Оқулықпен
жұмыс.
Тапсырма
1
Мәтінмен жұмыс – «денотатты
граф әдісімен оқушылар оқыған мәтіннің не туралы екенің анықтайды
мәтіннің мазмұнын сурет арқылы
көрсетеді.
Берілген сурутті зерделей
отырып атом моделдерін қай ғалымдар ұсынды. Атом құрлысын
түсіндірдер.

а)планетарлық б) « мейіз
қосылған пудинг»
атомдық модель атомдық
модель
Дискриптор:
-атом моделін ұсынған
ғалымдарды атайды;
-атом құрлысын
түсіндіреді;
ҚБ: Қол
шапалақтау
Басбармақ әдісімен
бағаланады
Тапсырма
2
«Сәйкестендіру
кестесі»
Түсініктермен анықтамалары
арқылы сәйкестікті анықта
түсінік
|
Түсінік
анықтамасы
|
А) химиялық элемент заттың
кіші бөлшегі.
Ә) молекула тұратын
зат.
Б) атом
бөлшек.
В)
ядро.
Г)
пратон.
Ғ)
нейтрон.
Д)
электрон
|
-
Теріс заряды бар
бөлшек.
-
Химиялық қасиетін
анықтайды.
-
Химиялық бөлінбеітін ең кіші
бөлшек.
-
Заряды жоқ элементтар
бөлшек.
-
Оң таңбалы зарядты бар
бөлшек.
-
Пратондр мен нейтрондардан
құралатың бөлінбейтін бөлшек
-
Анықталған
атомтүрі.
|
Дескриптор:
-түсініктермен анықтамаларды
сәйкестендіреді.
Кесте дұрыс толтырылса топ
оқушылары өзара бағалау жасайды
Сергіту сәті: көз
жаттығулары
«Ойлан тап,
жұптас-әдісі»
Тапсырма
3.
кестедегі элементердің
элементар бөлшектерін дұрыс жазып, атаныз және кестені
толтырыңыз(нейтрон табу
формуласы
N=Ar-Z пайдалана
отырып).
І
топ
элемент
таңбасы
|
атауы
|
протон
саны
|
нейтрон
саны
|
электрон
саны
|
P
|
|
|
|
|
|
натрий
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
19
|
|
|
|
|
|
5
|
-элементердің таңбасын
жазады;
-элементтің атауын
атайды;
-элементтердің пратон саның
көрсетеді;
- элементтердің нейтрон
саның көрсетеді;
-элементтердің электрон
саның көрсетеді;
Қалыптастырушы бағалау
«Бағдаршам»
|