Бөлімі:
|
8.1 Атомдағы электрондардың
қозғалысы (5с)
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Құнанбай
Ә.Р.
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Атомда электрондардың
таралуы
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
8.1.3.1 атомда электрондар
ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер
бойынша таралатынын түсіну
8.1.3.2 әрбір электрон қабатында электрон
саны нақты максимал мәннен аспайтынын түсіну;
|
Сабақтың мақсаты:
|
- Атом,молекула түсініктерін
еске алу
- Энергетикалық деңгей ұғымын
білу
- Атомда электрондар ядродан
арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша
таралатынын түсіну
- Әрбір
электрон қабатында электрон саны нақты максимал мәннен аспайтынын
түсіну;
|
Бағалау
критериилері:
|
Оқушы мақсатқа жетеді,
егер:
- Атом,молекула түсініктерін
еске алады
- Энергетикалық деңгей ұғымын
біледі
- Атомда электрондар ядродан
арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша
таралатынын түсінеді
- Әрбір
электрон қабатында электрон саны нақты максимал мәннен аспайтынын
түсінеді
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа
дайындығын тексеру.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
|
|
|
Өткенге
шолу
6 минут
|
1. Атомдар және молекулалар
ойыны
(Mix Freeze Group
әдісі)

|
Әуен ырғаңына қозғала арқылы
оқушылар бір бірлерімен араласады. Мұғалім әуенді тоқтатқанда кез
келген санды айтады. Сол айтылған сан бойынша оқушылар
молекулаларға топтасады
|
Мадақтау
|
https://phet.colorado.edu/sims/html/build-an-atom/latest/build-an-atom_en.html
|
2. Build an
Atom
(4к
әдісі)
1. Атом дегеніміз не? (30
сек)
2.Атом қандай бөлшектерден
тұрады?(30
сек)
3.Қосымшаны пайдалана отырып
оттек атомын құрастырыңыз
|
Оқушылар берілген уақыт ішінде
сұрақтарға жауап береді бір біріне жауап
береді;
Оқушылар қосымшаны пайдалана
отырып оттек атомын
құрастырады;
|
Мадақтау
|
https://phet.colorado.edu/sims/html/build-an-atom/latest/build-an-atom_en.html
|
Сабақтың
ортасы
3 мин
7 мин
4 мин
4 мин
4 мин
6 мин
|
Үй жұмысын қайталай келе жаңа сабақтың
тақырыбын ашу
Сабақ мақсаттарымен
таныстыру
Бағалау критерийлерін
құрастыру
|
Оқушылыр оқу
мақсаттарына қарай отыра бағалау критерийлерін
құрастырады
|
Мадақтау
|
Презентация
|
Мұғалімнің
жаңа тақырыпты
түсіндіруі
|
|
|
Презентация
|
Жеке тапсырма
Тапсырма 1
N=2n2 формуласы арқылы энергия
деңгейлеріндегі электрондардың максималды санын
анықтаңыз.
1.Энергетикалық
деңгей____________________
2.Энергетикалық
деңгей____________________
3.Энергетикалық
деңгей____________________
Тапсырма
2
Келесі элементтердің
энергия деңгейлерінің санын және электрондар санын
анықтаңыз
Не,Ве,Si,P
Тапсырма
3
(Жұптық тапсырма)
Электрондарды келесі элементтердегі
энергия деңгейлеріне қарай орналастырыңыз:

|
Дескриптор
N=2n2 формуласы арқылы
энергия деңгейлеріндегі электрондардың максималды санын
анықтаңыз.
Дескриптор
Келесі элементтердің
энергия деңгейлерінің санын және электрондар санын
анықтайды
Дескриптор
Электрондарды энергетикалық
деңгейлерге орналастырамыз
|
3
балл
1
балл
4
балл
|
Презентация
|
Фукционалдық сауаттылыққа
тапсырма
Топтық жұмыс
|
Дескриптор
Электрон
санын аңықтайды
Электрондарды энергетикалық деңгейге
орналастырады
|
1
балл
1
балл
|
Қосымша
1
|
Сабақтың
соңы
3 мин
3 мин
|
Бекіту
тапсырмасы
Элементті
анықтаңыз


Рефлексия. Маған не қиын болды, не қиын
болмады
Бағалау. 10
баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау
Үй тапсырмасы
Тақырып соныңдағы А,В,С деңгейіндегі
тапсырмаларды орындау
|
Суретке қарап қай элемент
екенін аңықтайды
|
2
балл
|
Презентация
|