Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
5 мин.
|
Ұйымдастыру:
оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті
түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін
ескертемін.
«Атом, Молекула» атты сергіту сәтін
жасатамын.
Сосын оқушыларға әртүрлі шарлар тарату арқылы
топқа бөлемін.
|
Шаттық шеңберін құрып тұрады да,
сосын Атом дегенде жеке, ал Молекула дегенде жұптасып, топтасып тұрып
қалады.
Оқушылар қораптан қолына түскен шарларды алу
арқылы, «протон», «нейтрон», «электрон» болып топқа
бөлінеді.
Яғни, қолдарына т.скен шарлар арқылы бүгінгі
сабақты анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік
танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
|
Молекула шарлары.
|
5 мин.
|
Жаңа тақырыпты жазып, сабақтың мақсатымен
таныстырамын.
https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/7-synyp/atom-quramy-men-qurylysy-izotoptar?mid=03055790-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051
Атомның субатомдық
бөлшектері
https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/7-synyp/atom-quramy-men-qurylysy-izotoptar?mid=03055791-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051
Атом заряды
|
Оқушылар тақырыппен, сабақ мақсатымен танысады.
Сосын видеороликтерді тамашалау арқылы атом құрамы мен құрылысымен
танысады.
Кестені жазады.
|
|
Оқулық, Химия 7-сынып.
ДК
экраны
|
Сабақтың ортасы
10
мин.
Жұптық жұмыс
|
Тапсырма 1.
Тапсырма 2.
|
Тапсырманы жұп болып орындайды, яғни литий мен
көміртектің құрамын анықтайды.
Периотық кестені пайдаланып, берілген кестені
толтырады.
|
Дескриптор:
-элементтің құрылысын салады.
-құрамын анықтайды.
Бағалау: Әр элементке
1ұпайдан.
Дескриптор:
-аты мен таңбасын жазады.
-атомдық массасы мен протон санын
жазады.
Бағалау: Әр элементке
1ұпайдан.
|
|
Жеке жұмыс.
15 мин.
|
Тапсырма 3.
Тапсырма 4.
Тапсырма 5.
|
Әр оқушы жеке-жеке орындайды. Тапсырмада фтор мен
фосфордың қажетті мәліметтерін жазады.
Бұл тапсырмада элементтердің изотоптарының
таңбалануын дұрыстап жазады.
Бұл
тапсырмада оқушылар берілген суретке қарап, протон, электрон,
нейтрон сандарын тауып, қай элементтің изотопы екенін
анықтайды.
|
Дескриптор:
-Таңбасын жазады.
-кестені дұрыс
толытырады.
Бағалау: Әр элементке
1ұпайдан.
Дескриптор:
-изотоптың таңбасын жазады.
Бағалау: Әр элементке
1ұпайдан.
Дескриптор:
-протон, атомдық массаны табады.
-элемнетті анықтайды.
|
.
А4 қағаз. ДК экраны, оқулық.
|
Сабақтың соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
Қорытындылау:
Оқушыларға сұрақ қою арқылы бүгінгі сабақты
қорытындылайды.
Үй жұмысы:
Кез келген 20элементтің құрамын
жазу.
Рефлекция: «БББ» әдісі
|
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып,
зерделегенін тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз
ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Оқушылар бүгінгі сабақтан білгенін, білмегенін,
білгісі келетін тұстарын жеткізді.
|
|
ДК
экраны
7-сынып оқулығы.
|