Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі | Балалар қане естеріне түсіріндерші,өткен математика сабағында не туралы өтіп едік? Иә,дұрыс айтасындар,біз 5-санын тура және кері санағанбыз,ендеше тағы қайталап,санап шығайық.Балалардың жауабын тындау.Балалар қарандаршы бізге геометриялық пішіндер қонаққа келіпті,жүріндер қарсы алайық.Геометриялық пішіндер арқылы өткен сабақтарды есімізге түсіреміз де,жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырамын.Бір санды атаймын,мысалы:бес саны,ал алдарына бірнеше затты қойып,осы заттардан аталған санды санап ал деп,заттарды жан жаққа қойып,(алма, сәбіз, жидек),осылардан өздері жоғарыда айтылғандай бес алманы алып шығады. Дидактикалық ойын:»Қай сан қалып қойды?» ойын шарты: 1 2 4 5,тақтаға жазып,ал балалар болса тез арада қандай санның жоқ екенің тауып айта алуы шарт.Ойынға барлық баланы қатыстыру. Әрі- қарай сабақты жалғастырамыз.Балалардың сұрақтарға толық және дұрыс жауап берулерін қадағалау.Тапсырмалар беру. Дидактикалық ойын:»Көршісін тап»,шарты: 2-1-1-2.4-3-3-4:мысалы:бірдін көршісі екі,екінің көршісі бір,деп жауап беру керек. | Балалар сұрақтарға жауап береді.
-Өткен сабақта біз бес санын тура және кері санауды үйрендік.-бір,екі,үш, төрт, бес.-бес, төрт, үш, екі, бір.Балалар топқа бастарында сандар атрибуттарын киген пішіндерді қарсы алуға алдарыннан шығады.-Үш бұрыш, төрт бұрыш,-дөнгелек, сопақша,шаршы, деп жауап береді. Сондай-ақ,балалар пішіндердін түстерін,неге ұқсайтындарын да айтып бере алды.Балалар қимыл қозғалыс жасап сергіту сәтін жасады. Бойларын сергітті.
Дидактикалық ойынды түсіне ойнай алды.-үш саны жоқ.екі саны жоқ,деп жарыса қызыға ойнады.Келесі ойынды да,жақсы ойнап,білмей жатқандарға көмек көрсете алды.
|
Рефлекстік түзету кезеңі
Қорытындылау
Өзін-өзі бағалау
| Ойыннан кейін бүгінгі өтілген сабақты қайталау.-Балалар біз аталған санды,заттан санай алдық па?-Қане тағы бір қайталайықшы?-Сабақ сендерге ұнады ма?Сабақты қорытындылай келе,балалардың ойын кезінде,сабақ барысында өте жақсы қатысқандарын айтып өту.Жұлдызша беріп,мақтау,мадақтау. |
Балалар сабаққа жақсы қатысып,сұрақтарға дұрыс жауап бере алды.-Иә,санай алдық.-Өте ұнады.Бір-бірлеріне қошеметтеп қолдарын шапалақтады. |