Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
5 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа шолу
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жүреді.
- Картадан Қыпшақ даласы қай
жерде орналасқанын көрсетіңдер.
- Қыпшақ тармағынан тараған түркі халықтарын
атаңдар.
- Қыпшақтардың ұлттық киімдерін
сипаттаңдар.
Жаңа
тақырыпты ашу «Керме жіп» әдісімен
өтеді:
- Керме
жіпте қандай сөз тұр? (Атақты
тұлғалар)
- Атақты тұлғалар деп кімдерді
айтады?
- Олай
болса, бүгінгі сабағымызда «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбын
бастап, бабаларымыз - қыпшақтар туралы
оқимыз.
Сабақ
мақсаты жария етіледі.
Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді.
|
Жаттығу жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырып ашады.
Топқа бірігеді.
|
«Ауызша мадақтау» әдісімен
бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
|
Жаңа білім
10
мин
2 мин
10
мин
Бекіту
13 мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік жұмысы.
Қазақ-казах
-kazakh
Қазақ хандығы-Казахское
ханство-Kazakh khanatе
Ә) Мәтінмен
жұмыс.
Мәтінді оқып, өздеріңді Керей мен Жәнібек
сұлтандардың бірінің рөліне қойып, халықты өз соңдарыңнан
ертетіндей үндеу сөз дайындаңдар.
-Әрі қарай оқиға қалай өрбитініне болжам жасап
көріңдер. Керей мен Жәнібек сұлтандар бастаған халықты жат жерде не
күтіп тұрды?
-Қазақ хандығы құрылғаннан бері қарай қанша жыл
өтті? Жақында Қазақ хандығының құрылғанына қанша жыл толғаны аталып
өтті?
Сергіту сәтінде «Қаражорға»
билейді.
(Ж) 2-тапсырма –«Бізде бір
ой бар...» әдісі:
-Керей мен Жәнібек
сұлтандардың арасында өз қиялдарыңнан сұқбат құрастырып көріңдер.
Олар не туралы сөйлесуі мүмкін?
(Т, Д) 3-тапсырма –«Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі
а) Бейнебаян
түсіру.
Қазақ хандығының құрылуы
туралы бейнебаян түсіру керек деп ойлап, онда қамтылуы тиіс маңызды
оқиғалар тізімін жасаңдар.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
-Тақырыпқа сай сұрақтар құрастыр,
сыныптастарыңнан жауап ал.
|
Билеп
сергиді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
Оқиға соңын
болжайды-2балл.
Дескриптор:
- Сұлтандардың арасындағы
сұқбат үлгісін құрастырып көрсетеді-2балл.
Дескриптор:
Бейнебаянда қамтылуы тиіс
маңызды оқиғалар тізімін дайындайды-2балл.
|
Оқулық,
дәптер
|
Кері байланыс
5
мин
|
Кері
байланысты «Шеринг»
әдісі арқылы береді. Оқушылар
шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы
талдайды.
Оқу
тапсырмасы: Қазақ хандығы туралы фильм
қарап, ол туралы әңгімелеуге
дайындалу.
|
Кері байланыс жасайды.
Оқу
тапсырмасын жазып алады.
|
ҚБ қойылады.
|
|