|
САБАҚ: 7.3.2.2 Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
Мектеп: «Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Темербаев Е.И. |
||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Түсіну.Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін түсінеді Қолдану. Ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелей алады |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқылым. Мәтін мазмұнымен танысады Жазылым. Диаграмма, график сызады Айтылым. Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктері туралы түсіндіре алады. Пән бойынша сөздер мен терминдер: Тропопауза, стратопауза, мезопауза, радйозонд Терминдерді меңгереді, ойларын ортаға салады. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар ға баулу |
Қарым-қатынас жасау және жауапкершілік қабілетін арттыру. Бүгінгі таңда атмосфераның қандай экологиялық мәселелері бар екенін біліп, атмосфераны қорғауға баулу |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, геометрия, математика |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Литосфералық катаклизмдер |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру: «Шаттық шеңбғрі» Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру үшін жылы лебіздер айту. Топқа бөлу: Химиялық элементтер арқылы топқа бөлу: І топ – О (оттегі) ІІ топ – N ( азот) ІІІ топ – СО2 (көмірқышқыл газы) 3 минут Алдыңғы тақырыпты пысықтау «Репортер» стратегиясы: «Литосфералық катаклизмдер» туралы топ ішінде сұқбат жүргізеді. Дескриптор: Литосфералық катаклизмдер туралы біледі Б «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы бүгін өтілетін сабақ тақырыбын білу және мақсатын айқындау. Интербелсенді тақтада сурет көрсетіледі . – Бүгін топқа неге осылай бөліндік,тақтадағы суретпен қандай байланысы бар? – Өтетін тақырыбымыз не жәйлі болмақ, қалай ойлайсыңдар? – Осы тақырыпты білу бізге қаншалықты маңызды? 3 минут |
Химиялық элементтер О (оттегі) N ( азот) СО2 (көмірқыш. газы) Микрафон геометриялық фигуралар
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 23 минут |
1 тапсырма: (Мәтін жұмыс) «Джиксо» стратегиясы арқылы Атмосфераның газ құрамы және оның мәні туралы топта талдау Дағдылар: қарым-қатынас және топпен жұмыс істей білу қабілеті. Дескриптор. Атмосфераның газдық құрамын және оның ерекшеліктерін сипаттап бере алады. Бағалау: «Бас бармақ» 2 тапсырма: Атмосфера қабаттарына бейне материалды және оқулықты пайдаланып: «Оттегі» тобы: Тропосфераға постер құрастыру. Дескриптор. Атмосфераның газдық құрамын бейнелейді және олардың ерекшеліктерін айта алады Бағалау: «Үш шапалақ» « Азот» тобына: . Стратосфера мен мезосфераға тұжырымдамалық карта жасау Дескриптор. Стратосфера мен мезосфера қабаттарының бір-бірінен температура және басқа шарттарымен ерекшеленетінін біледі. Бағалау: «Бағдаршам» « СО2 » тобына: Термосфера қабатына «Достар арасындағы әңгіме» Дескриптор. Тормосфера ерекшеліктеріне диалогқа түсіп пікірлерін айтады. Бағалау: «Бес саусақ» 3 тапсырма «Конверттегі сұрақ» Деңгейлік тапсырма. Қазіргі замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары (А - сары, В - жасыл, С - қызыл) А деңгейіне: Атмосфераны зерттеу құралдары
В деңгейіне: Қазіргі таңда Жердің ауа қабықшасын зерттеу. С деңгейіне: Атмосфераның 30-40км, 120км және одан биіктікті зерттеу. азіргі замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары тақырыпшасына 5сұрақтан дайындап жұптасып бір-бірінен сұрайды. Дескриптор; А. Атмосфераны зертейтін қарапайым құралдарды біледі. В. Метеорологиялық стансылар олардың түрлерін айта алады. С. Радиозонд, метеорологиялық зымырыандар, Жердің жасанды серіктерін олардың қолдануын ажырата алады. Бағалау: Смайлик Алдыңғы болған оқушыларға тапсырма. Джомолунгма тауының салыстырмалы биіктігі – 3550 м, ал оның етегінде ауа температурасы -28С, оның шыңындағы ауа температурасы қандай болады? |
Оқулық, слайд,
/www.youtube.com/watch?v=k1gPish0sE
маркер, А3 қағазы, Циркуль, транспортир, сызғыш
Үш түрлі конверт |
|||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қара жорға» |
Қара жорға биі |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Қорытындылау. Интербелсенді тақтада «Позиция таңдау» стратегиясы
Дескриптор. Таңдаған позициясын дәлелді түрде айта алады. Бағалау: «Мадақтау» Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
кесте |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||
|
Саралау
|
Бағалау
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|||||||||||||||||||
|
3 тапсырма «Конверттегі сұрақ» стратегиясында оқушылар өз деңгейі бойынша тапсырма таңдау жасайды. А. Атмосфераны зертейтін қарапайым құралдарды біледі. В. Метеорологиялық стансылар олардың түрлерін айта алады. С. Радиозонд, метеорологиялық зымырыандар, Жердің жасанды серіктерін олардың қолдануын ажырата алады. Алдыңғы болған оқушыларға қосымша тапсырма. Джомолунгма тауының салыстырмалы биіктігі – 3550 м, ал оның етегінде ауа температурасы -28С, оның шыңындағы ауа температурасы қандай болады? |
Геометриялық фигуралар арқылы, бас бармақ, үш шапалақ, бағдаршам, смайлик, мадақтау арқылы бағалайды |
Сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтау міндетті. |
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеу
Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеу
|
САБАҚ: 7.3.2.2 Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
Мектеп: «Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Темербаев Е.И. |
||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Түсіну.Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін түсінеді Қолдану. Ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелей алады |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқылым. Мәтін мазмұнымен танысады Жазылым. Диаграмма, график сызады Айтылым. Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктері туралы түсіндіре алады. Пән бойынша сөздер мен терминдер: Тропопауза, стратопауза, мезопауза, радйозонд Терминдерді меңгереді, ойларын ортаға салады. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар ға баулу |
Қарым-қатынас жасау және жауапкершілік қабілетін арттыру. Бүгінгі таңда атмосфераның қандай экологиялық мәселелері бар екенін біліп, атмосфераны қорғауға баулу |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, геометрия, математика |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Литосфералық катаклизмдер |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру: «Шаттық шеңбғрі» Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру үшін жылы лебіздер айту. Топқа бөлу: Химиялық элементтер арқылы топқа бөлу: І топ – О (оттегі) ІІ топ – N ( азот) ІІІ топ – СО2 (көмірқышқыл газы) 3 минут Алдыңғы тақырыпты пысықтау «Репортер» стратегиясы: «Литосфералық катаклизмдер» туралы топ ішінде сұқбат жүргізеді. Дескриптор: Литосфералық катаклизмдер туралы біледі Б «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы бүгін өтілетін сабақ тақырыбын білу және мақсатын айқындау. Интербелсенді тақтада сурет көрсетіледі . – Бүгін топқа неге осылай бөліндік,тақтадағы суретпен қандай байланысы бар? – Өтетін тақырыбымыз не жәйлі болмақ, қалай ойлайсыңдар? – Осы тақырыпты білу бізге қаншалықты маңызды? 3 минут |
Химиялық элементтер О (оттегі) N ( азот) СО2 (көмірқыш. газы) Микрафон геометриялық фигуралар
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 23 минут |
1 тапсырма: (Мәтін жұмыс) «Джиксо» стратегиясы арқылы Атмосфераның газ құрамы және оның мәні туралы топта талдау Дағдылар: қарым-қатынас және топпен жұмыс істей білу қабілеті. Дескриптор. Атмосфераның газдық құрамын және оның ерекшеліктерін сипаттап бере алады. Бағалау: «Бас бармақ» 2 тапсырма: Атмосфера қабаттарына бейне материалды және оқулықты пайдаланып: «Оттегі» тобы: Тропосфераға постер құрастыру. Дескриптор. Атмосфераның газдық құрамын бейнелейді және олардың ерекшеліктерін айта алады Бағалау: «Үш шапалақ» « Азот» тобына: . Стратосфера мен мезосфераға тұжырымдамалық карта жасау Дескриптор. Стратосфера мен мезосфера қабаттарының бір-бірінен температура және басқа шарттарымен ерекшеленетінін біледі. Бағалау: «Бағдаршам» « СО2 » тобына: Термосфера қабатына «Достар арасындағы әңгіме» Дескриптор. Тормосфера ерекшеліктеріне диалогқа түсіп пікірлерін айтады. Бағалау: «Бес саусақ» 3 тапсырма «Конверттегі сұрақ» Деңгейлік тапсырма. Қазіргі замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары (А - сары, В - жасыл, С - қызыл) А деңгейіне: Атмосфераны зерттеу құралдары
В деңгейіне: Қазіргі таңда Жердің ауа қабықшасын зерттеу. С деңгейіне: Атмосфераның 30-40км, 120км және одан биіктікті зерттеу. азіргі замандағы атмосфераны зерттеу жұмыстары тақырыпшасына 5сұрақтан дайындап жұптасып бір-бірінен сұрайды. Дескриптор; А. Атмосфераны зертейтін қарапайым құралдарды біледі. В. Метеорологиялық стансылар олардың түрлерін айта алады. С. Радиозонд, метеорологиялық зымырыандар, Жердің жасанды серіктерін олардың қолдануын ажырата алады. Бағалау: Смайлик Алдыңғы болған оқушыларға тапсырма. Джомолунгма тауының салыстырмалы биіктігі – 3550 м, ал оның етегінде ауа температурасы -28С, оның шыңындағы ауа температурасы қандай болады? |
Оқулық, слайд,
/www.youtube.com/watch?v=k1gPish0sE
маркер, А3 қағазы, Циркуль, транспортир, сызғыш
Үш түрлі конверт |
|||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қара жорға» |
Қара жорға биі |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Қорытындылау. Интербелсенді тақтада «Позиция таңдау» стратегиясы
Дескриптор. Таңдаған позициясын дәлелді түрде айта алады. Бағалау: «Мадақтау» Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
кесте |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||
|
Саралау
|
Бағалау
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|||||||||||||||||||
|
3 тапсырма «Конверттегі сұрақ» стратегиясында оқушылар өз деңгейі бойынша тапсырма таңдау жасайды. А. Атмосфераны зертейтін қарапайым құралдарды біледі. В. Метеорологиялық стансылар олардың түрлерін айта алады. С. Радиозонд, метеорологиялық зымырыандар, Жердің жасанды серіктерін олардың қолдануын ажырата алады. Алдыңғы болған оқушыларға қосымша тапсырма. Джомолунгма тауының салыстырмалы биіктігі – 3550 м, ал оның етегінде ауа температурасы -28С, оның шыңындағы ауа температурасы қандай болады? |
Геометриялық фигуралар арқылы, бас бармақ, үш шапалақ, бағдаршам, смайлик, мадақтау арқылы бағалайды |
Сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтау міндетті. |
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















