Материалдар / Атқа міну-өнер «Мен де атқа міне аламын» Алан Маршал

Атқа міну-өнер «Мен де атқа міне аламын» Алан Маршал

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
5590
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Әдебиеттік оқуБөлім: ӨнерСынып: 3ДМектеп: №25 мектепМұғалімнің аты-жөні: Базиева Г.Қатысқандар саны:25Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыАтқа міну-өнер«Мен де атқа міне аламын» Алан Маршал
Оқу мақсаттары3.2.8.1 эпизодтерді салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау; 3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру3.1.2.1 шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Шығарманың мазмұнын жоспар бойынша әңгімелейдіКөпшілік оқушылар: Шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құрадыКейбір оқушылар: Оқиғаның дамуындағы өзгерістерді анықтайды
Бағалау критерийлері
  • Мәтіннің мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді
  • Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады
  • Мәтін бөліктеріне тақырып қойып, жоспар құрады
  • Оқиға барысында болған өзгерістерді анықтайды
  • Тірек сөздерШабандоз,атәбзелдері
    Құндылықтарды дарыту «Азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «еңбек пен шығармашылық» сияқты құндылықтарын бойына сіңіруіне, Отанына риясыз қызмет ететін,білімді, білікті,рухани терең азамат болып қалыптасуына ықпал ету
    Пәнаралық байланыстарӨз ойын, пікірін білдіруде сөйлемдегі сөздердің байланысы, жалғау мен жұрнақты дұрыс қолдау арқылы қаза тілі пәнімен байланыс жасалады. Әлеуметтік ортада жол қауіпсіздік ережесін сақтау арқылы дүниетану пәнімен байланыс жасалады.
    АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта
    Алдыңғы білімді игеру Мәтінді түсініп оқиды, шығарманың тақырыбы мен негізгі ойын таба біледі.


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 1-5 минутШирату«Сәлемдесу» ойыныОқушыларға белгі берілгенде бір -бірімен амандасады. Көзбен,қолмен, иықпен, тіземен, арқамен амандасады. Қимылды тез жасаулары керекСонымен, көзбен… қолмен… иықпен… тіземен… арқаменТоптарға бөлінуБалалардың түрлі түсті қалпақ таңдау арқылы топтарға бөлінеді.Сабақтың тақырыбы, оқу мақсатымен таныстырылады. Бағалау критерийін бірлесе құрастырадыҚосымша 1







    слайд №1-3
    Сабақтың ортасы 6-14 минут







































    15-20 минут



































    21-28 минут















































    29-36минут
    БілуАлан Маршалл (1902-1984)-ағылшын жазушысы және публицист.Алты жасынан бастап сал ауруына шалдығып, мүгедек болып қалған. Соған қарамастан жүзуді, атқа мінуді үйренген. «Мен шалшықтан секіріп аттай аламын» деп аталатын кітап жазды.1-тапсырма(Т,Ұ) «Мәтінмен жұмыс» әдісіТоптарға тапсырма беру-Мәтінді оқып, бірнеше бөліктерге бөлур бөлікке тақырып беріп, жоспар құру;-Әр бөліктің негізгі ойын білдіретін сөйлемдерді анықтау;- Оқиғада болған өзгерістерді атайды; Саралау: Тапсырманы орындау барысында әр оқушының ойлау деңгейінің әртүрлі болатындығын ескере отырып, әр оқушыға өз мүмкіндігі бойынша қолдау беріледі.ҚБ «Жарайсың! Өте жақсы! Керемет!» марапат сөздері арқылы бағалау.2-тапсырма(Ж,ЖЖ) «Қағаздағы сұрақтар» әдісіӘрқайсысы қағаз қиындысына өзі білгісі келген немесе өзі жауап бергісі келген сұрақтарды жазып, қалташаға салады. Араластырылған сұрақтар еркін түрде қатысушыларға таратылып беріледі. Әркім өзіне түскен сұрақтарға жауап береді-Алан нені армандаған?-Боб неге өз атын берді?-Аланның әкесі туралы сен не ойлайсың?-Аланның іс-әрекетінен нені үйренуге болады?Саралау:Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды.ҚБ «Қол шапалақтау»3-тапсырма(Т) «Ақылдың алты ойлау қалпағы»әдісіАқ қалпақ-Әңгіме қалай аталады? Ол кімге қатысты айтылған? Әңгімені жазған кім?Қара қалпақ-Аланның өмірінде қандай қиындық болды?Сары қалпақ-Аланды сипатта. Ол алдына қандай мақсат қойды? Нені армандаған?Қызыл қалпақ-Аланның әкесінің соңғы сөзінде қандай мән бар?Жасыл қалпақ-Аланның әкесінің ақылы туралы сен не ойлайсың?Көк қалпақ-Аланның іс-әрекетінен не үйрендің?Саралау: Ұсынылған мәселе бойынша өз ойына талдау жасайды. Жасалған жұмыс бойынша толыққанды, жан-жақты түйіндеме жасайды, жасалған жұмыс бойынша өзінің шығармашылық қатынасын көрсетеді, таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі артады.ҚБ « Смайликтер»4-тапсырма (Т) «Сурет сал» әдісіӘр топқа 7 минутта аталған тақырыпқа сәйкес бірлесе отырып сурет салу ұсынылады. Жұмысқа берілген қысқа уақыт шағын топтардың тез және үйлесімді жұмыс жүргізіп, кенеттен пайда болған ойларын суретке түсіруге жұмылдырады. Шағын топтардың салған суреттері бойынша ортада жалпы пікір алысады, оларды түсіндіреді. Саралау: Топтық тапсырмалар арқылы оқушылардың ынтасы артады.Өзіне сенімділігі аз оқушыға қолдау көрсетіледі.Барлық оқушылар бағаланадыҚБ «Бір-бірін бағалау»Оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды. Өз жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды.Оқулық 34 бетСлайд №4Қосымша 2

    Оқулық 34-36 беттерТүсіндірме сөздікҚосымша 3













    Слайд №5











    Слайд №6



    Қосымша 4

























    Сабақтың соңы37-40 минут Рефлексия «Иық тірескен шеңбер» әдісіОқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, сабақ туралы өз пікірлерін білдіреді.. Кері байланысАғашқа жапырақтар ілуЖасыл-Бәрі түсініктіСары-ТүсініктіҚызыл-Түсінбегендерім бар

    Қосымша 5

    Слайд №7
    Саралау 1-тапсырмаТапсырманы орындау барысында әр оқушының ойлау деңгейінің әртүрлі болатындығын ескере отырып, әр оқушыға өз мүмкіндігі бойынша қолдау беріледі.2-тапсырмаӨз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды.3-тапсырмаҰсынылған мәселе бойынша өз ойына талдау жасайды. Жасалған жұмыс бойынша толыққанды, жан-жақты түйіндеме жасайды, жасалған жұмыс бойынша өзінің шығармашылық қатынасын көрсетеді.4-тапсырмаТоптық тапсырмалар арқылы оқушылардың ынтасы артады.Өзіне сенімділігі аз оқушыға қолдау көрсетіледі.Барлық оқушылар бағаланадыБағалау-«Жарайсың! Өте жақсы»-«Қол шапалақтау» әдісі-« Смайликтер» әдісі-«Бір-бірін бағалау»әдісіДескриптор - мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды - әр бөлікке сәйкес тақырып қояды.- мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды-сұрақтардың негізінде ой қорытады- мәтіндегі оқиғада болған өзгерістерді атайды;



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыТопқа бөліну кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді?Ынтымақтастық атмосферасы орнады ма?Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!