іс- әрекеттерін анықтайды.1б

2.оқиғаның соңын болжап табады. 1б






Оқулық








https://youtu.be/Bukb46Fd0Tg


Кесте































Топтық жұмыс




-Сюжеттік кестені толтырады.





-кейіпкер сөздерін сәйкестен-

діреді.





Дескриптор:

-Сюжеттік кестені толтырады




-кейіпкер сөздерін сәйкестендіреді.











-Жағдаят бойынша қиялынан сөйлемді жалғастырады




Сабақтың соңы





IV.Сабақты қорытындылау.

6-тапсырма.

«Тақия тастамақ» әдісі

Шалға қандай кеңес бере едің?

(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу):

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

Бұл сабақта қандай жаңа білім алдың

Үй тапсырма .

Ертегіні түсініп оқы

Оқушылардың білімін бағалау

















Үй тапсырма

сын жазады.




Өздері кері байланыс жасайды




Дескриптор

1.Ой қорытын-дысымен бөліседі. 1б













Қолсағат бойынша жиналған баллдарын есептеу


Балдар жиынтығын қою



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!