сипаттау
әңгімелеу
Ахмет Байтұрсынов
«Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Оқу мақсаттары
3.3.3.1* мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату, баяндау/сипаттау мәтіндерін анықтау
3.4.1.1* тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру
3.5.1.2* өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану
Бағалау критерйі
Білім алушы
-
мәтіннің жанрын, түрлерін анықтайды;
-
сызбаны пайдаланып шағын мәтін құрастырады;
-
шағын мәтіндегі жалғауларды орынды қолдана алады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
-
Оқылым. Мәтінді мұқият оқыңыз. Тапсырманы орындаңыз .
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі құжат деректері негізінде | “Адырна” ұлттық порталы (adyrna.kz)
(Мәтін оқушылар деңгейіне бейімделген)

Ахмет Байтұрсынұлы тұңғыш әліпби жасаған ғалым. Ол Торғайда Сарытүбек деген жерде дүниеге келген. Бала кезінен көп кітап оқып, зерек бала болып өсті. Ахмет Ыбырай Алтынсарин мектебінде оқып сол сияқты ұстаз болуды армандады. Ахмет қазақ тіліндегі терминдерді жасап, анықтама берді.
(39 сөз)
Білім алушының аты-жөні__________________________ 3__ Күні___ақпан. «Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқылым. Мәтінді мұқият оқыңыз. Тапсырманы орындаңыз .

Ахмет Байтұрсынұлы тұңғыш әліпби жасаған ғалым. Ол Торғайда Сарытүбек деген жерде дүниеге келген. Бала кезінен көп кітап оқып, зерек бала болып өсті. Ахмет Ыбырай Алтынсарин мектебінде оқып, сол сияқты ұстаз болуды армандады. Ахмет қазақ тіліндегі терминдерді жасап, анықтама берді.
(39 сөз)
1 тапсырма. Мәтіннің жанрын анықтаңыз.
А) бата
В) ертегі
С) әңгіме
D) өлең
2 тапсырма. Мәтіннің түрін белгілеңіз ()

Жазылым.
1-тапсырма. Кластерді толтырыңыз.

-
тапсырма. Кластер бойынша екі сөйлем құрап жазыңыз.
-
__________________________________________________________________________________________________________________________________.
-
__________________________________________________________________________________________________________________________________.
3 тапсырма. Тиісті жалғауларды қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.
Ыбырай Алтынсарин бала ... ға арнап әңгіме .... жазды. Ыбырай Алтынсарин балалар әдебиеті....... ата … . Ыбырай мектеп..... жақсы оқи… . Мен оның өлеңдерін оқи ... . Ол балалар ... білім берді.
Балл қою кестесі
|
Бағалау критерийі |
Тапсырм а № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Мәтіннің жанрын, түрлерін анықтайды |
1 |
мәтіннің жанрын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің түрін анықтайды; |
1 |
||
|
Сызбаны пайдаланып шағын мәтін құрастырады |
2 |
кластерді толтырады |
1 |
|
кластер бойынша 1-ші сөйлем құрастырады |
1 |
||
|
кластер бойынша 2-ші сөйлем құрастырады |
1 |
||
|
орфографиялық орфографиялық нормаға сай қатесіз жазады; |
1 |
||
|
Жалғауларды жазбаша жұмыста орынды қолданады |
3 |
жалғауларды орынды қолданады; көптік жіктік тәуелдік септік |
1 1 1 1 |
|
Жалпы балл |
10 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
«Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
сипаттау
әңгімелеу
Ахмет Байтұрсынов
«Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Оқу мақсаттары
3.3.3.1* мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату, баяндау/сипаттау мәтіндерін анықтау
3.4.1.1* тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру
3.5.1.2* өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану
Бағалау критерйі
Білім алушы
-
мәтіннің жанрын, түрлерін анықтайды;
-
сызбаны пайдаланып шағын мәтін құрастырады;
-
шағын мәтіндегі жалғауларды орынды қолдана алады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
-
Оқылым. Мәтінді мұқият оқыңыз. Тапсырманы орындаңыз .
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі құжат деректері негізінде | “Адырна” ұлттық порталы (adyrna.kz)
(Мәтін оқушылар деңгейіне бейімделген)

Ахмет Байтұрсынұлы тұңғыш әліпби жасаған ғалым. Ол Торғайда Сарытүбек деген жерде дүниеге келген. Бала кезінен көп кітап оқып, зерек бала болып өсті. Ахмет Ыбырай Алтынсарин мектебінде оқып сол сияқты ұстаз болуды армандады. Ахмет қазақ тіліндегі терминдерді жасап, анықтама берді.
(39 сөз)
Білім алушының аты-жөні__________________________ 3__ Күні___ақпан. «Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқылым. Мәтінді мұқият оқыңыз. Тапсырманы орындаңыз .

Ахмет Байтұрсынұлы тұңғыш әліпби жасаған ғалым. Ол Торғайда Сарытүбек деген жерде дүниеге келген. Бала кезінен көп кітап оқып, зерек бала болып өсті. Ахмет Ыбырай Алтынсарин мектебінде оқып, сол сияқты ұстаз болуды армандады. Ахмет қазақ тіліндегі терминдерді жасап, анықтама берді.
(39 сөз)
1 тапсырма. Мәтіннің жанрын анықтаңыз.
А) бата
В) ертегі
С) әңгіме
D) өлең
2 тапсырма. Мәтіннің түрін белгілеңіз ()

Жазылым.
1-тапсырма. Кластерді толтырыңыз.

-
тапсырма. Кластер бойынша екі сөйлем құрап жазыңыз.
-
__________________________________________________________________________________________________________________________________.
-
__________________________________________________________________________________________________________________________________.
3 тапсырма. Тиісті жалғауларды қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз.
Ыбырай Алтынсарин бала ... ға арнап әңгіме .... жазды. Ыбырай Алтынсарин балалар әдебиеті....... ата … . Ыбырай мектеп..... жақсы оқи… . Мен оның өлеңдерін оқи ... . Ол балалар ... білім берді.
Балл қою кестесі
|
Бағалау критерийі |
Тапсырм а № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Мәтіннің жанрын, түрлерін анықтайды |
1 |
мәтіннің жанрын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің түрін анықтайды; |
1 |
||
|
Сызбаны пайдаланып шағын мәтін құрастырады |
2 |
кластерді толтырады |
1 |
|
кластер бойынша 1-ші сөйлем құрастырады |
1 |
||
|
кластер бойынша 2-ші сөйлем құрастырады |
1 |
||
|
орфографиялық орфографиялық нормаға сай қатесіз жазады; |
1 |
||
|
Жалғауларды жазбаша жұмыста орынды қолданады |
3 |
жалғауларды орынды қолданады; көптік жіктік тәуелдік септік |
1 1 1 1 |
|
Жалпы балл |
10 |
шағым қалдыра аласыз













