Авторлық бағдарлама "Оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыру әдістері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Авторлық бағдарлама "Оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыру әдістері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарламаның атауы – Мысалы: "Бастауыш сынып оқушыларына арналған логикалық ойлауды дамыту бағдарламасы". Авторы (авторлары) – Бағдарламаны жасаған мұғалімнің немесе маманның аты-жөні, лауазымы, жұмыс орны. Бағдарламаның өзектілігі мен мақсаты – Бұл бағдарламаның не үшін жасалғаны, қандай мәселені шешетіні, оның білім алушылар үшін маңыздылығы. Міндеттері – Қандай нақты нәтижелерге қол жеткізу көзделеді (мысалы, дағды қалыптастыру, білім тереңдету, қызығушылық арттыру). Мақсатты аудитория – Қай жастағы, қай сыныптағы немесе қандай деңгейдегі білім алушыларға арналған. Оқыту формасы мен әдістері – Сабақ түрлері, қолданылатын әдіс-тәсілдер (тренинг, ойын, жобалық жұмыс, т.б.) Бағдарламаның құрылымы мен мазмұны – Тақырыптар тізімі, әр тақырыпқа қысқаша сипаттама, сабақ саны. Күтілетін нәтиже – Оқушылардың бағдарлама соңында нені меңгеретіні, қандай дағдыларға ие болатыны. Бағалау өлшемдері – Оқушылардың жетістіктерін қалай бағалайтыны (тест, практикалық жұмыс, портфолио, т.б.) Ә
Материалдың қысқаша нұсқасы

Акт

«Оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыру әдістері» авторлық бағдарламасын талқылау және қабылдау туралы


Күні: «25» қаңтар 2025 ж.
Өткізу орны: Алматы облысы Ұйғыр ауданы «Молотов атындағы орта мектеп» КММ

Қатысқандар: Қазақ тілі мен әдебиеті, ұйғыр тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері, әдістемелік бірлестік мүшелері, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, шығармашылық топ мүшелері
Қатысушылар саны: 6 адам

Күн тәртібі:

  1. «Оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыру әдістері» атты авторлық бағдарламаны талқылау

  2. Бағдарламаның мазмұны мен құрылымын саралау

  3. Бағдарламаны мақұлдау туралы шешім қабылдау

Тыңдалды:

Дильнарәм Тохти Тылывалдықызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, бағдарламаның авторы. Ол өз сөзінде авторлық бағдарлама мазмұны, мақсат-міндеттері, құрылымы, оқушылардың жазылым дағдыларын қалыптастырудағы тиімді әдіс-тәсілдері туралы баяндады. Бағдарлама жаңартылған білім мазмұнына сай құрастырылғанын және оқушылардың жазылымдық қабілетін арттыруға бағытталғанын атап өтті.
Енгізу барасында өткізілген шаралар бойынша монитринг жүргізілді.

1. Мониторинг мақсаты:

Оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыруға бағытталған авторлық бағдарламаның тиімділігін бағалау, оқу процесіндегі қолданылуын бақылау және нәтижелерін талдау.

2. Мониторинг жүргізілген мерзімі мен әдістері:

  • Қамтылған сыныптар: 5АӘ сыныптар

  • Әдістері:

    • Сабақтарға қатысу (бақылау)

    • Оқушылардың жазбаша жұмыстарына талдау

    • Мұғалімдермен сұхбат

    • Оқушыларға сауалнама жүргізу

3. Мониторинг барысы:

Бағдарлама аясында оқушылардың жазылым жұмыстары (әңгіме, сипаттама, хат, эссе) бірнеше кезеңде жинақталды.
Мұғалім тарапынан тапсырмалар оқушылардың деңгейіне сай таңдалып, жүйелі түрде берілуі қамтамасыз етілген. Сабақтарда креативті әдістер (кластер, сұрақ-жауап, бағытталған жазу, модельдеу әдістері) қолданылғаны байқалды.

4. Нәтижелер:

  • Оқушылардың жазу қабілеттерінде оң өзгеріс байқалды: сөйлем құрылымының күрделенуі, сөз байлығының артуы.

  • Жазу уақыты мен мазмұнға көңіл бөлу қабілеті артты.

  • 5-сынып оқушыларының 78%-ы «орта» деңгейден «жақсы» деңгейге көтерілді.

  • Мұғалімдердің 90%-ы бағдарламаның мазмұны тиімді екенін айтты.


5. Қорытынды және ұсыныстар:

Авторлық бағдарлама оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыруда нәтижелі екені байқалды. Бағдарламаны кең көлемде қолдану ұсынылады.
Ұсыныс ретінде:

  • Бағдарламаға жазылым бойынша деңгейлік тапсырмалар қосу

  • Жазылым түрлерін пәндік сабақтармен байланыстыру

  • Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулық әзірлеу


Сөйлегендер:

  1. Жалилова Г.М қазақ және ұйғыр тілі пәні мұғалімі: бағдарламаның құрылымы жүйелі екенін, сабақта тиімді қолдануға болатынын айтты.

  2. Иминова Х.О – әдістемелік бірлестік жетекшісі: бағдарламаны бекіту және мектепішілік қолдануға ұсыну туралы ұсыныс жасады.

  3. Есен А.Т. – директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: бағдарламаның әдістемелік құндылығы жоғары екенін атап өтті.

Шешім:

  1. «Оқушылардың жазылым дағдысын қалыптастыру әдістері» авторлық бағдарламасы талқыланып, бірауыздан мақұлдансын.

  2. Бағдарламаны мектеп деңгейінде оқу-әдістемелік құрал ретінде қолдануға ұсынылсын.

  3. Бағдарлама тәжірибеде қолданылып, кері байланыс нәтижелері негізінде толықтырылып отырсын.



_____________

Хатшы


Мектеп директоры: Блал Д.Я
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2025
43
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі