Сабақтың
басы
|
I.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Психологиялық
дайындық
«Мен
қандаймын?»
-Сәлеметсіздер ме, балалар.
Бүгін бізде ерекше сабақ болғалы отыр. Ендеше, менімен бірге
қайталайық.
-Мен Таусоғар сияқты
батылмын.
-Мен Желаяқ сияқты
шапшаңмын.
-
Мен аң патшасы арыстан сияқты
айбаттымын.
- Мен ханшайым сияқты
сұлумын.
|
1.Мұғаліммен
сәлемдеседі.
2. «Мен қандаймын?» жаттығуын
орындайды.
|
Жарайсыңдар!
Әр дұрыс жауап үшін
қолсағат корпусын жылжытып
отырады.
|
Слайд
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау.
Қайталау
Өткен сабақты пысықтау.
«Ұяшық таңдау» әдісі.
1.Оқиғасы
«Денсаулық – зор
байлық» деген нақылға құрылған мәтінді
ата?
2.«Тазалық – денсаулық
кепілі» Оқиғасы осы нақыл сөзге
құрылған мәтінді ата.
3.Басталуы – шалдың төрт ұлы
болуы
Жалғасуы – а)шалдың төрт ұлына
өтініші
ә) төрт ұлдың
жауабы
4.Бөлімдегі спорт тақырыбына
жазылған шығарманы ата?
5.«Аурудың
себебі» мәтіндегі негізгі ойды
анықта?
|
Асық таңдау арқылы дәптерге
орындаған тест тапсырмаларын
тексереді.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы!
Дұрыс!
Дескриптор:
1.Сұрақтарға жауап
береді.1б
Әр дұрыс жауапқа сағат
корпусын жылжытып
отырады.
|
|
Сабақтың
ортасы
Білу.
Түсіну
|
Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
таныстырамын.
Ой
қозғау
«Мюнстерберг»
әдісі
III. Жаңа
тақырып.
Білу және
түсіну Оқулықпен
жұмыс.
«Ұр,тоқпақ» ертегісінің
мультфильмін көрсету
1-тапсырма. Кестені мұғалімнің көмегімен
түсіндір.
Атадан қалған асыл
мұра
|
Халық ауыз
әдебиетінің түрлері
|
Ертегілер
Аңыздар
Бесік
жыры
Өтірік өлең Мысалдар
Жұмбақтар Жаңылтпаштар Мақал- мәтелдер Шешендік
сөздер
|
Ауызша тараған халық
шығармала- ры
|
Ертегілердің
түрлерін біліп ал
Оқылым және
айтылым.
2-тапсырма.
«Түсініп оқы» әдісі
Ұр тоқпақ ертегісін
оқу
3-тапсырма.
Жазылым
Үлгіге қарап, ертегі
кейіпкерлеріне қатысты кестені
толтыр.
Кейіпкерлер
|
Іс-әрекеттер
|
1.Шал
2.
3.
4.
|
Қазды
босатады
|
Сергіту
сәті
Көңілді
күн
ЕБҚ
1.Қазыбайдың үш
жақсы нәрсесін ата.
2.Ертегі
кейіпкерлерін ата.
4-тапсырма. «Сұрақ-жауап»
әдісі
бойынша сұрақтарға
жауап бер.
Ертегінің жалғасын тауып
көр.
Сұрақтар:
1)Шал қандай көңіл күйде қалды
деп ойлайсың?
2)Шалдың ендігі іс-әрекеті
қандай болмақ?
3)Ертегі әрі қарай қалай
жалғасуы мүмкін?
5-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі.
-
Неліктен Қазбайдан
әкелген қазанда еш нәрсе піспей
қалды?
-
Шалдың балаларға:
«Шырақтарым,
«Пiс, қазаным, пiс!»
демеңдер» деп ескерткені дұрыс болды
ма?
|
Оқыған мәтіндеріңе
сүйеніп, нақыл сөздің мағынасын
түсіндіреді
Ертегіні түсініп
оқып, оның мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді
.
Кестені
толтырады
Сергіту сәтін іс-қимылмен
көрсетеді.
Ертегінің жалғасын тауып
көреді.
Кейіпкерлер-дің іс-
әрекеттерін анықтайды
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Дескриптор:
1.Кестені мұғалімнің көмегімен
түсіндіреді.
Дескриптор:
1.Мәтінді түсініп оқиды.
1б
2.Мәтіндегі негізгі ойды
анықтап, өз сөздерімен айтып жеткізеді.
1б
Дескриптор:
1.Ертегі кейіпкерлерін
толтырады. 1б
Дескриптор:
1.Сұрақтарға жауап
береді. 1б
2.Ертегінің жалғасын
табады.1б
Дескриптор:
1.Кейіпкерлердің іс-
әрекеттерін
анықтайды.1б
2.оқиғаның соңын болжап
табады. 1б
|
Оқулық
https://youtu.be/Bukb46Fd0Tg
Кесте
|
Сабақтың
соңы
|
IV.Сабақты
қорытындылау.
6-тапсырма.
«Тақия тастамақ»
әдісі
Шалға қандай кеңес бере
едің?
(оқу мақсаты мен
бағалау критерийлеріне
оралу):
-Бүгінгі оқу мақсаты
қандай болды?
-Жетістік
критерийлеріне жеттік пе?
Бұл сабақта қандай
жаңа білім алдың
Үй тапсырма
.
Ертегіні түсініп
оқы
Оқушылардың
білімін бағалау
|
Үй
тапсырма
сын
жазады.
Өздері кері байланыс
жасайды
|
Дескриптор
1.Ой қорытын-дысымен
бөліседі. 1б
Қолсағат бойынша
жиналған баллдарын есептеу
Балдар жиынтығын
қою
|
|