|
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Боранбаева А.А. |
||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.1- атмосфераның құрамын сипаттайды 7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Атмосфераның құрамын анықтайды Көпшілігі: Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдайды және графикалық түрде бейнелейді Кейбіреулері:Озон қабатының тіршілік үшінмаңыздылығын сипаттайды |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Түсіну– ауа, ауаның құрамдас бөліктерін және терминдерді түсінеді. Талдау– Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін кесте бойынша талдайды. Жинақтау – Озон қабатынның тіршілік үшін маңыздылығы жайлы білімдерін жинақтайды. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу 1.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру. 2.Атмосфера қабаттары бойынша «Мозайка» әдісі арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. Суреттер арқылы топқа бөлу. 1 топ – Озон 2 топ – Оттегі |
Кабаттарға қарап тақырыпты ашады. Оқушы өз жұбын табады |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
АКТ Видеоролик Қағаз қималары |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Атмосфера[1] (гр. ατμός — «бу» және гр. σφαῖρα — «шар») - жердің ауа қабығы. Атмосфера – ауа, химиялық қоспалар мен су буынан тұратын күрделі жүйе. Ол биосферадағы физико-химиялық және биологиялық процестердің жүріуінің шарты және метеорологиялық режимнің маңызды факторы. Атмосферадағы жекелеген құрамдастардың қатынасы оның радиатцияға, жылу және су режиміне, өздігінен тазартуға қабілетін анықтайды. Атмосфераның газдық құрамы, су буы және әр түрлі қоспалар жер бетіне күн радиациясының өту деңгейін және жер маңы кеңістігіндегі жылуды ұстап тұруды анықтайды. Егер атмосферада қоспалар болмаса, онда жер бетіндегі орташа жылдық температура +15º С емес, -18ºС болар еді. Атмосфераның орташа қалыңдығы - 150 км. Видеоролик: Интерактивті тақтадан атмосфера туралы видео көрсетіп оқушыларға бүгінгі сабағымыздың тақырыбы ашылады.Оқушылардың Атмосфера тақырыбы бойынша не білетіндіктерін сұрай отырып жаңа сабақ түсіндіріледі. Жаңа тарауды бұрынғы біліммен толықтыру.
Дескрипторлар: - ауа құрамын жазады,
2 тапсырма. Географиялық есеп Жер бетінде ауа температурасы +20С болса, 3000м биіктіктегі температура қанша болады? Әр 1000м биіктікке көтерілген сайын ауа температурасы 6С-қа төмендейді. Жауабы: +2⸰С
3 тапсырма. Топтық жұмыс Кестені аяқта
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды |
Бағалау критерийлер «Екі жұлдыз, бір тілек» - Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын. Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ашық сұрап-жауаптар Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атмосфера және құрамдас бөліктері 7 сынып
Атмосфера және құрамдас бөліктері 7 сынып
|
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Боранбаева А.А. |
||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.1- атмосфераның құрамын сипаттайды 7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Атмосфераның құрамын анықтайды Көпшілігі: Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдайды және графикалық түрде бейнелейді Кейбіреулері:Озон қабатының тіршілік үшінмаңыздылығын сипаттайды |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Түсіну– ауа, ауаның құрамдас бөліктерін және терминдерді түсінеді. Талдау– Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін кесте бойынша талдайды. Жинақтау – Озон қабатынның тіршілік үшін маңыздылығы жайлы білімдерін жинақтайды. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу 1.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру. 2.Атмосфера қабаттары бойынша «Мозайка» әдісі арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. Суреттер арқылы топқа бөлу. 1 топ – Озон 2 топ – Оттегі |
Кабаттарға қарап тақырыпты ашады. Оқушы өз жұбын табады |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
АКТ Видеоролик Қағаз қималары |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Атмосфера[1] (гр. ατμός — «бу» және гр. σφαῖρα — «шар») - жердің ауа қабығы. Атмосфера – ауа, химиялық қоспалар мен су буынан тұратын күрделі жүйе. Ол биосферадағы физико-химиялық және биологиялық процестердің жүріуінің шарты және метеорологиялық режимнің маңызды факторы. Атмосферадағы жекелеген құрамдастардың қатынасы оның радиатцияға, жылу және су режиміне, өздігінен тазартуға қабілетін анықтайды. Атмосфераның газдық құрамы, су буы және әр түрлі қоспалар жер бетіне күн радиациясының өту деңгейін және жер маңы кеңістігіндегі жылуды ұстап тұруды анықтайды. Егер атмосферада қоспалар болмаса, онда жер бетіндегі орташа жылдық температура +15º С емес, -18ºС болар еді. Атмосфераның орташа қалыңдығы - 150 км. Видеоролик: Интерактивті тақтадан атмосфера туралы видео көрсетіп оқушыларға бүгінгі сабағымыздың тақырыбы ашылады.Оқушылардың Атмосфера тақырыбы бойынша не білетіндіктерін сұрай отырып жаңа сабақ түсіндіріледі. Жаңа тарауды бұрынғы біліммен толықтыру.
Дескрипторлар: - ауа құрамын жазады,
2 тапсырма. Географиялық есеп Жер бетінде ауа температурасы +20С болса, 3000м биіктіктегі температура қанша болады? Әр 1000м биіктікке көтерілген сайын ауа температурасы 6С-қа төмендейді. Жауабы: +2⸰С
3 тапсырма. Топтық жұмыс Кестені аяқта
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды |
Бағалау критерийлер «Екі жұлдыз, бір тілек» - Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын. Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ашық сұрап-жауаптар Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
шағым қалдыра аласыз















