Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар, 7сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар, 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар тақырыбына арналған ашық сабақ. сабақта оқушылар изотоп, атом құрылысы туралы мағлұмат алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: __________________

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Көнебаева И.С.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Атомдар. Молекулалар. Заттар

Мектеп: 29 ЖББМ

Педагогтің аты-жөні:

Аденова. А.Н

Күні: 2.12.2022ж


Сыныбы: 7е

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу

7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу;

7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу

Сабақтың мақсаты:

- Протон, нейтрон, электронды, олардың орналасу тәртібін меңгереді;

- Кез келген элементтің құрамындағы протон, нейтрон, электронды есептеп біледі;

- Изотопты таба алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.



5 мин.


Ұйымдастыру:

оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін ескертемін.

«Атом, Молекула» атты сергіту сәтін жасатамын.

Сосын оқушыларға әртүрлі шарлар тарату арқылы топқа бөлемін.

Шаттық шеңберін құрып тұрады да, сосын Атом дегенде жеке, ал Молекула дегенде жұптасып, топтасып тұрып қалады.


Оқушылар қораптан қолына түскен шарларды алу арқылы, «протон», «нейтрон», «электрон» болып топқа бөлінеді.


Яғни, қолдарына т.скен шарлар арқылы бүгінгі сабақты анықтайды.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды:

Молекула шарлары.






5 мин.











Жаңа тақырыпты жазып, сабақтың мақсатымен таныстырамын.


https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/7-synyp/atom-quramy-men-qurylysy-izotoptar?mid=03055790-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051

Атомның субатомдық бөлшектері

https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/7-synyp/atom-quramy-men-qurylysy-izotoptar?mid=03055791-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051

Атом заряды

Оқушылар тақырыппен, сабақ мақсатымен танысады. Сосын видеороликтерді тамашалау арқылы атом құрамы мен құрылысымен танысады.






Кестені жазады.


Оқулық, Химия 7-сынып.


ДК экраны






Сабақтың ортасы


10 мин.


Жұптық жұмыс



Тапсырма 1.


Тапсырма 2.

Тапсырманы жұп болып орындайды, яғни литий мен көміртектің құрамын анықтайды.












Периотық кестені пайдаланып, берілген кестені толтырады.



Дескриптор:

-элементтің құрылысын салады.

-құрамын анықтайды.


Бағалау: Әр элементке 1ұпайдан.



Дескриптор:

-аты мен таңбасын жазады.

-атомдық массасы мен протон санын жазады.


Бағалау: Әр элементке 1ұпайдан.




Жеке жұмыс.

15 мин.




Тапсырма 3.





Тапсырма 4.



Тапсырма 5.

Әр оқушы жеке-жеке орындайды. Тапсырмада фтор мен фосфордың қажетті мәліметтерін жазады.







Бұл тапсырмада элементтердің изотоптарының таңбалануын дұрыстап жазады.









Бұл тапсырмада оқушылар берілген суретке қарап, протон, электрон, нейтрон сандарын тауып, қай элементтің изотопы екенін анықтайды.

Дескриптор:

-Таңбасын жазады.

-кестені дұрыс толытырады.


Бағалау: Әр элементке 1ұпайдан.



Дескриптор:

-изотоптың таңбасын жазады.


Бағалау: Әр элементке 1ұпайдан.





Дескриптор:

-протон, атомдық массаны табады.

-элемнетті анықтайды.


.


А4 қағаз. ДК экраны, оқулық.




Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



5 мин.

Қорытындылау:

Оқушыларға сұрақ қою арқылы бүгінгі сабақты қорытындылайды.

Үй жұмысы:

Кез келген 20элементтің құрамын жазу.

Рефлекция: «БББ» әдісі






Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.


Оқушылар бүгінгі сабақтан білгенін, білмегенін, білгісі келетін тұстарын жеткізді.



ДК экраны

7-сынып оқулығы.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2023
633
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі