Қысқа мерзімді жоспар
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамдас бөліктері
|
Бөлім: |
||||
|
Педагогтың
аты-жөні |
||||
|
Сынып:
7 |
Қатысушылар
саны: |
Қатыспағандар
саны: |
||
|
Сабақтың
тақырыбы |
Атмосфера және оның құрамдас
бөліктері |
|||
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары |
7.3.1.1 –
атмосфераның құрылымын және оның қабаттарын сипаттау; |
|||
|
Сабақ
мақсаттары |
Атмосфераның құрылымын және оның қабаттарын
сипаттайды. |
|||
|
Құндылықтарға
баулу |
Оқушыларды
табиғатты қорғауға, атмосфераның маңызын түсініп, оны сақтау
қажеттілігін ұғынуға баулу. |
|||
|
ЖИ
құралдары |
Tome,
Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға арналған платформалар -
https://tome.app/ https://gamma.app/
https://slidebean.com |
|||
|
Бағалау
критерийлері |
✓ Атмосфераның құрылымын сипаттай алады. |
|||
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі |
- талдау,
жинақтау, бағалау. |
|||
|
Сабақтың
барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру
кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер, проектор,
презентация. |
|
Сабақтың ортасы (25 минут),
Жаңа сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының
сапасы. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
Тапсырма 1: Атмосфераның
құрылымын сипаттау (5 минут) |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
әдісімен бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
|
Тапсырма 2: Атмосфераның
құрамдас бөліктері (7 минут) |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
|
Тапсырма 3: Атмосфераның
климатқа әсері (8 минут) |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
|
Сабақтың соңы (10
минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар білімдерін
сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі
келетінін, не білгенін
жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау
мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері
Қысқа мерзімді жоспар
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамдас бөліктері
|
Бөлім: |
||||
|
Педагогтың
аты-жөні |
||||
|
Сынып:
7 |
Қатысушылар
саны: |
Қатыспағандар
саны: |
||
|
Сабақтың
тақырыбы |
Атмосфера және оның құрамдас
бөліктері |
|||
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары |
7.3.1.1 –
атмосфераның құрылымын және оның қабаттарын сипаттау; |
|||
|
Сабақ
мақсаттары |
Атмосфераның құрылымын және оның қабаттарын
сипаттайды. |
|||
|
Құндылықтарға
баулу |
Оқушыларды
табиғатты қорғауға, атмосфераның маңызын түсініп, оны сақтау
қажеттілігін ұғынуға баулу. |
|||
|
ЖИ
құралдары |
Tome,
Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға арналған платформалар -
https://tome.app/ https://gamma.app/
https://slidebean.com |
|||
|
Бағалау
критерийлері |
✓ Атмосфераның құрылымын сипаттай алады. |
|||
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі |
- талдау,
жинақтау, бағалау. |
|||
|
Сабақтың
барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру
кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер, проектор,
презентация. |
|
Сабақтың ортасы (25 минут),
Жаңа сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының
сапасы. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
Тапсырма 1: Атмосфераның
құрылымын сипаттау (5 минут) |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
әдісімен бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
|
Тапсырма 2: Атмосфераның
құрамдас бөліктері (7 минут) |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
|
Тапсырма 3: Атмосфераның
климатқа әсері (8 минут) |
Оқушылар өз ойларын жазады,
талқылайды, қорғауда белсенділік танытады. |
ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен
бағалау. |
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары. |
|
|
Сабақтың соңы (10
минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар білімдерін
сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі
келетінін, не білгенін
жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау
мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
шағым қалдыра аласыз













