"Атакәсіп" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Атакәсіп" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Атакәсіп" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Мамандықтар әлемі 39 - сабақ

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:4 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Атакәсіп

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

4.​1.​4.​2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау

Сабақтың мақсаты

Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

Таныстырылым құрастыру

Құндылық

Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін сақтауға, отаншылдық пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақ

тың басы

2 минут


3 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

«Күннің шуағы» әдісі

Үй тапсырмасын сұрау

«Әжемнің қымызы» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бер.


Видеоролик тамашалайды.

Ал балалар, видеода не жайлы айтты? Не түсіндіңдер?

Жарайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Атакәсіп» екен.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалайсың

Таныстырылым жасайсың


«Ой қозғау» әдісі

Оқы,бұл кәсіптер қандай мамандыққа айналғанын анықта

Кестенің екі бөлімін толтыр.

«БББ» әдісі

1.Соқамен жер жыртады, егін егеді.

2.Малды көлік ретінде, өнімдерін киім тағам үшін өңдеп, тұтынады.

3.Қайық, кеме жасайды, балық аулайды.

4.Ағаштан баспана салып, кірпіштен, тастан сәнді сарайлар тұрғызады.

Білемін

Білгім келеді

Білдім





Баланың назарын сабаққа аудару


Балалар күн шуағын аша отырып сергіп, топқа бөлінеді.


Сұрақтарға жауап береді.


Видеоролик тамашалап, тақырыпты ашады.





Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады




Кәсіптер қандай мамандыққа айналғанын анықтайды


Кестенің екі бөлімін толтырады










Жарайсың!

Керемет!

Жақсы!


Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді (1б)




Жарайсың!

Керемет!

Жақсы!










Дескриптор:

-кестені толтырады


Жарайсың!

Керемет!

Жақсы!













Кестені толтырады

Сабақ

тың ортасы

10 минут












10 минут


















Сергіту сәті

2 мин

1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс

«Құрастыр» әдісі

Мәтінді оқы.

Ыбырай Жақаевтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет

Аңыздың мазмұнын берілген етістіктердің көмегімен әңгімеле.


Қартайды ,табыс етпек болды, назаланды, кейіді, көз жұмды, күйзелді, бармағын тістеді, өкінді, аттанды.



2-тапсырма Жұптық жұмыс

«Кесте» әдісі

Сұрақтардың жауабын кестеге жаз.

Сұрақтар

Жауаптар

Кейіпкерлердің іс –әрекеті мен көңіл күйі не себепті өзгерді?


Мақсұт қай мамандықтың иесі болды?


Мәтіндегі жер-су атаулары қай елді мекенде орналасқан?


Мәтінде қандай мақал-мәтел жазылған?




«Қайтала» әдісі

Бейнекөрініс ұсынылады

Мәтінді оқып,Ыбырай Жақаев туралы мәліметпен танысады.Күріш

тің пайдасы туралы бейнекөрініс тамашалайды.











Кестедегі берілген сұрақтарға жауап жазады.
















Бейнекөріністегі қимылды қайталайды

«Басбармақ»

арқылы

Дескриптор:

аңыздың негізгі ойын анықтайды-1б











«Комментарий»

арқылы

Дескриптор:

кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды-1балл

сөйлемнің ойын дәл жеткізеді-1балл

елдімекеннің атын жазады-1балл

мақал- мәтелді жазады-1балл






Жарайсың!

Керемет!

Жақсы!

Слайд

Оқулық

12-13 бет







Қазақстан картасы

таратпа












https://youtu

.be/KdPUqAjuRgY

Сабақ

тың соңы

11 минут


3-тапсырма Топтық жұмыс

«Презентация» әдісі

Дәнді-дақылға таныстырылым жаса.

Шығармашылық жұмыстың реті

-таныстырылымның тақырыбын тап

-дақылды баптап өсіруші кәсіп иесімен таныстыр

-дақыл туралы жұмбақ, сөзжұмбақ,өлең құрастыр.



Қорытынды сұрақтар?

Күріштің қандай пайдасы бар?

Күріш өсірудің қандай ерекшеліктері бар?


Тапсырмаларды ретімен орындап, таныстырылым жасайды





«Отшашу» арқылы бір –бірін бағалайды


Дескриптор:

шығармашы

лық жобаның тақырыбын анықтайды-1б

ойын түсінікті және дұрыс жеткізе алады-1балл

екі немесе бірнеше сөздің қосымшалары

нан, соңғы буындарынан ұйқасым таба алады -1балл

ой бірізділігін сақтай біледі-1балл

Мамандық иелерінің суреті


А4, маркер

желім

Сабақ

тың аяғы

7 минут

«Ойлан балақай!»әдісі арқылы кері байланыс аламыз Түсіндім, сұрағым бар, түсінбедім батырмаларын басу арқылы кері байланыс аламыз

Үй тапсырмасы

Мәтіннен Сыр өңірін сипаттайтын эпитет сөздерді тауып жаз. Күріштен жасалатын бәр тағамның даярлау тәсілін сұрастырып, жазып ал.

Кері байланыс жасайды







Күнделіктеріне жазады

Жарайсың!

Керемет!

Талпын!

Кері байланыс ЖИ





Сұрақтар

Жауаптар

Кейіпкерлердің іс –әрекеті мен көңіл күйі не себепті өзгерді?




Мақсұт қай мамандықтың иесі болды?


Мәтіндегі жер-су атаулары қай елді мекенде орналасқан?


Мәтінде қандай мақал-мәтелдер жазылған?










Атакәсіп атаулары

Білемін

Білгім келеді

Білдім

1.Соқамен жер жыртады, егін егеді.






2.Малды көлік ретінде, өнімдерін киім тағам үшін өңдеп, тұтынады





3.Қайық, кеме жасайды, балық аулайды.






4.Ағаштан баспана салып, кірпіштен, тастан сәнді сарайлар тұрғызады.


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2025
13
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі