1
тапсырма: (Мәтін жұмыс) «Джиксо»
стратегиясы арқылы Атмосфераның газ құрамы және оның мәні туралы
топта талдау
Дағдылар: қарым-қатынас және
топпен жұмыс істей білу
қабілеті.
Дескриптор. Атмосфераның
газдық құрамын және оның ерекшеліктерін сипаттап бере
алады.
Бағалау: «Бас
бармақ»
2
тапсырма: Атмосфера қабаттарына бейне
материалды және оқулықты
пайдаланып:
«Оттегі»
тобы: Тропосфераға постер
құрастыру.
Дескриптор. Атмосфераның газдық құрамын
бейнелейді және олардың ерекшеліктерін айта
алады
Бағалау: «Үш
шапалақ»
« Азот»
тобына: . Стратосфера мен мезосфераға
тұжырымдамалық карта жасау
Дескриптор. Стратосфера мен мезосфера
қабаттарының бір-бірінен температура және басқа шарттарымен
ерекшеленетінін біледі.
Бағалау: «Бағдаршам»
«
СО2
»
тобына: Термосфера қабатына «Достар
арасындағы әңгіме»
Дескриптор. Тормосфера ерекшеліктеріне
диалогқа түсіп пікірлерін
айтады.
Бағалау: «Бес
саусақ»
3
тапсырма «Конверттегі сұрақ» Деңгейлік
тапсырма. Қазіргі замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары (А -
сары, В - жасыл, С - қызыл)
А деңгейіне: Атмосфераны
зерттеу құралдары
В деңгейіне: Қазіргі
таңда Жердің ауа қабықшасын
зерттеу.
С деңгейіне:
Атмосфераның 30-40км, 120км және одан биіктікті зерттеу. азіргі
замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары тақырыпшасына 5сұрақтан
дайындап жұптасып бір-бірінен
сұрайды.
Дескриптор;
А. Атмосфераны
зертейтін қарапайым құралдарды
біледі.
В. Метеорологиялық
стансылар олардың түрлерін айта
алады.
С. Радиозонд,
метеорологиялық зымырыандар, Жердің жасанды серіктерін олардың
қолдануын ажырата алады.
Бағалау: Смайлик
Алдыңғы болған
оқушыларға тапсырма. Джомолунгма тауының салыстырмалы биіктігі –
3550 м, ал оның етегінде ауа температурасы -28С, оның шыңындағы ауа
температурасы қандай болады?
|