Оқушыларды сабақтың тақырыбен
және мақсаттарымен таныстыру:
Тапсырма
№1:
Қарапайым табиғи нысандарды
жұппен талда. Мысалы: ағаш.
Табиғи ағаштың және
стильденген бейнесін таңдап алу. Оқушылардың талдауын
тыңдау.
Келесі сұрақтарды
талқыла:
- Бейнелер қандай материалда
орындалған?
- Қандай ағаштар табиғидан
бейнеленген, ал қайсысы өзгертіліп
салынған?
- Өз жауабыңды түсіндір. Неге
олай ойлайсың?
Мұратбаев Абдуахаттың және
Попова Светлананың жұмыстарынқарастыр.
Сұрақтарға жауап
бер:
- Картинаны қазақстандық
суретші салғанын анықтауға бола ма? Неге?
- Бұл картиналардың ерекшелігі
неде?
Мүмкін
жауаптар:
Иә, үйткені біз, қазақтың
ұлттық оюларын көріп отырмыз.
Қазақтың ұлттық стилінде
салынған суреттер.
Олар қандай ою-өрнектерді
білетінің сұрап алу. Суреттің А4 форматына орналастыруын еске
салу.
Стильдеу - бейнелеу өнерінде
композицияны қабылдау, суреттелген объектілерді саналы жеңілдету.
Сәндеу, ою және пішін, көлем және түс байланысы
жеңілдетілген.
Стильдеу функционалдық немесе
көркемдік экспрессивті қасиеттерге ерекше көңіл бөлу үшін жиі
сәндік өнерде қолданылады.
Стилизацияның керісінше
имитация болып табылады. Имитация - шындыққа
еліктеу.
Мұғалім. Адам жұмыс істеген кезде, ол
жиі кез-келген құралдарды (компьютер, балғамен, инені және т.б.)
пайдаланады. Суретші жұмыс істегенде, ол да құралдарды пайдаланады.
Сіздерде қолданатын кейбір құралдарды атайық. Мен жұмбақ жасырам,
ал сіздің жауапыңыз не екенін айтады:
Қысқа таяқ дiңi
бар,
Шиырлаған
iзiнде
Сайрап тұрар тiлi бар.
(Қарындаш)
Жіп жіңішке
денесі,
Ортасында
шегесі. (Қарындаш)
Түлі түсті
әпкелер
Сусыз
жалықты.
Ұзын, жұқа
ағай
Сақалмен суды
тасыды,
Және бірге
әпкелері
Үй және түтін салады.
(Қылқалам және бояу.)
Егер оған жұмыс берсен
-
Қарындаш босқа еңбектенді.
(Өшіргіш).
Қорқынышсыз өз
шашын
Ол бояуларға
батырып,
Қағаз бетінде
жүргізеді. (Қылқалам)
|