Материалдар / Авторлық бағдарлама. Курстың тақырыбы:"Ағылшын тілде сөйлеу" 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Авторлық бағдарлама. Курстың тақырыбы:"Ағылшын тілде сөйлеу" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі халықаралық қарым-қатынас тіліне айналды. Ол бүкіл әлемде кең таралды. Бұл адами қарым-қатынастың барлық салаларының тілі: іскерлік, ғылыми, саяси және экологиялық. Тіл-бұл басқа мәдениеттер мен дәстүрлердің өкілдерімен тең диалогқа түсу үшін тәжірибені берудің әмбебап құралы; жеке тұлғаны қазіргі өркениетті процестерге қосуды қамтамасыз етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2023
247
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан облысы, Жетісай ауданы

«Х.Доспанова атындағы №28 жалпы орта мектебі» КММ








Авторлық бағдарлама


Тақырыбы:"Ағылшын тілде сөйлеу"

9-сынып





Дайындаған: Шұлғаубаева Пернекүл ағылшын

тілі пәні мұғалімі






2022-2023 оқу жыл


Аннотация

"Ағылшын тілінде сөйлеу" курсының бағдарламасы жалпы білім беретін мекемелердің 9 сынып оқушыларына арналған. Кез-келген шет тілін үйренуде күнделікті қарым-қатынаста қажетті сөйлеу үлгілерін игеру ерекше қиындық тудырады. Бұл курс белгілі бір сөздік қорын және күнделікті қарым-қатынас жағдайында қолданылатын өрнектердің оңтайлы жиынтығын игеруге көмектеседі. Әр тақырыпты зерделеу барысында әр түрлі лексикалық жаттығуларды орындау, өткеннің негізінде диалогтарды оқу, құрастыру және драматизациялау, шынайы материалды тыңдау, Қазақстанның және Оқытылатын тіл елдерінің көрнекті қайраткерлерін және олардың жұмысын зерделеу жоспарлануда .Бұл поэтикалық шығармаларды оқу дағдыларын дамытуға, грамматикалық құрылымдарды белсендіруге, оларды ауызша сөйлеуге, сөйлеу дағдыларын дамытуға және мәнерлеп оқуға ықпал етеді. Оқыту коммуникативтік қағидат бойынша құрылған және шетелде де, өз елінде шетелдік қонақтарды қабылдау кезінде де күнделікті қарым-қатынастың негізгі жағдайларымен таныстырады. Диалогтық үлгілерді және дайын сөйлеу формулаларын игеру арқылы сөйлеу тілін оқыту әдісі курстың басынан бастап стандартты жағдайларда шет тілінде сөйлеуге көмектеседі.



Түсінік хат

Ағылшын тілі халықаралық қарым-қатынас тіліне айналды. Ол бүкіл әлемде кең таралды. Бұл адами қарым-қатынастың барлық салаларының тілі: іскерлік, ғылыми, саяси және экологиялық. Тіл-бұл басқа мәдениеттер мен дәстүрлердің өкілдерімен тең диалогқа түсу үшін тәжірибені берудің әмбебап құралы; жеке тұлғаны қазіргі өркениетті процестерге қосуды қамтамасыз етеді.

Халықаралық және ұлтаралық қарым-қатынас деңгейіне шыққан адам өз ойын ағылшын тілінде білдіру дағдылары мен дағдыларына толық ие болуы керек. Осылайша, қарым-қатынас ең маңызды орынға шығады, бірақ ол өз кезегінде мотивацияны қажет етеді. Оқу іс-әрекетінің шеңберін кеңейту идеясы туындайды.

Біз ұсынған 9-сынып оқушыларына арналған "Ағылшын тілінде сөйлеу" курсы оқушыға пәнге деген қызығушылықты жүзеге асыруға, сөйлеуден қорқуды жеңуге көмектеседі.

Сабақтар аптасына 2 рет өткізіледі және 68 сабақты қамтиды. Тақырыптар оқушылардың жас ерекшеліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып таңдалады: Денсаулық,бос уақыт,Білім, саяхат, театр және кино, БАҚ және т.б. бағдарлама оқытудың қол жетімділік принципіне негізделген. Бұл курсты оқу қазіргі өмірде "шет тілі" пәнінің танымалдығы мен сұранысына байланысты өзекті болып табылады.

Осы факультативтің күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауы орыс тілінде оқытатын жалпы орта білім беретін мектептің үлгілік жоспарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің, Қазақ білім академиясының бағдарламасына сәйкес жасалды. Алтынсарин, орыс тілінде оқытатын жалпы орта білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған ағылшын тілі бойынша білім беру институты. ҚР БҒМ 03.04.2013 ж. № 115 бұйрығымен бекітілген

Жұмыс бағдарламасы балалардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалған.

Бағдарлама оқудың сабақтастығы мен болашағын сақтайды.

Курс студенттердің болашақ мамандыққа деген танымдық және білім беру қажеттіліктерін толық қанағаттандыруға мүмкіндік береді, оқу процесін әр оқушының жеке басын, оның өмірлік тәжірибесі, мотивтері, қызығушылықтары, дүниетанымы, қабілеттері мен тілдік мүмкіндіктері сияқты жақтарын дамытуға дәйекті бағыттау маңызды.

Мектеп курсының бағдарламасы лексика туралы ақпаратты қамтиды.

Бағдарламамен ешқандай сәйкессіздік жоқ.

Ағылшын тілі бойынша "Ағылшын тілінде сөйлейміз" курсы 9 сынып оқушыларының сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру бағдарламасы ретінде оқуға арналған.

Бағдарлама 68 сағаттық оқу уақытына арналған. Жұмыс бағдарламасын игеруге бөлінген оқу жүктемесі сағаттарының көлемі білім беру мекемесінің оқу жоспарымен және оқушылардың танымдық қызығушылықтарымен айқындалған

Бұл бағдарламаның жаңалығы-бұл жобалық, интерактивті технологияларды қолдана отырып, оқушының даралығын дамытуда ағылшын тілін қолдану жүйесі ретінде қарастырылады.

Бұл бағдарламаны әзірлеу мен құрудың өзектілігі жалпы білім беретін мектепте шет тілін оқыту тәжірибесінде қалыптасқан жағдайды талдауға байланысты, бұл арасындағы қайшылықтарды анықтауға мүмкіндік береді:

жалпы білім беру мекемелері бағдарламасының талаптары және оқушылардың қосымша тілдік материалға және алған білімдерін практикада қолдануға қажеттіліктері;

шет тілін оқытудың сынып-сабақ жүйесінде жұмыс істеу шарттары және оқушылардың өз шығармашылық әлеуетін іске асыру қажеттіліктері.

Бұл бағдарламаның өзектілігі оның практикалық маңыздылығына байланысты. Балалар алған білімдері мен тәжірибелерін күнделікті өмірде қолдана алады.

Курс бойынша оқыту процесінде: сөйлеу, тыңдау, оқу ,жазу(сөйлеу құзыреттілігі) коммуникативтік дағдылары дамиды; қарым-қатынастың нақты жағдайларында( тілдік құзыреттілік) ана тілінде сөйлейтіндер қолданатын жаңа тілдік құралдар жинақталады; оқушылар Оқытылатын тіл елдерінің мәдениеті мен шындықтарына қосылады, нақты күнделікті қарым-қатынаста тілдік құралдарды қолдану қабілеттері дамиды (әлеуметтік-мәдени құзыреті); қарым-қатынас процесінде перифраза, синонимдерді қолдану, "үзілістерді толтыратын сөздер" және т.б. арқылы тілдік құралдардың жетіспеушілігімен байланысты қиын жағдайлардан шығу дағдылары дамиды (компенсаторлық құзыреттілік); тілді өз бетінше үйренуге деген ұмтылыс пен дағды (оқу-танымдық құзыреттілік) дамиды.

Бағдарламаның мақсаты: оқушылардың коммуникативтік-эмоционалдық саласын, шығармашылық қабілеттерін және стандартты емес ойлауын дамыту, диалогтарға қатысу дағдыларын жетілдіру; типтік жағдайларда ауызша қарым-қатынас негіздерін оқыту.

Курстың міндеттері:

- оқушыларды білім беру үдерісіне тарту;

- тіл сезімін қалыптастыру;

- бағдарлама ұсынған тақырыптар шеңберінде балалардың шет тілін меңгеруі.

- оқушылардың басқа халықтардың өмірі, олардың мәдениеті, ғылымы, өнері туралы білім жинақтауына ықпал ету;

- диалогтардың негізгі мазмұнын есту және түсіну;

- сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, тыңдалған шет тіліндегі мәтінге байланысты мәселелерді талқылауға қатысу;

- алынған ақпаратты талдау және жүйелеу қабілетін дамыту;

- тәуелсіз қызметті ынталандыру;

- ақпараттық кеңістікте навигация дағдыларын дамыту.





Күтілетін нәтиже:

сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде коммуникативті-сөйлеу құзыреттілігіне қол жеткізу.

Оқыту формалары, әдістері мен әдістері

Оқыту әдістері

Қабылдау

Презентация

Жаңа лексикамен танысу

Жаңа тақырыппен танысу

- Түсіндіру;

- Тыңдау, оқу, қайталау, жазу;

- Материалды өз бетінше зерттеу;

Жаттығу

-Словарный диктант;

- Ответы на вопросы;

-Чтение и понимание;

-Составление диалогов;

-Аудирование;

-Говорение;

-Тренинги;

-Тестирование;

-Групповая, парная; фронтальная, индивидуальная работа;

Тәжірибе

Семинар (рөлдік ойындар және сюжеттік жағдайлар)

Коммуникативтік және интерактивті қарым-қатынас әдістері, мотивациялық материалдар

Зерттелетін тақырыпты талқылау (еркін әңгіме, көпшілік алдында сөйлеу)

Жұптық жұмыс (МИҒА ШАБУЫЛ, ақпараттық олқылықтар, рөлдік ойындар, суреттерге сипаттама)

Топтық жұмыс (сұхбат, пікірталас, драматизация)

Жеке жұмыс (ауызша презентация, оқиғаны аяқтау

бейне және аудио сюжеттерді тыңдау, баяндама)













Курс мазмұнының құрылымы

Барлығы 8 тақырып ұсынылған:

1. Денсаулық

2. Спорт

3. Бос уақыт

4. Білім

5. Мамандықтар

6. Саяхат

7. Өнер

8. БАҚ

9. Қоршаған орта

10. Оқытылатын тіл елдері

Бақылау нысандары

Курс бойы ағымдағы, мерзімді және қорытынды бақылау жүзеге асырылатын болады.





Ауызша сауалнама, әңгіме

- әр сабақта

Рөлдік ойын, акция, шағын жоба

- әр тақырыптың соңында

Сахналау

- курстың соңына қарай













Тақырыптық жоспар

Тақырып


Сағат саны

Мерзімі

Қолдану

жоспар

іс жүзінде

Денсаулық

1

Денсаулық байлықтан қымбат

1




2

Дұрыс тамақтану

1




3.

Менің диетаға деген көзқарасым

1




4.

Жеке гигиена

1




5.

Дәрігердің кеңестері

1




6.

Қазіргі заманғы медицина

1




7.

"Мен өмірді таңдаймын" акциясы

1




Спорт

8.

Қозғалыс-бұл өмір

1




9.

Спорт түрлері

1




10.

Менің сүйікті спортым

1




11.

Экстремалды немесе әлі де қауіпті спорт түрі ме?

1




12.

"Воркаут"дегеніміз не?

1




13.

Біз жанкүйерлерміз!

1




14.

"Жарыстар"рөлдік ойыны

1




Бос уақыт

15.

Жасөспірімдердің қызығушылықтары мен хоббиі

1




16.

Кітап немесе интернет?

1




17.

Біз ән айтқанды жақсы көреміз

1




18.

Естелік фотосурет

1




19.

Менің әлеуметтік желім

1




20.

Кештер

1




21.

"Досыңның туған күні" рөлдік ойыны

1




Білім

22.

Қазақстандағы білім беру жүйесі

1




23.

Шетелдегі білім беру жүйесі

1




24.

Мектеп алты күндік

1




578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!