Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №14 орта мектеп-гимназиясы

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    5.4 Ғұндар

    Педагогтің аты-жөні:

    Уазбекова Ж.Т.

    Күні:

    21.04.2023 жыл

    Сынып: 5 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

    Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?

    Іс-әрекеттегі зерттеу сұрағы:

    «Топтық зерттеу» әдісі арқылы оқушылардың танымдық-зерттеушілік қабілетін қалай дамытуға болады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі / уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Ой қозғау

    Аттила туралы бейнебаян көрсетіледі.

    Оқушылардың алған әсерлерімен бөліседі. Бейнебаян арқылы тақырыпқа шығу.

    Аттила патшаны білесің бе?

    Оған мінездеме бер?

    Аттила әйгілі қолбасшы болу үшін қандай қасиеттерді өз бойына сіңірген?

    Оқушылардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін сабақ тақырыбы, оқу мақсаттарын таныстыру.

    ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

    Оқушылар өз жауаптарын ұсынады



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    https://www.youtube.com/watch?v=l-C-y_xl9Sc


    Сабақтың ортасы

    10 минут

















    5 минут

































    10 минут




















    10 минут

    1 тапсырма Зерттеу мен талдау

    Дерекпен жұмыс

    Ғұндардың Батысқа жасаған жорықтарын талдау және сұрақтарға жауап бер.

    Оқушыларға мәтін беріледі.

    Сұрақтар:

    1. Ғұн тайпаларының батысқа қарай жылжуы қай ғасырда басталды?

    2. Ғұндардың батысқа қарай жылжуы Еуразия жеріндегі халықтарға қандай өзгерістер әкелді?

    3. Ғұндардың жаулап алған жерлері және тигізген зардаптары?

    4. Аларих және Аттила қолбасшылар жайлы не айта аласыз?

    ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


    2 тапсырма

    Сәйкестендіру

    №

    Тұлғалар

    Айтылған сөздер

    Дұрыс жауабы

    1

    Аттила

    400-453жж әйгілі ғұн ұлысының билеушісі. Еділ атанған.


    2

    Прииск

    448 жылы Римнен шыққан елші, тілмаш Аттила сарайына барған. «Бір көргеннен оның нағыз азиялық екенін бірден айтады. Басы үлкен, орта бойлы, мығым денелі».


    3

    Д.Верди

    Италияның атақты компазиторы. «Аттила» операсын жазды.


    4

    В.Иордан

    Ғұндар жеңімпаз қолбасшыларын,жартылай құдай ретінде мойындады.


    5

    Марцеллин

    Ертелі-кеш ат үстінен түспейді. Маңызды істер туралы кеңесетін болса, кеңесті де ат үстінде отырып өткізеді. Ғұндар жақсы шыныққан, олар отты да қажет етпейді. Тау мен орманда көшіп жүреді, жас кезінен ыстық-суыққа үйренген.



    3 тапсырма

    «Топтық зерттеу»

    Оқушылардың танымдық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту мақсатында топтық жұмыс ұйымдастырылады. Топтағы оқушылар «зерттеуші маман» кейпіне еніп, берілген мамандық бойынша зерттеу жүргізеді.

    1 топ: Журналистер:

    «Менің ғұн мемлекетіндегі бір күнім» тақырыбында оқиға орнынан репортаж дайындайды;

    2 топ: Тарихшылар:

    Ғұн мемлекетінде көрші мемлекеттермен қандай саяси оқиғалар болды?

    3 топ: Этнографтар:

    Ғұндардың әдет-ғұрыптары, наным-сенімдері бойынша презентация жасайды. Олардың мағынасын ашып, түсіндіреді.

    ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды


    4 тапсырма

    Дискуссиялық карта. «Иа», «Жоқ».


    №

    Мәліметтер

    Иа

    Жоқ

    1.

    Ғұндар 370 жылы аландарды,375 жылы остготтар мен вестготтарды талқандады.

    +


    2.

    430 жылы Сақтар (Ғұндар) Шығыс Рим империясын алым-салық төлеуге мәжбүр болды.


    -

    3

    445 жылы жеке дара билік құрды.

    +



    Ғұндар Балқан түбегіне жорық жасап,40 (70ке) жуық қаланы тонады.


    -

    5.

    Мөде (Аттила) Ү ғасырда Румыния мен Венгрияны бағындырған соң, Рим империясының аудандары Паннония мен Мезияны басып алды, Францияға өтті.


    -


    Дескриптор:

    Ғұндардың Батысқа жасаған жорықтарын талдау жасайды;

    Ғұндардың жаулап алған жерлері және тигізген зардаптарын айтады;








    Дұрыс жауабын табады































    Оқушылар топтық жұмыста талдау жасап, «зерттеу» жүргізеді
















    Оқушылар дұрыс жауапты белгілейді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Уазбекова Жанар Турсынбаевна
    18 Мамыр 2023
    516
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Аттила және оның жаулаушылық жорықтары туралы іс-әрекетті зерттеу бойынша ашық сабақ тақырыбы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №14 орта мектеп-гимназиясы

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    5.4 Ғұндар

    Педагогтің аты-жөні:

    Уазбекова Ж.Т.

    Күні:

    21.04.2023 жыл

    Сынып: 5 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

    Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?

    Іс-әрекеттегі зерттеу сұрағы:

    «Топтық зерттеу» әдісі арқылы оқушылардың танымдық-зерттеушілік қабілетін қалай дамытуға болады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі / уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Ой қозғау

    Аттила туралы бейнебаян көрсетіледі.

    Оқушылардың алған әсерлерімен бөліседі. Бейнебаян арқылы тақырыпқа шығу.

    Аттила патшаны білесің бе?

    Оған мінездеме бер?

    Аттила әйгілі қолбасшы болу үшін қандай қасиеттерді өз бойына сіңірген?

    Оқушылардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін сабақ тақырыбы, оқу мақсаттарын таныстыру.

    ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

    Оқушылар өз жауаптарын ұсынады



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    https://www.youtube.com/watch?v=l-C-y_xl9Sc


    Сабақтың ортасы

    10 минут

















    5 минут

































    10 минут




















    10 минут

    1 тапсырма Зерттеу мен талдау

    Дерекпен жұмыс

    Ғұндардың Батысқа жасаған жорықтарын талдау және сұрақтарға жауап бер.

    Оқушыларға мәтін беріледі.

    Сұрақтар:

    1. Ғұн тайпаларының батысқа қарай жылжуы қай ғасырда басталды?

    2. Ғұндардың батысқа қарай жылжуы Еуразия жеріндегі халықтарға қандай өзгерістер әкелді?

    3. Ғұндардың жаулап алған жерлері және тигізген зардаптары?

    4. Аларих және Аттила қолбасшылар жайлы не айта аласыз?

    ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


    2 тапсырма

    Сәйкестендіру

    №

    Тұлғалар

    Айтылған сөздер

    Дұрыс жауабы

    1

    Аттила

    400-453жж әйгілі ғұн ұлысының билеушісі. Еділ атанған.


    2

    Прииск

    448 жылы Римнен шыққан елші, тілмаш Аттила сарайына барған. «Бір көргеннен оның нағыз азиялық екенін бірден айтады. Басы үлкен, орта бойлы, мығым денелі».


    3

    Д.Верди

    Италияның атақты компазиторы. «Аттила» операсын жазды.


    4

    В.Иордан

    Ғұндар жеңімпаз қолбасшыларын,жартылай құдай ретінде мойындады.


    5

    Марцеллин

    Ертелі-кеш ат үстінен түспейді. Маңызды істер туралы кеңесетін болса, кеңесті де ат үстінде отырып өткізеді. Ғұндар жақсы шыныққан, олар отты да қажет етпейді. Тау мен орманда көшіп жүреді, жас кезінен ыстық-суыққа үйренген.



    3 тапсырма

    «Топтық зерттеу»

    Оқушылардың танымдық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту мақсатында топтық жұмыс ұйымдастырылады. Топтағы оқушылар «зерттеуші маман» кейпіне еніп, берілген мамандық бойынша зерттеу жүргізеді.

    1 топ: Журналистер:

    «Менің ғұн мемлекетіндегі бір күнім» тақырыбында оқиға орнынан репортаж дайындайды;

    2 топ: Тарихшылар:

    Ғұн мемлекетінде көрші мемлекеттермен қандай саяси оқиғалар болды?

    3 топ: Этнографтар:

    Ғұндардың әдет-ғұрыптары, наным-сенімдері бойынша презентация жасайды. Олардың мағынасын ашып, түсіндіреді.

    ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды


    4 тапсырма

    Дискуссиялық карта. «Иа», «Жоқ».


    №

    Мәліметтер

    Иа

    Жоқ

    1.

    Ғұндар 370 жылы аландарды,375 жылы остготтар мен вестготтарды талқандады.

    +


    2.

    430 жылы Сақтар (Ғұндар) Шығыс Рим империясын алым-салық төлеуге мәжбүр болды.


    -

    3

    445 жылы жеке дара билік құрды.

    +



    Ғұндар Балқан түбегіне жорық жасап,40 (70ке) жуық қаланы тонады.


    -

    5.

    Мөде (Аттила) Ү ғасырда Румыния мен Венгрияны бағындырған соң, Рим империясының аудандары Паннония мен Мезияны басып алды, Францияға өтті.


    -


    Дескриптор:

    Ғұндардың Батысқа жасаған жорықтарын талдау жасайды;

    Ғұндардың жаулап алған жерлері және тигізген зардаптарын айтады;








    Дұрыс жауабын табады































    Оқушылар топтық жұмыста талдау жасап, «зерттеу» жүргізеді
















    Оқушылар дұрыс жауапты белгілейді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 6 сынып
    18.05.2023
    516
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Уазбекова Жанар Турсынбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации