Сабақ барысы
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
3
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
«Есесіне мен...» әдісі
бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады
«Стикер»
түстері бойынша 2 топқа
бірігеді
|
Оқушылар шеңберге тұрып
«Есесіне мен...»
әнді жақсы айтамын, н\е бәлішті жақсы пісіермін
деген сияқты өздерінің жақсы қасиеттерін айтып сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
«Стикер»
түсі бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті
стикерлер
|
7мин
|
«4-сурет,
1-сөз» тәсілі арқылы тақырыпты ашу,
мақсатын анықтауды ұйымдастырады.

Талданатын
сұрақтар:
Атом дегеніміз не?
Атом қандай бөлшектерден
тұрады?
Атомды құрайтын бөлшектерге сиптатама
беріңдер
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылауды
ұймдастырады.
|
Оқушылар экарндағы суретті
талдап сабақтың тақырыбын мақсатын анықтайды. Мұғалімнің қойған
сұрақтарына жауап бере отырып өткен тақырыптар бойынша білімдерін
еске түсіреді.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере отырып
бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды,
сабақтың мақсатын анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
Сурет
|
Сабақтың ортасы
15
мин
|
ІТоптық
жұмыс.
«Ойлан,бөліс, талда» әдісі
арқылы
1-топка « Атомның құрылысы
»
2-топка «Бор диагграмасы «
туралы топта талдап, қорғауға нұсқау береді
|
Оқушаларға оқулықты пайдалана
отырып әр топ берілген тақырыпшаны оқып танысады, топта талдайды,
постер жасап қорғайды.
|
Дескриптор
:
- атомның құрамына анықтама
береді;
Жалпы -4 балл
Дескриптор :
- Бор диаграммасын сипаттайды ;
Жалпы -4 балл
|
1-
косымша
А4
парағы
Маркер
флипчарт
|
15мин
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Сәйкестендіру» тәсілі арқылы жеке жұмыс
ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.
Элементтер
|
Протон сандары
|
1.Оттек
|
А.12
|
2.Азот
|
В.26
|
3.Темір
|
С.8
|
4.Магний
|
Д.20
|
5.Кальций
|
Е.7
|
6.Сутек
|
К. 1
|
Дескриптор
|
ұпай
|
элементтер мен протон сандарын дұрыс анықтап,
сәйкестендіреді;
|
1
|
Барлығы
|
6
|
2-тапсырма.Жұптық
жұмыс
Бор диаграммасы бойынша келесі элементтерді,
олардың атомдарының құрамын анықтаңдар.

Дескриптор
|
ұпай
|
Бор диаграммасын қолданып 1
–ші атомнын құрамын анықтайды
|
2
|
Бор диаграммасын қолданып 2 –ші атомнын құрамын
анықтайды
|
2
|
Барлығы
|
4
|
|
Оқушылар мұғалімнің нұсқауымен тақырыпты бекіту
тапсырмаларын орындайды.
Бор диаграммасы
бойынша келесі элементтерді, олардың атомдарының құрамын
анықтайды.
.
|
ҚБ:
«Білім заряды» арқылы
бағалайды
Жалпы
балл-6
ҚБ:
«Білім заряды» арқылы
бағалайды
Жалпы
балл-4
|
тапсырма жазылған
парақтар
карточкалар
|
Сабақтың соңы
4 мин
|
Кері байланыс
« Плюс, минус, қызықты»
тәсілі арқылы кері байланыс жасауды
ұсынады
|
Қатысушылар «Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды
|
Кері байланыс:
«Плюс, минус, қызықты»
тәсілі арқылы
|
Кесте
|
1 мин
|
Үй тапсырмасы
§1
6 беттегі
6-7 тапсырманы
орындаңдар
|
|
|
|