Сабақтың
басы
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ.Қызығушылықты
ояту. «5 қадам»
әдісі.
1-қадам. Шығармадағы 5 кейіпкердің атын
атайды;
2-қадам. Кейіпкерлерге мінездеме
береді;
3-қадам. 5 жағымды іс-әрекет
атайды;
4-қадам. 5 жағымсыз іс-әрекет
атайды;
5-қадам. Шығармадағы көрініс тапқан
өмір шындығын атайды.
Оқушылар сабақтың тақырыбы
мен мақсатын анықтайды.
|
Оқушылар назары
сабаққа аударылады.
Оқушылар шығармаға байланысты
«5 қадам» әдісімен жұмыс жүргізеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ.Түстер арқылы
бағалау.
ҚБ
|
О. Бөкей «Атау кере»
романы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану
.1-тапсырма
. Авторлық идеяның өмір
шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп,
кестені
толтыр.
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
|
Авторлық идеяның өмір
шындығымен байланысын
анықта.
|
КЕМШІЛІКТЕРІ
|
?
|
|
?
|
Дескриптор
ҚБ
2-тапсырма .
Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтау және бүгінгі өмірмен
салыстыру.
Дескриптор
ҚБ
3-тапсырма
Идеясы ұқсас
шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби
сын жазу
Дескриптор
Әдеби теориялық
ұғымды еске түсіру
Ой
толғаныс
Оқушылар ПОПС»
формуласын толтырады.
Бірінші сөйлем
«Менің ойымша,... »
Екінші сөйлем
«Себебі, мен оны былай түсіндіремін …
»
Үшінші сөйлем «Оны
мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
Соңғы сөйлем «Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім
|
Авторлық идеяның өмір
шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп,
кестені толтыр.
Шығармадағы автордың
негізгі ойын анықтайды және бүгінгі өмірмен
салыстырады.
Идеясы ұқсас
шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби
сын жазады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып қазақ
әдебиеті
О. Бөкей «Атау кере»
романы
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері
байланыс.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
1.Бүгін сіз үшін не
маңызды және қызықты болды?
2. Сіз қандай
сұрақтар бойынша нақты жауап
алдыңыз?
3. Сіз үшін бүгін не
қиын болды?
4. Сіз психологиялық
ортаны қалай бағалайсыз?
5. Сіз үшін не
жеткіліксіз болды?
|
|