Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: Кеңістік пен уақыт |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Исақанова И |
||||||||||||
|
Сынып: 11 Б |
Оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.2.1. көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Қызығушылықты ояту. «5 қадам» әдісі. 1-қадам. Шығармадағы 5 кейіпкердің атын атайды; 2-қадам. Кейіпкерлерге мінездеме береді; 3-қадам. 5 жағымды іс-әрекет атайды; 4-қадам. 5 жағымсыз іс-әрекет атайды; 5-қадам. Шығармадағы көрініс тапқан өмір шындығын атайды.
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар шығармаға байланысты «5 қадам» әдісімен жұмыс жүргізеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
ҚБ.Түстер арқылы бағалау. ҚБ
|
О. Бөкей «Атау кере» романы |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану .1-тапсырма . Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.
Дескриптор
ҚБ 2-тапсырма . Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтау және бүгінгі өмірмен салыстыру.
Дескриптор
ҚБ 3-тапсырма Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазу
Дескриптор
Әдеби теориялық ұғымды еске түсіру
Ой толғаныс Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады. Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім |
Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.
Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтайды және бүгінгі өмірмен салыстырады.
Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып қазақ әдебиеті
О. Бөкей «Атау кере» романы |
|||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі 1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды? 2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз? 3. Сіз үшін бүгін не қиын болды? 4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз? 5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды? |
|
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында құндылықтарды дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар 11 сынып
«Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар 11 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: Кеңістік пен уақыт |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Исақанова И |
||||||||||||
|
Сынып: 11 Б |
Оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.2.1. көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Қызығушылықты ояту. «5 қадам» әдісі. 1-қадам. Шығармадағы 5 кейіпкердің атын атайды; 2-қадам. Кейіпкерлерге мінездеме береді; 3-қадам. 5 жағымды іс-әрекет атайды; 4-қадам. 5 жағымсыз іс-әрекет атайды; 5-қадам. Шығармадағы көрініс тапқан өмір шындығын атайды.
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар шығармаға байланысты «5 қадам» әдісімен жұмыс жүргізеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
ҚБ.Түстер арқылы бағалау. ҚБ
|
О. Бөкей «Атау кере» романы |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану .1-тапсырма . Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.
Дескриптор
ҚБ 2-тапсырма . Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтау және бүгінгі өмірмен салыстыру.
Дескриптор
ҚБ 3-тапсырма Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазу
Дескриптор
Әдеби теориялық ұғымды еске түсіру
Ой толғаныс Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады. Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім |
Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.
Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтайды және бүгінгі өмірмен салыстырады.
Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып қазақ әдебиеті
О. Бөкей «Атау кере» романы |
|||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі 1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды? 2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз? 3. Сіз үшін бүгін не қиын болды? 4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз? 5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды? |
|
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында құндылықтарды дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||
шағым қалдыра аласыз















