№219 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеб»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
COUNTRY STUDYING
(ЕЛТАНУ )
Пәні :
ағылшын
Сыныбы:8 а,г
Пән
мұғалімі: Назарбаева
Шархия
2024-2025 оқу
жылы
Түсінік
хат
Ағылшын
тілі пәнінен 8- сыныптқа арналған курс бағдарламасы Қазақстан
Республикасы Үкіметінің бекітілген орта білім берудің мемлекеттік
жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. Бұл бағдарлама
оқушылардың танымдық қабілетін дамытуға және коммуникативтік
құзыреттіліктерін кеңейтуге, сқйлеу дағдыларын және әлеуметтік
–мәдени біліктіліктерін толықтырып жетілдіруге көптілді тұлға
қалыптастыруға бағытталған.Сонымен қатар, оу бағдарламасында тілді
үйренумен қатар ұлттық мәдениетті үйрету үрдісі, салыстырмалы түрде
Қазақстан мен ағылшын тілінде сөйлейтін елдер жайлы ақпараттар
алады. Бағдарламадағы жаттығулар, мәтіндер оқушылардың оқуға,
сөйлеуге, аударуға дағдыландырады.
Бағдарламаның соңында тест
тапсырмалары бойынша оқушылардың өзіндік жұмыстарды орындауы,
кейбір мәселелерді тереңірек оқып үйрену үшін баяндамалар
тақырыптары мен әдебиеттер тізімі көрсетілген.
Курстың
мақсаты
-
оқушының қарым-қатынас
мәдениетін дамытуға жағдай туғызу
-
грамматикалық ережелерді ескере отырып, еркін
сөйлеуге бейімдеу, үйрету.
-
Сөздік қорын байыту;
-
Өз ойын анық жеткізе білуге
дағдыландыру;
-
Танымдық қызығушылығын арттыру.
-
оқушыларда шетел тілін
меңгеруде өзін-өзі бағалау іскерліктерін қалыптастыру
-
өз ісіне талдау жасау, өзін-өзі бағалау, білім
алуға талпыну;
Міндеттері
-
Оқушылардың тілдік
сауаттылығын арттыру
-
Шығармашылық қабілетін дамыту.
-
Сөздік қорын молайту арқылы
сөйлете білу.
-
Оқушылардың интеллектуалдық деңгейін, ой-
ұшқырлығын дамыту
Курстың мазмұны мен
құрылымы
Курс бағдарламасы аптасына 0,5
сағаттан, 1 жылға (17 сағат) арналған.
Курс 4 бөлімнен тұрады:
1.English-speaking
countries 5сағат
2.Customs and
traditions 4 сағат
3.Sightseeing’s 4 сағат
4.Nature of the
countries 4сағат
Күтілетін
нәтижелері
-
Мәтінге сүйене отырыпоның негізгі мазмұнын айта
алуы
-
Сұрақ- жауап түрінде сөйлеу
-
Оқығаны бойынша өз пікірін айта алуы
-
Естіген ақпарат , хабарды өз тәжірибесімен
салыстыру, ой елегінен өткізу
8
th grade
№
|
The
theme
|
Learning objectives
|
Hour
|
Date
|
Expected result
|
English-speaking
countries
|
1
|
Great Britain
|
8.3.3.1-
give an opinion at discourse level on a wide range of general and
curricular topics;
8.4.2.1- understand specific
information and detail in texts on a growing range of familiar
general and curricular topics, including some extended texts;
|
1
|
|
-
Making
presentation
-
Prepare video
-
Group work
-
Photo exhibition
|
2
|
The USA
|
8.3.7.1-
use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk
about a range of general topics, and some curricular
topics
8.4.1.1- understand the
main points in texts on a growing range of unfamiliar general and
curricular topics, including some extended texts;
|
1
|
|
3
|
Canada
|
8.3.7.1-
use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk
about a range of general topics, and some curricular topics
8.4.1.1- understand the
main points in texts on a growing range of unfamiliar general and
curricular topics, including some extended texts;
|
1
|
|
4
|
Australia
|
8.3.3.1-
give an opinion at discourse level on a wide range of general and
curricular topics;
8.4.2.1- understand specific
information and detail in texts on a growing range of familiar
general and curricular topics, including some extended texts;
|
1
|
|
5
|
New Zealand
|
8.3.7.1-
use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk
about a range of general topics, and some curricular topics
8.4.1.1- understand the main points
in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular
topics, including some extended texts;
|
1
|
|
Customs and traditions
|
6
|
Thanksgiving Day
|
8.5.2.1-
write with minimal support about real and imaginary past events,
activities and experiences on a range of familiar general topics
and some curricular topics;
8.4.1.1- understand the main points
in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular
topics, including some extended texts;
|
1
|
|
-
Making
presentation
-
Prepare video
-
Group work
-
Photo exhibition
-
Making challenge
-
Writing essay
|
7
|
ST. Patrick’s Day
|
8.5.2.1-
write with minimal support about real and imaginary past events,
activities and experiences on a range of familiar general topics
and some curricular topics;
8.4.1.1- understand the main points
in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular
topics, including some extended texts;
|
1
|
|
8
|
Nelson Anniversary Day
|
8.5.2.1-
write with minimal support about real and imaginary past events,
activities and experiences on a range of familiar general topics
and some curricular topics;
8.4.1.1- understand the main points
in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular
topics, including some extended texts;
|
1
|
|
9
|
Australia Day
|
8.5.2.1-
write with minimal support about real and imaginary past events,
activities and experiences on a range of familiar general topics
and some curricular topics;
8.4.1.1- understand the main points
in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular
topics, including some extended texts;
|
1
|
|
Sightseeing’s
|
10
|
Buckingham Palace. Big Ben
|
8.4.1.1-
understand the main points in texts on a growing range of
unfamiliar general and curricular topics, including some extended
texts;
8.6.12.1- use comparative degree
adverb structures not as quickly as / far less quickly with regular
and irregular adverbs; use an increased variety of pre-verbal,
post-verbal and end-position adverbs on a range of familiar general
and curricular topics;
|
1
|
|
-
Photo exhibition
-
Making challenge
-
Role play
-
Writing essay
|
11
|
Madame Tussauds
Museum
|
8.5.2.1-
write with minimal support about real and imaginary past events,
activities and experiences on a range of familiar general topics
and some curricular topics;
8.6.15.1- use infinitive forms
after a limited number of verbs and adjectives; use gerund forms
after a limited variety of verbs and prepositions; use some
prepositional verbs and begin to use common phrasal verbs on a
growing range of familiar general and curricular topics;
|
1
|
|
12
|
Statue of Liberty
|
8.4.1.1- understand the main points in texts on
a growing range of unfamiliar general and curricular topics,
including some extended texts;
8.2.4.1- understand with little or
no support most of the implied meaning in extended talk on a range
of general and curricular topics;
|
1
|
|
Nature of the
countries
|
14
|
Typical animals
|
8.1.9.1-
use imagination to express thoughts, ideas, experiences and
feelings;
8.4.1.1- understand the
main points in texts on a growing range of unfamiliar general and
curricular topics, including some extended texts;
|
1
|
|
|
15
|
Typical plants
|
8.3.7.1- use appropriate
subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of
general topics, and some curricular topics
|
1
|
|
16
|
Outstanding rivers, lakes, mountains
|
8.2.3.1- understand
with little or no support most of the detail of an argument in
extended talk on a wide range of general and curricular topics;
8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing
range of unfamiliar general and curricular topics, including some
extended texts;
|
1
|
|
17
|
Test
|
8.4.1.1- understand the main points
in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular
topics, including some extended texts;
|
1
|
|
Бағдарламаның ақпараттық- әдістемелік
нұсқауы
Бағдарлама мазмұны бойынша
сабақ жүргізудің түрлері мен мақсаты әдістемесіне байланысты
төмендегідей болуы мүмкін.
•Оқушыларға жаңа материалды
хабарлама түріндегі сабақ
• Қайталау және алған теориялық,
практикалық білімін бекіту сабағы.
• Оқушылардың осы пәннен алған
нақты білімін тексеру және бағалау арқылы анықтау
сабағы.
•Лекция, семинар
сабақтар
Курсты баяндау кезінде ғылыми әдiсті пайдаланып,
түрлі проблемалар және оның шешімін табудағы оқушының
белсендігі.
Жинақтап қорытындылау сабақтарын семинарлар
түрінде ұйымдастыруда тың тақырыптар алу.
Оқушыларды кітаппен жұмыс істеуге үйрету, сөздік
кітаппен жұмыс істеуге, сыныптан тыс оқулықтармен, т.б. жұмыс
істеуге үйрету.
Түрлі ұйымдастырулар мен баспа беттеріне шыққан
материалды қолдану.
Ұсынылатын
әдебиеттер

Мұғалімдер
үшін:
1. 400 тем английского языка
для школьников, абитурентовб студентов и преподавателей.( Ю. В.
Куриленко)
2.English
( Г.
Досманова, Т. Назарбаева)
3. Английскии язык ( З. И.
Зуброва)
4. Весь курс школьной схемы
программы английского языка (5-11кл). (Т.С.
Ксенофтанова)
5 Ғаламтор
материалдары
Оқушылар
үшін:
1. Ағылшын-орыс қазақ тілашары
2. 95 устных тем по английскому языку ( Е.
Занина)
3. Headway
`( John and Liz
Soars)
4. Самоучитель английского
языка ( К.Эккерсли)