Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Атомның құрамы мен құрылысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
№ 9
Сабақтың тақырыбы: Атомның құрамы және құрылысы . Изотоптар
Бөлім: |
7.2 А Атомдар. Молекула-лар. Заттар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күн: |
Сыныбы : 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы: |
Атомның құрамы және құрылысы. Изотоптар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.5-протон, электрон, нейтронды және оларды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу 7.1.2.6-алғашқы 20 элементтің атом құрылысы мен атом ядросының құрамын білу 7.1.2.7-изотоп түсінігін білу |
|
Сабақтың
мақсаты: |
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Комплимент айту» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады в) «Электрон, протон, нейтрон» суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Комплимент айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Электрон, протон, нейтрон» суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
4мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Сұрақты ұстап ал!» тәсілі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. «Стоп кадр» тәсілі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
Оқушылар «Сұрақты ұстап ал!» тәсілі арқылы жауап береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. «Стоп кадр» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
Сабақтың ортасы 2 мин |
ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Окулык Химия 7-сынып |
15 мин |
ІV Жаңа сабақ Мұғалім оқушыларға оқулықтан тапсырма береді. 1-топ «Атомның құрылысы» 2-топ « Атомның құрамы » 3-топ «Изотоптар» туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап, түсіндіруді ұсынады. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс жасайды. 1-топ «Атомның құрылысы» 2-топ « Атомның құрамы » 3-топ «Изотоптар» туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап, түсіндіруді ұсынады. Жасалған жұмыстары бойынша әр топ плакат дайындайды.Әр топ тақтаға шығып өз плакаттарын қорғайды. Атомның құрылысы Бейнеролик https://youtu.be/46m-SJp6w5k?si=sNKSq-VYkax3omFK |
Кері байланыс: «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды |
А4 парағы Маркер Химия 7-сынып |
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. |
1-тапсырма Берілген суретті зерделей отырып, қандай элементтердің атом құрылысы көрсетілгенін анықтап, химиялық элементтердің таңбаларын және бөлшектердің атын және белгіленуін жазыңыз А ____ (химиялық элементтің таңбасы) В ____ (химиялық элементтің таңбасы) 2-тапсырма 3-тапсырма Элементтердің атомдарындағы электрон, протон, нейтрон сандарын, салыстырмалы атомдық массасын, аталуын анықтаңыз: а) B b) F c) Al d) S. ЕБК тапсырмасы Суреттен атом мен молекула моделін анықтап, атын жаз
|
Дескриптор : суреттен атом құрылысы бойынша элементті анықтайды; Жалпы балл-2
Дескриптор: бөлшектің атын атайды; бөлшектің таңбасын көрсетеді. Жалпы балл-3
Дескриптор: элементтердің атауын, құрылымын және қасиетін анықтайды Жалпы балл-5
|
бөлшектің атын атайды; |
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Шығу билеті» Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................ |
Кері байланыс «Шығу билеті» Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................ |
|
|
1 мин |
Үй тапсырмасы § 7оку |
|
|
|