Бекітемін: Жанаева Ж Қ
|
Бөлімі: |
7.3А Қысым |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аяпбергенова Л М |
|
Күні: |
6.02.25 |
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.1.9 – атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну |
|
Құндылықтарға баулу |
Ғылыми дүниетанымын арттыру, алған білімдерін техника мен өмірде пайдалана білу, өз бетінше ізденуге баулу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жаңа сабақ. «Ширату» жаттығуы.Біз қалай тыныс аламыз? 1) Диафрагма өкпенің көлемін ұлғайтады. Өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеге енеді. 2) Диафрагма өкпені қысқанда, өкпенің көлемі кішірейеді. Сондықтан өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеден сыртқа шығады. |
Оқушылар барлығы жақсы көңіл-күймен сабақты бастайды. Біз қалай тыныс аламыз деген сұрақтың негізінде бүгінгі сабақ тақырыбын ашады |
|
ДК экран Слайд
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1 тапсырма.«Сәйкесін тап» әдісі (I) Суретте ауа қабаттарына сәйкес келетін денелердің орналасуын анықтаңыз. 2 тапсырма.«Ойлан,тап» әдісі(I) жеке жұмыс
3 тапсырма.«Кім жылдам» әдісі арқылы есептер шығару (I) |
Оқушылар суреттегі ауа қабаттарын жазып көрсетеді. Оқушылар атмосфералық қысымға байланысты тәжірибе жасап көрсетеді. Оқушылар жылдамдыққа байланысты еептер шығарады |
Дескриптор: - Атмосфералық қысымның табиғатын түсінеді. -Ауа қабаттарын сипаттап жазады. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Атмосфералық қысымды күнделікті өмірмен байланысын түсінеді. -Атмосфералық қысымды өлшейтін құралды біледі. -Атмосфералық қысымға байланысты тәжірибелер жасайды. Жалпы балл-3 |
ДК экран Слайд Қосымша-1 Су, кағаз, стакан Қосымша-2 Қосымша-3 |
|
Сабақтың соңы. 10 мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. «Тазалық» Чемодан – керекті ақпарат Ет тартқыш – әлі оқуым керек, толықтыруым керек Қоқыс жәшігі – қате пікірлер Бүгінгі сабақ бойынша рефлекция
Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз
болды деп ойлаймын. Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау Атмосфералық қысымның техникада қолданылуы 2 топ. Атмосфералық қысымның медицинада қолданылуы 3 топ. Атмосфералық қысымның тірі табиғаттағы қолданылуы |
|
Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу
Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу
Бекітемін: Жанаева Ж Қ
|
Бөлімі: |
7.3А Қысым |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аяпбергенова Л М |
|
Күні: |
6.02.25 |
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.1.9 – атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну |
|
Құндылықтарға баулу |
Ғылыми дүниетанымын арттыру, алған білімдерін техника мен өмірде пайдалана білу, өз бетінше ізденуге баулу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жаңа сабақ. «Ширату» жаттығуы.Біз қалай тыныс аламыз? 1) Диафрагма өкпенің көлемін ұлғайтады. Өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеге енеді. 2) Диафрагма өкпені қысқанда, өкпенің көлемі кішірейеді. Сондықтан өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеден сыртқа шығады. |
Оқушылар барлығы жақсы көңіл-күймен сабақты бастайды. Біз қалай тыныс аламыз деген сұрақтың негізінде бүгінгі сабақ тақырыбын ашады |
|
ДК экран Слайд
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1 тапсырма.«Сәйкесін тап» әдісі (I) Суретте ауа қабаттарына сәйкес келетін денелердің орналасуын анықтаңыз. 2 тапсырма.«Ойлан,тап» әдісі(I) жеке жұмыс
3 тапсырма.«Кім жылдам» әдісі арқылы есептер шығару (I) |
Оқушылар суреттегі ауа қабаттарын жазып көрсетеді. Оқушылар атмосфералық қысымға байланысты тәжірибе жасап көрсетеді. Оқушылар жылдамдыққа байланысты еептер шығарады |
Дескриптор: - Атмосфералық қысымның табиғатын түсінеді. -Ауа қабаттарын сипаттап жазады. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Атмосфералық қысымды күнделікті өмірмен байланысын түсінеді. -Атмосфералық қысымды өлшейтін құралды біледі. -Атмосфералық қысымға байланысты тәжірибелер жасайды. Жалпы балл-3 |
ДК экран Слайд Қосымша-1 Су, кағаз, стакан Қосымша-2 Қосымша-3 |
|
Сабақтың соңы. 10 мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. «Тазалық» Чемодан – керекті ақпарат Ет тартқыш – әлі оқуым керек, толықтыруым керек Қоқыс жәшігі – қате пікірлер Бүгінгі сабақ бойынша рефлекция
Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз
болды деп ойлаймын. Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау Атмосфералық қысымның техникада қолданылуы 2 топ. Атмосфералық қысымның медицинада қолданылуы 3 топ. Атмосфералық қысымның тірі табиғаттағы қолданылуы |
|
Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл |
|
шағым қалдыра аласыз














