|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
22.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Авагадро заңы. Мольдік көлем 20-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.6 –Авогадро заңын білу және қалыпты және стандартты жағдайлардағы газдар көлемін есептеуде молярлық көлемді қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Авогадро заңын біледі Газдардың мольдік көлемі есептейді Авогадро заңының тұжырымдайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топ ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. . |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Авогадро заңы қалай тұжырымдалады? 2.Газдардың мольдік көлемі қалай өрнектеледі? 3.Салыстырмалы тығыздық деген не?
|
Дескриптор: Авогадро заңының тұжырымдамасын айтады-1 балл Газдардың мольдік көлемі ұғымын сипаттайды-1 балл Тығыздықты табу формуласын сипаттайды-1 балл Кестені толтырады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Авогадро заңын тұжырымдайды-1 балл |
Видеоролик |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.1 моль затты қалай көруге болады? -1 ас қасық алып, оған су аламыз. Оны химиялық стаканға құямыз. Ол 1 моль деп есептейміз. Стаканға тағы бір қасық су құямыз. Бұл екі моль су.Тағы бір қасық құямыз. Бұл неше моль? |
Дескриптор: Тәжірибе жасайды-1 балл Қалыпты жағдайда газдардың зат мөлшерін, молекула санын анықтайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Деңгейлік есептер шығару 1 Массасы 22 г көмірқышқыл газының көлемін ( қ.ж) табыңдар. 2. Қайсысында молекула саны көп екенін анықтаңыз. 1,5 л. Сутегіндеме, әлде 1,5 л. Оттегіндеме 3. |
Дескриптор: Есептердің шығару жолын анықтайды-1 балл Химиялық реакция бойынша теңдеуін құрастырып, есеп шығарады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. . |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. Т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Авагадро заңы. Мольдік көлем
Авагадро заңы. Мольдік көлем
|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
22.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Авагадро заңы. Мольдік көлем 20-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.6 –Авогадро заңын білу және қалыпты және стандартты жағдайлардағы газдар көлемін есептеуде молярлық көлемді қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Авогадро заңын біледі Газдардың мольдік көлемі есептейді Авогадро заңының тұжырымдайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топ ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. . |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Авогадро заңы қалай тұжырымдалады? 2.Газдардың мольдік көлемі қалай өрнектеледі? 3.Салыстырмалы тығыздық деген не?
|
Дескриптор: Авогадро заңының тұжырымдамасын айтады-1 балл Газдардың мольдік көлемі ұғымын сипаттайды-1 балл Тығыздықты табу формуласын сипаттайды-1 балл Кестені толтырады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Авогадро заңын тұжырымдайды-1 балл |
Видеоролик |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.1 моль затты қалай көруге болады? -1 ас қасық алып, оған су аламыз. Оны химиялық стаканға құямыз. Ол 1 моль деп есептейміз. Стаканға тағы бір қасық су құямыз. Бұл екі моль су.Тағы бір қасық құямыз. Бұл неше моль? |
Дескриптор: Тәжірибе жасайды-1 балл Қалыпты жағдайда газдардың зат мөлшерін, молекула санын анықтайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Деңгейлік есептер шығару 1 Массасы 22 г көмірқышқыл газының көлемін ( қ.ж) табыңдар. 2. Қайсысында молекула саны көп екенін анықтаңыз. 1,5 л. Сутегіндеме, әлде 1,5 л. Оттегіндеме 3. |
Дескриптор: Есептердің шығару жолын анықтайды-1 балл Химиялық реакция бойынша теңдеуін құрастырып, есеп шығарады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. . |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. Т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

метанды
толық жағу үшін қанша көлем (қ.ж.) оттек газы
қажет?













