Авторлық бағдарламаға сәйкес басылым

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Авторлық бағдарламаға сәйкес басылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім өнімі: оқушылардың сабақ барысындағы танымдық, практикалық, зерттеушілік іс-әрекеттері барысында әзірленетін материалдар. Оқушының оқу өнімі: к онспект, практикалық орындалған тапсырмалар, онлайн-сервистер арқылы алынған тест нәтижелері, эссе, ізденіс жұмыстары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жаһандық дәуірдегі оқушылардың бейімділіктері мен қабілеттерін үйірме арқылы цифрлық сауаттылыққа бағыттау»

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ №5

Бөлім:

Цифрлық сауаттылық

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сабақ

Практика

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бума құру. Файл, бумамен жұмыс. Архивтеу бағдарламасымен жұмыс

Оқу мақсаты

Бума құру. Файл, бумамен жұмыс жасау. Файлды архивтеу және қалпына келтіру

Сабақтың мақсаты

Файл, бумамен жұмыс жасауды үйренеді. Архивтеу бағдарламасын қолданады

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасып, түгелдеу.

Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады.

Оқушылармен жағымды ахуал қалыптастырады.


Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады.


Интерактивті тақта, презентация, компьютерлер

Сабақтың ортасы

1-тапсырма: Файл, бума құру, атын өзгерту, сақтау, көшіру.

2-тапсырма: Жасалған құжатты архивтеу және қалпына келтіру. Архивтелген және архивтелмеген құжат көлемін салыстырыңыз.

3-тапсырма: Kahoot платформасында апталық тест сұрақтарына жауап беру

Файл, бума құру, атын өзгерту, сақтау және көшіруді орындайды. Оқушылар жасалған құжатты архивтеп және қалпына келтіреді. Архивтелген және архивтелмеген құжат көлемін салыстырады.

Оқушылар Kahoot платформасында апталық тест сұрақтарына жауап береді

10 балдық жүйемен бағаланады

Интерактивті тақта, компьютер, смартфон

Сабақтың соңы

5 мин


Бүгінгі сабақта қандай ұғымдарды үйренгендерін еске түсіріп, қорытындылайды.

Сабаққа кері байланыс береді


hPicture 1 ttps://mentimeter


Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ №6

Бөлім:

MS Word бағдарламасы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сабақ

Практика

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

MS Word бағдарламасында жұмыс жасау мүмкіндіктерімен танысу, практика жүзінде шолу

Оқу мақсаты

MS Word бағдарламасында жұмыс жасау мүмкіндіктерімен таныстыру, практика жүзінде шолу жасау

Сабақтың мақсаты

Оқушылар MS Word бағдарламасында жұмыс жасау мүмкіндіктерімен танысып, практика жүзінде шолу жасайды

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасып, түгелдеу.

Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады.

Оқушылармен жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады.


Интерактивті тақта, презентация, компьютерлер

Сабақтың ортасы

1-тапсырма: MS Word бағдарламасында жұмыс жасау мүмкіндіктерін ата

2-тапсырма: MS Word бағдарламасында жұмыс терезесін атап, шолу жасаңыз

3-тапсырма: MS Word бағдарламасында парақта берілген мәтінді тыныс белгілерін сақтай отырып, сауатты теріңіз.

MS Word бағдарламасында жұмыс жасау мүмкіндіктерін атайды.

Оқушылар MS Word бағдарламасында жұмыс терезесін атап, шолу жасайды, түсіндіреді.

MS Word бағдарламасында парақта берілген мәтінді тыныс белгілерін сақтай отырып, сауатты теріп шығады..

10 балдық жүйемен бағаланады

Интерактивті тақта, компьютер, смартфон

Picture 1

Сабақтың соңы

5 мин

Бүгінгі сабақта қандай ұғымдарды үйренгендерін еске түсіріп, қорытындылайды.

Сабаққа кері байланыс береді


https://mentimeter


Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ №7

Бөлім:

MS Word бағдарламасы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сабақ

Практика

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

MS Word бағдарламасында кесте жасау

Оқу мақсаты

MS Word бағдарламасында кесте жасауды үйрену

Сабақтың мақсаты

MS Word бағдарламасында кесте жасауды үйренеді

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасып, түгелдеу.

Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады.

Оқушылармен жағымды ахуал қалыптастырады.


Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады.


Интерактивті тақта, презентация, компьютерлер

Сабақтың ортасы

1-тапсырма: MS Word бағдарламасында кесте жасаңыз. Жолдар мен бағандар қосып, қажет емес жол, бағандарды алып тастаңыз. Ұяшықтарды біріктіріп, мәтін бағытын өзгертіңіз.

2-тапсырма: MS Word бағдарламасында жасалған кестені мәліметтермен тылтырыңыз.

3-тапсырма: MS Word бағдарламасында кеспе қағаздарында берілген күрделі кестелерді жасап шығыңыз.

MS Word бағдарламасында.

Оқушылар MS Word бағдарламасында жолдар мен бағандар қосып, қажет емес жол, бағандарды алып тастайды. Ұяшықтарды біріктіріп, мәтін бағытын өзгертеді.


Оқушылар MS Word бағдарламасында жасалған кестені мәліметтермен тылтырады.

MS Word бағдарламасында кеспе қағаздарында берілген күрделі кестелерді жасап шығады.

10 балдық жүйемен бағаланады

Интерактивті тақта, компьютер, смартфон

Сабақтың соңы

5 мин


Бүгінгі сабақта қандай ұғымдарды үйренгендерін еске түсіріп, қорытындылайды.

Сабаққа кері байланыс береді


hPicture 1 ttps://mentimeter


Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ №8

Бөлім:

MS Word бағдарламасы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сабақ

Практика

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

MS Word бағдарламасында мәтін теру(үш тілде)

Оқу мақсаты

MS Word бағдарламасында мәтінді сауатты теріп үйрену(үш тілде)

Сабақтың мақсаты

MS Word бағдарламасында мәтін теру ережелерін сақтай отырып, уақытпен мәтін тереді(үш тілде)

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасып, түгелдеу.

Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады.

Оқушылармен жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады.


Интерактивті тақта, презентация, компьютерлер

Сабақтың ортасы

1-тапсырма: MS Word бағдарламасында мәтін теру ережелері қандай? Пернетақта пернелерінің қызметін атаңыз.

2-тапсырма: MS Word бағдарламасында мәтін теру ережелерін сақтай отырып, мәтін тереді(үш тілде)

3-тапсырма: MS Word бағдарламасында мәтін теру ережелерін сақтай отырып, уақытпен мәтін тереді(үш тілде)

MS Word бағдарламасында мәтін теру ережелерін айтады. Пернетақта пернелерінің қызметін атайды.


Оқушылар MS Word бағдарламасында мәтін теру ережелерін сақтай отырып, уақытпен мәтін тереді(үш тілде)

10 балдық жүйемен бағаланады

Интерактивті тақта, компьютер, смартфон, Online Timer. Timeanddate


Сабақтың соңы

5 мин


Бүгінгі сабақта қандай ұғымдарды үйренгендерін еске түсіріп, қорытындылайды.

Сабаққа кері байланыс береді


hPicture 1 ttps://mentimeter




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2025
265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі