Кіріспе
Қай заманда, қай кезеңде болмасын барлық нәрсе белгілі бір қажеттіліктен туындайды. Адамды адаммен теңестіретін білім болса, сол білімді саналы, сапалы түрде өмірде жүйелі қолдану жан жақты ізденісті қажет етеді. Осы орайда қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты бәсекеге қабілетті тұлға дайындау екендігін ескеріп, мектептерде пәндерді кіріктіре оқыту,оның ішінде жаандық даму талаптарына сай әртүрлі білім салаларында нақты қолданыстағы тіл ағылшын тілін кіріктіре оқыту қажеттілігінің туындағанын айтқым келеді. Елбасымыздың «Білімнің салтанат құруы» жаңғыруындада болашаққа жол бастайтын бірнеше басымдықтары ішінде, қоғамның тұтастығы және әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртуда үш тілде білім беру маңыздылығы өзекті екендігі айтылған. «Терең білім - тәуелсіздік тірегі» деген Н.Ә.Назарбаев « Мәңгілік ел» болуға қадам басқан тәуелсіз Қазақстанның ендігі жаhандану алдында ұлт ретінде жойылып кептеуі үшін ұлттық мүддені сақтаған, терең білімді, бәсекеге қабілетті, ұлттық құндылықтарын бойына сіңірген ел болуымызға маңызы өте жоғары деп білемін. «Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу- біздің қанымызда бар қасиет» делінген. Мұның астарында кез келген мемлекетпен иық тірестірер күш қайратымыз білімде екендігі жатыр. «Қазақстан әлемде жоғары білімді, халқы үш тілді де: қазақ тілін- мемлекеттік тіл ретінде, орыс тілін- ұлтаралық қатынас тілі ретінде және ағылшын –жаhандық экономикаға нәтижелі өтудің көмекші тілі ретінде еркін меңгерген ел болып танылу керек». Тілдердің үш тұғырлылығы туралы идея бұрынырақ туындап айтылғанмен, араға бірнеше уақыт салып, нақты басымдыққ ие болып міндеттелді. Кіріктіріп оқыту дегенде ең алдымен сабақта пәнаралық байланыстарды дамытуды қарастыру маңызды екені ескеріледі. Тіл мен пәнді пәнаралық байланысты жүзеге асырып оқыту танымдық міндеттерді, ұсыныстар жасауды, оқушының шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға көп жағдай жасалады. Жаратылыстану бағытындағы пәндерді оқытуконтексінде Қазақстандағы ең маңызды тіл-ағылшын тілі болып саналады, сондықтан да кіріктіріп оқытудың негізін ағылшын тілі сабақтары алады.Ағылшын тілін оқыту үрдісіне кіріктіруді енгізу- ең алдымен, оқушының сабақ үстінде дамуы мен оның психологиялық жағдайын ескере отырып, оқытуды нығайту мүмкіншіліктеріне бағытталған.
Жалпы сабақтарды кіріктіре отырып өткізуде ұтарымыз көп.Білім беру мазмұнын жаңарту негіздерінің бірі, үштілді білім беруде заманауи әдісін белсенді қолдану тиімділігі жоғары. Мақсаты пәнді оқыту арқылы тілді оқыту, тілді оқыту арқылы пәнді оқыту. Бұл әдіс арқылы оқушы екі піннен білім алады. Нәтижесінде жосапарланған сабақтың барлық кезеңдерінде ағылшын тілін қолданады.
«Үш тілді меңгеру-жарқын болашақ кепілі» атты аудандық ғылыми- тәжірибелік конференцияға қатысуға сұраныс
|
1 |
Автордың аты-жөні (толық) |
Сартбайқызы Ақсәуле |
|
2 |
Жұмыс орны(толық-қай мемлекет) |
Жүзімдік жалпы орта мектебі |
|
3 |
Қызметі |
Физика пәні мұғалімі |
|
4 |
Лауазымы |
Мұғалім |
|
5 |
Жұмыс секциясы |
Физика |
|
6 |
Жұмыстың атауы |
|
|
7 |
Байланыс телефоны |
8771-337-78-42 |
|
8 |
|
Sartbaikyzya.@ mail.ru |
Жүзімдік жалпы орта мектебі
Мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Баяндама
Конференция тақырыбы: Үш тілді меңгеру- жарқын болашақ кепілі.
Жұмыс атауы: Физика пәнін меңгертудегі кіріктіріліп оқыту тиімділігі.
Орындаған: Сартбайқызы Ақсәуле
2017-2018 оқу жылы
Ұйымдастыру кезеңі, пайдаланылатын ресурстар, психологиялық даярлық.
А) Топқа бөлу(Фотон, сәуле)
B) Тапсырма беру, жүйелеу, ынтымақтастық атмосферасын құру.
Go home with light
Day of education lighting
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атмосфералық қысымның тіршілік үшін маңызы
Атмосфералық қысымның тіршілік үшін маңызы
Кіріспе
Қай заманда, қай кезеңде болмасын барлық нәрсе белгілі бір қажеттіліктен туындайды. Адамды адаммен теңестіретін білім болса, сол білімді саналы, сапалы түрде өмірде жүйелі қолдану жан жақты ізденісті қажет етеді. Осы орайда қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты бәсекеге қабілетті тұлға дайындау екендігін ескеріп, мектептерде пәндерді кіріктіре оқыту,оның ішінде жаандық даму талаптарына сай әртүрлі білім салаларында нақты қолданыстағы тіл ағылшын тілін кіріктіре оқыту қажеттілігінің туындағанын айтқым келеді. Елбасымыздың «Білімнің салтанат құруы» жаңғыруындада болашаққа жол бастайтын бірнеше басымдықтары ішінде, қоғамның тұтастығы және әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртуда үш тілде білім беру маңыздылығы өзекті екендігі айтылған. «Терең білім - тәуелсіздік тірегі» деген Н.Ә.Назарбаев « Мәңгілік ел» болуға қадам басқан тәуелсіз Қазақстанның ендігі жаhандану алдында ұлт ретінде жойылып кептеуі үшін ұлттық мүддені сақтаған, терең білімді, бәсекеге қабілетті, ұлттық құндылықтарын бойына сіңірген ел болуымызға маңызы өте жоғары деп білемін. «Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу- біздің қанымызда бар қасиет» делінген. Мұның астарында кез келген мемлекетпен иық тірестірер күш қайратымыз білімде екендігі жатыр. «Қазақстан әлемде жоғары білімді, халқы үш тілді де: қазақ тілін- мемлекеттік тіл ретінде, орыс тілін- ұлтаралық қатынас тілі ретінде және ағылшын –жаhандық экономикаға нәтижелі өтудің көмекші тілі ретінде еркін меңгерген ел болып танылу керек». Тілдердің үш тұғырлылығы туралы идея бұрынырақ туындап айтылғанмен, араға бірнеше уақыт салып, нақты басымдыққ ие болып міндеттелді. Кіріктіріп оқыту дегенде ең алдымен сабақта пәнаралық байланыстарды дамытуды қарастыру маңызды екені ескеріледі. Тіл мен пәнді пәнаралық байланысты жүзеге асырып оқыту танымдық міндеттерді, ұсыныстар жасауды, оқушының шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға көп жағдай жасалады. Жаратылыстану бағытындағы пәндерді оқытуконтексінде Қазақстандағы ең маңызды тіл-ағылшын тілі болып саналады, сондықтан да кіріктіріп оқытудың негізін ағылшын тілі сабақтары алады.Ағылшын тілін оқыту үрдісіне кіріктіруді енгізу- ең алдымен, оқушының сабақ үстінде дамуы мен оның психологиялық жағдайын ескере отырып, оқытуды нығайту мүмкіншіліктеріне бағытталған.
Жалпы сабақтарды кіріктіре отырып өткізуде ұтарымыз көп.Білім беру мазмұнын жаңарту негіздерінің бірі, үштілді білім беруде заманауи әдісін белсенді қолдану тиімділігі жоғары. Мақсаты пәнді оқыту арқылы тілді оқыту, тілді оқыту арқылы пәнді оқыту. Бұл әдіс арқылы оқушы екі піннен білім алады. Нәтижесінде жосапарланған сабақтың барлық кезеңдерінде ағылшын тілін қолданады.
«Үш тілді меңгеру-жарқын болашақ кепілі» атты аудандық ғылыми- тәжірибелік конференцияға қатысуға сұраныс
|
1 |
Автордың аты-жөні (толық) |
Сартбайқызы Ақсәуле |
|
2 |
Жұмыс орны(толық-қай мемлекет) |
Жүзімдік жалпы орта мектебі |
|
3 |
Қызметі |
Физика пәні мұғалімі |
|
4 |
Лауазымы |
Мұғалім |
|
5 |
Жұмыс секциясы |
Физика |
|
6 |
Жұмыстың атауы |
|
|
7 |
Байланыс телефоны |
8771-337-78-42 |
|
8 |
|
Sartbaikyzya.@ mail.ru |
Жүзімдік жалпы орта мектебі
Мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Баяндама
Конференция тақырыбы: Үш тілді меңгеру- жарқын болашақ кепілі.
Жұмыс атауы: Физика пәнін меңгертудегі кіріктіріліп оқыту тиімділігі.
Орындаған: Сартбайқызы Ақсәуле
2017-2018 оқу жылы
Ұйымдастыру кезеңі, пайдаланылатын ресурстар, психологиялық даярлық.
А) Топқа бөлу(Фотон, сәуле)
B) Тапсырма беру, жүйелеу, ынтымақтастық атмосферасын құру.
Go home with light
Day of education lighting
шағым қалдыра аласыз













