Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Аттила және оның жаулаушылық жорықтары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№14 орта мектеп-гимназиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
5.4 Ғұндар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Уазбекова Ж.Т. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
21.04.2023 жыл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аттила және оның жаулаушылық жорықтары Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Іс-әрекеттегі зерттеу сұрағы: |
«Топтық зерттеу» әдісі арқылы оқушылардың танымдық-зерттеушілік қабілетін қалай дамытуға болады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Ой қозғау Аттила туралы бейнебаян көрсетіледі. Оқушылардың алған әсерлерімен бөліседі. Бейнебаян арқылы тақырыпқа шығу. Аттила патшаны білесің бе? Оған мінездеме бер? Аттила әйгілі қолбасшы болу үшін қандай қасиеттерді өз бойына сіңірген? Оқушылардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін сабақ тақырыбы, оқу мақсаттарын таныстыру. ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
https://www.youtube.com/watch?v=l-C-y_xl9Sc |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут 5 минут 10 минут 10 минут |
1 тапсырма Зерттеу мен талдау Дерекпен жұмыс Ғұндардың Батысқа жасаған жорықтарын талдау және сұрақтарға жауап бер. Оқушыларға мәтін беріледі. Сұрақтар: 1. Ғұн тайпаларының батысқа қарай жылжуы қай ғасырда басталды? 2. Ғұндардың батысқа қарай жылжуы Еуразия жеріндегі халықтарға қандай өзгерістер әкелді? 3. Ғұндардың жаулап алған жерлері және тигізген зардаптары? 4. Аларих және Аттила қолбасшылар жайлы не айта аласыз? ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды 2 тапсырма Сәйкестендіру
3 тапсырма «Топтық зерттеу» Оқушылардың танымдық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту мақсатында топтық жұмыс ұйымдастырылады. Топтағы оқушылар «зерттеуші маман» кейпіне еніп, берілген мамандық бойынша зерттеу жүргізеді. 1 топ: Журналистер: «Менің ғұн мемлекетіндегі бір күнім» тақырыбында оқиға орнынан репортаж дайындайды; 2 топ: Тарихшылар: Ғұн мемлекетінде көрші мемлекеттермен қандай саяси оқиғалар болды? 3 топ: Этнографтар: Ғұндардың әдет-ғұрыптары, наным-сенімдері бойынша презентация жасайды. Олардың мағынасын ашып, түсіндіреді. ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды
4 тапсырма Дискуссиялық карта. «Иа», «Жоқ».
|
Дескриптор: Ғұндардың Батысқа жасаған жорықтарын талдау жасайды; Ғұндардың жаулап алған жерлері және тигізген зардаптарын айтады;
Дұрыс жауабын табады
Оқушылар топтық жұмыста талдау жасап, «зерттеу» жүргізеді
Оқушылар дұрыс жауапты белгілейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |