Түркістан облысы,
Жетісай ауданы
«Х.Доспанова атындағы
№28 жалпы орта мектебі» КММ
Авторлық
бағдарлама
Тақырыбы:"Елтану"
10-сынып
Дайындаған: Жусипова
Галия Амангельдыевна
ағылшын тілі пәні
мұғалімі
2022-2023 оқу
жыл
Түсінік
хат
Бұл бағдарлама Қазақстанның
мәдениеті, дәстүрлері ,табиғаты, атақты адамдары туралы ағылшын
тілінде оқуға арналған қосымша материал болып табылады. Ол жалпы
білім беретін мектептердің, лицейлердің 10-11 сынып оқушыларына
арналған гимназиялар және негізінен ағылшын тілін үйренуге және
жетілдіруге ғана емес, сонымен қатар осы тілде өз елі туралы
қосымша ақпарат алуға бағытталған оқушылар санаты
үшін. Бағдарламаның мәтіндері танымдық сипатқа ие,
оқушылардың ой-өрісін кеңейтеді.
Кітап 34 сабақты біріктіретін 7 тақырыптық
бөлімнен(7 бірлік) тұрады .Әр сабақ белгілі бір тақырыптағы
мәтіннен және сөздік қорын және грамматикалық нормалардың негізгі
элементтерін кеңейтуге бағытталған арнайы жаттығулар жиынтығынан
тұрады . оқу дағдыларын дамыту. ауызша сөйлеу және
жазу.
Мәтінмен жұмыс негізгі мазмұнды оқуды, талқылауды
және қайталауды қамтиды. Әр сабақта мәтіннің негізгі идеясын ғана
емес, түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған арнайы жаттығулар
жиынтығы бар .бірақ оның бөлшектері. Жалпы, бұл нұсқаулықтың
жаттығулары айтылу, сөйлеу, орфографиялық дағдыларды дамытады, оқу
техникасын жақсартуға, есте сақтау мен ой-өрісті дамытуға ықпал
етеді. Жаттығулар студенттерге зерттелетін тақырып аясында сөздік
қорын кеңейтуге мүмкіндік береді, оларды мәтінді оқығаннан кейін
бірден орындау ұсынылады, сондықтан
олар мазмұнды түсінуге ғана емес ,мәтінді оқуға
дайындауға қалай көмектеседі.
Грамматикалық жаттығулар. әр сабаққа берілген
мәліметтер грамматиканы пәндік зерттеуге тапсырма бермейді-бұл
студенттерге міндетті оқу бағдарламасында қарастырылған
грамматикалық нормалар мен ережелерге тағы бір рет назар аударуға
және оларды нақты мысалдармен қолдануға көмектесетін арнайы
кешен.
Негізгі идеямен байланысты ұсынылған мәселелерді
талқылау
Сабақтың тақырыбы бойынша оқушылар ауызша сөйлеу
дағдыларын дамытуға қосымша мүмкіндік алады. Бұл тапсырманы жүзеге
асыруда студент өз ойлары мен идеяларын білдіре білуі
керек.
Бағдарламаның
мақсаты:"Елтану"
*
Оқушылардың Қазақстан туралы білімдерін кеңейту және
тереңдету.
*
Оқушының қызығушылығы мен оң көзқарасын тәрбиелеу
оқытылатын тілге, Қазақстан халқының
мәдениетіне.
*
Оқушылардың жалпы мәдени көкжиегін ,олардың эрудициясын
кеңейту
білімнің әртүрлі салаларында.
*
Білім алушыларда осындай маңызды танымдық процестерді
дамыту,
ерікті назар ретінде, логикалық жады,
аналитикалық ойлау, қызығушылықтарды кеңейту және тереңдету қоғамдық
–гуманитарлық ғылымдар, ғылыми дүниетаным, қабілет және сөйлеу
мәдениеті.
Бағдарламаның
міндеті:"Елтану"
*
Географиялық және тарихи жағдай туралы түсінік
беру
елдер .
*
Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , талдауға
үйрету,
сәйкестендіру.
*
Оқушылардың білімін тереңдету, берік дағдылары мен дағдыларын
дамыту
ауызша сөйлеу мен оқуда.
*
Оқушыларды мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысуға
дайындау
ауызша түрде ,олардың мүдделерін ескере отырып,
оқушыларды іздеу, зерттеу жұмыстарына баулу.
Бұл бағдарламаның
ерекшеліктері:
Дағдылар мен дағдыларды дамытудың жоғары деңгейі
сөйлеу мен оқуда.
Тілдерді жүйелеу және кеңейту
Елтану білімі.
Күтілетін нәтиже
Курстарды аяқтағаннан кейін оқушылар білуі
керек:
тақырып шегінде егжей-тегжейлі хабарлама
жасаңыз,
естігеннің негізгі мазмұнын немесе
оқылған мәтін;
зерттелген материал аясында пікірталас
жүргізу;
өз
көзқарасыңызды, пікіріңізді, бағаңызды білдіріңіз
белгілі бір мәселеге қатысты;
тарих туралы білімді кеңейту. мәдениет және халық
дәстүрлері .
Негізгі талаптар
1.
Кәсіптік бағдарлауды күшейту оқушыларды шет тілін
оқытуда.
2.
Пассивті және потенциалды лексиканы игеру сөздік.
3.
Әлеуметтік-мәдени білім, Дағдылар елтану:
а)
елдің географиялық және табиғи жағдайлары;
б) мемлекеттік құрылым туралы
жалпы мәліметтер;
в)
елдің мәдениеті туралы мәлімет;
г) тұрмыстық және бос уақытты
ұйымдастыру ;
д)
мерекелер мен атаулы күндер;
е)
сөйлеу этикеті мен мінез-құлқының ерекшеліктері;
ж)
білім беру мекемелері туралы жалпы мәліметтер;
з)
фондық лексика, мәдениеттану бағыты шынайы мәтіндер.
Болжалды нәтижеге жету үшін
мыналарды пайдалану
қажет
оқыту принциптері
нақты принциптер
коммуникативтік бағыттар
ана
тілін есепке алу
саралау
Жалпы әдістемелік
принциптер
тәрбиелік оқыту
сана
белсенділік
көріну
берікті
жеке көзқарас
Бағдарламаланған-34
сағат
Бірінші бөлім: Ел және рәміздер.(4
сағат)
1.
Қазақстан - Менің Отаным.
2.
Елдің қоғамдық өмірі.
3.
Мемлекеттік ту.
4.
Астана-ел астанасы.
Екінші бөлім: адамдар. (4
сағат)
1.
Абылай хан.
2.
Абай Құнанбаев.
3.
Әбу Назир Әл-Фараби.
4.
Олжас Сүлейменов.
Үшінші бөлім: қалалар (6
сағат)
1.
Қарағанды.
2.
Атрау.
3.
Тараз.
4.
Көкшетау.
5.
Өскемен.
6.
Орал.
Қосымша материал (1
сағат)
Төртінші бөлім: түпнұсқалар.(4 сағат
)
1.
Алтын адам.
2.
Домбыра.
3.
Наурыз.
4.
Киіз үй.
Бесінші бөлім: көрнекті орын. (5
сағат)
1.
Айша бибінің тышқан линолеумы.
2.
Бәйтерек.
3.
Бурабай.
4.
Тайкасан.Түркістан.
Қосымша материал (1
сағат)
Алтыншы бөлім: дәстүрлі тамақ және спорт. (5
сағат)
1.
Қонақжайлылық әдет-ғұрыптары.
2.
Қазақ ұлттық тағамдары
3.
Қымыз.
4.
Қазақ ұлттық ойындары.
5.
Айтыс.
6. Қосымша материал (1
сағат)
Жетінші бөлім: табиғат. (4
сағат)
1.
Бүркіт.
2.
Типтік қазақстандық Жануарлар.
3.
Ұлттық саябақтар.
4.
Алматы Табиғаты.
Таңдау сабағы: барлық материалдарды қарау (1
сағат)
Оқу-тақырыптық жоспар.
Сабақ
|
Тақырыбы және негізгі
мазмұны
|
Тапсырмалар
|
Көрнекіліктер
|
1
2
3
4
|
Ел және символ
Қазақстан - Менің
Отаным.
Елдің қоғамдық өмірі.
Мемлекеттік ту.
Астана-ел
астанасы
|
Даму
танымдық белсенділік.Раз.
көкжиек.Қалыптастыру.дағдылар интел.еңбек.
|
Геогр. карта
Қосымша.хат.
|
5
6
7
8
|
Адамдар
Абылай хан.
Абай Құнанбаев.
Әбу Насыр Әл-Фараби.
Олжас Сүлейменов.
|
Даму
шеберлік жаратылыс
пайдалану.
зерттелген
материал.
|
Фотосуреттер
|
9
10
11
12
13
14
|
Қала
Қарағанды.
Атырау.
Тараз.
Көкшетау.
Өскемен.
Орал.
|
Кеңейту
көкжиек
|
Карта
суреттер
|
15
|
Қосымша
материал
|
Бақылау
алынды.білім
|
Тест
|
16
17
18
19
|
Түпнұсқалар
Алтын адам.
Домбыра.
Наурыз.
Киіз
үй.
|
Даму
көкжиек
|
Газеттер
журналдар
|
20
21
22
23
|
Көрнекті орын.
Айша Бибі Кесенесі.
Бәйтерек.
Бурабай.
Тайкасан.Түркістан.
|
Эстетикалық даму
дәмі
|
Ашық хаттар
түрлерімен
|
24
|
Қонақжайлылық
әдет-ғұрыптары
|
|
|
25
26
27
28
29
|
Дәстүрлі тағам.
Қазақ ұлттық тағамдары.
Қымыз.
Қазақ ұлттық ойындары.
Айтыс.
Қосымша
материал
|
тәрбие
тұлғалар
ассимиляция арқылы
жалпыадамзаттық.
құндылықтар
|
суреттер
дыру. карточкалар.
|
30
31
32
33
|
Табиғат
Бүркіт.
Типтік қазақстандық Жануарлар.Қар
барысы.
Ұлттық
саябақ.
Алматы
Табиғаты.
|
Даму
сөйлеу
баяндау
пікір
|
суреттер
дыру. карточкалар
|
34
|
Қосымша сабақ
Барлық материалды қарап
шығыңыз.
|
Бақылау
алынды.білім
|
Тест
|
Әдебиеттер:
1.Аяпова .Т. А. Ағылшын тілі 10
сынып.2007
2. Аяпова .Т. А. Ағылшын тілі 11
сынып.2007
3.Жаңа шомылдыру рәсімінен өтті.А. п. stories
about Kazakhstan.2009
4.Косович п. в. Қазақстан туралы
барлығы.
(қысқаша анықтамалық нұсқаулық)
2010.