«Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім: Кеңістік пен уақыт

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Исақанова И

Сынып: 11 Б

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Атау кере» романындағы ұлттық құндылықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.2.1. көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаттары

көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау.

Жоспар



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы









І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Кезекшімен сұхбат

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

ІІ.Қызығушылықты ояту. «5 қадам» әдісі.

1-қадам. Шығармадағы 5 кейіпкердің атын атайды;

2-қадам. Кейіпкерлерге мінездеме береді;

3-қадам. 5 жағымды іс-әрекет атайды;

4-қадам. 5 жағымсыз іс-әрекет атайды;

5-қадам. Шығармадағы көрініс тапқан өмір шындығын атайды.

  • Балалар, сонымен бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ?

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар шығармаға байланысты «5 қадам» әдісімен жұмыс жүргізеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ҚБ.Түстер арқылы бағалау.

ҚБ




О. Бөкей «Атау кере» романы




Сабақтың ортасы












Мағынаны тану .1-тапсырма . Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.

АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта.

КЕМШІЛІКТЕРІ


?




?

Дескриптор

  • Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды;

  • Мысалдармен дәлелдейді;

ҚБ

2-тапсырма . Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтау және бүгінгі өмірмен салыстыру.

Дескриптор

  • Кестені толтырады;

  • Ұқсастықтарды анықтайды;

  • Шығарма идеясына ұқсас шығармаларды анықтайды;

ҚБ

3-тапсырма

Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазу


Дескриптор

  • Жанрлық ерекшелігін ескереді;

  • Ұқсас шығармамен салыстырады;

  • Сөз көлемін сақтайды;

Әдеби теориялық ұғымды еске түсіру


Ой толғаныс

Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады.

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім

Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.



Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтайды және бүгінгі өмірмен салыстырады.












Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазады.













ҚБ










ҚБ




ҚБ

































ҚБ


11-сынып қазақ әдебиеті









О. Бөкей «Атау кере» романы

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?




Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында құндылықтарды дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2024
441
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі