«Жас
турист»
9 -10 - сыныптарға арналған үйірме бағдарламасы
Құрастырушы: Әмір Темір атындағы №3жалпы
білім беретін мектеп география пәні мұғалімі
Убайдуллаева Зарифа Икрамовна
Түсініктеме хат
Жұмыстың өзектілігі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан – 2050» стратегиялық жолдауында туристік индустрия қызметінің мемлекет қазынасына айтарлықтай кіріс әкелуге қабілетті, болашағы зор экономика саласы ретінде көріне алатындығы сонымен қатар, дәстүрге еніп, қалыптасыпкеле жатқан жыл сайынғы еліміздің әлеументтік-экономикалық әлеуетін дамыту мақсатында атқарылатын істер мен алда тұрған міндеттер анықталып отырады.
Әрине, халықтың әл-ауқатының артуы мен рухани және гармониялық жағынан дамуы, өмір сүру жағдайларының сапалы түрде жақсаруы мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін, халық тұтынатын игіліктердің маңызды бөлігін құрайтын демалыс және ойын-сауықтық бағд арламалармен қамтамасыз ету мен байланысты қызметтердің маңызы сөзсіз. Осы орайда ел экономикасында өсіп-өркендеуіне айтарлықтай үлес қосатын бір сала туризм екеніне бүгінде көз жеткендей.
Жиһангерлік және саяхатшылық-адамның танымдық көкжиегін қеңейтетін, қазіргі замандағы ғаламат мүмкіншілігі бар, пайдасы шаш етектен келетін, біз әлі толық игере алмаған саланың бірі екендігі баршамызға белгілі. Бүгінгі туризм, жиһангерлік және саяхатшылық-бұл мемлекет пен қоғамның экономикалық әлеуметтік дамуының, тұлғаның жан-жақты қалыптасуының маңызды факторы.
Дүниежүзілік Туристік Ұйымның деректері бойынша ол әлемдегі жалпы ұлттық өнімнің оннан бір бөлігін, халықаралық инвестицияның 11 пайыздан астамын, әлемдік өндірістің әрбір 9-шы жұмыс орнын қамтамасыз етеді. Сол қара шаңырақта ауыз толтыра айтарлықтай тарих тағылымынан хабар беретін, көне жәдігерлер мен жауһарларымызды бойына түйген шежірелі ескерткіштер көп. Жаратқан тарту еткен тұлғасын қаз қалпында сақтап қалған табиғаттың тылсымы да осында. Облыстың атын әлемге әйгілі ететін ең ірі тарихи орындар мен демалыс кешендері жайында тоқталуды жөн санадым. Қоғамның барлық мүшелерінің әл-ауқатының жақсаруына қол жеткізуге бағытталған Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық реформаларын жүзеге асыру стратегиясы көптеген мәселелерді, соның ішінде қызметтер аясын дамыту мәселесін - шешу негізінде мүмкін.
География пәнінен 9 -10 - сыныптарға арналған «Жас турист» үйірмесі жоспары ( аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат) Туризмнің теориялық және ғылыми негіздері.
|
№ |
Тақырыптар |
сағат |
мерзімі |
|
1 |
Туризм және оның түрлері. |
1 |
|
|
2 |
Спорттық туризм. |
1 |
|
|
3 |
Мәдениетті зерттеу мақсатындағы және қоғамдық туризм |
1 |
|
|
4 |
Демалу мақсатындағы туризм |
1 |
|
|
5 |
Экономикалық туризм Конгресстік (саяси) туризм |
1 |
|
|
6 |
Жаяу және шаңғы туризмінің әдіс-тәсілдері Тау,Су туризмі |
1 |
|
|
7 |
Туған өлке табиғаты мен тарихы |
1 |
|
|
8 |
Түркістанның туристік объектілері |
1 |
|
|
9 |
Область бойынша туристік маршруттар |
1 |
|
|
10 |
1 |
|
|
|
11 |
Қонақ үйлер, демалыс аймақтары |
1 |
|
|
12 |
Туристік қызмет көрсету ережесін бекіту туралы |
1 |
|
|
13 |
Бивуак орындарын белгілеу |
1 |
|
|
14 |
Айналаны бағдарлау (азимут, компас) Масшатаб. |
1 |
|
|
15 |
Шатыр (палатка) орнату (теория) |
1 |
|
|
16 |
Жеке адамдарға арналған құралдар ,жатын күннен қорғайтын көзілдірік,жаңбырқап,жуынатын заттар |
1 |
|
|
17 |
Белсенді туристтік саяхаттың техникалық қамтамасыз ету (аяқ-киім, киім, құрал-жабдықтар, дәрі-дәрмек) |
1 |
|
|
18 |
Азық-түлікті таңдау және оның құрамы. Дайындалған азық-түлікті дұрыс қолдану |
1 |
|
|
19 |
Арқан байлау тәсілдерін үйрену |
1 |
|
|
20 |
Қауіпсіздік ережелері |
1 |
|
|
21 |
Алғашқы көмек көрсету |
1 |
|
|
22 |
Маршрутта кездесетін күрделі аймақтардан өтудің әдіс-тәсілдері |
1 |
|
|
23 |
Асу және оның түрлері |
1 |
|
|
24 |
Туристік құрал-жабдықтар тізімі |
1 |
|
|
25 |
Туристік экология |
1 |
|
|
26 |
Алау және оны жағу әдістері |
1 |
|
|
27 |
Туристік саяхаттар кезінде жеке бас қауіпсіздігін қамтамасыз ету |
1 |
|
|
28 |
Таным - жорық немесе топсерен ауданын таңдау |
1 |
|
|
29 |
Туристік жорықтарды жоспарлау |
1 |
|
|
30 |
Туристерді жорыққа дайындау |
1 |
|
|
31 |
Курсты толық қайталау |
1 |
|
|
32 |
Табиғатқа таным-жорық пен топсеруен ұйымдастыру |
2 |
|
|
34 |
Жорықтың қорытындысын жасау (ой –пікір, презентация |
1 |
|
Қолданылған әдебиеттер тізімі
И.К. Жданова. Мир вокруг нас. Минск, 1991.
Арбит А.Е. Луговьер Д.А. Фотография и киносьемка в путешествий.-м.
К.С. Лазаревич. Я иду на урок географии. Москва. Первое сентября. 2000.
Г.Н. Элькин. География материков и океанов. Санк-Петербург «Паритет», 2001.
http://upt.sko.gov.kz/page.php?page=turizm_kz&lang=1
Бекітемін: Бекітемін: ӘБ отырысында қаралды:
Директор ДОІЖО: ӘБ жетекшісі:
__________________ ____________________ __________
__________ __________ __________
Сыныптан тыс «Жас турист»
үйірме жоспары.
9-10 – сыныптар үшін
География пәнінің мұғалімі:
Убайдуллаева З.И.
«Жас турист» үйірмесіне қатысушы - сынып
білім алушылар тізімі.
|
Р/С |
Білім алушылар тізімі. |
Сыныбы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Авторлық бағдарлама.Жас турист үйірмесі
Авторлық бағдарлама.Жас турист үйірмесі
«Жас
турист»
9 -10 - сыныптарға арналған үйірме бағдарламасы
Құрастырушы: Әмір Темір атындағы №3жалпы
білім беретін мектеп география пәні мұғалімі
Убайдуллаева Зарифа Икрамовна
Түсініктеме хат
Жұмыстың өзектілігі. Қазақстан Республикасының «Қазақстан – 2050» стратегиялық жолдауында туристік индустрия қызметінің мемлекет қазынасына айтарлықтай кіріс әкелуге қабілетті, болашағы зор экономика саласы ретінде көріне алатындығы сонымен қатар, дәстүрге еніп, қалыптасыпкеле жатқан жыл сайынғы еліміздің әлеументтік-экономикалық әлеуетін дамыту мақсатында атқарылатын істер мен алда тұрған міндеттер анықталып отырады.
Әрине, халықтың әл-ауқатының артуы мен рухани және гармониялық жағынан дамуы, өмір сүру жағдайларының сапалы түрде жақсаруы мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін, халық тұтынатын игіліктердің маңызды бөлігін құрайтын демалыс және ойын-сауықтық бағд арламалармен қамтамасыз ету мен байланысты қызметтердің маңызы сөзсіз. Осы орайда ел экономикасында өсіп-өркендеуіне айтарлықтай үлес қосатын бір сала туризм екеніне бүгінде көз жеткендей.
Жиһангерлік және саяхатшылық-адамның танымдық көкжиегін қеңейтетін, қазіргі замандағы ғаламат мүмкіншілігі бар, пайдасы шаш етектен келетін, біз әлі толық игере алмаған саланың бірі екендігі баршамызға белгілі. Бүгінгі туризм, жиһангерлік және саяхатшылық-бұл мемлекет пен қоғамның экономикалық әлеуметтік дамуының, тұлғаның жан-жақты қалыптасуының маңызды факторы.
Дүниежүзілік Туристік Ұйымның деректері бойынша ол әлемдегі жалпы ұлттық өнімнің оннан бір бөлігін, халықаралық инвестицияның 11 пайыздан астамын, әлемдік өндірістің әрбір 9-шы жұмыс орнын қамтамасыз етеді. Сол қара шаңырақта ауыз толтыра айтарлықтай тарих тағылымынан хабар беретін, көне жәдігерлер мен жауһарларымызды бойына түйген шежірелі ескерткіштер көп. Жаратқан тарту еткен тұлғасын қаз қалпында сақтап қалған табиғаттың тылсымы да осында. Облыстың атын әлемге әйгілі ететін ең ірі тарихи орындар мен демалыс кешендері жайында тоқталуды жөн санадым. Қоғамның барлық мүшелерінің әл-ауқатының жақсаруына қол жеткізуге бағытталған Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық реформаларын жүзеге асыру стратегиясы көптеген мәселелерді, соның ішінде қызметтер аясын дамыту мәселесін - шешу негізінде мүмкін.
География пәнінен 9 -10 - сыныптарға арналған «Жас турист» үйірмесі жоспары ( аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат) Туризмнің теориялық және ғылыми негіздері.
|
№ |
Тақырыптар |
сағат |
мерзімі |
|
1 |
Туризм және оның түрлері. |
1 |
|
|
2 |
Спорттық туризм. |
1 |
|
|
3 |
Мәдениетті зерттеу мақсатындағы және қоғамдық туризм |
1 |
|
|
4 |
Демалу мақсатындағы туризм |
1 |
|
|
5 |
Экономикалық туризм Конгресстік (саяси) туризм |
1 |
|
|
6 |
Жаяу және шаңғы туризмінің әдіс-тәсілдері Тау,Су туризмі |
1 |
|
|
7 |
Туған өлке табиғаты мен тарихы |
1 |
|
|
8 |
Түркістанның туристік объектілері |
1 |
|
|
9 |
Область бойынша туристік маршруттар |
1 |
|
|
10 |
1 |
|
|
|
11 |
Қонақ үйлер, демалыс аймақтары |
1 |
|
|
12 |
Туристік қызмет көрсету ережесін бекіту туралы |
1 |
|
|
13 |
Бивуак орындарын белгілеу |
1 |
|
|
14 |
Айналаны бағдарлау (азимут, компас) Масшатаб. |
1 |
|
|
15 |
Шатыр (палатка) орнату (теория) |
1 |
|
|
16 |
Жеке адамдарға арналған құралдар ,жатын күннен қорғайтын көзілдірік,жаңбырқап,жуынатын заттар |
1 |
|
|
17 |
Белсенді туристтік саяхаттың техникалық қамтамасыз ету (аяқ-киім, киім, құрал-жабдықтар, дәрі-дәрмек) |
1 |
|
|
18 |
Азық-түлікті таңдау және оның құрамы. Дайындалған азық-түлікті дұрыс қолдану |
1 |
|
|
19 |
Арқан байлау тәсілдерін үйрену |
1 |
|
|
20 |
Қауіпсіздік ережелері |
1 |
|
|
21 |
Алғашқы көмек көрсету |
1 |
|
|
22 |
Маршрутта кездесетін күрделі аймақтардан өтудің әдіс-тәсілдері |
1 |
|
|
23 |
Асу және оның түрлері |
1 |
|
|
24 |
Туристік құрал-жабдықтар тізімі |
1 |
|
|
25 |
Туристік экология |
1 |
|
|
26 |
Алау және оны жағу әдістері |
1 |
|
|
27 |
Туристік саяхаттар кезінде жеке бас қауіпсіздігін қамтамасыз ету |
1 |
|
|
28 |
Таным - жорық немесе топсерен ауданын таңдау |
1 |
|
|
29 |
Туристік жорықтарды жоспарлау |
1 |
|
|
30 |
Туристерді жорыққа дайындау |
1 |
|
|
31 |
Курсты толық қайталау |
1 |
|
|
32 |
Табиғатқа таным-жорық пен топсеруен ұйымдастыру |
2 |
|
|
34 |
Жорықтың қорытындысын жасау (ой –пікір, презентация |
1 |
|
Қолданылған әдебиеттер тізімі
И.К. Жданова. Мир вокруг нас. Минск, 1991.
Арбит А.Е. Луговьер Д.А. Фотография и киносьемка в путешествий.-м.
К.С. Лазаревич. Я иду на урок географии. Москва. Первое сентября. 2000.
Г.Н. Элькин. География материков и океанов. Санк-Петербург «Паритет», 2001.
http://upt.sko.gov.kz/page.php?page=turizm_kz&lang=1
Бекітемін: Бекітемін: ӘБ отырысында қаралды:
Директор ДОІЖО: ӘБ жетекшісі:
__________________ ____________________ __________
__________ __________ __________
Сыныптан тыс «Жас турист»
үйірме жоспары.
9-10 – сыныптар үшін
География пәнінің мұғалімі:
Убайдуллаева З.И.
«Жас турист» үйірмесіне қатысушы - сынып
білім алушылар тізімі.
|
Р/С |
Білім алушылар тізімі. |
Сыныбы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













