Материалдар / Атом құрылысы.Атом ядросы.Радиация.Радиоактивті сәулелерден қорғану

Атом құрылысы.Атом ядросы.Радиация.Радиоактивті сәулелерден қорғану

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: • Радиоактивті элементтер мен олардың маңызы жайлы мағлұмат алады • Табиғаттағы болып жатқан радиация процесін физикалық тұрғыдан түсіндіре алады • Радиациядан қорғану және оның адам өміріндегі маңызын біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
694
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Атом құрылысы.Атом ядросы.Радиация.Радиоактивті сәулелерден қорғану























Мектеп: Қапшағай қалалық білім бөлімінің «№12 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Күні:Мұғалімнің есімі:Садыкова Несибели Садыковна
СЫНЫП: 9 «А»сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:-
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Оқушыларға атом құрылысын,атом ядросын қайталай отырып,радиоактивті элементтердің пайдасымен,зияныен,болашақ үшін маңызын ұғындыру.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Радиоактивті элементтер мен олардың маңызы жайлы мағлұмат алады
  • Табиғаттағы болып жатқан радиация процесін физикалық тұрғыдан түсіндіре алады
  • Радиациядан қорғану және оның адам өміріндегі маңызын біледі




  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Радиоактивті элементтердің пайдасы мен зиянын түсінеді
  • Ядролық реакция және термоядролық реакцияны ажырата алады.




  • Кейбір оқушылар: Заттың құрылысын ядролық физика тұрғысынан түсіндіреді. Табиғаттағы маңызы мен рөлін тереңірек ұғынып, теориялық алған білімдерін практикамен ұштастыра біледі                 



  • Радиоактивті элементтердің пайдасы мен зиянын түсіндіруде дәлелдемелер келтіре алады
  • Тілдік мақсат

    Оқушылар:
  • Жаңа термин сөздердің мағынасын түсінеді және ажырата біледі


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:нуклон,нуклид,синтез,ШБД,доза






    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерФемтометр(фм),Электрон-вольт(эВ),Массалық атомдық бірлік(м.а.б.)



    Талқылауға арналған тармақтар:


    Радиактивті изотоптарды қолдануРадиактивті изотоптардың зияныРадиактивті изотоптарқорғануАЭС туралы түсінік



    Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба?


    Күнделікті өмірде радиация алатыныңызды білесіз бе?Олай болса табиғатпен байланыстырып дәлелдемелер келтіріңдер


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Физикалық диктант
    Алдыңғы оқу«Химия» 8 сынып,изотоптардың қасиеттері
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы8.50-8.52

























    8.52-8.57







    8.57-9.02



























    9.02-9.07
    а)Оқушылармен сәлемдесу.б)Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастыру(австралиялық жаңбыр)-Балалар Австралия жаңбырын қандай екенін білесіңдер ме?-Ендеше тыңдайық-ол үшін менің іс-қимылымды қайталаңдар-Австралияда жел тұрды(алақанды үйкелеу)-жаңбыр тамшылай бастады(саусақты соғу)-нөсер қатты төкті(алақанды санға соғу)-Бұршақ жауды(аяқпен еденді соғу)-дауыл басыла бастады(алақанды санға соқты)-Жаңбыр сейілді(алақанды кеудеге соғу)-жаңбыр сіркіреді(саусақты соғу)-жел басыла бастады((алақанды үйкелеу)-алақай күн шықты(қолды жоғары көтеру)-жердегі жаңбыр суы буланды(қолымызды аспанға қарай бұлғаймыз)«Сыр сандық»әдісі арқылы үй тапсырмасын "Атом құрылысы,атом ядросы"тарауы бойынша оқушыларға сыр сандықты ұсына отырып, тапсырмалар беруМысалы:1.1.Мына элементтердің ішінен радиоактивті элементке жатаынын табыңыз:С,N,U, Ra, Pu62.Реакция түрлерін атаңыз3.Радиактивті сәулелер түрі4.Атом ядросы қандай бөлшектерден тұрады?Физикалық диктант Физикалық диктант1.Резерфорд тәжірибелерінен тікелей атомның ...моделі келіп шығады.2.Центрінде массасы түгелдей дерлік жинақталған...зарядталған атом ядросы орналасқан.3.Ядроны айнала белгілі бір орбиталармен....қозғалып жүреді.4.Электрондардың мұндай қозғалысы ядро тарапынан болатын ....күштің әрекетінен туады.5.Сутек атомының құрылысы қандай?......6.Максвелдің электродинамикалық заңдары бойынша үдей қозғалатын заряд...тиісті.7.Сәуле шығару...шығынымен байланысты.8.Ядрода протон және нейтрон ...күштің арқасында тұрады.

    9.Масса ақауы дегеніміз.......10.Ядроның тұрақтылығы ....сипатталады.

    Жұптық жұмыс

















































    Сыр сандығы




    9.07-9.12



    9.12-9.20







    9.20-9.25



























































































    9.25-930
    Топқабөлу(М.Складовская-Кюри,Э.Резерфорд,Д.Чедвик,А.Беккерель суреттері арқылы 4 топқа бөлу ).Үлестірме материалдарды таңдау арқылы.Осы тақырыпқа байланысты суреттер бейнеленген.Топ атын қорғауОқушылардың ойлауын дамыту және түрлі дерек көздерімен танысу мақсатында төмендегі сұрақтар арқылы постер неесе слаид қорғату арқылы ой қозғатуРадиактивті изотоптарды қолдануРадиактивті изотоптардың зияныРадиактивті изотоптарқорғануАЭС туралы түсінік

    Берілген тарау төңірегінде топпен талқылауға төмендегі сұрақтар беріледі.Талқылау үшін сәйкестік тест Көрсетілім арқылы қайталау(презентация)



    бағалау парағымен бағалайды

    Үй жұмысы:Жоғарыда өткен ұғымдардыт кірістіріп эссе жазып келу































    электронды оқулық 8 сыныпhttps://www.youtube.com/watch?v=VSQkOTbEhWM













    7 сыныпқа арналған оқулықгеографияӘ.Бейсенова,Қ.Карпеков













    А.Гиннің «Сабақ конструкторы бойынша танымдық ойындар мен әдістер
    Аяқталуы 9.30-9.35Кері байланыс. «Үміт ағашы»әдісі бойынша

    Қосымша ақпарат интернет желісінен мұхит пен теңіздер бетінен қанша (м3 )көлем су буланатындығы жөнінде деректер жинау,адам өміріндегі маңызы
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
    Басқаларға қарағанда шапшаң оқушыларға деңгейлік есептер ішінде«Алдын-ала ойлаған қателік»әдісі бойынша бір есеп мәтінін беру

  • «Үміт ағашы»/сұраққа өз дайындығы бойынша қызыл,сары,көк алмаларды ілу арқылы белгілейді
  • https://surak.szh.kz/go.php 8сынып химиямен пәнаралық байланыс.Технологиялық білім-бейнежазба
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ