Авторлық бағдарлама «Суреттер арқылы балалардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру» «Ойыншықтар әлемі»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Авторлық бағдарлама «Суреттер арқылы балалардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру» «Ойыншықтар әлемі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік міндеті: • Балаларға ойыншықтар әлемі туралы түсінік беру, олардың түрлері мен ерекшеліктерін анықтау. • Ойыншықтарды сипаттап, оларға қатысты жаңа сөздермен таныстыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің технологиялық картасы

Білім беру саласы:

  • Тіл дамыту

  • Қоршаған ортамен танысу

  • Әлеуметтік орта

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі

Тақырыбы: «Ойыншықтар әлемі»

Білімділік міндеті:

  • Балаларға ойыншықтар әлемі туралы түсінік беру, олардың түрлері мен ерекшеліктерін анықтау.

  • Ойыншықтарды сипаттап, оларға қатысты жаңа сөздермен таныстыру.

Дамытушылық міндеті:

  • Балалардың қиялын, сөздік қорын дамыту.

  • Ойыншықтарды сипаттау арқылы сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

  • Әр түрлі ойыншықтарды топтап, салыстыруға үйрету.

Тәрбиелік міндеті:

  • Балаларды ойыншықтарға дұрыс қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

  • Бір-бірімен бөлісуге, ынтымақтасуға және ойыншықтармен дұрыс ойнауға тәрбиелеу.

Көрнекілік құралдары:

  • Ойыншықтардың суреттері (ойыншық машиналар, қуыршақтар, жаяу жүргіншілер, ойыншық жануарлар).

  • Әртүрлі ойыншықтардың өздері (машиналар, қуыршақтар, балалардың ойыншықтары).

  • Сурет салу құралдары (қаламдар, картон).

Тілдің үштұғырлығы:

  • Қазақ тілі: балаларға ойыншықтардың аттарын, қасиеттерін сипаттау.

  • Орыс тілі: ойыншықтар мен олардың сипаттамаларын орыс тілінде айту.

  • Ағылшын тілі: балаларға ойыншықтардың аттарын ағылшын тілінде таныстыру.

Іс-әрекет қызметі

Тәрбиеші іс-әрекеті

Балалар іс-әрекеті

Ұйымдастырушы-қозғаушы қызмет

Ұйымдастырылған іс-әрекет

  1. Сәлемдесу және балаларды топтастыру:

    • Тәрбиеші балаларды сәлемдесіп, «Бүгін біз ойыншықтар туралы әңгімелесеміз» деп таныстырады.

    • Балаларды қызықтырып, «Кімде қандай ойыншық бар?» деп сұрайды.


Тәрбиеші нұсқаулықтарын орындайды







Ұйымдастыру-ізденушілік

  1. Суреттермен жұмыс:

    • Тәрбиеші балаларға ойыншықтардың суреттерін көрсетеді. Әр сурет бойынша балалардан сұрақтар қойылады:

      • «Бұл қандай ойыншық?»

      • «Бұл ойыншықпен кім ойнайды?»

      • «Бұл ойыншықтың қандай түсі бар?»

      • «Бұл ойыншықтың қайда қолданылатынын білеміз бе?»

  1. Ойыншықтарды сипаттау:

    • Балаларға ойыншықтарды сипаттау ұсынылады. Мысалы, «Бұл қуыршақ» деп, қуыршақтың киімдері мен түсін сипаттау.

    • «Бұл машина» деп, машина мен оның бөлшектерін, қозғалысын сипаттауды үйрету.

    • Балалар бір-бірімен ойыншықтар туралы әңгімелеседі, оларға қандай қасиеттер тән екенін айтып береді.

  1. Әңгіме құрастыру:

    • Тәрбиеші балаларға түрлі ойыншықтардың көмегімен әңгіме құрастыруды ұсынады. Мысалы, қуыршақтар мен машиналардың рөлі туралы ертегі ойлап табуға болады.

    • Әңгіме барысында балаларға сұрақтар қойылады:

      • «Қуыршақ не істеп жатыр?»

      • «Машина қалай жүріп барады?»

      • «Бұл ойыншықтың досы кім?»

Тәрбиеші нұсқаулықтарын орындайды



Тәрбиеші нұсқаулықтарын орындайды




Тәрбиеші нұсқаулықтарын орындайды




Тәрбиеші нұсқаулықтарын орындайды

Рефлексивті Дамытушылық

  1. Қорытынды:

    • Тәрбиеші балалармен бірге ойыншықтардың маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Ойыншықтарды дұрыс сақтау, оларға қамқорлық көрсету туралы әңгімелейді.

  2. Сергіту сәті:

    • Балалар бірге ойыншықтармен ойын ойнайды. Мысалы, машиналар мен қуыршақтардың қимылдарын бейнелейтін қимылдар жасау.

  3. Ән айту:

    • Балалар «Ойыншықтар» туралы ән айтады, әрқайсысы өзінің сүйікті ойыншығы туралы айтып, ортақ әнге қосылады.


Ойларын айтады

Күтілетін нәтиже:

  • Ұғынады: Ойыншықтардың түрлерін, оларды қалай дұрыс пайдалану керек екенін түсінеді.

  • Түсінеді: Ойыншықтардың маңыздылығын, олардың балаларға қуаныш әкелетінін түсінеді.

  • Қолданады: Ойыншықтар туралы сөйлеу, өз ойларын ашық жеткізу дағдыларын қалыптастырады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
25.04.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі