Сабақтың басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) «Комплимент
айту» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
в) «Электрон,
протон, нейтрон» суреті бойынша топқа бірігуге
нұсқау береді.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып «Комплимент
айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
«Электрон, протон,
нейтрон» суреті бойынша топқа бірігуге
нұсқау береді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
4мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Сұрақты ұстап
ал!» тәсілі арқылы сұрақ қояды,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Стоп
кадр» тәсілі арқылы сұрақтар қою
отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар
«Сұрақты ұстап ал!» тәсілі арқылы жауап
береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Стоп
кадр» тәсілі
арқылы
сұрақтарға жауап бере отырып,
жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
Сабақтың ортасы
2 мин
|
ІІІ
Білімді
толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма
береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Окулык
Химия
7-сынып
|
15
мин
|
ІV Жаңа
сабақ
Мұғалім оқушыларға оқулықтан тапсырма
береді.
1-топ «Атомның
құрылысы»
2-топ « Атомның
құрамы »
3-топ «Изотоптар»
туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап, түсіндіруді
ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс
жасайды.
1-топ «Атомның
құрылысы»
2-топ « Атомның
құрамы »
3-топ «Изотоптар»
туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап, түсіндіруді
ұсынады.
Жасалған жұмыстары бойынша әр топ плакат
дайындайды.Әр топ тақтаға шығып өз
плакаттарын қорғайды.
Атомның
құрылысы
Бейнеролик
https://youtu.be/46m-SJp6w5k?si=sNKSq-VYkax3omFK
|
Кері
байланыс:
«Бутерброд» тәсілі арқылы
бағалайды
|
А4
парағы
Маркер
Химия
7-сынып
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау
үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.
|
1-тапсырма
Берілген суретті зерделей
отырып, қандай элементтердің атом құрылысы көрсетілгенін анықтап,
химиялық элементтердің таңбаларын және бөлшектердің атын және
белгіленуін жазыңыз
А ____ (химиялық элементтің таңбасы)
В ____ (химиялық элементтің таңбасы)
2-тапсырма
3-тапсырма
Элементтердің атомдарындағы электрон, протон,
нейтрон сандарын, салыстырмалы атомдық массасын, аталуын
анықтаңыз:
а) B b) F c) Al d) S.
ЕБК тапсырмасы
Суреттен атом мен молекула
моделін анықтап, атын жаз
|
Дескриптор :
суреттен атом құрылысы
бойынша элементті анықтайды;
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
бөлшектің атын
атайды;
бөлшектің таңбасын
көрсетеді.
Жалпы
балл-3
Дескриптор:
элементтердің атауын,
құрылымын және қасиетін анықтайды
Жалпы
балл-5
|
бөлшектің атын
атайды;
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Кері байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Кері
байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
|
|