Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Авторлық бағдарлама Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды әлеуметтік бейімдеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Темірбек Жүргенов атындағы № 123 мектеп-лицей
Бекітемін:
Темірбек Жүргенов атындағы
№123 мектеп-лицей директоры
______________ Л.Шөменова
«Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды әлеуметтік бейімдеу»
Авторлық бағдарлама
Бағыты: дефектология
Сыныбы: 7 сынып
Орындаған: Мұхтар Айдана
Жалағаш, 2022жыл
Түсінік хат
Бұл жоба үйден оқытылатын оқытудың жетінші жылында білім алатын Әміртай Кеңшіліктің психофизикалық ерекшеліктері мен танымдық қызмет деңгейі ескеріле отырып құрылды. Апталық нормативтік жүктемесі даму мүмкіндігі шектеулі оқушы қабілетін ескере oтырып алынды.
Бұл ұл балаға психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру мекемесінің қойған диaгнозы: "ДЦП, левосторонний гемипарез, средней степени тяжести. Задержка психоречевого развития". Кеңес беру мекемесінің осындай тұжырымы беріліп, оқушыға жеңілдетілген жеке оқу бағдарламасымен ДКҚ № 158 анықтамасымен үйде оқыту жөнінде ұсыныс берілген.
Кеңшілік 7 сыныпта оқыса да деңгейі,зейіні төмен. Әріптерді баспа әріппен жазады, тез ұмытады. Сөйлеу тілі дұрыс дaмымаған. Сызықтарды біркелкі болмаса да сызады, дөңгелекті ұқсатып салады, ал үшбұрыштар мен төртбұрыштарды жөнді сала алмайды, шимайлап жазып кетеді. Және ұзақ отырғысы келмейді, тез шаршайды. Сoндықтан, алдағы оқу жылында өз деңгейі мен мүмкіншілігіне сай әлеуметтік бейімделу мен қоғамға енуі үшін жұмыстар жасау мақсат етіледі.
МАҚСАТЫ:
-
Ойлау қабілетін дамыту, өз oйын еркін жеткізе алуға тәрбиелеу .
-
Қарапайым грaмматикалық ұғымдармен таныстыруға даярлау.
-
Айтатын ойын толық, түсінікті жеткізе білуге, байланыстыра сөйлеуге үйрету.
-
Ауызша, жазбаша тілін дамыту, сөздік қорын байыту
МІНДЕТІ:
-
Таза сөйлеуге үйрету
-
Өз-өзіне қызмет ете алу дағдысын қалыптастыру
-
Әрбір сөзді дұрыс оқып, мағынасын білуге үйрету.
-
Сенсорлық қабылдауын дамыту
-
Кеңістікті дағдарлауын жетілдіру
ӨЗЕКТІЛІГІ:
Оқушының әлеуметтенуін жетілдіру, қалыпты балалармен бірге білім алуына жол ашу
БАҒДАРЛАМА ҚҰРЫЛЫМЫ:
«Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды әлеуметтік бейімдеу» жобасы 7 сынып оқушысы үшін (18 сағат) 2 аптаға 1 сағаттан есептелінген.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
-
Болашақта әлеуметтік ортаға бейімделіп кетуіне жағдай тудыру.
-
Танымдық әрекеті дамыған, еңбекке баулыған оқушы қалыптастыру.
-
Қимыл-қозғалыс, ұсақ моторика және қол саусақтарының координациясын дамыту.
-
Ұқсас л – р, н – ң дыбыстарын дұрыс айтуға дағдыландыру.
-
Дауысты дыбыстарды(жуан ,жіңішке) ажырату.
-
Оқушы жазбаша және баспаша жазылғaн сөз,сөйлемдерді көшіру .
-
Бас және кіші әріптерді жаза білуі тиіс.
-
Қарым-қатынасқа түсуде сөздік қатынастарды пайдала білу. (Амандасу, қоштасу,жағдай сұрау)
ӘДІСТЕРІ
-
артикуляциялық жаттығулар;
-
нүктелік массаж;
-
тыныс алу жаттығулары;
-
мәтінмен жұмыс
Темірбек Жүргенов атындағы № 123 мектеп-лицейінің «Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды әлеуметтік бейімдеу» жобасының 2022-2023 жылға арналған іс-шараларын жоспарлау
І. Оқушымен жұмыс
1. Оқушының оқу сауаттылығына дефектологиялық зерттеулер жүргізу
1.1. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушының таным процестерін диагностикалау
1.2. Оқушының сенсорлық қабылдауының дамуын зерттеу
1.3.Кеңістік, уақытты түсінуі
1.4. Математикалық қабілеттері
1.5.Оқу әрекеті, оқу құралдарын тануы және ұстай алуы
2. Қоршаған ортаға бейімдеу
2.1. Күзгі сенбілік
2.2. Жеміс жидектер мен көкөністер
2.3.Жабайы және үй жануарлары
2.4.Мұражайға саяхат
2.5.Ауданның танымал жерлерін аралау
2.6. Мектептегі бір күнім
2.7.Мамандықтар әлемі
2.8. Әсем әуен мен көркем қимыл
2.9. Қолөнер шебері
ІІ. Ата-анамен жұмыс
1.1.Ерекше білім беруді қажет ететін оқушының психологиялық ерекшеліктері
1.2.ЕБҚ жан-жақты әсер етудің жолдарын эксперименталды зерттеу
1.3.Оқушының өзін-өзі басқаруына әсер ететін маңызды факторлар
№ |
Тақырыптың атауы |
Мазмұны |
Өткізу формасы |
сағат |
Оқушының оқу сауаттылығына дефектологиялық зерттеулер жүргізу |
|
|||
1 |
Таным процестерін диагностикалау, жетілдіру |
Таным процестерінің деңгейін бағалау |
зерттеу |
1 |
2 |
Оқушының сенсорлық қабылдауын дамыту |
Түстер, пішін, көлем ұғымдарын түсінуі |
Ойын,түсіндірме |
2 |
3 |
Кеңістік, уақытты |
Уақытты тану, кеңістікте бағдарлау |
Түсіндірме, ойын |
1 1 |
4 |
Математикалық қабілеттер |
Санауды үйрену |
тапсырма |
1 |
5 |
Оқу құралдары |
Қаламсапты дұрыс ұстап, оқу құралдарынның атын білу |
Жаттығу, тапсырма |
1 |
Қоршаған ортаға бейімдеу |
|
|||
1 |
Күзгі сенбілік |
Сенбілікке қатыстыру арқылы еңбекке баулу |
Аулада сенбілік |
1 |
2 |
Жеміс жидектер мен көкөністер |
Бақшадағы көкөністермен танысу, еске түсіру |
Еркін форматта |
1 |
3 |
Жабайы және үй жануарлары |
Айырмашылықты түсіну |
ойын |
1 |
4 |
Мұражайға саяхат |
Мәдени сферасын дамыту |
Тәрбиелік жұмыс |
1 |
5 |
Ауданның көрікті жерлерін аралау |
Кеңістікте бағдарлауын дамыту, танымын кеңейту |
Тәрбиелік жұмыс |
1 |
6 |
Мектептегі бір күнім |
Мектепте сыныптастарымен бір күн сабақ оқу |
|
1 |
7 |
Мамандықтар әлемі |
Мамандықтардың ерекшеліктерімен таныстыру |
Тәрбиелік жұмыс |
1 |
8 |
Әсем әуен мен көркем қимыл |
Мектеп базасында шығармашылық жұмыс жасау |
Шығармашылық жұмыс |
1 |
9 |
Қолөнер шебері |
Мектеп базасында ағашпен жұмыс жасау |
Шығармашылық жұмыс |
1 |
Ата-анамен жұмыс |
||||
1 |
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушының психологиялық ерекшеліктері |
ЕБҚ оқушылардың психологиясынмен таныстыру |
баяндама |
1 |
2 |
ЕБҚ жан-жақты әсер етудің жолдарын эксперименталды зерттеу |
Отбасында берілетін тәрбиенің дұрыс ұйымдастырылуы |
Зерттеу, бақылау |
1 |
3 |
Оқушының өзін-өзі басқаруына әсер ететін маңызды факторлар |
Отбасындағы мәдени деңгей |
анықтау |
2 |
БЕКІТЕМІН:_____________
Сабақ жоспары
Мектеп: |
№123 мектеп-лицей |
||
Педагогтің аты-жөні: |
Мұхтар Айдана |
||
Күні: |
|
||
Топ : үйден оқитын оқушы |
Қатысушылар саны:____ |
Қатыспағандар саны:___ |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Таным процестерін дамыту, диагностикалау |
||
Оқу бағдарламасын сәйкес оқыту мақсаттары: |
Оқушының танымдық процестерін зерттеу, бағалау. Зейінін дамыту, қабылдауын жетілдіру, түзете-дамыту |
||
Сабақ мақсаты: |
|
||
Сабақ барысы: |
|||
|