Авторлық бағдарлама Қызықты математика 1 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Авторлық бағдарлама Қызықты математика 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлық бағдарлама 1 сынып оқушыларына арналған факультатив сабақ. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Аукенова Назира Женисовна

Қызықты математика

/факультатив сабақ/

/бастауыш сыныпқа арналған/


2024 жыл





















Пікір жазған:

Махамбетова А.Б. - қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университетінің аға оқытушысы, Абай атындағы ҚазҰПУ - нің PhD докторанты

Аукенова Н.Ж

Қызықты математика /факультатив сабақ/ бастауыш сыныпқа арналған/: авторл.бағд./ Аукенова Н.Ж. 2024.

Ұсынылып отырған авторлық бағдарлама бастауыш сынып мұғалімдеріне пайдалануға арналған.






Жетісу облысы, Панфилов ауданы,

«Кішішыған орта мектебі» КММ, 2024

Аукенова Назира Женисовна, 2024

2







Аукенова Назира Женисовнаның «Қызықты математика» атты бастауыш сыныпқа арналған авторлық бағдарламасына

ПІКІР

Бастауыш білім беру деңгейдегі математика курсы кезең-кезеңге бөлініп, жүйелі түрде берілген, қоршаған ортадағы заттардың сандық арақатынасы мен кеңістіктегі формаларын сипаттаудан тұратын оқу курсының негізгі мақсаты – оқушылардың математикалық таным негіздерін меңгеруіне және тиісті дағдыларын қалыптастыруына мүмкіндік жасайды.

Автор ұсынып отырған 1-ші сынып оқушыларына арналған «Қызықты математика» атты факультатив сабағының «Қызықты математика» атты авторлық бағдарламасы келесі тарауларды қамтыған: 1.«Фракталдар» тарауында, әртүрлі масштабта өзіндік ұқсастықты көрсететін күрделі геометриялық фигуралар қарастырылған. Мандельброттың көптігі фракталдың әйгілі мысалы болып табылады және оның күрделі заңдылықтарын зерттеу қызықты да, интеллектуалды ынталандырушы да болуы мүмкін. 2. «Жай сандар» тарауында, жай сандардың таралуы, олардың қасиеттері және барған сайын үлкен және үлкен жай сандарды іздеуді жалғастыру - бұл белсенді математикалық зерттеулердің барлық салалары қарастырылған. 3.«Шексіздік» тарауында, шексіздіктің әртүрлі өлшемдері бар және нақты сандар жиыны немесе сандардың барлық ықтимал комбинацияларының жиыны сияқты шексіз жиындарды зерттеу көптеген қызықты нәтижелер мен парадокстарға әкелетіндігі жайлы айтылған. 4. «Ойын Теориясы» тарауында экономика, саясаттану, биология және басқа салаларда қолданылуы бар және бәсекелестік жағдайларда жеке адамдар мен топтардың қалай шешім қабылдайтыны туралы түсінік береді.

Сонымен қатар, авторлық бағдарламада төрт тоқсанға арналған бағдарлама жоспары және қорытынды сабақ берілген. Бағдарламаның мақсаты: оқушылардың математикаға қабілетін, қиялын, ойлауын, есте сақтауын, шығармашылық дағдыларын дамыту. Ал бағдарламаның басты міндеті, бастауыш сынып оқушыларының оқу сапасын жетілдіру, логикалық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту, есептердің шартын құру және шешу, сандарды салыстыру, күрделі теңдеулерді шешу, өрнектердің мәнін табуды үйрету және оқушы қиялын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін ұштау болып табылады.

Ұсынылып отырылған «Қызықты математика» атты авторлық бағдарламасы оқушыларды математикаға баулуға, шығармашылық қабілеттерін арттыруға және бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал бола алады деп есептеймін.

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университетінің аға оқытушысы,

Абай атындағы ҚазҰПУ – нің PhD докторанты Махамбетова А.Б.

Алғы сөз

Математика-көптеген қызықты тұжырымдамалары бар кең және қызықты сала. Міне бірнеше қызықты математикалық тақырыптар:

  1. Фракталдар -бұл әртүрлі масштабта өзіндік ұқсастықты көрсететін күрделі геометриялық фигуралар. Мандельброттың көптігі фракталдың әйгілі мысалы болып табылады және оның күрделі заңдылықтарын зерттеу қызықты да, интеллектуалды ынталандырушы да болуы мүмкін.

  1. Жай сандар: жай сандар-1-ден үлкен натурал сандар, олар 1-ден және өздерінен басқа оң бөлгіштері жоқ. Жай сандардың таралуы, олардың қасиеттері және барған сайын үлкен және үлкен жай сандарды іздеуді жалғастыру - бұл белсенді математикалық зерттеулердің барлық салалары.

  1. Шексіздік: Шексіздік-бұл ғасырлар бойы математиктерді қызықтырған ұғым. Шексіздіктің әртүрлі өлшемдері бар және нақты сандар жиыны немесе сандардың барлық ықтимал комбинацияларының жиыны сияқты шексіз жиындарды зерттеу көптеген қызықты нәтижелер мен парадокстарға әкеледі.

  1. Ойын Теориясы: Ойын теориясы-ұтымды шешім қабылдаушылар арасындағы стратегиялық өзара әрекеттесудің математикалық модельдерін зерттеу. Оның экономика, саясаттану, биология және басқа салаларда қолданылуы бар және бәсекелестік жағдайларда жеке адамдар мен топтардың қалай шешім қабылдайтыны туралы түсінік береді.

Бұл математикадағы көптеген қызықты салалардың бірнеше мысалдары ғана. Осы тақырыптардың әрқайсысы барлау мен ашудың шексіз мүмкіндіктерін ұсынады.

1-ші сынып оқушыларына арналған “Қызықты математика“ атты факультатив сабағының жоспарын ұсынып отырмын.

Факультатив сабақтың негізгі мақсаты: оқушылардың ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы білімдерін қалыптастыру. Бағдарламада 10 көлеміндегі сандарды, кестелік қосу, азайту, теңдік, теңсіздік, сөз есеп шығару сияқты тақырыптар қамтылған. Берілген жаттығулар оқушының жас ерекшелігі мен қабілеттілігіне сәйкес құрылған. Ұсынылған тапсырмалар математика сабағынан алған білімдерін тексеруге, оны толықтыруға, оқушының оқуға деген жауапкершілігін арттыруға көмектеседі. Тапсырмадағы тірек сызбалар ұсынылып, оқушының өтілген тақырыпты игеруін, пысықтауын, ой қорытуын жеңілдетеді.

Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері

Мақсаты: Оқушылардың математикалық ұғымдар мен іс - әрекет тәсілдерін оқып үйрету және білім, білік дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері:

  • Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту;

  • Ауызша және жазбаша кестелік қосу, азайтуды үйрету;

  • Кестелер, тірек сызбалар арқылы жұмыс істеуді меңгерту;

  • Шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың логикалық ойын дамыту;

Бағдарламаны оқудағы білім, білік дағдылары

Білу:

  • Обьектіні санай білу;

  • Қайсысы артық немесе кем екенін айта білу;

  • Заттар тобын көз мөлшермен санау арқылы және сәйкестендіру арқылы салыстырту;

  • Геометриялық фигуралардың атауларын білу;

  • Есепті шеше білу;

  • Логикалық тапсырмалармен жұмыс жасай алу; Қолдана алу:

  • ауызша және жазбаша есептеуді талдау ;

  • өз бетінше есептің қысқаша шартын жазу;

  • математикалық терминдерді қолдану;

  • геометриялық фигураларды ажырату

Күтілетін нәтиже:

  • Бағдарламаны оқыту барысында заттарды санауды игеру;

  • Қосу, азайтуды, жазуды, оқуды, салыстыра отырып талдау;

  • Геометриыялық фигураларды бір – бірінен ажырату;

  • Қосу мен азайтудың қасиеттерін дәлелдеу; - Логикалық есептерді шешудің жолын табу;

Бағдарламаның мазмұны

Қарапайым түсініктер (6 сағат) Математика курсының негізгі обьектісі сан және олармен орындалатын арифметикалық амалдарды оқытып үйретуге арнайы және жүйелі дайындық жұмысы жүргізіледі.

1 – 10 көлеміндегі сандар (2 сағат) Оқытып үйретудің маңызды міндеті – сан және цифр жайында түсінік қалыптастыру, осыған орай сандардың атауларын және олардың сәйкес цифрлармен белгіленетіндігін игерту, цифрларды жазу дағдысын қалыптастыру. Санның атауын оқушылар естиді және айтады, ал цифрды көреді және жазады. Жаңа санды бұрыннан белгілі сандармен салыстыру, ең кіші бір таңбалы және ең үлкен бір таңбалы санды анықтау;

Қайталау (1 сағат) Оқытудың негізгі нәтижелерін тиянақтап, бекіте түседі және олардың қай деңгейде игерілгендігін анықтауды жүзеге асырады;

Сандар әлемі туралы ертегі (2 сағат) Оқушылардың ой қиялын шығармашылығын дамыту; Өз қиялынан оқиғалар құрастыруға бейімдеу;

Санамақтар (1 сағат) Санамақтар арқылы оқушылардың тілдерін дамыту.

Есте сақтау қабілеттерін арттыру;

Ойлан, тап (1 сағат) Оқушының қызығушылығын, ынтасы мен ықыласын туғызып белсенділігін арттырады;

Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер (2 сағат) Ойын элементтері мен қызықты ізденіс сәттерін тиімді қолдану қажеттігін туғызу, өзіндік іс - әрекетке, ақыл ойының дамуына түрткі болады;

Қайталау сабағы (1 сағат) Қорытындыны нәтижесі - іс әрекет жасауға жаттығу;

Геометриялық фигуралар сыр шертеді (3 сағат) Заттың пішінін бағамдау геометриялық фигураларды ажыратуға, бөліктерге бөлу, бөліктерден фигура құрау, топтау көзделінеді;

Жұмбақ есептер (3 сағат) Жұмбақ есептер арқылы қызықтырып, зейінін қалыптастыру;

Өрнектер (2 сағат) Санды өрнектер мен әріпті өрнектерді ажырату, есептеуге машықтандыру;

Қайталау (1 сағат)

Логикалық есептер (3 сағат) Есеп ұғымының бір мәнді белгісін оқушыларға аңғартатын жұмыс түріне жатады. Сурет бойынша әңгіме құрастырып үйренеді;

Он көлеміндегі сандарды қосу, азайту (2 сағат) Ауызша қосып, азайтуға машықтандыру;

Геометриялық фигура (2 сағат) Әр алуан практикалық жұмыстарды орындауға негізделеді;

Қайталау (1 сағат)



























































«Қызықты математика» факультатив жоспары

Реттік

Тоқсан бойынша

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту



І - тоқсан ( 9 сағ)


1

1

Қарапайым түсініктер

1

2

2

Қарапайым түсініктер

1

3

3

Қарапайым түсініктер

1

4

4

Мөлшер және сан

1

5

5

Мөлшер және сан

1

6

6

Мөлшер және сан

1

7

7

1 – 10 көлеміндегі сандар

1

8

8

1 – 10 көлеміндегі сандар

1

9

9

Қайталау сабағы

1



ІІ – тоқсан (7 сағ)


10

1

Сандар әлемі туралы ертегі

1

11

2

Сандар әлемі туралы ертегі

1

12

3

Санамақтар

1

13

4

Ойлан, тап

1

14

5

Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер

1

15

6

Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер

1

16

7

Қайталау сабағы (16 - сабақ)

1



ІІІ – тоқсан (10 сағ)


17

1

Геометриялық фигуралар сыр шертеді

1

18

2

Геометриялық фигуралар сыр шертеді

1

19

3

Геометриялық фигуралар сыр шертеді

1

20

4

Жұмбақ есептер

1

21

5

Жұмбақ есептер

1

22

6

Жұмбақ есептер

1

23

7

Өрнектер

1

24

8

Өрнектер

1

25

9

Қайталау

1



ІҮ – тоқсан (8 сағ)


26

1

Логикалық есептер

1

27

2

Логикалық есептер

1

28

3

Логикалық есептер

1

29

4

Он көлеміндегі сандарды қосу, азайту

1

30

5

Он көлеміндегі сандарды қосу, азайту

1

31

6

Геометриялық фигура

1

32

7

Геометриялық фигура

1

33

8

Қайталау (33 сабақ)

1

































І тоқсан

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

3 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Қарапайым түсініктер «Заттарды санау»

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға жалпы сандарды естеріне түсіре отырып, санауға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурста

р


кезеңі//

уақыты





Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы 20минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Тақырыпты ашу

«Ретін тап» ойыны Оқушылардан 1-ден 10-ға дейінгі сандарды ретімен қойып шығуын сұрау Тақырыпты хабарлау

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Суретте қанша үш санын барын есепте

2-тапсырма Қабырғаның қара бөліктеріне қанша кірпіш жетпейтінін сана және жаз

ЖShape1 емістер мен көгөністердегі сандардың орналасу заңдылығын анықта. 3.тапсырма

«Қандай сан жасырынды?» ойыны Екі санның ортасында, мысалы 1 мен 3 ортасында 2 саны тұрғанын таптырып

Жаңа тоқсанға сәттілік тілеп, жақсы

тілектер айтады

Сандарды тура және кері санайды

Оқушылар осы

сандарды санайды

Ойын ойнайды

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Тамаша !

«Әуе шарлары

» әдісі

арқылыы мадақтап отыру

Кәрзеңке таңдау арқылы сабақ туралы ойын айтады

Суреттер

Суреттер

Оқулық

Таратпа

парақтар

Қосым ша тапсыр ма

3

минут

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

8минут

Кері байланы

с

2 минут

ойнату.

4 – тапсырма

Көбін сары түспен, азын қызыл түспен боя

Кері байланыс

«Жемістер кәрзеңкесі» әдісі

Би билейді

Кері байланыс жасайды

Музыка

Кері байланыс

тақтасы

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

2 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Мөлшер және сан

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға заттарды салыстыру арқылы санауды үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ

тың басы 5 минут

Өткенді пысықт

ау 4 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы с

3 минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Өткенді пысықтау

Жаңа тақырып

Заттар туралы мағлұмат беру.

1- ші тапсырма:

Заттарды санау: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Кері санау: 10, 9, 8 ,7 ,6 ,5 ,4 ,3, 2,

2 тапсырма Сурет бойынша әңгіме құрау.

3-тапсырма Кесе қанша болса,

Shape2

Shape3

сонша қасық сал

4-тапсырма Аз ба? Көп пе?

Ән айтады

5 –тап Заттарды салыстыр Сандар туралы ән айту

Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Жаңа күнге сәттілік тілеп,

жақсы тілектер

айтады

Оқушылар осы сандарды

санайды

Анықтайды

Ән айтады

Кері байланыс жасайды

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Жақсы !

Суреттер

Суреттер

Кеспе

суреттер

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері

Суреттер

Кері байланыс тақтасы

















































Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

1 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Мөлшер және сан

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға заттарды салыстыру арқылы санауды үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

І. Ұйымдастыру: Оқушының назарын сабаққа аудару. ІІ. Өткенді қайталау, жаңғырту.

  1. тапсырма Заттарды әр түрлі белгілеріне қарай салыстыру. ІІІ. Жаңа сабақ

  2. .тапсырма

Бір, екі ,үш төрт те бес,

Алты, жеті сегіз, тоғыз, он Қайта сана көп те емес, Өлше , есепте санап жөн.

Дәптермен жұмыс 3-тапсырма Сенің дене

мүшеңде екі-екіден кездесетін

қ андай мүшелер бар ата.

4-

тапсырма Қаншау?

Қанша кем?

Оқушылар сабақ тақырыбы

мен, мақсатымен танысады.

Оқушыла рдың берген жауаптар ына қарай мадақтап бағалау.

Фишка арқылы бағалау

Суреттер

Жұмыс дәптері

Таратпа

парақтар

Суреттер

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы

с

2 минут

Дене жаттығуын жасау Қорытынды.

Дидактикалық ойын арқылы сөз тіркестерін қолдану.

Қысқа-... аласа-... жұқа-... Ұзын-... биік-... қалың---..





Мен не үйрендім?

Жаттығу жасау


Кері байланыс

тақтасы


































Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

2сағат

Сабақтың тақырыбы:

1-10 көлеміндегі сандар

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға заттарды салыстыру арқылы санауды үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

І. Ұйымдастыру: Оқушының назарын сабаққа аудару. ІІ. Өткенді қайталау, жаңғырту.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 .тапсырма

Жасырын санды тап:

- 2 = 1 1 +  = 2  - 1 = 2

+1 = 3 3 -  = 2 2 +  = 3

Оқушылар сабақ

тақырыбым ен,

мақсатымен танысады.

Оқушыла рдың берген жауаптар ына қарай мадақтап бағалау.

Суреттер

Жұмыс дәптері

25минут

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы

с

2минут

+1 = 2  - 2 = 1

3 -  = 1

Сергіту сәті.

Бір, екі ,үш төрт те бес,

Алты, жеті сегіз, тоғыз, он Қайта сана көп те емес, Өлше , есепте санап жөн.

2- тапсырма

Ағаштағы тор көздерге сан

жазып суретті боя. Көңілді ән

3– тапсырма

Үш , алты, бес сандарының көршілерін ата және жаз.

4– тапсырма 4-5 санының

құрамы

1 Досын тап

Shape4

Екі жұлдыз, бір тілек

Орындайды

Смайлик арқылы бағалау

Таратпа

парақтар

Суреттер

Кері байланыс

тақтасы

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

1сағат

Сабақтың тақырыбы:

Қайталау

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға біріктіру және бөліп алуды түсіндіре отырып, санауға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Сергіту сәті 2 минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.Түгендеу Миға шабуыл.

1. Қызығушылықтарын ояту. – Бүгін аптаның нешінші күні?

- Қазір қандай жыл мезгілі?

1 – тапсырма

Нелерде алты аяқ болады? Қандай көліктің алты дөңгелегі бар?

2– тапсырма

Кемпірқосақтың жеті түсін боя. 3.Қосу және алу шеңбері.

Оқушылар сабақ тақырыбы мен, мақсатымен танысады.

Берілген тапсырмала

Оқушыла рдың берген жауаптар ына қарай мадақтап бағалау.

Смайлик арқылы бағалау

Берген жауаптар

Суреттер

Жұмыс дәптері


Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы

с

2 минут

4– тапсырма Жемістерді санап қосудың нәтижесін шығар

5-тапсырма Жеті саны өмір сүретін ертегілерді есіңе түсір.

6– тапсырма

Жеті атаңды атап бер.

Жеті санына байланысты қандай ұғымдарды білесің?

Кері байланыс: «Еркін микрафон» әдісі

рды орындайды

Өз ойларын айтады

ына қарай бағалау

Суреттер

Кері байланыс

тақтасы

ІІ тоқсан

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

2сағат

Сабақтың тақырыбы:

«Сандар әлемі туралы ертегі»

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға дециметр туралы түсініктерін қалыптастыру. Дециметр арқылы есептер шығару.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықта у

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Сергіту сәті 2 минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

1 -тапсырма «Қу түлкі» Шал балықтарды көп етіп аулап әндетіп келе жатса, жолда бір түлкі сұлап жатады. Қуанғанынан шал кемпіріме жаға болады деп түлкіні шанаға салып жүріп кетеді.Жолда түлкі 1 мин 1 балық, 2 мин 2 балық, т.с.с. бір лақтырғанда алдыңғы лақтырғаннан 2 есе артық лақтыра береді. 7 мин ол барлық балықты лақтырады. Сонда түлкі барлығы неше балық лақтырған?

Жауабы:1+2+4+8+16+32+64=

127 БАЛЫ

Сергіту жаттығуын жасау

Оқушылар сабақ тақырыбы мен, мақсатыме н танысады.

Оқушыла рдың берген жауаптар ына қарай мадақтап бағалау.

Смайлик арқылы бағалау

Оқулық

17

Сабақт ы қорыту

6мину

Кері байланы

с

2 минут

2- тапсырма Салыстыру:

5дм*4дм 8дм*5дм

3дм*4дм 7дм*3дм

9дм*6дм 2дм*5дм

8дм*9дм 3дм*4дм

2дм*1дм 1дм*7дм

3-тапсырма «Қоян мен Түлкі»

Қоян мен Түлкі екеуі тегін балыққа тап болады.

Түлкі айтады: мен математикаға нашармын, балықты сен бөл дейді, түлкіге. Сонда түлкі: саған біреу, маған екеу, саған үшеу, маған төртеу т.с.с. Ең соңында өзіне 20 балықты салады. Кім көп алды және қанша артық алды? Жауабы: Қоян:

1,3,5,7,9,11,13,15,17,19100

Түлкі:2,4,6,8,10,12,14,16,1 8,20-110

Сандарға байланысты өз ойыңнан ертегі құрастырып көр.

Сабақты қорытындалау: Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Қосылып

айтады

Берілген тапсырмала рды орындайды

Өз ойларын айтады

Берген жауаптар ына қарай бағалау

па парақтар

Жұмыс дәптері

Суреттер Кері байланыс

тақтасы

18

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

1сағат

Сабақтың тақырыбы:

Санамақтар

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға санамақ туралы түсініктерін қалыптастыру. Сандар туралы қосымша мәлімет беру.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы 25минут

Психологиялық дайындық:

(балалар күнді ұстап тұрып, бірбіріне жылы тілектер айтып, сабақта сәттілік тілейді) Ой ашу:

Математика пәні ақыл-ойды дамытады. Бұл пән бізді шапшаң есептей білуге, санамақтар айтуға, математикалық жұмбақ, жаңылтпаштар айтуға үйретеді.

Санамақ. Бірге жаттайық! 1-тапсырма

  1. дегенім – бөрік.

Кисең басқа көрік.

  1. дегенім – етік.

Киер сәнді етіп.

  1. дегенім – ішік.

Теріден тігер пішіп.

  1. дегенім – тымақ. Қыста кисең жылы - ақ 5 дегенім – байпақ.

Іші жылы тайпақ.

Оқушылар сабақ тақырыбы мен, мақсатымен танысады.

Қосылып

Оқушыла рдың берген жауаптар ына қарай мадақтап бағалау.

Смайлик арқылы бағалау

Интернет

желісі

Суреттер

Кеспе

сандар

Суреттер

Кеспе суреттер

19

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы

с

2минут

2-тапсырма

Жаңа санамақ

Бір- таңертең тұр.

Екі- шынығып бекі.

Үш- тазала тіс.

Төрт- сабындап жу бет.

Бес- сүртін тез

Алты – үйді жина жалпы.

Жеті- киін енді.

Сегіз- асыңды жеп, іш.

Тоғыз- ыдысты жу тегіс.

Он- сабақ оқы.

Осыдан соң, бұл санамақ жаңа Күнде өстіп сана.

-Нешінші санда тіс тазалаймыз?

-Нешінші санда киім киеміз?

-Оныншы не істейміз?

3.Санамақ

«Ойлан тап» ойыны Кері байланыс:

-Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

-Не үйрендіңіздер?

айтады

Берілген тапсырмала рды орындайды

Санайды

Оқушылар берілген сандарың құрамын үлгіге қарап табады.

Берген жауаптар ына қарай бағалау

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері

Суреттер

Кері байланыс

тақтасы

20


Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

1сағат

Сабақтың тақырыбы:

Ойлан тап

Сабақтың мақсаты

Өткен тақырыптар бойынша қайталап шығу.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Сергіту сәті

2 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық тренинг

Күнмен бірге тұрамыз,

Құспен бірге ән саламыз Қайырлы таң! Ашық күн! Көңілді біз тұрамыз.

Ой ашу.

«Сандар әні» видиороликті көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу

  1. тапсырма ( Жеке жұмыс ) « Кім шапшаң» ойыны Сандардың құрамын толықтырып жаз

  2. тапсырма «Көршілерін ата» ойыны

  1. тапсырма: ( Топтық жұмыс )

«Ойлан тап» әдісі

Жеміс - жидектерді және

Оқушылар сабақ тақырыбы мен, мақсатымен танысады.

Қосылып

айтады

Оқушыла рдың берген жауаптар ына қарай мадақтап бағалау.

Смайлик арқылы бағалау

Интернет

желісі

Суреттер

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері

Суреттер


Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы с

2 минут

көкөністерді санап, салыстырыңыз

Ширату жаттығуы

Бір, екі, үш –

Қарлығаш боп ұш.

Төрт, бес, алты –

Қарлығаш боп қалқы Жеті, сегіз, тоғыз, он – Қарлығаш боп қон

4– тапсырма ( Жеке жұмыс)

«Заттарды сәйкестендіру» әдісі Заттарды орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстыр. 10 көлеміндегі сандарды тура және кері сана

5 – тапсырма «Ойлан, тап»

6-тапсырма Суретке қарап

өзіңді тексеріп көр

7 – тапсырмаҚайсысы көп?

-Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Не үйрендіңіздер?

Берілген тапсырмала рды орындайды

Есептейді

.

Берген жауаптар ына қарай бағалау

Кері байланыс

тақтасы


Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

2сағат

Сабақтың тақырыбы:

Қосуға, азайтуға арналған көңілді есептер

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды қосу және азайту амалдарына берілген есептерді, жылдам әрі тез шығаруды қалыптастыру.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Ынтымақтастық атмосфера:

«Шаңырақ» әдісі

Дөңгеленіп тұрайық, Керегені құрайық. Уықтар боп иіліп,

Шаңыраққа киіліп, Киіз үйді құрайық. 1 – тапсырма

Сегіз тауық,

Шетінен семіз тауық.

Жиырма шіби ертіп жүр «егіз тауып»

  1. тапсырма Ит Бір иттің көп баласы бар екен: Алтауы ақ екен, Төртеуі қара екен, Иттің неше баласы бар екен?

  2. тапсырма Алмұрт Арман мен Самат баққа келді, Бақтан алмұр терді. Тоғыз алмұртты Досханға берді, Он үш алмұртты Асанға берді. Екеуі бірігіп, қанша алмұрт терді?

Оқушылар сабақ

тақырыбым

ен,

мақсатымен танысады.

Жауабын

айтад

Берілген тапсырмала рды орындайды

Сабаққа жақсы қатысқан оқушылард ы мадақтау.

Оқушыла рдың берген жауаптар ына қарай мадақтап бағалау.

Смайлик арқылы бағалау

Интернет

желісі

Интеракт

ивті тақта

Кеспе

сандар

Суреттер

Кеспе суреттер

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

6минут

Орында отырып ұшты ойынын ойнау

4.Қасқырдың баласы Бір қасқыр балаларына

  • Сен айға бар,

  • Сен қойға бар,

  • Сен қиырға бар, - Сен сиырға бар. - Сен түйеге бар, - Сен биеге бар.

  • Сен бұлаққа бар, - Сен лаққа бар, - деп бұйырыпты. - Қасқырдың қанша

баласы Бар екен, тез санашы?

Отырып орындайды

Берген жауаптар ына қарай бағалау

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері

Суреттер

Кері байланы

с

2 минут

Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Кері байланыс тақтасы

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив Shape5 2сағат

Сабақтың тақырыбы:

Қайталау

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды осы уақытқа дейін алған білімдерін қайталап шығу.

Сабақтың барысы

Саба қтың

кезеңі

//

уақы ты

Педагогтің әрекеті

Оқушы ның

әрекеті

Бағал ау

Ресурс тар


Сабақ тың басы

5

минут

Өткен

ді

пысы

қтау

5

минут

Сабақ тың ортас ы

25

минут

Сабақ ты қоры ту

5мину

т

Ынтымақтастық атмосфера:

«Шаңырақ» әдісі 1 нұсқа

1-ден 10-ға дейінгі сандар нумерациясы

  1. Қай сан 8-ге қарағанда 2-ге кем?

а) 5 ә) 6 б) 10

  1. 6-ға 3-ті қоссақ, қанша болады?

а) 9 ә) 3 б) 8

  1. 7 саны мен 3-тің қосындысы.

а) 5 ә) 6 б)10

  1. Бірінші қосылғыш -5, екіншісі – 2 ,. Қосындысын тап. а) 3 ә) 6 б)7

  2. 10 мен 1 сандарының айырмасын тап. а) 8 ә)9 б) 6

  3. Қай өрнектің мәні 0-ге тең?

а) 0+9 ә)7-7 б) 1+1

  1. 8 саны 5-тен нешеге артық?

а) 3 ә)5 б)4

  1. Екі өрнекті салыстыр. 8-4 * 0+3

а) = ә)> б)<

  1. Мұнда қандай сан қалдырылған? 6-□=3

а)2 ә)0 б)3

  1. Есептің шешуін таңда.

Алаңқайда балалар ойнап жүр. 3 бала үйлеріне кетті де 6 бала қалды. Алаңда бастапқыда қанша бала болған.

2 нұсқа а) 3+6=9(б) ә) 6-3=3(б) б) 96=3(б)

Кестелік қосу және азайту І нұсқа 1. Қай сан 7-ге қарағанда 1-ге кем?

а) 5 ә) 6 б) 10

2-ден 5-ті азайтсақ, қанша болады? а) 9 ә) 3 б) 8

2. 7 саны мен 3-тің айырмасы.

а) 4 ә) 7 б)10 Азайғыш -8, азайтқыш – 2 ,айырманың мәнін тап. а) 3 ә) 6 б)7

10 мен 30 сандарының қосындысын тап. а) 80 ә) 50 б) 40

Оқушыл

ар сабақ тақырыб ымен, мақсаты мен танысад

ы.

Жауабы н

жазады

Оқуш ылард ың берге н

жауап тарын

а

қарай мадақ тап бағала

у.

Берге н

жауап тарын

а

қарай

бағала

у

Тест парағы

Кері байлан ыс тақтас

ы

Кері байла ныс

5 минут

  1. Қай өрнектің мәні 2-ге тең?

а) 0+9 ә) 7-7 б) 1+1

  1. 8 саны 5-тен нешеге кем?

а) 3 ә) 5 б) 4

  1. Екі өрнекті салыстыр.5-4 * 6+4

а) = ә) > б) <

Мұнда қандай сан қалдырылған? 30-□=10 а) 20 ә) 60 б) 30

  1. Есептің шешуін таңда. Айгүлдің 6 маркісі бар, ал Сәуленікі одан 3-ке артық. Сәуленің маркісі қанша?.

а) 6+3=9(м) ә) 6-3=3(м) б) 9-

6=3(м)

Тестерін жинау




ІІІ тоқсан

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

3 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Геометриялық фигуралар сыр шертеді

Сабақтың мақсаты

Оқушылар геометриялық фугаларды бір-бірінен ажыратуға, салыстыруға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Жаңа тақырып

1 -тапсырма Фигураларды топта

Жаңа күнге сәттілік

тілеп,

жақсы тілектер айтады

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Тамаша !


пысықт ау

5 минут




Сабақ тың ортасы 25минут

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

5минут

3 тапсырма Сандарға фигураны сәйкестендір

Анықтайды

Тапсырма

орындау


Суреттер

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері


Кері байланы

с

3минут

4– тапсырма Шар дөңгелек оны домалатуға болады. Ол неге ұқсайды? Дөңгелек болатын заттардың суретін сал. 5– тапсырма

Текше дөңгелей алмайды. Өйткені оның бұрыштары болады. Ойлан текшенің неше бұрышы бар? Текше неге ұқсайды? Оларды салыстыр. Кері байланыс

Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Кері байланыс жасайды






Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

3 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Жұмбақ есептер

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды жұмбақ есептерді шығаруға жағдыландыру

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Жаңа тақырып

«Жұмбақ есептер»

  1. тапсырма

Алды артымыз шексіз де Жете алмайсың біздерге. Сәуле менен кесінді

Шыққан тегін білсе де. (түзу)

  1. тапсырма

Бір сабаз мінезі тік, қатал, мықты,

Жаңа ұғым геометриялық ойлап - тауып

Сыйлыққа Пифагордан бата алыпты.(Тік бұрышты

үшбұрыш) 3– тапсырма

Бір оғым - бір нүктеге тиіп кетті, Бір оғым - екі жерден қиып кетті. Бір оғым - нысанаға жақындамай

Жаңа күнге сәттілік

тілеп,

жақсы тілектер

айтады

Анықтайды

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Тамаша !

Кәрзеңке таңдау арқылы сабақ туралы ойын айтады

Суреттер

Қар кесегі

Кеспе

сандар

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

3минут

Кері байланы с

5 минут

Есіл оқ құр далаға күйіп кетті (шеңбер мен түзудің жаласуы

4– тапсырма «Сенбі» сөзі аптасына қанша рет кездеседі?

5.тапсырма Отбасында 7 ағайынды ұлдың бір-бірден қарындасы бар. Отбасында барлығы неше бала бар?

6-тапсырма Бес бұтақты ағашта Бұтақ сайын екі алма. Біреуін бер Қанатқа, Сонда қалмақ неше алма?

7-тапсырма Бір үйде екі әке, екі бала тұрады. Сонда бір үйде қанша жан тұрады?

8-тапсырма

Тал басында тізіліп, Он жапырақ тұр еді. Жел соқты да үзіліп, Ұшып кетті біреуі. Ізінше оның үзіліп Түсті тағы бесеуі. Тұр әлі де ілініп Жапырақтың нешеуі?

Кері байланыс

Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Жұмбақты

шешеді

Тапсырма

орындау

Кері байланыс жасайды


Суреттер

Жұмыс дәптері

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

2сағат

Сабақтың тақырыбы:

Өрнектер

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың оқу материалдарын қаншалықты игергендігі мен зейіндерін анықтау.


Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Сергіту сәті 2 минут

1.Ұйымдастыру

Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Ой ашу: Жаңа тақырып 1-тапсырма.

-Балалар, мына карточкаларда берілген өрнектерне назар аударып қарап алыңыздар, сосын өзбеттеріңізбен қарап алған өрнекті дәптерге есте сақтау арқылы жазасыздар.

Shape6

4-тапсырма:

-тақтада жазылған өрнектерді өзбеттеріңізбен оқып, өрнек түрінде жазып мәндерін табасыздар.

5-Сурет бойынша есеп құра.

Жаңа күнге сәттілік тілеп,

жақсы тілектер

айтады

Анықтайды

Тапсырма

орындау

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Жарайсы ң !

Суреттер

Суреттер

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері

Суреттер

Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы

с

2 минут

Мұқият қара. Үйлерді боя. Көк түсті үй қызыл мен сары үйдің ортасында , ал жасыл үй ең бірінші қызыл үйдің алдында орналасуы керек.

Shape7

Екі жұлдыз, бір тілек

Кері байланыс жасайды



Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

1 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Қайталау

Сабақтың мақсаты

Өткен сабақты қайталау арқылы еске түсіру

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р


Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт

ау 5 минут

Сабақ тың ортасы 25минут

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

5минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Жаңа тақырып

  1. тапсырма Қасқыр 10 км жол жүруі керек еді. Ол күніне 2 км алға, 1км артқа жүріп отырды. Сонда ол жолды неше күнде жүріп бітеді?

  2. тапсырма Әлихан сыныпқа қуана кіріп, ертеңгі мереке күніне 1 күн демалатындарын 8 оқушыға сыбырлап айтты. Ал олардың әрқайсысы бір-бір оқушыға, олардың әрқайсысы екі-екі оқушыға жеткізді. Сонда сыныптағы барлық оқушы қуана шуласты. Сыныпта барлығы қанша оқушы болғаны?

  3. тапсырма Атасы немересіне бос бөшкені көрсетіп: «Мына бөшкенің ішінде не бар?» - деп сұрады. Немересі үңіле қарап:

  • Еш нәрсе жоқ, бос қой, - дейді.

  • Жоқ, балам, қателесесің, анықтап қарашы, ең керекті зат бар, - деді. Атасы нені айтып тұр? Ол қандай керекті зат? 4 тапсырма Мына сандар қандай тәртіппен орналасқан? 1 2 3 4

Жаңа күнге сәттілік тілеп,

жақсы тілектер

айтады

Тапсырма

орындау

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Керемет !


Суреттер

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері

Кері байланы

с

3 минут

5 6 7 8 9 9 8 7 6 5 4 3 2 1

6-тапсырма Сенбіден кейін үш күннен соң аптаның нешінші күні болады?

7-тапсырма Үстел үстінде 3 қияр, 2 сәбіз және 5 алма тұрған. Үстел үстіндегі барлық көкөністер қанша?

8-тапсырма Сағат 2 минутқа алда, қазір ол таңғы сағат 1000-ды көрсетіп тұр. Шын мәнінде сағат неше?

Кері байланыс

Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Кері байланыс жасайды



ІV - тоқсан

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

3 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Логикалық есептер

Сабақтың мақсаты

Өткен сабақты қайталау арқылы еске түсіру

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р


Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы 25минут

Сергіту сәті 2 минут

Сабақт ы қорыту

6минут

Кері байланы с

7 минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Жаңа тақырып

  1. тапсырма

Бірінші қорапшада 20 кәмпит , ал екінші қорапта сол кәмпиттің жартысы ғана. Жартының жартысы неше кәмпит болады?

  1. тапсырма

Үстел үстінде 6 алма . Оның біреуін дәл ортасынан бөлді, неше алма болды?

  1. тапсырма

  1. жұмыртқа 4 минут піседі. Бір жұмыртқа неше минутта піседі?

  1. тапсырма

Үстелдің 4 бұрышы бар. Оның біреуін кесіп тастады неше бұрыш болды? ( суретін сал)

Көз жаттығу жасау

5– тапсырмаБұл бір шахтың ұлы екен жүә көркем, Әкесі өлсе кім болып шығады ертең?

6- тапсырма Бірдей нояндарды номерле.

Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Жаңа күнге сәттілік тілеп,

жақсы тілектер

айтады

Жауабын

шешеді

Тапсырма

орындау

Кері байланыс жасайды

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Тамаша !

Суреттер

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері Суреттер

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

2 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Он көлеміндегі сандарды қосу,азайту

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,логикалық ойлауын дамыту. Есептеу дағдыларын жетілдіру; Математикалық тілде сөйлеуге,ұқыптылыққа баулу.

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы 25минут

Түгендеу сабаққа назарын аударту

  1. тапсырма

  1. тапсырма Бірдей екі семсерді тап. Номерлерін жаз: -

  1. тапсырма Пирамидаға шығу үшін төменнен жоғарыға қарай

Жаңа сабаққа деген

қызығушыл ықтары оянып,ерек

ше ынтамен кіріседі

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Тамаша !

Суреттер

Кеспе

суреттер

Таратпа

парақтар

Сабақт ы қорыту

6минут

Сергіту сәті 2 минут

Кері байланы

с

2 минут

әр клеткаға аттай отырып 45 санын шығар

4 тапсырма Суреттегі алмаларды санап қос?

Дене жаттыгуын жасау

Сабақты қорытындылау.

- Бүгін сабақта не білдік?- Сабақта не ұнады?

Жауабын

шешеді

Тапсырма

орындау

Жаттығуды

орындау

Кері байланыс жасайды

Керемет!

Жұмыс дәптері Суреттер

Ән

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

2 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Геометриялық фигура

Сабақтың мақсаты

Геометриялық фигуралар туралы мәлімет алады,түрлерін ажыратады


Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы 25минут

Сабақт ы қорыту

6минут

Сергіту сәті 2 минут

Кері байланы с

2 минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру 1 тапсырма Цилиндр

«Сырғанақ» деп аударылады. Егер бірнеше цилиндрді қатар қойып, оның үстіне ауыр заттарды салып итерсең, ол қозғалады. Мысал келтір.

2– тапсырма Пирамида «шың» деп аударылады. Бұл таудың қар басқан ұшына, сарайлар мен мұнаралардың күмбезіне ұқсайды. Осы фигуралар саған тағы нені есіңе салады?

Жарайсыңдар! Сабаққа жақсы қатыстыңдар.

Жаңа сабаққа деген

қызығушыл ықтары оянып,ерек

ше ынтамен

кіріседі

Оқушылар

бір-біріне жақсы тілектер

айтады

Тапсырма

орындау

Кері байланыс жасайды Оқушылар өздері жасаған бетбейнелеріне қарап бірбіріне көңіл- күйлерін айтады.

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Тамаша !

5 саусақ арқылы бағалау

Суреттер

Таратпа

парақтар

Жұмыс дәптері Суреттер


Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Қызықты математика

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып:

1 сынып факультатив

1 сағат

Сабақтың тақырыбы:

Қайталау

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың алған білімдерін қорыту

Сабақтың барысы

Сабақт ың

кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушыны ң әрекеті

Бағалау

Ресурста

р

Сабақ тың басы 5 минут

Өткенді пысықт ау

5 минут

Сабақ тың ортасы

25

минут

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

  1. Қазір таңғы сегіз жарым. Бұл неше сағат, неше минут деген сөз?

  2. Себетте 6 алма мен 8 алмұрт жатты. Кешкі аста барлық алма және сонша алмұрт желінді. Демек, қанша алмұрт қалуы керек?

  3. Айдос 12 есепті шығарды. Соның ішінде 4 қате болды. Неше есеп дұрыс болуы мүмкін? 4. Мәди бағдаршамды біраз уақыт бақылады. Сонда бағдарщамның қызыл шамы 7 рет жанды. Демек, осы уақытта сары шам неше рет жанады? 5. Ақ мысық сары мысықтан ақырын

Жаңа сабаққа деген

қызығушыл ықтары оянып,ерек

ше ынтамен

кіріседі

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер

айтады

Тапсырма

орындау

Кері байланыс

Көңіл күйлерін көтеріп

отыру

Тамаша !

5 саусақ арқылы бағалау

Суреттер

Таратпа

парақтар


Сабақт ы қорыту

6минут

Сергіту сәті 2 минут

Кері байланы

с

2 минут

мияулайды, бірақ ала мысықтан қаттырақ мияулайды. Кім бәрінен қатты мияулайды?

  1. Нұрланда бірнеше иті бар. Даладан қыцдырып келген соң Нұрлан иттерінің 14 аяқтарын жуды. Сонда Нұрланда неше ит болғаны?

  1. Апта күндерінің қайсысы «ма» буынымен аяқталады? Ондай күндер нешеу? Реттік санмен санағанда олар нешінші күндер?

  1. Апта күндерін буындарға бөліп жаз.

  1. Сыныптағы 35 оқушының жартысының жартысы

футболға, қалған оқушылардың жартысының жартысы және 3оқушы музыка мектебіне, қалған оқушылардың жартысының жартысы және 4 оқушы шахматқа, қалған оқушылардың 3-еуі суға

жүзуге, одан кейінгі қалған оқушылардың жартысы және 5-еуі биге қатысады. Әр үйірмеге неше бала қатысады?

  1. Бір жанұядағы екі қыздың әрқайсысының бес-бесеуден ағасы бар. Жанұяда барлығы неше бала?

Жарайсыңдар! Сабаққа жақсы қатыстыңдар.

жасайды

Оқушылар өздері жасаған бетбейнелеріне қарап бірбіріне көңіл- күйлерін айтады.


Жұмыс дәптері

Пайдаланған әдебиеттер тізімі:

  1. «Математика» Әдістемелік құрал Алматы 2014ж

  2. «Санамақтар» //Алматы «Аруна» баспасы

  3. «Балдырған» журналдары 2009 – 2017 ж

  4. «Ойлан тап» Алматы 2007ж

  5. «Геометриялық фигуралар» Алматы 2009ж

  6. «Есептеп үйренейік» Алматы 2019ж

Мазмұны

1.Алғы сөз ................................................................................................... 4

2 Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері .......................................... 5

  1. Бағдарламаның мазмұны .................................................................... 6

  2. І – тоқсан ...................................................................................................8

  3. ІІ -тоқсан .............................................................................................. 17

  4. ІІІ- тоқсан ............................................................................................ 26

  5. ІV -тоқсан............................................................................................. 34

  6. Пайдаланған әдебиеттер тізімі .......................................................... 41



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
27
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі