Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Авторлық бағдарлама «Жалпы техникалық модельдеу»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
МКҚК «БАЛАЛАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҮЙІ»
БЕКІТІЛДІ
МКҚК «Балалар шығармашылық үйі»
директоры
__________ С.М.Жаксылыкова
«____» ________ 2017ж.
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Жалпы техникалық модельдеу» үйірмесі бойынша
Құрастырған: ҚББП Мунайтбасов Еркин Орынбасарович
2017-2018 оқу жылы
Сабақ кестесі
Топтық оқыту
№ |
Педагогтың аты-жөні Үйірме атауы |
Кабинет |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
Сенбі |
|||
1 |
«Жалпы-техникалық модельдеу» "Ақжелкен" Е.О.Мунайтбасов |
№ 5 |
09:20 – 10:50 14:00 – 15:30 |
09:20 – 10:50 14:00 – 15:30 |
09:20 – 10:50 |
|
|
|
|
Кабинет: № 5
Қосымша білім беру педагогы: Мунайтбасов Еркин Орынбасарович
Бағдарламаның мақсаты:
Балаларға қосымша білім беруде оқушының білімін, шеберлігін көрсету. Оқушыны шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.
Міндеттері:
Кеме жасау, теңізде жүзу тарихы бойынша алғашқы мәліметтер беру;
кемелердің жүзуінің физикалық негіздерімен, олардың құрылғы
принцптерімен және жұмысымен таныстыру;
оқушыларды қарапайым жүзетін желкенді және өзі жүретін
модельдерді жасауға және оларды суға жіберуге үйрету;
оқушыларға өз бетінше жобалау, дағдыларын игеруге көмектесу.
Сабақтарда қолданылатын тәсілдер: әңгімелеу, теориялық материалдарды түсіндіру, жеке жұмыс, жарыстар, көрмелер, экскурсиялар және т.б.
Кемелердің жүзуі мен ұшақтардың ұшуының физикалық негіздерімен, олардың құрылғы принциптері және жұмысымен таныстыру;
- оқушыларды қарапайым жүзетін (желкенді және өзі жүретін) модельдерді жасауға және оларды суға жіберуге үйрету;
- оқушыларға өз бетінше жобалау, эксперименттік модельдерді құрастыру, жарыстарға қатысу дағдыларын игеруге көмектесу.
- оқушылар жеке жоспар бойынша жұмыс жасайды;
- жарыстарға қатысу үшін модельдер жасап шығарады;
- көрнекі құралдар құрастырады;
- эксперименттік зерттеу жұмыстарын жүргізеді;
- кеменің жүзуі мен ұшақтың ұшу жылдамдығына, тұрақтылығына, басқарылуына, төзімділігіне түрлі факторлардың әсер етуін оқып-біледі.
Ұйымдастыру жұмысы
1. Көрнекілік және дидактикалық әдістемелерді дайындау;
2. Кабинетті дайындап көркемдеу;
3. Топтарды құру. Ата-аналар жиналысын өткізу;
4. Балаларды жасына қарай, білім дәрежесі бойынша топтарға бөлу;
5. Жыл ағымындағы жоспарлау бойынша үйірменің балалары 2016-2017 жылдары
түрлі деңгейдегі жарыстарға қатыстыру.
«Беталысы күнде өзгерген алмағайып дүниеде
адамзат үшін ешқашан өзгермеген, өзгермейтін
темірқазықтар бар. Ол – білім! Ол – еңбек!»
Н.Ә.Назарбаев
«Қай істің болсын өнуіне үш шарт бар:
ең әуелі – ниет керек, одан соң – күш керек,
одан соң – тәртіп керек»
Мұхтар Әуезов
Тәрбие жұмысы
― Сабақ кезіндегі тәртіп ережелер мен ұжымдық бірлестікке тәрбиелеу.
Техникалық қауіпсіздікті ескеру;
― Конституция туралы ұғымдарын кеңейтуге арналған «Айдыны кең алтын
Заң» тақырыбындағы тәрбие сағаты;
― Мұғалімдер күні мерекесіне арналған «Ұстазым –менің ақылшым» т.с;
― Қазақстан Республикасының ұлттық Рәміздері ұғымдарын бекіту,
білімдерін кеңейту «Сүйікті Республикам –Қазақстан» тәрбие сағаты;
― Балалар құқығын қорғау Конвенциясы күніне арналған «Балалардың
құқығы мен еркіндігі» тақырыбындағы тәрбие сағаты;
― Тәуелсіздіктің 25 жылдық мерекесіне арналған «Тәуелсіздік - тұғырым»
тақырыбындағы тәрбие сағаты;
― Мейрам күніне арналған ұжымдық ойындарға және жарыстарға
қатысу, жаңа жылға арналған «Жаңа жыл-жаңа күндерім» т.с.
― Оқушыларды тәртіптілік пен еңбекке, нәтижелі жұмыс істей білуге
тәрбиелеу «Тәрбие деген тәңір бар» тәрбие сағаты;
― Жолда жүру ережелерін сақтау, Техникалық қауіпсіздікті ескеру;
― Мейрам күніне арналған «Асыл анашым» тәрбие сағаты;
― Мейрам күніне арналған «Армысың,Наурыз» тәрбие сағаты ;
― Ұлы жеңіс күніне «Ұлы Отан соғысы Жеңісінің мерекесі» тәрбие сағаты.
Ата-аналармен жұмыс
-
2016 – 2017 оқу жылының жоспары, ата – аналар жиналысы.
Балалардың жас ерекшеліктері, қабілеттері бойынша топтарға ажырату;
2. Ата – аналармен үнемі байланыста болу, (телефон арқылы);
3. Үлгерімі төмен оқушылардың ата – аналарына естірту;
4. Арнайы тәрбие сағаты, ашық сабақтарға ата – аналарды қатыстыру;
5. Жыл ағымындағы жоспарлау бойынша үйірменің балалары 2016-2017
жылдары кезінде, ата – аналарды жарыстарды бақылауға қатыстыру.
Әдістемелік жұмыс
1. Педагогтың білім дәрежесін арттыру:
2. Әйгілі Қазақстан шеберлер жетістіктерін тамашалау.
3. Жаңа әдебиеттер мен әдістемелер арқылы мұғалімнің шығармашылық
қабілетін жетілдіру.
4. Қосымша білім беруде басқа педагогтардың ашық сабақтарына қатысу,
дөңгелек үстелдерге, семинарларға, сонымен қатар қалалық және облыстық
семинарларға қатысу.
5. Ашық сабақ және мерекелерге арналған тәрбие сағаттарын өткізу.
6. Күнделікті сабаққа көрнекілік, әдістемелік құралдарды дайындау.
7. Интернет арқылы дидактикалық әдістемелік құралдарды қолдану. (unist.kz,
adamzat.kz, ashiksabak.kz, dnow.kz)
Тақырыптық жоспар
№ |
Тақырыптар |
Барлық сағат саны |
Оның ішінде |
|
|
теориялық |
практикалық |
||||
І - оқу жылы |
|||||
1 |
Кіріспе сабағы |
2 |
2 |
|
|
2 |
Желкенді катамаран мен яхтаның қарапайым модельдері |
38 |
10 |
28 |
|
3 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштарымен жасалған катердің қарапайым моделі |
40 |
10 |
30 |
|
4 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштарымен жасалған сүңгуір қайықтың қарапайым моделі |
45 |
15 |
30 |
|
5 |
Нәтиже сабақ |
19 |
5 |
14 |
|
|
Барлығы |
144 |
42 |
102 |
|
ІІ-оқу жылы |
|
||||
1 |
Кіріспе сабағы |
2 |
2 |
|
|
2 |
Желкенді катамаран мен яхтаның ағаштан жасалған модельдері |
35 |
10 |
25 |
|
3 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштардың күрделі конструкцияларын құрастыру |
37 |
7 |
30 |
|
4 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштарымен жасалған сүңгуір қайықтың күрделі конструкциялық модельдерін құрастыру |
32 |
8 |
24 |
|
5 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштармен жасалған авиамодельдік ұшақтардың күрделі конструкциялық модельдерін құрастыру |
34 |
10 |
24 |
|
6 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштармен жасалған авиамодельдік тікұшақтардың күрделі конструкциялық модельдерін құрастыру |
35 |
10 |
25 |
|
7 |
Әскери-техникалық конструкциялардың күрделі модельдерін құрастыру |
32 |
5 |
27 |
|
8 |
Нәтиже сабақ |
9 |
9 |
|
|
|
Барлығы |
216 |
61 |
155 |
|
|
Жалпы сағат саны |
360 |
103 |
257 |
|
Тақырыптық жоспар
І - оқу жылы
-
№
Сабақ тақырыптарының атауы, қысқаша мазмұны
Сағат саны
мерзімі
барл.
теория
прак.
1
Кіріспе сабағы
1
2
Маңызды жұмыстар түрлері
1
3
Материалдарға сипаттама беру
1
4
Құрал-саймандарға жалпы түсінік
1
5
Техника қауіпсіздік ережелері
1
6
Материал таңдау
2
7
Материал түрлерімен танысу
1
8
Материалдарды кесіп, қасиеттерін білу
1
9
Сапасын тексеру, қарау
1
10
Құралдарды реттеу, қайрау
«Айдыны кең алтын Заң»
1
11
Жұмысқа дайындық
1
12
Техника қауіпсіздік ережелері
1
13
Табиғи материалдарды өңдеу
2
14
Материалдарға сипаттама
1
15
Өңдеу технологиялары
2
16
Шығу тарихы, өңделуі
1
17
Бұйымдар жасау
2
18
Сызбаларын, шаблондарын жасау
2
19
Кесу, сүргілеу, егеулеу жолдары
2
20
Жүк машиналарының түрлері
2
21
Машиналарды модельдеу
«Ұстазым –менің ақылшым»
2
22
Жасалу технологиялары
2
23
Материал таңдау
2
24
Белгі түсіру, шаблон сызу
2
25
Материалдарды кесу, тазалау
2
26
Желімдеу, шегелеу, шруптау жолдары
2
27
Бұйымды құрастыру
2
28
Сынақтан өткізу, қорғау
2
29
Әуе транспорты
2
30
Олардың түрлері
1
31
Жасалу технологиялары
2
32
Материал таңдау (картон, пеноплас)
1
33
Қағазға немесе пенопласқа белгі түсіру
2
34
Белгілерді қию тәсілдері
«Тәрбие деген тәңір бар»
1
35
Желімдеу технологиялары
1
36
Құрастыру, сынақтан өткізу
2
37
Кемшіліктер мен жетістіктерді түсіндіру
2
38
Кіріспе сабақ
«Сүйікті Республикам –Қазақстан»
2
39
Желкенді катамаран мен яхтаның қарапайым модельдері
2
40
Су көліктері туралы түсінік
2
41
Су көліктерінің түрлері
2
42
Кемелерді әртүрлі материалдан дайындау
1
43
Резеңке қозғалтқышымен жасалған катердің қарапайым моделі.
2
44
Әртүрлі үлгілер қарау(интернет)
2
45
Материал таңдау
1
46
Пластмасса, ағаш, қаңылтыр т.б.
2
47
Үлгілер арқылы шаблонға түсіру
2
48
Өлшемдерін анықтау
2
49
Материалдарға белгі түсіру
2
50
Астыңғы үстіңгі бөліктерін кесу
2
51
Жандарын кесу, сүргілеу
«Балалардың құқығы мен еркіндігі»
1
52
Егеулеу, зіпәралау түрлері, жолдары
2
53
Астыңғы бөлікке вентилятор орналастыру
2
54
Корпус
2
55
Үстіңгі бөліктерін құрастыру, желімдеу
2
56
Кемелерді бояу, әктеу
2
57
Қозғалтқыш бөлік және басқару тұтқа құрылғысы.
2
58
Үстіңі бөліктерін құрастыру, желімдеу
2
59
Қондырғы.
2
60
Жасалған барлық бөлшектерін құрастыру
2
61
Нақтылау
2
62
Сынақтан өткізу
2
63
Модель жасау
2
64
Модель дизайны.
«Тәуелсіздік - тұғырым»
2
65
Жасөспірімдер шығармашылық көрмеге дайындау
2
66
Реттеу және модельді сынақтан өткізу.
2
67
Әртүрлі бұйымдар жасау
2
68
Журнал, кітаптардан макет үлгілерін қарау
2
69
Материал таңдау
2
70
Үлгілер сызу, шаблон дайындау
2
71
Материалға белгі түсіру, қию, кесу
«Жаңа жыл-жаңа күндерім»
2
72
Өлшемдерін алып, бір-біріне жалғау
2
73
Желімдеу, шегелеу, шруптау жолдары
2
74
Сынақтан өткізу, таңдау
2
75
Әуе батпырауығы
2
76
Жасалу технологиялары, түсінік беру
2
77
Материал таңдау (мата, ағаш, жіп)
2
78
Белгі түсіру, қию, өлшеу
«Асыл анашым»
2
79
Тігу, ұшыру жолдарына дайындық жасау
2
80
Сынақтан өткізу, қорғау
2
81
Нәтиже сабақтар.
«Ұлы Отан соғысы Жеңісінің мерекесі»
2
82
Қорытынды
2
Барлық сағат саны
144
42
102
Тақырыптық жоспар
ІІ - оқу жылы
-
№
Сабақ тақырыптарының атауы, қысқаша мазмұны
Сағат саны
мерзімі
барл.
теория
прак.
1
Кіріспе сабағы
2
2
Маңызды жұмыстар түрлері
2
3
Материалдарға сипаттама беру
2
4
Құрал-саймандарға жалпы түсінік
2
5
Техника қауіпсіздік ережелері
«Айдыны кең алтын Заң»
2
6
Материал таңдау
3
7
Материал түрлерімен танысу
2
8
Материалдарды кесіп, қасиеттерін білу
2
9 |
Сапасын тексеру, қарау |
|
|
3 |
|
|
10 |
Құралдарды реттеу, қайрау |
|
|
3 |
|
|
11 |
Жұмысқа дайындық |
|
|
3 |
|
|
12 |
Техника қауіпсіздік ережелері |
|
2 |
|
|
|
13 |
Табиғи материалдарды өңдеу |
|
|
3 |
|
|
14 |
Материалдарға сипаттама «Ұстазым –менің ақылшым» |
|
2 |
|
|
|
15 |
Өңдеу технологиялары |
|
2 |
|
|
|
16 |
Шығу тарихы, өңделуі |
|
2 |
|
|
|
17 |
Бұйымдар жасау |
|
|
3 |
|
|
18 |
Сызбаларын, шаблондарын жасау |
|
|
3 |
|
|
19 |
Кесу, сүргілеу, егеулеу жолдары |
|
|
3 |
|
|
20 |
Жүк машиналарының түрлері |
|
2 |
|
|
|
21 |
Машиналарды модельдеу |
|
|
4 |
|
|
22 |
Жасалу технологиялары |
|
2 |
|
|
|
23 |
Материал таңдау |
|
|
4 |
|
|
24 |
Белгі түсіру, шаблон сызу |
|
|
4 |
|
|
25 |
Материалдарды кесу, тазалау |
|
|
4 |
|
|
26 |
Желімдеу, шегелеу, шруптау жолдары |
|
|
4 |
|
|
27 |
Бұйымды құрастыру |
|
|
4 |
|
|
28 |
Сынақтан өткізу, қорғау |
|
|
4 |
|
|
29 |
Әуе транспорты |
|
2 |
|
|
|
30 |
Олардың түрлері |
|
2 |
|
|
|
31 |
Жасалу технологиялары |
|
2 |
|
|
|
32 |
Материал таңдау (картон, пеноплас) |
|
|
4 |
|
|
33 |
Қағазға немесе пенопласқа белгі түсіру |
|
|
4 |
|
|
34 |
Белгілерді қию тәсілдері |
|
|
4 |
|
|
35 |
Желімдеу технологиялары |
|
2 |
|
|
|
36 |
Құрастыру, сынақтан өткізу |
|
|
4 |
|
|
37 |
Кемшіліктер мен жетістіктерді түсіндіру |
|
2 |
|
|
|
38 |
Кіріспе сабақ |
|
2 |
|
|
|
39 |
Желкенді катамаран мен яхтаның қарапайым модельдері |
|
2 |
|
|
|
40 |
Желкенді катамаран мен яхтаның қарапайым модельдерінің тарихына шолу |
|
2 |
|
|
|
41 |
Су көліктері туралы түсінік |
|
2 |
|
|
|
42 |
Су көліктерінің түрлері |
|
2 |
|
|
|
43 |
Кемелерді әртүрлі материалдан дайындау |
|
|
4 |
|
|
44 |
Резеңке қозғалтқышымен жасалған катердің қарапайым моделі |
|
|
4 |
|
|
45 |
Резеңке-маторлы қозғалтқыштармен жасалған авиамодельдік ұшақтардың күрделі конструкциялық модельдерін құрастыру |
|
|
4 |
|
|
46 |
Техника қауіпсіздік ережелері |
|
2 |
|
|
|
47 |
Авиамодельдік ұшақтар туралы түсінік |
|
2 |
|
|
|
48 |
Авиамодельдік ұшақтардың түрлері «Тәрбие деген тәңір бар» |
|
2 |
|
|
|
49 |
Авиамодельдік ұшақтарды әртүрлі материалдан дайындау |
|
|
4 |
|
|
50 |
Белгілерді қию тәсілдері |
|
|
4 |
|
|
51 |
Желімдеу технологиялары |
|
2 |
|
|
|
52 |
Құрастыру, сынақтан өткізу |
|
|
4 |
|
|
53 |
Кемшіліктер мен жетістіктерді түсіндіру |
|
|
4 |
|
|
54 |
Әртүрлі үлгілер қарау(интернет) |
|
|
4 |
|
|
55 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштармен жасалған авиамодельдік тікұшақтардың күрделі конструкциялық модельдерін құрастыру |
|
2 |
|
|
|
56 |
Техника қауіпсіздік ережелері |
|
2 |
|
|
|
57 |
Материал таңдау «Армысың,Наурыз» |
|
|
4 |
|
|
58 |
Үлгілер сызу, шаблон дайындау |
|
|
4 |
|
|
59 |
Материалға белгі түсіру, қию, кесу |
|
|
4 |
|
|
60 |
Өлшемдерін алып, бір-біріне жалғау |
|
|
4 |
|
|
61 |
Желімдеу, шруптау жолдары |
|
|
4 |
|
|
62 |
Сынақтан өткізу, таңдау |
|
|
4 |
|
|
63 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштармен жасалған авиамодельдік тікұшақтарды көрмеге дайындау |
|
|
4 |
|
|
64 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштармен жасалған авиамодельдік тікұшақтардың тарихы туралы түсінік |
|
2 |
|
|
|
65 |
Резеңке моторлы қозғалтқыштармен жасалған авиамодельдік тікұшақтардың тарихына шолу |
|
2 |
|
|
|
66 |
Техника қауіпсіздік ережелері |
|
2 |
|
|
|
67 |
Қалалық жарыстарға қатыстыру |
|
|
4 |
|
|
68 |
Облыстық жарыстарға авиамодельдік тікұшақтарды дайындау |
|
|
4 |
|
|
69 |
Белгілерді қию тәсілдері |
|
|
4 |
|
|
70 |
Желімдеу технологиялары |
|
|
4 |
|
|
71 |
Құрастыру, сынақтан өткізу |
|
|
4 |
|
|
72 |
Кемшіліктер мен жетістіктерді түсіндіру |
|
|
4 |
|
|
73 |
Материал таңдау |
|
2 |
|
|
|
74 |
Пластмасса, ағаш, қаңылтыр т.б. |
|
|
4 |
|
|
75 |
Үлгілер арқылы шаблонға түсіру |
|
|
3 |
|
|
76 |
Өлшемдерін анықтау |
|
2 |
|
|
|
77 |
Материалдарға белгі түсіру |
|
|
3 |
|
|
78 |
Астыңғы үстіңгі бөліктерін кесу |
|
|
3 |
|
|
79 |
Жандарын кесу, сүргілеу |
|
|
3 |
|
|
80 |
Егеулеу, зіпәралау түрлері, жолдары |
|
|
3 |
|
|
81 |
Астыңғы бөлікке вентилятор орналастыру |
|
|
3 |
|
|
82 |
Корпус «Сүйікті Республикам –Қазақстан» |
|
|
3 |
|
|
83 |
Үстіңгі бөліктерін құрастыру, желімдеу |
|
|
3 |
|
|
84 |
Тікұшақтарды бояу |
|
|
3 |
|
|
85 |
Қозғалтқыш бөлік және басқару тұтқа құрылғысы |
|
2 |
|
|
|
86 |
Үстіңі бөліктерін құрастыру, желімдеу |
|
|
3 |
|
|
87 |
Қондырғы |
|
2 |
|
|
|
88 |
Жасалған барлық бөлшектерін құрастыру |
|
|
3 |
|
|
89 |
Нақтылау |
|
2 |
|
|
|
90 |
Сынақтан өткізу |
|
|
3 |
|
|
91 |
Модель жасау |
|
|
3 |
|
|
92 |
Модель дизайны |
|
2 |
|
|
|
93 |
Жасөспірімдер шығармашылық көрмеге дайындау |
|
|
4 |
|
|
94 |
Реттеу және модельді сынақтан өткізу. |
|
|
3 |
|
|
95 |
Әртүрлі бұйымдар жасау «Тәуелсіздік - тұғырым» |
|
|
3 |
|
|
96 |
Журнал, кітаптардан макет үлгілерін қарау |
|
2 |
|
|
|
97 |
Материал таңдау |
|
|
3 |
|
|
98 |
Үлгілер сызу, шаблон дайындау |
|
|
3 |
|
|
99 |
Материалға белгі түсіру, қию, кесу |
|
|
3 |
|
|
100 |
Өлшемдерін алып, бір-біріне жалғау |
|
|
3 |
|
|
101 |
Желімдеу, шегелеу, шруптау жолдары |
|
|
3 |
|
|
102 |
Сынақтан өткізу, таңдау |
|
|
3 |
|
|
103 |
Әскери-техникалық конструкциялардың күрделі модельдерін құрастыру |
|
2 |
|
|
|
104 |
Әскери-техникалық конструкциялардың тарихына шолу «Асыл анашым» |
|
2 |
|
|
|
105 |
Әскери-техникалық конструкциялар туралы түсінік |
|
2 |
|
|
|
106 |
Әскери-техникалық конструкциялардың түрлері |
|
2 |
|
|
|
107 |
Әскери-техникалық конструкцияларды әртүрлі материалдан дайындау |
|
|
3 |
|
|
108 |
Техника қауіпсіздік ережелері |
|
2 |
|
|
|
109 |
Белгілерді қию тәсілдері |
|
|
3 |
|
|
110 |
Желімдеу технологиялары |
|
2 |
|
|
|
111 |
Құрастыру, сынақтан өткізу |
|
|
3 |
|
|
112 |
Кемшіліктер мен жетістіктерді түсіндіру |
|
|
3 |
|
|
113 |
Әуе батпырауығы |
|
|
3 |
|
|
114 |
Әуе батпырауығы түрлерінің тарихы |
|
2 |
|
|
|
115 |
Техника қауіпсіздік ережелері |
|
2 |
|
|
|
116 |
Жасалу технологиялары, түсінік беру |
|
2 |
|
|
|
117 |
Материал таңдау (мата, ағаш, жіп) |
|
|
3 |
|
|
118 |
Белгі түсіру, қию, өлшеу «Ұлы Отан соғысы Жеңісінің мерекесі» |
|
|
3 |
|
|
119 |
Тігу, ұшыру жолдарына дайындық жасау |
|
|
3 |
|
|
120 |
Сынақтан өткізу, қорғау |
|
|
3 |
|
|
121 |
Мектепішілік көрмелерге қатысу |
|
2 |
|
|
|
122 |
Нәтиже сабақтар |
|
2 |
|
|
|
123 |
Қалалық, облыстық көрмелер нәтижесі |
|
1 |
|
|
|
124 |
Қорытынды |
|
2 |
|
|
|
125 |
Барлық сағат саны |
360 |
103 |
257 |
|
|