Мақала тақырыбы: Автомобиль қозғалтқышы үшін электрондық басқару жүйелерін диагностикалау әдісін әзірлеу.
Сәлеметсіздер ме құрметті жамағат, менің бүгінгі мақалам автомобиль жайында болып отыр. Қазіргі таңда тек Қазақстан емес бүкіл әлемде өзекті мәселеге айналып отыр.Өте күрделі мәселе. Толыққанды бұл мақалада айтылған. Мысалы өзектілігі, ғылыми жаңалығы, мақсаты және т.б.
Бұл мақаланың өзектілігі: Көптеген жағдайларда Қазақстан экономикасын дамыту еліміздің біртұтас көлік жүйесін одан әрі жетілдіру арқылы анықталады. Қазақстандық авиация және теміржол көлігі сияқты көлік түрлерінің арасында автомобиль көлігі ерекше рөл атқарады, өйткені ол азаматтық және жолаушылар тасымалының ең үлкен көлемін орындайды, бұл автомобильдер санының артуын талап етеді. Сонымен қатар, автокөлікпен тасымалданатын жанармай үнемдеуге деген қатаң талаптар тұтынушыларды электрондық қозғалтқышты басқару жүйелерімен жұмыс істеуге мәжбүр етеді. Қазақстанда үнемі өсіп келе жатқан сандар, тиісінше, техникалық жағдайдағы вагондарды ұстауға арналған жұмыс көлемі артып келеді.
Автомобиль қозғалтқыштарының техникалық жай-күйі көбінесе қозғалтқышты басқаратын электр қозғалтқышты басқару жүйесіндегі ақаулар мен ақаулармен анықталады. Ақаулардың пайызы барлық қозғалтқыштың істен шығуының 60% -ын құрайды. Қазақстанда ECM-мен техникалық қызмет көрсету және жөндеу жұмыстарымен айналысатын бірқатар кәсіпорындар мен фирмалар жұмыс істейді, бірақ қажетті жабдықтар мен қазіргі заманғы диагностикалық алгоритмдердің жоқтығынан көптеген проблемалар бар.
Осыған байланысты зерттеу мәселесі туындайды - олардың тиімді қызмет көрсетуін қамтамасыз ету үшін автокөлік құралдарын ЭКМ диагностикалау әдісі қандай болуы керек.
Объект-жеңіл автомобильдерді техникалық қызмет көрсету және жөндеу үшін электр қозғалтқышты басқару жүйесін диагностикалау процесі болып табылады.
Мақсат - газды шығарындылар көрсеткіші бойынша автомобильдердің ЭКО диагностикалық технологияларын енгізу негізінде көлік құралдарын жөндеу және жөндеу тиімділігін арттыру.
Ғылыми жаңалығы:
- қозғалтқышты басқару модулінің техникалық жағдайының көлік құралының экологиялық көрсеткіштеріне әсер ету заңдылықтары анықталды;
- автокөліктің экологиялық көрсеткіштерінің техникалық диагностикалаудың оңтайлы жоспарларының әдісін қалыптастыруға мүмкіндік беретін ЕЦМ элементтерінің сәтсіздікке және бұзылуына тәуелділігі анықталды;
- Қозғалтқышты басқару модулінің құрамдас бөліктерінің техникалық жай-күйіне мониторинг жүргізудің басымдықтары зерттеудің диагностикалық мәніне негізделген
Жұмыстың практикалық құндылығы: Қазақстандағы сервис станцияларында Hyundai және VAZ автомобильдерін техникалық қамтамасыз ету стандарттарын қалыптастыруда әзірленген әдістерді қолданудан тұрады.
Автомобильдер мен автобустар көліктерге қарағанда жоғары техникалық сипаттамаларға ие. Көптеген автомобильдер жапондық автомобильдер (40%). Автобус паркінің қатынасы ақылға сыйымды емес, яғни 10-16 орынға арналған автобустар - 60%, 17-25 орынды - 13%, 26-46 орын - 16% және 46 орындық - 11%. Осылайша шағын автобустар көп. Демек, қазіргі автобус паркі халықтың тасымалға деген қажеттілігін толығымен қанағаттандырмайды.
Пайдалану процесінде көлік құралдарының техникалық жай-күйі бөлшектердің тозуына, соққылардағы кемшіліктердің өзгеруіне және жүйелерде, тораптар мен қондырғыларда фабриканың түзетулерінің бұзылуына байланысты өзгеруде. Осының салдарынан қозғалтқыштың қуатын азайту, отын шығынын ұлғайту және зиянды заттар шығарындылары. Сондықтан, автокөлік құралдарының жылжымалы құрамын жақсы жағдайда ұстау - бұл экономиканы жетілдіру және пайдалану кезінде автомобильдердің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің маңызды факторы.
Осылайша, әлемнің кез-келген елінде көлік құралдарының саны мен техникалық жағдайы жол-көлік апаттары мен экологиялық қауіпсіздіктің жай-күйіне тікелей әсер етеді. Сондықтан ел экономикасын дамытуға қойылатын талаптарды қанағаттандыру үшін автокөлік құралдарының санының қарқынды өсуімен бірге көлік құралдарын ұстау мен жөндеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттеу және жетілдіру қажет.
Қазіргі кезде заманауи автомобильдерді диагностикалауға арналған құрылғылар төрт топқа бөлінеді: 1 топ - қарапайым дизайнның сканерлері; 2 топ - әмбебап сканерлер; 3-ші топ - дилерлік сканерлер (автокөлік тестерлері); 4 топ - симуляторлар, тестерлер. Құрылғылардың бірінші тобы кіріс деңгейі қате код сканерлерін қамтиды. Бұл құрылғылар ғана ақаулық кодтары оқи алады, ал кейбір жағдайларда, сапар компьютерге ұқсас батарея зарядтау «сырттағы» кернеу, орташа отын шығыны, ауаның температурасы мен ВКМ диагностика басқа маңызды емес параметрлерін күйі туралы хабардар. Мұндай құрылғылар графикалық форматында ақпаратты беруге қабілетті емес және әдетте нақты автомобиль моделіне бағытталған.
Диагностикалық құрылғылардың екінші тобына бірнеше маркалы автомобильдерді диагностикалауға қабілетті әмбебап сканерлер кіреді. ықтимал диагноз электронды басқару жүйелерін саны экран дисплейінде ол ақаулық кодтары алуға болады, ал, 30-ға дейін немесе одан жоғары болуы нақты уақыт датчиктерді және атқарушы шығыс деректерді бақылау, және топтар немесе оларды жеке-жеке қарауға, графикалық түрінде әрбір болады монитор немесе тасымалдағыш сканер. Мұндай сканерлер әдетте осындай Еуропа, Азия, жапон, АҚШ (және вариация мүмкін), бірақ диагностикалық құрылғыларды нашарлап мүмкіндігі ретінде автомобиль нарығының нақты секторына, баса назар аударады.
Ыстық климатта жылы Қазақстан (Шымкент Қызылорда) Қозғалтқыш салқындату жүйесі осылайша қозғалтқыш беттерден жылу шығару қарқындылығын азайту, қозғалтқыштың айырма және қоршаған ортаның температура төмендеуі салдарынан бос режимде жұмыс істейді. салқындату жүйесінің тиімділігін радиатор пиджак су беттерде ауқымды кен орындарын себептер, су, сондай-ақ қарқынды булану үшін азаяды. Ауа ағынының жоғарылауы, сондай-ақ, вагондардың өнімділігіне айтарлықтай әсер етеді. Автомобильдің пайдалану жағдайында шаңның жоғарылауы бар жерлер ең қолайсыз. салдарынан қанағаттанарлықсыз сүзгілеу әуе механизмдер мен машиналар агрегаттардың өсті тозу әкелуі, шаң май, жағатын, гидравликалық сұйықтар және жанар қоқыстануын, агрегаттар мен механизмдердің бұзылуы пломбалар мен интерфейстер кедей қорғауды енгізу үшін жануарларды көбею үйкеліс бетіне шаң ену. Ауа-райының жоғарылауы Қазақстанның ірі қалаларында өтеді: Алматы Астана Шымкент. Осылайша, әуе көлігінен шаңдылығын азайту Қазақстанның маңызды міндеттерінің бірі болып табылады
Ғылыми жұмыстар мен нормативтік-техникалық құжаттамаларды талдау негізінде келесі қорытындылар жасалуы мүмкін:
1. Қазақстан Республикасының біртұтас көлік желісінде автомобиль көлігінің орны мен рөлін талдаудың маңыздылығы. Қазақстанның экономикасы дамуында автомобиль көлігі маңызды рөл атқарады. Электрондық қозғалтқышты басқару жүйелерімен жабдықталған автомобильдердің елеулі саны шетелден импортталады.
2. Көлік құнын төмендету және автомобиль көлігінің қоршаған ортаға теріс әсерін төмендету автомобиль дизайнын жақсарту үрдісін анықтайды. Ең алдымен, қозғалтқышқа жеткізуді бақылау жүйелерін жетілдіру негізінде отын шығынын азайту.
3. Қазақстан Республикасында «ВАЗ» және «ГАЗ» автомобильдерінің айтарлықтай саны жұмыс істейді. Жоғарыда аталған барлық диагностикалық құрылғылар VAZ және GAZ отбасының автомобильдерінде болған кез-келген электронды басқару блогының барлық гаммасын бақылай алады.
4. Қазақстанның әртүрлі аймақтарының климаттық және географиялық жағдайы автокөліктің сенімділігіне және автокөліктердің өміріне келесі жөндеуге дейін әсер етеді. Осындай жағдайларда автомобильдерді дұрыс пайдаланбаған жағдайда ақаулардың жоғары деңгейі және көлік құралының сәтсіздігі мүмкін.
5. Көлік құралының ККМ диагностикасы әдістемесін әзірлеу қажеттілігі, ол олардың тиімді қызмет көрсетуін қамтамасыз етеді. Электр қозғалтқышты басқаратын жүйелердің (ECM) істен шығу жылдамдығы барлық қозғалтқыштың істен шығуының шамамен 60% -ын құрайды. Қазақстанда жұмыс істейтін бірқатар кәсіпорындар мен фирмалар ЕКМ-мен автокөлік құралдарын жөндеу және жөндеу жұмыстарымен айналысады, бірақ қажетті жабдықтар мен қазіргі заманғы диагностикалық алгоритмдердің болмауына байланысты көптеген проблемалар бар.
Қорыта айтсақ, еліміздегі курделі мәселе даму болып табылады. Дамудың бірден бір алғышарттары техниканы жақсы меңгеру. Соның ішінде ең кұрделісі автомобиль құрылымы. Автомобиль технологиясы қай бөлімі болсада өзіндік маңызына ие. Соның бүгінгі алып отырған тақырыбымызда өзіндік жаңа ғылыми орыны бар деп ойлаймын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Автомобильдің шығу тарихы
Автомобильдің шығу тарихы
Мақала тақырыбы: Автомобиль қозғалтқышы үшін электрондық басқару жүйелерін диагностикалау әдісін әзірлеу.
Сәлеметсіздер ме құрметті жамағат, менің бүгінгі мақалам автомобиль жайында болып отыр. Қазіргі таңда тек Қазақстан емес бүкіл әлемде өзекті мәселеге айналып отыр.Өте күрделі мәселе. Толыққанды бұл мақалада айтылған. Мысалы өзектілігі, ғылыми жаңалығы, мақсаты және т.б.
Бұл мақаланың өзектілігі: Көптеген жағдайларда Қазақстан экономикасын дамыту еліміздің біртұтас көлік жүйесін одан әрі жетілдіру арқылы анықталады. Қазақстандық авиация және теміржол көлігі сияқты көлік түрлерінің арасында автомобиль көлігі ерекше рөл атқарады, өйткені ол азаматтық және жолаушылар тасымалының ең үлкен көлемін орындайды, бұл автомобильдер санының артуын талап етеді. Сонымен қатар, автокөлікпен тасымалданатын жанармай үнемдеуге деген қатаң талаптар тұтынушыларды электрондық қозғалтқышты басқару жүйелерімен жұмыс істеуге мәжбүр етеді. Қазақстанда үнемі өсіп келе жатқан сандар, тиісінше, техникалық жағдайдағы вагондарды ұстауға арналған жұмыс көлемі артып келеді.
Автомобиль қозғалтқыштарының техникалық жай-күйі көбінесе қозғалтқышты басқаратын электр қозғалтқышты басқару жүйесіндегі ақаулар мен ақаулармен анықталады. Ақаулардың пайызы барлық қозғалтқыштың істен шығуының 60% -ын құрайды. Қазақстанда ECM-мен техникалық қызмет көрсету және жөндеу жұмыстарымен айналысатын бірқатар кәсіпорындар мен фирмалар жұмыс істейді, бірақ қажетті жабдықтар мен қазіргі заманғы диагностикалық алгоритмдердің жоқтығынан көптеген проблемалар бар.
Осыған байланысты зерттеу мәселесі туындайды - олардың тиімді қызмет көрсетуін қамтамасыз ету үшін автокөлік құралдарын ЭКМ диагностикалау әдісі қандай болуы керек.
Объект-жеңіл автомобильдерді техникалық қызмет көрсету және жөндеу үшін электр қозғалтқышты басқару жүйесін диагностикалау процесі болып табылады.
Мақсат - газды шығарындылар көрсеткіші бойынша автомобильдердің ЭКО диагностикалық технологияларын енгізу негізінде көлік құралдарын жөндеу және жөндеу тиімділігін арттыру.
Ғылыми жаңалығы:
- қозғалтқышты басқару модулінің техникалық жағдайының көлік құралының экологиялық көрсеткіштеріне әсер ету заңдылықтары анықталды;
- автокөліктің экологиялық көрсеткіштерінің техникалық диагностикалаудың оңтайлы жоспарларының әдісін қалыптастыруға мүмкіндік беретін ЕЦМ элементтерінің сәтсіздікке және бұзылуына тәуелділігі анықталды;
- Қозғалтқышты басқару модулінің құрамдас бөліктерінің техникалық жай-күйіне мониторинг жүргізудің басымдықтары зерттеудің диагностикалық мәніне негізделген
Жұмыстың практикалық құндылығы: Қазақстандағы сервис станцияларында Hyundai және VAZ автомобильдерін техникалық қамтамасыз ету стандарттарын қалыптастыруда әзірленген әдістерді қолданудан тұрады.
Автомобильдер мен автобустар көліктерге қарағанда жоғары техникалық сипаттамаларға ие. Көптеген автомобильдер жапондық автомобильдер (40%). Автобус паркінің қатынасы ақылға сыйымды емес, яғни 10-16 орынға арналған автобустар - 60%, 17-25 орынды - 13%, 26-46 орын - 16% және 46 орындық - 11%. Осылайша шағын автобустар көп. Демек, қазіргі автобус паркі халықтың тасымалға деген қажеттілігін толығымен қанағаттандырмайды.
Пайдалану процесінде көлік құралдарының техникалық жай-күйі бөлшектердің тозуына, соққылардағы кемшіліктердің өзгеруіне және жүйелерде, тораптар мен қондырғыларда фабриканың түзетулерінің бұзылуына байланысты өзгеруде. Осының салдарынан қозғалтқыштың қуатын азайту, отын шығынын ұлғайту және зиянды заттар шығарындылары. Сондықтан, автокөлік құралдарының жылжымалы құрамын жақсы жағдайда ұстау - бұл экономиканы жетілдіру және пайдалану кезінде автомобильдердің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің маңызды факторы.
Осылайша, әлемнің кез-келген елінде көлік құралдарының саны мен техникалық жағдайы жол-көлік апаттары мен экологиялық қауіпсіздіктің жай-күйіне тікелей әсер етеді. Сондықтан ел экономикасын дамытуға қойылатын талаптарды қанағаттандыру үшін автокөлік құралдарының санының қарқынды өсуімен бірге көлік құралдарын ұстау мен жөндеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттеу және жетілдіру қажет.
Қазіргі кезде заманауи автомобильдерді диагностикалауға арналған құрылғылар төрт топқа бөлінеді: 1 топ - қарапайым дизайнның сканерлері; 2 топ - әмбебап сканерлер; 3-ші топ - дилерлік сканерлер (автокөлік тестерлері); 4 топ - симуляторлар, тестерлер. Құрылғылардың бірінші тобы кіріс деңгейі қате код сканерлерін қамтиды. Бұл құрылғылар ғана ақаулық кодтары оқи алады, ал кейбір жағдайларда, сапар компьютерге ұқсас батарея зарядтау «сырттағы» кернеу, орташа отын шығыны, ауаның температурасы мен ВКМ диагностика басқа маңызды емес параметрлерін күйі туралы хабардар. Мұндай құрылғылар графикалық форматында ақпаратты беруге қабілетті емес және әдетте нақты автомобиль моделіне бағытталған.
Диагностикалық құрылғылардың екінші тобына бірнеше маркалы автомобильдерді диагностикалауға қабілетті әмбебап сканерлер кіреді. ықтимал диагноз электронды басқару жүйелерін саны экран дисплейінде ол ақаулық кодтары алуға болады, ал, 30-ға дейін немесе одан жоғары болуы нақты уақыт датчиктерді және атқарушы шығыс деректерді бақылау, және топтар немесе оларды жеке-жеке қарауға, графикалық түрінде әрбір болады монитор немесе тасымалдағыш сканер. Мұндай сканерлер әдетте осындай Еуропа, Азия, жапон, АҚШ (және вариация мүмкін), бірақ диагностикалық құрылғыларды нашарлап мүмкіндігі ретінде автомобиль нарығының нақты секторына, баса назар аударады.
Ыстық климатта жылы Қазақстан (Шымкент Қызылорда) Қозғалтқыш салқындату жүйесі осылайша қозғалтқыш беттерден жылу шығару қарқындылығын азайту, қозғалтқыштың айырма және қоршаған ортаның температура төмендеуі салдарынан бос режимде жұмыс істейді. салқындату жүйесінің тиімділігін радиатор пиджак су беттерде ауқымды кен орындарын себептер, су, сондай-ақ қарқынды булану үшін азаяды. Ауа ағынының жоғарылауы, сондай-ақ, вагондардың өнімділігіне айтарлықтай әсер етеді. Автомобильдің пайдалану жағдайында шаңның жоғарылауы бар жерлер ең қолайсыз. салдарынан қанағаттанарлықсыз сүзгілеу әуе механизмдер мен машиналар агрегаттардың өсті тозу әкелуі, шаң май, жағатын, гидравликалық сұйықтар және жанар қоқыстануын, агрегаттар мен механизмдердің бұзылуы пломбалар мен интерфейстер кедей қорғауды енгізу үшін жануарларды көбею үйкеліс бетіне шаң ену. Ауа-райының жоғарылауы Қазақстанның ірі қалаларында өтеді: Алматы Астана Шымкент. Осылайша, әуе көлігінен шаңдылығын азайту Қазақстанның маңызды міндеттерінің бірі болып табылады
Ғылыми жұмыстар мен нормативтік-техникалық құжаттамаларды талдау негізінде келесі қорытындылар жасалуы мүмкін:
1. Қазақстан Республикасының біртұтас көлік желісінде автомобиль көлігінің орны мен рөлін талдаудың маңыздылығы. Қазақстанның экономикасы дамуында автомобиль көлігі маңызды рөл атқарады. Электрондық қозғалтқышты басқару жүйелерімен жабдықталған автомобильдердің елеулі саны шетелден импортталады.
2. Көлік құнын төмендету және автомобиль көлігінің қоршаған ортаға теріс әсерін төмендету автомобиль дизайнын жақсарту үрдісін анықтайды. Ең алдымен, қозғалтқышқа жеткізуді бақылау жүйелерін жетілдіру негізінде отын шығынын азайту.
3. Қазақстан Республикасында «ВАЗ» және «ГАЗ» автомобильдерінің айтарлықтай саны жұмыс істейді. Жоғарыда аталған барлық диагностикалық құрылғылар VAZ және GAZ отбасының автомобильдерінде болған кез-келген электронды басқару блогының барлық гаммасын бақылай алады.
4. Қазақстанның әртүрлі аймақтарының климаттық және географиялық жағдайы автокөліктің сенімділігіне және автокөліктердің өміріне келесі жөндеуге дейін әсер етеді. Осындай жағдайларда автомобильдерді дұрыс пайдаланбаған жағдайда ақаулардың жоғары деңгейі және көлік құралының сәтсіздігі мүмкін.
5. Көлік құралының ККМ диагностикасы әдістемесін әзірлеу қажеттілігі, ол олардың тиімді қызмет көрсетуін қамтамасыз етеді. Электр қозғалтқышты басқаратын жүйелердің (ECM) істен шығу жылдамдығы барлық қозғалтқыштың істен шығуының шамамен 60% -ын құрайды. Қазақстанда жұмыс істейтін бірқатар кәсіпорындар мен фирмалар ЕКМ-мен автокөлік құралдарын жөндеу және жөндеу жұмыстарымен айналысады, бірақ қажетті жабдықтар мен қазіргі заманғы диагностикалық алгоритмдердің болмауына байланысты көптеген проблемалар бар.
Қорыта айтсақ, еліміздегі курделі мәселе даму болып табылады. Дамудың бірден бір алғышарттары техниканы жақсы меңгеру. Соның ішінде ең кұрделісі автомобиль құрылымы. Автомобиль технологиясы қай бөлімі болсада өзіндік маңызына ие. Соның бүгінгі алып отырған тақырыбымызда өзіндік жаңа ғылыми орыны бар деп ойлаймын.
шағым қалдыра аласыз













