"Атша көкек" әдебиеттік оқу 4-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Атша көкек" әдебиеттік оқу 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде сабақ жоспары ұсынылды. Оқушыларға аңыз мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тасқала аудандық білім бөлімі

Жалпы орта білім беретін

Қ.Сәтбаев атындағы мектебінің

жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі

Тлегенова Шолпан Максутовна


Пән: Әдебиеттік оқу

Сабақ: Атша көкек Б.Баймаханов

Мектеп: Жалпы орта білім беретін Қ.Сәтбаев атындағы мектебі

Күні:19.12.2016 ж

Мұғалім: Тлегенова Ш.М.

Сынып:

4 «А»

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:2

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Аңыз мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Аңыз мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Аңыз мазмұны мен идеясын ашады,

Кейбір оқушылар: Аңыз мазмұны мен идеясын ашады. кейіпкерлердің сөйлеу ерекшелігін талдайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Негізгі сөздер мен тіркестер: ағалы-қарындас

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Көкектің басқа құстардан өзегелігі.

Талқылауға арналған тармақтар:

Жазылым бойынша ұсыныстар: көкек- кукушка - cucoo

Алдыңғы оқу

«Толағай» ертегісі

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

45 минут

Формативи

Ресурстар

Басталуы

10 минут



Сабаққа қажетті құралдарын тексеру.

- Психологиялық дайындық.

-Көңіл күйлеріңіз қалай? (Керемет! Қолдарын көтереді)

-Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? (Тамаша! Қолдарын шапалақтайды)

- Ынталарыңыз қалай? (Ғажап! Қолдарын жаяды)

- Ендеше сабағымызды бастаймыз

(О-о-о! Бас бармағын көрсетеді)

1-жұмыс

Жұмбақ жасыру (әтеш, көкек, сауысқан)

суреттерін тақтаға ілу немесе интерактивті тақтадан көрсету.

Әр топқа үш парақ қағаз беріледі. Өз топтың атауын табу ұсынылады. І топ «Отырықшы құстар» , ІІ топ «Жыл құстары» , ІІІ топ «Үй құстары»

2-жұмыс Кестемен жұмыс (Жеке жұмыс)

«Дейін»

«Кейін»



(Оқушылар көкек туралы не білетіндерін стикерге жазып, «Дейін» бағанына жапсыру керек.) Топқа бөлу

СМАРТ бейджик арқылы топ мүшелерінің рөлдерін бөлуге де тиімді. Мысалы: А1, В1 , С1 топ басшылары,

А2, В2, С2 баяндамашылар,

А3, В3, С3 хатшылар

А4, В4, С4 бағалаушы

Қолпаштау








Объект 1



Фишка





Әдебиеттік оқу Жалпы білім беретін мектептің 4-сыныбына арналған оқулық/ Оқулық авторлары: Б.А.Тұрғанбаева, З.Муфтибекова "Алматыкітап баспасы" 2015 жылы. Әдістемелік нұсқаулық









СМАРТ бейджик


А2

В2

С2

А3

В3

С3

А4

В4

С4

А5

В5

С5

А6

В6

С6

А7

В7

С7

кесте

Ортасы

25 минут

АКТ (Prezi, флипчарт

3-жұмыс Prezi көрсетілімі

1.Құстар

2.Құстар дыбысы

3. Көкек дыбысы

4. Біржан сал «Көкек» әнін тыңдату

Оқулықпен жұмыс

Атша көкек Б.Баймаханов

Автор туралы қысқаша мәлімет

Бекмырза Баймаханов - ҰСО ардагері, жазушы.

Сөздік жұмыс

көкек- кукушка - cucoo

4-жұмыс Топтық жұмыс (Топ ережесін еске түсіру)

Әр топқа мәтінді бөліктерге бөліп оқып , мазмұнын топ ішінде талқылауды тапсыру.

5-жұмыс «ДЖИКСО» әдісі арқылы мәтін жұмыс жүргізіледі.

Әр топта бір оқушы қалып, келесі топ мүшелеріне түсіндіреді.

Сергіту сәті «Батыр, қыз, айдаһар» ойныны

6-жұмыс Топтық жұмыс

І топ ребус құрастыр.

ІІ топ сөзжұмбақ құрастыр.

ІІІ топ Sinkuen әдісі бес жолды өлең жазу.

Постер қорғайды.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

__________________________

___________________________

Рисунок 1 ____________________________

Смайлинг







«Екі жұлдыз, бір тілек»

Рисунок 2

Құс туралы мәлімет, энцклопедия


Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар,

Birzhan_sal_k-kek{mp3}



Ғаламтор желісінен алынған материалдар,

http://st.deposltphotos.com

Аяқталуы

10 минут













Кері байланыс





Үйге тапсырма:

Бағалау

7-жұмыс «Алфавит» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс. (Жұппен жұмыс) Берілген әріптен басталатын сөйлемді тауып оқы.

8-жұмыс

«Қораптағы 10 сұрақ» әдісі арқылы сабақты бекіту.

Жылдың қай мезгілі суреттелген?

Көкектің басқа құстардан өзгешелігі неде?

Оқиғаның басталуына не себеп болды?

Мәтіннің қай бөлігін оқығанда аяныш пен өкініш сезімі туды?

Ағасының әрекетін сипатта

Қарындасының ісіне баға бер.

Әңгіменің негізгі ойы не туралы?

9-жұмыс

Кестемен жұмыс (Жеке жұмыс)

«Дейін»

«Кейін»



Оқушылар кестенің «Кейін» бағанына бүгінгі сабақта алған әсерін стикерге жазып , жапсырады.

Үйге тапсырма: 148-бет

«Менің ойымша ...» деп бастап, жігіттің қарындасының қылығы туралы ойыңды жаз. Төмендегі мақалдардың бірін пайдала.

Бағалау.



Объект 3


Объект 4

Хрестоматия, дидактикалық материалдар. ресурстар, бағалау парақтары,маркер флипчарт.


Кесте

«Дейін»

«Кейін»



Стикерлер











































Жалпы орта білім беретін Қ.Сәтбаев атындағы мектебінің







Атша көкек Б.Баймаханов

әдебиеттік оқу 4-сынып

(«Ең үздік бейне сабақ» байқауына қатысу барысында

өткізген сабақ жоспары)













Тлегенова Ш.М.










2016 ж.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2018
3213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі