Атмосфера және құрамдас бөліктері 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атмосфера және құрамдас бөліктері 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.2.1- атмосфераның құрамын сипаттайды 7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Боранбаева А.А.

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Атмосфера және оның құрамдас бөліктері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.1- атмосфераның құрамын сипаттайды

7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Атмосфераның құрамын анықтайды

Көпшілігі: Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдайды және графикалық түрде бейнелейді

Кейбіреулері:Озон қабатының тіршілік үшінмаңыздылығын сипаттайды

Бағалау критерииі

Түсіну– ауа, ауаның құрамдас бөліктерін және терминдерді түсінеді.

Талдау– Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін кесте бойынша талдайды.

Жинақтау – Озон қабатынның тіршілік үшін маңыздылығы жайлы білімдерін жинақтайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу

1.Оқушыларға жағымды орта

қалыптастыру.

2.Атмосфера қабаттары бойынша «Мозайка» әдісі арқылы сабақтың тақырыбы анықталады.

Суреттер арқылы топқа бөлу.

1 топ – Озон

2 топ – Оттегі


Кабаттарға қарап тақырыпты ашады.


Оқушы өз жұбын табады



Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс





АКТ

Видеоролик


Қағаз қималары




Ортасы

  1. Оқулық мәтінімен жұмыс (Жигсо әдісі,) терминдерді дәптерге жазу.

  2. Визуальді көру арқылы есте ұзақ сақтау мақсатында бейнеролик көрсету:Атмосфераның құрылысы және озон қабаты туралы

  3. Қосымша мәлімет беру(слайд)



Атмосфера[1] (гр. ατμός — «бу» және гр. σφαῖρα — «шар») - жердің ауа қабығы. Атмосфера – ауа, химиялық қоспалар мен су буынан тұратын күрделі жүйе. Ол биосферадағы физико-химиялық және биологиялық процестердің жүріуінің шарты және метеорологиялық режимнің маңызды факторы. Атмосферадағы жекелеген құрамдастардың қатынасы оның радиатцияға, жылу және су режиміне, өздігінен тазартуға қабілетін анықтайды. Атмосфераның газдық құрамы, су буы және әр түрлі қоспалар жер бетіне күн радиациясының өту деңгейін және жер маңы кеңістігіндегі жылуды ұстап тұруды анықтайды. Егер атмосферада қоспалар болмаса, онда жер бетіндегі орташа жылдық температура +15º С емес, -18ºС болар еді. Атмосфераның орташа қалыңдығы - 150 км.

Видеоролик: Интерактивті тақтадан атмосфера туралы видео көрсетіп оқушыларға бүгінгі сабағымыздың тақырыбы ашылады.Оқушылардың Атмосфера тақырыбы бойынша не білетіндіктерін сұрай отырып жаңа сабақ түсіндіріледі.

Жаңа тарауды бұрынғы біліммен толықтыру.



  1. Тапсырма(Ж) Атмосферадағы газдар үлесін диаграмма түрінде көрсетіп сипаттау



Дескрипторлар:

- ауа құрамын жазады,

  • Атмосфера ауасын құрайтын газдардың пайыздық үлесін диаграммада көрсетеді.


2 тапсырма. Географиялық есеп

Жер бетінде ауа температурасы +20С болса, 3000м биіктіктегі температура қанша болады?

Әр 1000м биіктікке көтерілген сайын ауа температурасы 6С-қа төмендейді.

Жауабы: +2⸰С


20◦С - 18⸰С= +2⸰С


3 тапсырма. Топтық жұмыс

Кестені аяқта

Атмосфера қабаты

Биіктігі, км

Ерекшелігі

Термосфера



Мезосфера



Стратосфера



Тропосфера



(бағалау: әр сұрақ 1 балдан)


Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі




Слайдта берілген жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды

Бағалау критерийлер



«Екі жұлдыз, бір тілек»

- Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.








Бағалау парақшасын толтырады.




ҚБ Бағдаршам



Ашық сұрап-жауаптар






























Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтыңсоңы


Рефлексия

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2021
960
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі