Ұйымдастырушы ізденушілік
кезеңі
|
Балалар қане естеріне
түсіріндерші,өткен математика сабағында не туралы өтіп едік?
Иә,дұрыс айтасындар,біз 5-санын тура және кері санағанбыз,ендеше
тағы қайталап,санап шығайық.Балалардың жауабын тындау.Балалар
қарандаршы бізге геометриялық пішіндер қонаққа келіпті,жүріндер
қарсы алайық.Геометриялық пішіндер арқылы өткен сабақтарды есімізге
түсіреміз де,жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырамын.Бір санды
атаймын,мысалы:бес саны,ал алдарына бірнеше затты қойып,осы
заттардан аталған санды санап ал деп,заттарды жан жаққа
қойып,(алма, сәбіз, жидек),осылардан өздері жоғарыда айтылғандай
бес алманы алып шығады. Дидактикалық ойын:»Қай сан қалып қойды?»
ойын шарты: 1 2 4 5,тақтаға жазып,ал балалар болса тез арада қандай
санның жоқ екенің тауып айта алуы шарт.
Ойынға барлық баланы
қатыстыру. Әрі- қарай сабақты
жалғастырамыз.
Балалардың
сұрақтарға толық және дұрыс жауап берулерін қадағалау.Тапсырмалар
беру. Дидактикалық ойын:»Көршісін тап»,шарты:
2-1-1-2.4-3-3-4:мысалы:бірдін көршісі екі,екінің көршісі бір,деп
жауап беру керек.
|
Балалар сұрақтарға жауап
береді.
-Өткен сабақта біз бес санын
тура және кері санауды үйрендік.
-бір,екі,үш, төрт,
бес.
-бес, төрт, үш, екі,
бір.
Балалар топқа бастарында
сандар атрибуттарын киген пішіндерді қарсы алуға алдарыннан
шығады.
-Үш бұрыш, төрт
бұрыш,
-дөнгелек, сопақша,шаршы, деп
жауап береді. Сондай-ақ,балалар пішіндердін түстерін,неге
ұқсайтындарын да айтып бере алды.
Балалар қимыл қозғалыс жасап
сергіту сәтін жасады. Бойларын сергітті.
Дидактикалық ойынды түсіне
ойнай алды.
-үш саны жоқ.екі саны жоқ,деп
жарыса қызыға ойнады.
Келесі ойынды да,жақсы
ойнап,білмей жатқандарға көмек көрсете
алды.
|
Рефлекстік түзету
кезеңі
Қорытындылау
Өзін-өзі
бағалау
|
Ойыннан кейін бүгінгі өтілген
сабақты қайталау.
-Балалар біз аталған
санды,заттан санай алдық па?
-Қане тағы бір
қайталайықшы?
-Сабақ сендерге ұнады
ма?
Сабақты қорытындылай
келе,балалардың ойын кезінде,сабақ барысында өте жақсы
қатысқандарын айтып өту.
Жұлдызша
беріп,мақтау,мадақтау.
|
Балалар сабаққа жақсы
қатысып,сұрақтарға дұрыс жауап бере алды.
-Иә,санай
алдық.
-Өте
ұнады.
Бір-бірлеріне қошеметтеп
қолдарын шапалақтады.
|