Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Атақты тұлғалар 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: №81 |
||||||
Сынып: 3
|
Қатысқандар саны: |
|
|||||
Қатыспағандар саны: |
|
||||||
Сабақ тақырыбы |
Көркем шығармалар. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.2.1 Күрделі әдістер мен техникаларды пайдаланып, материалдарды және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Бағалау критерийлері |
Білім алушы:
|
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика және терминология: Суретші, гүл Талқылауға арналған сұрақтар: …мына материалдар қолданылды. |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Әлем мәдениетінің әртүрлілігіне құрметпен қарау және ұлттық мәдениетті сақтау және дамыту үшін жағдай жасау. Бір-бірін тыңдай білу қабілеті. Бір-біріне құрметпен қарау. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
------ |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ-ны сабақ барысында қолданбайды. |
||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар іс жүзінде үйренгендерін қолданады. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы
10 минут |
Оқушыларды сабақтың тақырыбен және мақсаттарымен таныстыру: Тапсырма №1: Қарапайым табиғи нысандарды жұппен талда. Мысалы: ағаш. Табиғи ағаштың және стильденген бейнесін таңдап алу. Оқушылардың талдауын тыңдау. Келесі сұрақтарды талқыла: - Бейнелер қандай материалда орындалған? - Қандай ағаштар табиғидан бейнеленген, ал қайсысы өзгертіліп салынған? - Өз жауабыңды түсіндір. Неге олай ойлайсың? Мұратбаев Абдуахаттың және Попова Светлананың жұмыстарынқарастыр. Сұрақтарға жауап бер: - Картинаны қазақстандық суретші салғанын анықтауға бола ма? Неге? - Бұл картиналардың ерекшелігі неде? Мүмкін жауаптар: Иә, үйткені біз, қазақтың ұлттық оюларын көріп отырмыз. Қазақтың ұлттық стилінде салынған суреттер. Олар қандай ою-өрнектерді білетінің сұрап алу. Суреттің А4 форматына орналастыруын еске салу. Стильдеу - бейнелеу өнерінде композицияны қабылдау, суреттелген объектілерді саналы жеңілдету. Сәндеу, ою және пішін, көлем және түс байланысы жеңілдетілген. Стильдеу функционалдық немесе көркемдік экспрессивті қасиеттерге ерекше көңіл бөлу үшін жиі сәндік өнерде қолданылады. Стилизацияның керісінше имитация болып табылады. Имитация - шындыққа еліктеу. Мұғалім. Адам жұмыс істеген кезде, ол жиі кез-келген құралдарды (компьютер, балғамен, инені және т.б.) пайдаланады. Суретші жұмыс істегенде, ол да құралдарды пайдаланады. Сіздерде қолданатын кейбір құралдарды атайық. Мен жұмбақ жасырам, ал сіздің жауапыңыз не екенін айтады: Қысқа таяқ дiңi бар, Шиырлаған iзiнде Сайрап тұрар тiлi бар. (Қарындаш) Жіп жіңішке денесі, Ортасында шегесі. (Қарындаш) Түлі түсті әпкелер Сусыз жалықты. Ұзын, жұқа ағай Сақалмен суды тасыды, Және бірге әпкелері Үй және түтін салады. (Қылқалам және бояу.) Егер оған жұмыс берсен - Қарындаш босқа еңбектенді. (Өшіргіш). Қорқынышсыз өз шашын Ол бояуларға батырып, Қағаз бетінде жүргізеді. (Қылқалам)
|
С. Попованың картиналарымен сайт http://veta.kz/products/1198222 А. Мұратбаевтың картиналарымен сайт http://www.arvest.kz/gal.php?author=140 Мамыргүлді салу әдісі https://www.youtube.com/watch?v=m59bIpORM9E&index=7&list=PLy5VBwAcTZJf1oKfn_BrCNd3Zpcsc6VmW |
|||||
Сабақтың ортасы 26 минут 2 минут |
№ 3 тапсырма Практикалықт жұмыс Оқушыларға гүлдің суретін салып оны өрнекпен стильдеуін ұсыныңыз. Оқушылар гүлді түрлі-түсті акварель бояуымен бояп, кей бір бөлшектеріне фломастер қосу. Балаларға бүкіл қағаз бетіне үш негізгі түстер мен үлкен және кішкентай гүлдерінің қоспаларын бейнелеу ұсынылады. Гүлдер көшіруге болмайды, бірақ табиғат негізінде ойлап табуға болады. Гүлдердін суретін салу, үлкен суреттермен бүкіл бетті толтырып. Гүлді ашық күйде бейнелеу. Кейбір жұмыс тәртібі: • шашты уқаламай қылқаламды ұқыпты суға батыру мұқият ылғалдандырыңыз; • басқа бояу аларда, қылқаламды жуу қажет; • щетканы қағазға салып бетінде уқалауға және оны суда ұстауға болмайды; • қарындаштарпен сурет салғанада, сызықтар жінішке болу қажет және қарындашқа қатты баспау керек. Гүлдерді салыңыз және оларды оюлармен стильдендіріңіз. Гүлдерді акварельмен бояйыңыз және фломастермен бөлшектерді қосыңыз. Гүлдер суреттерін тарату, оюлармен стильдендіру. Кіші көрме жасап жұмыстарды бағалау. Дескрипторлар: - стильдендірілген гүлдердін суретін, қарапайым қарындашпен орындайды; - акварельдік бояулармен, композицияның түстік шешімі; - фломастерді қолданып ою-өрнектер әшекей салу; - жұмысты ұқыпты орындайды. Бір-бірін бағалау: оқушы-оқушы, мұғалім-оқушы. Саралау: Барлығы түстердің ең аз санын және өсімдіктің қарапайым түрлерін пайдаланатын болады. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгінеді. Кейбір оқушылар стилизацияның күрделі түрлерімен гүлдердің суретін орындайды. Кері байланыс. - тапсырманы қалай орындадыныз? - оны орындау қаншалықты қиын / женіл ба? Неліктен? |
Акварель, гуашь кистьтер, суға арналған ыдыс, фломастерлер |
|||||
Сабақтың соңы 2 минут |
Бағалау Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз. Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? |
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
Барлығы түстердің ең аз санын және өсімдіктің қарапайым түрлерін пайдаланатын болады. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгінеді. Кейбір оқушылар стилизацияның күрделі түрлерімен гүлдердің суретін орындайды. |
Бір-бірін бағалау.
Оқушы-оқушы.
Мұғалімнің байқауы. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. Сабақ барысында өткір және үшкір заттармен жұмыс жасағанда ескерту. |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |