САБАҚ: 7.3.2.2Атмосфера және оның құрамдас бөліктері | Мектеп:«Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Темербаев Е.И. |
СЫНЫП: 7 | Қатысқандар саны: 15 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:атмосфераның құрылысы мен қабаттарын біледіОқушылардың басым бөлігі:атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелейді.Кейбір оқушылар:атмосфераның құрылысы мен қабаттарының айырмашылықтарын түсіндіріп, дәлелдейді |
Бағалау критерийі | Түсіну.Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін түсінеді Қолдану. Ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелей алады |
Тілдік мақсат |
Оқылым. Мәтін мазмұнымен танысадыЖазылым. Диаграмма, график сызадыАйтылым. Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктері туралы түсіндіре алады. Пән бойынша сөздер мен терминдер: Тропопауза, стратопауза, мезопауза, радйозондТерминдерді меңгереді, ойларын ортаға салады. |
Құндылықтар ғабаулу | Қарым-қатынас жасау және жауапкершілік қабілетін арттыру. Бүгінгі таңда атмосфераның қандай экологиялық мәселелері бар екенін біліп, атмосфераны қорғауға баулу |
Пәнаралық байланыс | Химия, геометрия, математика |
Алдыңғы тақырып | Литосфералық катаклизмдер |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдер | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Дереккөздер,ресурстар |
Сабақтың басы10 минут
| Ұйымдастыру: «Шаттық шеңбғрі» Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру үшін жылы лебіздер айту.Топқа бөлу: Химиялық элементтер арқылы топқа бөлу:І топ – О (оттегі)ІІ топ – N ( азот)ІІІ топ – СО2 (көмірқышқыл газы) 3 минутАлдыңғы тақырыпты пысықтау «Репортер» стратегиясы: «Литосфералық катаклизмдер» туралы топ ішінде сұқбат жүргізеді. Дескриптор: Литосфералық катаклизмдер туралы біледіБағалау: Топ басшысы геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. Орташа жақсы өте жақсы
«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы бүгін өтілетін сабақ тақырыбын білу және мақсатын айқындау. Интербелсенді тақтада сурет көрсетіледі. – Бүгін топқа неге осылай бөліндік,тақтадағы суретпен қандай байланысы бар?– Өтетін тақырыбымыз не жәйлі болмақ, қалай ойлайсыңдар?– Осы тақырыпты білу бізге қаншалықты маңызды?3 минут |
Химиялық элементтер О (оттегі) N ( азот) СО2 (көмірқыш. газы)
Микрафон
геометриялық фигуралар
|
Сабақтың ортасы23 минут
| 1 тапсырма: (Мәтін жұмыс) «Джиксо» стратегиясы арқылы Атмосфераның газ құрамы және оның мәні туралы топта талдауДағдылар: қарым-қатынас және топпен жұмыс істей білу қабілеті.Дескриптор. Атмосфераның газдық құрамын және оның ерекшеліктерін сипаттап бере алады.Бағалау: «Бас бармақ»
2 тапсырма: Атмосфера қабаттарына бейне материалды және оқулықты пайдаланып:«Оттегі» тобы: Тропосфераға постер құрастыру.Дескриптор. Атмосфераның газдық құрамын бейнелейді және олардың ерекшеліктерін айта аладыБағалау: «Үш шапалақ»« Азот» тобына: . Стратосфера мен мезосфераға тұжырымдамалық карта жасауДескриптор. Стратосфера мен мезосфера қабаттарының бір-бірінен температура және басқа шарттарымен ерекшеленетінін біледі.Бағалау: «Бағдаршам»« СО2 » тобына: Термосфера қабатына «Достар арасындағы әңгіме»Дескриптор. Тормосфера ерекшеліктеріне диалогқа түсіп пікірлерін айтады.Бағалау: «Бес саусақ»
3 тапсырма «Конверттегі сұрақ» Деңгейлік тапсырма. Қазіргі замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары (А - сары, В - жасыл, С - қызыл)А деңгейіне: Атмосфераны зерттеу құралдары
В деңгейіне: Қазіргі таңда Жердің ауа қабықшасын зерттеу.С деңгейіне: Атмосфераның 30-40км, 120км және одан биіктікті зерттеу. азіргі замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары тақырыпшасына 5сұрақтан дайындап жұптасып бір-бірінен сұрайды.Дескриптор; А. Атмосфераны зертейтін қарапайым құралдарды біледі.В. Метеорологиялық стансылар олардың түрлерін айта алады.С. Радиозонд, метеорологиялық зымырыандар, Жердің жасанды серіктерін олардың қолдануын ажырата алады. Бағалау: СмайликАлдыңғы болған оқушыларға тапсырма. Джомолунгма тауының салыстырмалы биіктігі – 3550 м, ал оның етегінде ауа температурасы -28С, оның шыңындағы ауа температурасы қандай болады? |
Оқулық, слайд,
/www.youtube.com/watch?v=k1gPish0sE
маркер, А3 қағазы,Циркуль, транспортир, сызғыш
Үш түрлі конверт |
Сергіту сәті 2 минут | «Қара жорға» | Қара жорға биі |
Сабақтың соңы5 минут
| Қорытындылау. Интербелсенді тақтада «Позиция таңдау» стратегиясы
Дескриптор. Таңдаған позициясын дәлелді түрде айта алады.Бағалау: «Мадақтау»Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады?Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
|
кесте |
Қосымша ақпарат
|
Саралау
| Бағалау
| Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасын сақтау. |
3 тапсырма «Конверттегі сұрақ» стратегиясында оқушылар өз деңгейі бойынша тапсырма таңдау жасайды.А. Атмосфераны зертейтін қарапайым құралдарды біледі.В. Метеорологиялық стансылар олардың түрлерін айта алады.С. Радиозонд, метеорологиялық зымырыандар, Жердің жасанды серіктерін олардың қолдануын ажырата алады. Алдыңғы болған оқушыларға қосымша тапсырма. Джомолунгма тауының салыстырмалы биіктігі – 3550 м, ал оның етегінде ауа температурасы -28С, оның шыңындағы ауа температурасы қандай болады? | Геометриялық фигуралар арқылы, бас бармақ, үш шапалақ, бағдаршам, смайлик, мадақтау арқылы бағалайды | Сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтау міндетті. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |