№219 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеб» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
COUNTRY STUDYING
(ЕЛТАНУ )
Пәні : ағылшын
Сыныбы:8 а,г
Пән мұғалімі: Назарбаева Шархия
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Ағылшын тілі пәнінен 8- сыныптқа арналған курс бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің бекітілген орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. Бұл бағдарлама оқушылардың танымдық қабілетін дамытуға және коммуникативтік құзыреттіліктерін кеңейтуге, сқйлеу дағдыларын және әлеуметтік –мәдени біліктіліктерін толықтырып жетілдіруге көптілді тұлға қалыптастыруға бағытталған.Сонымен қатар, оу бағдарламасында тілді үйренумен қатар ұлттық мәдениетті үйрету үрдісі, салыстырмалы түрде Қазақстан мен ағылшын тілінде сөйлейтін елдер жайлы ақпараттар алады. Бағдарламадағы жаттығулар, мәтіндер оқушылардың оқуға, сөйлеуге, аударуға дағдыландырады.
Бағдарламаның соңында тест тапсырмалары бойынша оқушылардың өзіндік жұмыстарды орындауы, кейбір мәселелерді тереңірек оқып үйрену үшін баяндамалар тақырыптары мен әдебиеттер тізімі көрсетілген.
Курстың мақсаты
-
оқушының қарым-қатынас мәдениетін дамытуға жағдай туғызу
-
грамматикалық ережелерді ескере отырып, еркін сөйлеуге бейімдеу, үйрету.
-
Сөздік қорын байыту;
-
Өз ойын анық жеткізе білуге дағдыландыру;
-
Танымдық қызығушылығын арттыру.
-
оқушыларда шетел тілін меңгеруде өзін-өзі бағалау іскерліктерін қалыптастыру
-
өз ісіне талдау жасау, өзін-өзі бағалау, білім алуға талпыну;
Міндеттері
-
Оқушылардың тілдік сауаттылығын арттыру
-
Шығармашылық қабілетін дамыту.
-
Сөздік қорын молайту арқылы сөйлете білу.
-
Оқушылардың интеллектуалдық деңгейін, ой- ұшқырлығын дамыту
Курстың мазмұны мен құрылымы
Курс бағдарламасы аптасына 0,5 сағаттан, 1 жылға (17 сағат) арналған.
Курс 4 бөлімнен тұрады:
1.English-speaking countries 5сағат
2.Customs and traditions 4 сағат
3.Sightseeing’s 4 сағат
4.Nature of the countries 4сағат
Күтілетін нәтижелері
-
Мәтінге сүйене отырыпоның негізгі мазмұнын айта алуы
-
Сұрақ- жауап түрінде сөйлеу
-
Оқығаны бойынша өз пікірін айта алуы
-
Естіген ақпарат , хабарды өз тәжірибесімен салыстыру, ой елегінен өткізу
8 th grade
|
№ |
The theme |
Learning objectives |
Hour |
Date |
Expected result |
||
|
English-speaking countries |
|||||||
|
1 |
Great Britain |
8.3.3.1- give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics; 8.4.2.1- understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|
||
|
2 |
The USA |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts;
|
1 |
|
|||
|
3 |
Canada |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
4 |
Australia |
8.3.3.1- give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics; 8.4.2.1- understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
5 |
New Zealand |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
Customs and traditions |
|||||||
|
6 |
Thanksgiving Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|
||
|
7 |
ST. Patrick’s Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
8 |
Nelson Anniversary Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
9 |
Australia Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
Sightseeing’s |
|||||||
|
10 |
Buckingham Palace. Big Ben |
8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; 8.6.12.1- use comparative degree adverb structures not as quickly as / far less quickly with regular and irregular adverbs; use an increased variety of pre-verbal, post-verbal and end-position adverbs on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
||
|
11 |
Madame Tussauds Museum |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.6.15.1- use infinitive forms after a limited number of verbs and adjectives; use gerund forms after a limited variety of verbs and prepositions; use some prepositional verbs and begin to use common phrasal verbs on a growing range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|||
|
12 |
Statue of Liberty |
8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; 8.2.4.1- understand with little or no support most of the implied meaning in extended talk on a range of general and curricular topics; |
1 |
|
|||
|
Nature of the countries |
|||||||
|
14 |
Typical animals |
8.1.9.1- use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|
||
|
15 |
Typical plants |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics |
1 |
|
|||
|
16 |
Outstanding rivers, lakes, mountains |
8.2.3.1- understand with little or no support most of the detail of an argument in extended talk on a wide range of general and curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
17 |
Test |
8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
Бағдарламаның ақпараттық- әдістемелік нұсқауы
Бағдарлама мазмұны бойынша сабақ жүргізудің түрлері мен мақсаты әдістемесіне байланысты төмендегідей болуы мүмкін.
•Оқушыларға жаңа материалды хабарлама түріндегі сабақ
• Қайталау және алған теориялық, практикалық білімін бекіту сабағы.
• Оқушылардың осы пәннен алған нақты білімін тексеру және бағалау арқылы анықтау сабағы.
•Лекция, семинар сабақтар
Курсты баяндау кезінде ғылыми әдiсті пайдаланып, түрлі проблемалар және оның шешімін табудағы оқушының белсендігі.
Жинақтап қорытындылау сабақтарын семинарлар түрінде ұйымдастыруда тың тақырыптар алу.
Оқушыларды кітаппен жұмыс істеуге үйрету, сөздік кітаппен жұмыс істеуге, сыныптан тыс оқулықтармен, т.б. жұмыс істеуге үйрету.
Түрлі ұйымдастырулар мен баспа беттеріне шыққан материалды қолдану.
Ұсынылатын
әдебиеттер

Мұғалімдер үшін:
1. 400 тем английского языка для школьников, абитурентовб студентов и преподавателей.( Ю. В. Куриленко)
2.English ( Г. Досманова, Т. Назарбаева)
3. Английскии язык ( З. И. Зуброва)
4. Весь курс школьной схемы программы английского языка (5-11кл). (Т.С. Ксенофтанова)
5 Ғаламтор материалдары
Оқушылар үшін:
1. Ағылшын-орыс қазақ тілашары
2. 95 устных тем по английскому языку ( Е. Занина)
3. Headway `( John and Liz Soars)
4. Самоучитель английского языка ( К.Эккерсли)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Авторлық бағдарлама Country studying 8сынып
Авторлық бағдарлама Country studying 8сынып
№219 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеб» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
COUNTRY STUDYING
(ЕЛТАНУ )
Пәні : ағылшын
Сыныбы:8 а,г
Пән мұғалімі: Назарбаева Шархия
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Ағылшын тілі пәнінен 8- сыныптқа арналған курс бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің бекітілген орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. Бұл бағдарлама оқушылардың танымдық қабілетін дамытуға және коммуникативтік құзыреттіліктерін кеңейтуге, сқйлеу дағдыларын және әлеуметтік –мәдени біліктіліктерін толықтырып жетілдіруге көптілді тұлға қалыптастыруға бағытталған.Сонымен қатар, оу бағдарламасында тілді үйренумен қатар ұлттық мәдениетті үйрету үрдісі, салыстырмалы түрде Қазақстан мен ағылшын тілінде сөйлейтін елдер жайлы ақпараттар алады. Бағдарламадағы жаттығулар, мәтіндер оқушылардың оқуға, сөйлеуге, аударуға дағдыландырады.
Бағдарламаның соңында тест тапсырмалары бойынша оқушылардың өзіндік жұмыстарды орындауы, кейбір мәселелерді тереңірек оқып үйрену үшін баяндамалар тақырыптары мен әдебиеттер тізімі көрсетілген.
Курстың мақсаты
-
оқушының қарым-қатынас мәдениетін дамытуға жағдай туғызу
-
грамматикалық ережелерді ескере отырып, еркін сөйлеуге бейімдеу, үйрету.
-
Сөздік қорын байыту;
-
Өз ойын анық жеткізе білуге дағдыландыру;
-
Танымдық қызығушылығын арттыру.
-
оқушыларда шетел тілін меңгеруде өзін-өзі бағалау іскерліктерін қалыптастыру
-
өз ісіне талдау жасау, өзін-өзі бағалау, білім алуға талпыну;
Міндеттері
-
Оқушылардың тілдік сауаттылығын арттыру
-
Шығармашылық қабілетін дамыту.
-
Сөздік қорын молайту арқылы сөйлете білу.
-
Оқушылардың интеллектуалдық деңгейін, ой- ұшқырлығын дамыту
Курстың мазмұны мен құрылымы
Курс бағдарламасы аптасына 0,5 сағаттан, 1 жылға (17 сағат) арналған.
Курс 4 бөлімнен тұрады:
1.English-speaking countries 5сағат
2.Customs and traditions 4 сағат
3.Sightseeing’s 4 сағат
4.Nature of the countries 4сағат
Күтілетін нәтижелері
-
Мәтінге сүйене отырыпоның негізгі мазмұнын айта алуы
-
Сұрақ- жауап түрінде сөйлеу
-
Оқығаны бойынша өз пікірін айта алуы
-
Естіген ақпарат , хабарды өз тәжірибесімен салыстыру, ой елегінен өткізу
8 th grade
|
№ |
The theme |
Learning objectives |
Hour |
Date |
Expected result |
||
|
English-speaking countries |
|||||||
|
1 |
Great Britain |
8.3.3.1- give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics; 8.4.2.1- understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|
||
|
2 |
The USA |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts;
|
1 |
|
|||
|
3 |
Canada |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
4 |
Australia |
8.3.3.1- give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics; 8.4.2.1- understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
5 |
New Zealand |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
Customs and traditions |
|||||||
|
6 |
Thanksgiving Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|
||
|
7 |
ST. Patrick’s Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
8 |
Nelson Anniversary Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
9 |
Australia Day |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
Sightseeing’s |
|||||||
|
10 |
Buckingham Palace. Big Ben |
8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; 8.6.12.1- use comparative degree adverb structures not as quickly as / far less quickly with regular and irregular adverbs; use an increased variety of pre-verbal, post-verbal and end-position adverbs on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
||
|
11 |
Madame Tussauds Museum |
8.5.2.1- write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general topics and some curricular topics; 8.6.15.1- use infinitive forms after a limited number of verbs and adjectives; use gerund forms after a limited variety of verbs and prepositions; use some prepositional verbs and begin to use common phrasal verbs on a growing range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|||
|
12 |
Statue of Liberty |
8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; 8.2.4.1- understand with little or no support most of the implied meaning in extended talk on a range of general and curricular topics; |
1 |
|
|||
|
Nature of the countries |
|||||||
|
14 |
Typical animals |
8.1.9.1- use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|
||
|
15 |
Typical plants |
8.3.7.1- use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics |
1 |
|
|||
|
16 |
Outstanding rivers, lakes, mountains |
8.2.3.1- understand with little or no support most of the detail of an argument in extended talk on a wide range of general and curricular topics; 8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
|
17 |
Test |
8.4.1.1- understand the main points in texts on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended texts; |
1 |
|
|||
Бағдарламаның ақпараттық- әдістемелік нұсқауы
Бағдарлама мазмұны бойынша сабақ жүргізудің түрлері мен мақсаты әдістемесіне байланысты төмендегідей болуы мүмкін.
•Оқушыларға жаңа материалды хабарлама түріндегі сабақ
• Қайталау және алған теориялық, практикалық білімін бекіту сабағы.
• Оқушылардың осы пәннен алған нақты білімін тексеру және бағалау арқылы анықтау сабағы.
•Лекция, семинар сабақтар
Курсты баяндау кезінде ғылыми әдiсті пайдаланып, түрлі проблемалар және оның шешімін табудағы оқушының белсендігі.
Жинақтап қорытындылау сабақтарын семинарлар түрінде ұйымдастыруда тың тақырыптар алу.
Оқушыларды кітаппен жұмыс істеуге үйрету, сөздік кітаппен жұмыс істеуге, сыныптан тыс оқулықтармен, т.б. жұмыс істеуге үйрету.
Түрлі ұйымдастырулар мен баспа беттеріне шыққан материалды қолдану.
Ұсынылатын
әдебиеттер

Мұғалімдер үшін:
1. 400 тем английского языка для школьников, абитурентовб студентов и преподавателей.( Ю. В. Куриленко)
2.English ( Г. Досманова, Т. Назарбаева)
3. Английскии язык ( З. И. Зуброва)
4. Весь курс школьной схемы программы английского языка (5-11кл). (Т.С. Ксенофтанова)
5 Ғаламтор материалдары
Оқушылар үшін:
1. Ағылшын-орыс қазақ тілашары
2. 95 устных тем по английскому языку ( Е. Занина)
3. Headway `( John and Liz Soars)
4. Самоучитель английского языка ( К.Эккерсли)
шағым қалдыра аласыз













