Материалдар / Атомда электрондардың таралуы

Атомда электрондардың таралуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Атомда электрондардың таралуы
Авторы:
16 Наурыз 2025
161
0 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: Атомда электрондардың таралуы

Бөлім:

8.1А Атомдағы электрондардың қозғалысы


Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Атомда электрондардың таралуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.1 -атомда электрондарядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсіну

Сабақтың мақсаты:

  • негізгі топшадағы химиялық элементтердің атом құрылысы мен оның қасиеттерінің өзгеру заңдылығын анықтайды:

  • период бойынша элемент атомындағы электронның орналасу тәртібі мен заңдылығын анықтайды:

  • атомда электрондардың орналасу тәртібі мен заңдылығын және элемент қасиетінің өзгеру себебін түсіне отырып, атом құрылысы туралы білімдерін жетілдіреді:

Құндылықтар

  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

«Есесіне мен...» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады









«Стикер» түстері бойынша 2 топқа бірігеді


Оқушылар шеңберге тұрып «Есесіне мен...» әнді жақсы айтамын, н\е бәлішті жақсы пісіермін деген сияқты өздерінің жақсы қасиеттерін айтып сыныпта жағымды ахуал орнатады .

«Стикер» түсі бойынша топтарға бірігеді.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі түсті стикерлер


7мин

«4-сурет, 1-сөз» тәсілі арқылы тақырыпты ашу, мақсатын анықтауды ұйымдастырады.










Талданатын сұрақтар:

Атом дегеніміз не?

Атом қандай бөлшектерден тұрады?

Атомды құрайтын бөлшектерге сиптатама беріңдер


«Миға шабуыл» әдісі арқылы

өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылауды ұймдастырады.

Оқушылар экарндағы суретті талдап сабақтың тақырыбын мақсатын анықтайды. Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере отырып өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды,

сабақтың мақсатын анықтайды

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран

Сурет


Сабақтың ортасы

15 мин

ІТоптық жұмыс.

«Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы

1-топка « Атомның құрылысы »

2-топка «Бор диагграмасы « туралы топта талдап, қорғауға нұсқау береді



Оқушаларға оқулықты пайдалана отырып әр топ берілген тақырыпшаны оқып танысады, топта талдайды, постер жасап қорғайды.




Дескриптор :

- атомның құрамына анықтама береді;

Жалпы -4 балл



Дескриптор :

- Бор диаграммасын сипаттайды ;

Жалпы -4 балл

1- косымша

А4 парағы


Маркер

флипчарт




15мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.


1-тапсырма. Жеке жұмыс

«Сәйкестендіру» тәсілі арқылы жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.

Элементтер

Протон сандары

1.Оттек

А.12

2.Азот

В.26

3.Темір

С.8

4.Магний

Д.20

5.Кальций

Е.7

6.Сутек

К. 1


Дескриптор

ұпай

элементтер мен протон сандарын дұрыс анықтап, сәйкестендіреді;

1

Барлығы

6



2-тапсырма.Жұптық жұмыс

Бор диаграммасы бойынша келесі элементтерді, олардың атомдарының құрамын анықтаңдар.









Дескриптор

ұпай

Бор диаграммасын қолданып 1 –ші атомнын құрамын анықтайды

2

Бор диаграммасын қолданып 2 –ші атомнын құрамын анықтайды

2

Барлығы

4


Оқушылар мұғалімнің нұсқауымен тақырыпты бекіту тапсырмаларын орындайды.















Бор диаграммасы бойынша келесі элементтерді, олардың атомдарының құрамын анықтайды.


.








ҚБ:

«Білім заряды» арқылы бағалайды

Жалпы балл-6
















ҚБ:

«Білім заряды» арқылы бағалайды

Жалпы балл-4




тапсырма жазылған парақтар













карточкалар










Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс

« Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы

Кесте

1 мин

Үй тапсырмасы §1

6 беттегі 6-7 тапсырманы орындаңдар
















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі