Материалдар / Атмосфера және оның құрамдас бөлігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Атмосфера және оның құрамдас бөлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Атмосфераның құрамын анықтайды : Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдайды және графикалық түрде бейнелейді
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7– сынып, 2-тоқсан

1-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамдас бөліктері

Бөлім

3.2 Атмосфера

Педагогтың аты-жөні

Жиенбаева К.К.

Күні


Сынып: 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Атмосфера және оның құрамдас бөліктері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.1- атмосфераның құрамын сипаттайды

7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді

Сабақтың мақсаты


Барлығы: Атмосфераның құрамын анықтайды

Көпшілігі: Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдайды және графикалық түрде бейнелейді

Кейбіреулері:Озон қабатының тіршілік үшін маңыздылығын сипаттайды

Бағалау критерииі

Түсіну– ауа, ауаның құрамдас бөліктерін және терминдерді түсінеді.

Талдау– Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін кесте бойынша талдайды.

Жинақтау – Озон қабатынның тіршілік үшін маңыздылығы жайлы білімдерін жинақтайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Салемдесу.

2.Оқушыларға жағымды орта

қалыптастыру.

3.Атмосфера қабаттары бойынша

топтарға бөлу.

Топ басшысы тағайындалып, бағалау парағы таратылады.


1. Оқушылармен амандасу, түгендеу

2.Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы

1 топ – Озон

2 топ – Оттегі

3 топ – Көмірқышқыл

3. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

«Шаттық шеңбері»

Жарқырап күн де ашылды,

Айналаға нұр шашылды.

Қайырлы күн! Біз - көңілді баламыз,

Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

Мақсаты: бір-біріне сыйластықтары артады, жақсы көңіл күй қалыптасады.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс











АКТ

Видеоролик


Қағаз қималары



«Фишбоун»


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

  1. Оқулық мәтінімен жұмыс (Джигсо әдісі,) терминдерді дәптерге жазу.Бір біріне түсіндіру.

  2. Визуальді көру арқылы есте ұзақ сақтау мақсатында бейнеролик көрсету:Атмосфераның құрылысы және озон қабаты туралы

  3. Қосымша мәлімет беру Өскемн қаласының атмосферасының ластану жайлы

  4. Тапсырма(Ж) Атмосферадағы газдар үлесін диаграмма түрінде көрсетіп сипаттау


Таза ауаның компоненттері

Компоненттер

Мөлшері %

азот

78.08

оттегі

20.94

Инертті газдар

0.93

Көміртегі диоксиді

0.03

Озон

0.00005 аз

Қалыптастырушы бағалау қол шапалақтау арқылы


Тапсырма Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдай отырып, 29 сурет пайдаланып кесте толтыру

Атмосфера

геог

биология

химия

Физика

тропосфера





стратосфера





Мезосфера





Термосфера





Экзосфера





3 топВЕНН диаграммасы бойынша стратосфера мен тропосфера қабатын салыстыру

Блум түймедағы бойынша жаун және жінішке сұрақтарға жауап беру

Қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы

Тапсырма(Д)

Егер.....

Сіз Табиғат қорғау министірі болсаңыз онда...,

Сіз ақын болсаңыз, онда...,

Сіз суретші болсаңыз, онда....,

Табиғатқа тіл бітсе, онда........ деген тақырыпшалар беріледі

1- топ «Озон» тобы.

«Жартыңды тап»әдісі бойынша .Берілген мозайканы біріктіру арқылы оқушылар үйге берілген жанартаудың құрылысы бойынша тапсырмаға жауап береді.

2-топ .Оттегі тобы

«Венн диаграммасы» әдісі бойынша оқушылар жанартауларды салыстырады.Гейзер мен жанартауды салыстырып айырмашылытарын жазуды тапсырамын.


3- топ «Инертті газдар»

1.Географиялық диктант .

Көмірқышқыл тобы

1.Гірек тілінен аударғанда «Литос»- ,,,,,,

«Сфера»-,,,,,,,, деген мағынаны білдіреді.

2. ЛИТОСФЕРАНЫҢ  қабаттары,,,,,,,,,,,,,,,,

3. Мантия ол ,,,,,,,,,.

4. Жер сілкінісін – ,,,,,,,,,, ғылымы зерттейді.

5. Суларда әртүрлі тұздардың ерітіндісі кездесетіндіктен ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, деп те атайды.


Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске асырады.Оқушылар өзінің деңгейіне байланысты сұрақтарға жауап береді.Топтар бір бірін бағалайды . «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады.

Оқушыларға ортақ сұрақ қоямын.

1)Неге оттегінің маңызы зор?

2)Неге азоттың маңызы зор?

3)Құрғақ ауа дегеніміз қандай ауа?

одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді тапсырамын.


Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді




Дескрипторлар:

- ауа құрамын жазады,

  • Атмосфера ауасын құрайтын газдардың пайыздық үлесін диаграммада көрсетеді.






Дескрипторлар:

- Суреттен атмосфера қабатын анықтайды

- Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін ажыратады

- Адам атмосфераның кай қабатында өмір сүріп жатқанын анықтайды

- Озон қабатының маңызын талдайды

- Жаратылыстану пәндерінен алған білімдерін пайдаланады

Дескрипторлар:

- Атмосфераны ластау көздерін анықтайды

- Тіршілік үшін маңызын ажыратады

- Озон қабатына қауіп төндіретін факторларды анықтайды

- Табиғатттың көркемділігі суреттеу

- Озон қабатын сақтаудың жолдарын ұсынады

- Атмосфераны қорғау жолдарын ұсынады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


























ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»











Бағалау парақшасын толтырады.






ҚБ Бағдаршам



Ашық сұрап-жауаптар




















Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Ойтолғаныс

«3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс

«3 минуттық үзіліс»

  1. Маған ұнады

  2. Маған қиындық туғызды

  3. Мен хабардар болдым

4.Мені таңқалдырды

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»

- Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!