Атқа міну өнер

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Атқа міну өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Д. Қонаев атындағы BINOM SCHOOL мектеп-лицейі

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Өнер.

Педагогтің аты-жөні:

Әбжетова А.А.

Күні:

04.02.2025

Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

Атқа міну-өнер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.2.8.1 эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау

Сабақтың мақсаты:

-шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқиды;
-қолдануға, бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді;
-эпизодтарды салыстырады, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтайды;

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал:
1А: қол бұлғайды
2Б: партаны соғады
3А: аяқтарын тарсылдатады
4Б: қол шапалақтайды.

Миға шабуыл:
-"Адам өз мақсатына жету үшін қандай қасиеттер керек?"
-Бүгінгі мәтін не туралы болуы мүмкін?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлап, талдау.

Психологиялық жағымды көңіл-күй орнатады.





Сұраққа жауап береді


Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.



Жарайсыздар







Қошеметтеу

слайд

Сабақтың ортасы

Оқылым. «Мен де атқа міне аламын» мәтінін оқы.

Нақты ақпаратты табу.
-Мәтінді оқып, өзіңе түсініксіз сөздерді түртіп ал.
-
Мәтіндегі басты кейіпкердің атын, оның әкесінің сөзін, оның арманы мен мақсаты қандай екенін белгіле.

ЕББҚ. Негізгі ақпаратты белгілейтін сөздер беріледі.

«Сағаттық дос» әдісі

Тапсырманы орындау барысында оқушылар белгіленген уақытта өз "досымен" ақпарат алмасады.

Тікелей қорытындыларды тұжырымдау.
Жұптық жұмыс:"Микс – Фриз – Груп"әдісі арқылы жұптасады.
Эпизодтарды салыстыруға берілген кестені толтыр.

Эпизод

Әкесі мен Аланның қарым-қатынасы

Аланның әрекеті

Әкесі қандай пікір айтты?

Эпизод 1




Эпизод 2










Идея мен ақпаратты түсіндіру және біріктіру.

Топтық жұмыс:
Аланның оқиғасына ұқсас, бірақ басқа жағдайда болатын оқиғаны ойлап тап.

1А. Егер Алан мүгедек емес, бірақ өте қорқақ болса, не болар еді?
2Б. Егер Алан аттың орнына, велосипед тепкісі келсе, қандай қиындықтар кездесер еді?

3А, 4Б- осыған ұқсас жаңа жағдай ойлап, сыныпқа ұсынады.

Саралау: кейбір оқушылар дайын жағдай бойынша жұмыс істейді.
Кейбір оқушылар жаңа жағдай ойлап табады.

Мәтін мазмұны мен элементтерін бағалау және сыни тұрғыдан қарау

«Автор орындығы» әдісі.
-Бұл оқиға саған не үйретті?
-Аланның қай қасиеттерін өзіңе үлгі еткің келеді? Неліктен?

Мәтінді оқиды





Мәтін бойынша негізгі ақпараттарды анықтап, сағаттық досымен талқылайды

Берілген сұрақтарды жауабымен сәйкестендіреді









Жұбымен бірлесе отырып, кестені толтырады

















Топтық жұмысты орындайды.



















Берілген сұрақтар бойынша өз пікірін білдіреді.

Дескриптор:
-Мәтінді түсініп оқиды-1б;

Дескриптор:
-Мәтіннің басты кейіпкерін анықтайды-1б;
-Әкесінің сөзін табады-1б
-Кейіпкердің арманы мен мақсатын анықтайды-1б;









Дескриптор:
-Әр эпизодтан әкесі мен Аланның қарым-қатынасын анықтайды-1б;
-Әр эпизодтан Аланның әрекетін анықтайды-1б;
-Әр эпизодтан әкесінің қандай пікір айтқанын анықтайды-1б;




Дескриптор:
- Берілген жағдай бойынша өз пікірін білдіреді-1б

-Жаңа жағдай ойлап тауып, талдайды-1б













Дескриптор:
-
Өз пікірін білдіреді-1б

Оқулық





















Музыка







Кесте















Слайд























орындық

Сабақтың соңы

Рефлексия

-Біз бүгінгі сабақтағы мақсатымызға жеттік пе?
-шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқиды;
-қолдануға, бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді;
-эпизодтарды салыстырады, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтайды;

Кері байланыс:



Сабақ бойынша рефлексия жасайды













Кері байланыс береді













Жарайсыздар









Қошеметтеу

слайд



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі