Материалдар / "Атша көкек" әдебиеттік оқу 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Атша көкек" әдебиеттік оқу 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде сабақ жоспары ұсынылды. Оқушыларға аңыз мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
3060
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тасқала аудандық білім бөлімі

Жалпы орта білім беретін

Қ.Сәтбаев атындағы мектебінің

жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі

Тлегенова Шолпан Максутовна


Пән: Әдебиеттік оқу

Сабақ: Атша көкек Б.Баймаханов

Мектеп: Жалпы орта білім беретін Қ.Сәтбаев атындағы мектебі

Күні:19.12.2016 ж

Мұғалім: Тлегенова Ш.М.

Сынып:

4 «А»

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:2

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Аңыз мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Аңыз мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Аңыз мазмұны мен идеясын ашады,

Кейбір оқушылар: Аңыз мазмұны мен идеясын ашады. кейіпкерлердің сөйлеу ерекшелігін талдайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Негізгі сөздер мен тіркестер: ағалы-қарындас

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Көкектің басқа құстардан өзегелігі.

Талқылауға арналған тармақтар:

Жазылым бойынша ұсыныстар: көкек- кукушка - cucoo

Алдыңғы оқу

«Толағай» ертегісі

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

45 минут

Формативи

Ресурстар

Басталуы

10 минут



Сабаққа қажетті құралдарын тексеру.

- Психологиялық дайындық.

-Көңіл күйлеріңіз қалай? (Керемет! Қолдарын көтереді)

-Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? (Тамаша! Қолдарын шапалақтайды)

- Ынталарыңыз қалай? (Ғажап! Қолдарын жаяды)

- Ендеше сабағымызды бастаймыз

(О-о-о! Бас бармағын көрсетеді)

1-жұмыс

Жұмбақ жасыру (әтеш, көкек, сауысқан)

суреттерін тақтаға ілу немесе интерактивті тақтадан көрсету.

Әр топқа үш парақ қағаз беріледі. Өз топтың атауын табу ұсынылады. І топ «Отырықшы құстар» , ІІ топ «Жыл құстары» , ІІІ топ «Үй құстары»

2-жұмыс Кестемен жұмыс (Жеке жұмыс)

«Дейін»

«Кейін»



(Оқушылар көкек туралы не білетіндерін стикерге жазып, «Дейін» бағанына жапсыру керек.) Топқа бөлу

СМАРТ бейджик арқылы топ мүшелерінің рөлдерін бөлуге де тиімді. Мысалы: А1, В1 , С1 топ басшылары,

А2, В2, С2 баяндамашылар,

А3, В3, С3 хатшылар

А4, В4, С4 бағалаушы

Қолпаштау








Объект 1



Фишка





Әдебиеттік оқу Жалпы білім беретін мектептің 4-сыныбына арналған оқулық/ Оқулық авторлары: Б.А.Тұрғанбаева, З.Муфтибекова "Алматыкітап баспасы" 2015 жылы. Әдістемелік нұсқаулық









СМАРТ бейджик


А2

В2

С2

А3

В3

С3

А4

В4

С4

А5

В5

С5

А6

В6

С6

А7

В7

С7

кесте

Ортасы

25 минут

АКТ (Prezi, флипчарт

3-жұмыс Prezi көрсетілімі

1.Құстар

2.Құстар дыбысы

3. Көкек дыбысы

4. Біржан сал «Көкек» әнін тыңдату

Оқулықпен жұмыс

Атша көкек Б.Баймаханов

Автор туралы қысқаша мәлімет

Бекмырза Баймаханов - ҰСО ардагері, жазушы.

Сөздік жұмыс

көкек- кукушка - cucoo

4-жұмыс Топтық жұмыс (Топ ережесін еске түсіру)

Әр топқа мәтінді бөліктерге бөліп оқып , мазмұнын топ ішінде талқылауды тапсыру.

5-жұмыс «ДЖИКСО» әдісі арқылы мәтін жұмыс жүргізіледі.

Әр топта бір оқушы қалып, келесі топ мүшелеріне түсіндіреді.

Сергіту сәті «Батыр, қыз, айдаһар» ойныны

6-жұмыс Топтық жұмыс

І топ ребус құрастыр.

ІІ топ сөзжұмбақ құрастыр.

ІІІ топ Sinkuen әдісі бес жолды өлең жазу.

Постер қорғайды.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

__________________________

___________________________

Рисунок 1 ____________________________

Смайлинг







«Екі жұлдыз, бір тілек»

Рисунок 2

Құс туралы мәлімет, энцклопедия


Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар,

Birzhan_sal_k-kek{mp3}



Ғаламтор желісінен алынған материалдар,

http://st.deposltphotos.com

Аяқталуы

10 минут













Кері байланыс





Үйге тапсырма:

Бағалау

7-жұмыс «Алфавит» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс. (Жұппен жұмыс) Берілген әріптен басталатын сөйлемді тауып оқы.

8-жұмыс

«Қораптағы 10 сұрақ» әдісі арқылы сабақты бекіту.

Жылдың қай мезгілі суреттелген?

Көкектің басқа құстардан өзгешелігі неде?

Оқиғаның басталуына не себеп болды?

Мәтіннің қай бөлігін оқығанда аяныш пен өкініш сезімі туды?

Ағасының әрекетін сипатта

Қарындасының ісіне баға бер.

Әңгіменің негізгі ойы не туралы?

9-жұмыс

Кестемен жұмыс (Жеке жұмыс)

«Дейін»

«Кейін»



Оқушылар кестенің «Кейін» бағанына бүгінгі сабақта алған әсерін стикерге жазып , жапсырады.

Үйге тапсырма: 148-бет

«Менің ойымша ...» деп бастап, жігіттің қарындасының қылығы туралы ойыңды жаз. Төмендегі мақалдардың бірін пайдала.

Бағалау.



Объект 3


Объект 4

Хрестоматия, дидактикалық материалдар. ресурстар, бағалау парақтары,маркер флипчарт.


Кесте

«Дейін»

«Кейін»



Стикерлер











































Жалпы орта білім беретін Қ.Сәтбаев атындағы мектебінің







Атша көкек Б.Баймаханов

әдебиеттік оқу 4-сынып

(«Ең үздік бейне сабақ» байқауына қатысу барысында

өткізген сабақ жоспары)













Тлегенова Ш.М.










2016 ж.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!