Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Баянауыл селосы

    Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беру мектеп-интернаты.








    Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна



    Информатика пәнінің мұғалімі.



    Бағдарлама атауы: «Scratch программасы менің алғашқы жобам»


    Әзірленген жылы: 2022ж.




























    ӘОЖ 373

    КБЖ 74.268.3

    С 51


    Бағдарлама «Өрлеу» БАҰО ББЖҚБАРИ

    «Инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар»

    кафедрасының кафедpасының курстан кейінгі қолдау және инновацияны енгізу лабораториясының отыpысында қаpастыpылып бекітілді.


    Пікір жазған: Аюпова Н. – «Өрлеу» БАҰО ББЖҚБАРИ «Инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар» кафедрасының аға оқытушысы, тренер, ф.ғ.м.


    С51 Scratch программасы менің алғашқы жобам: авторлық бағдарлама / Құраст.: Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна. – Алматы: «Тайлан», 2022.


    ISBN 978-601-02-7484-7


    Авторлық бағдарлама оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жетілдіріп, Scratch программасымен жұмыс жасау дағдыларын дамытуды көздейді.


    ӘОЖ 373

    КБЖ 74.268.3










    © Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна., 2022

    1-құрылым

    Түсіндірме жазба


    Осы бағдарламаның көмегімен оқушылар оқу іс-әрекетінде, содан кейін бағдарлауда АКТ құралдарын саналы және тиімді пайдалану дағдыларын дамыта алады.

    Scratch-кодты жазу процесін жеңілдететін визуалды бағдарламалау тілі. Оны әртүрлі қызықты және қызықты бағдарламалар жазу үшін пайдалануға болады. Scratch-бағдарламалауды бастаудың тамаша тәсілі. Scratch бағдарламалау ортасында оқушылар визуалды объектіде өздерінің шығармашылық жобаларын жасау арқылы бағдарламалау негіздерін үйренеді.

    Scratch оқытуды енгізу оқушыларды бағдарламалау мен ақпараттық технологияларға тартуға негіз болып табылады. Scratch бағдарламалау ортасы-бұл оқушылар үшін қызықты бағдарлама. Бұл бағдарламалау ортасында әр бала өзінің шығармашылық қабілеттерін көрсете алады. Шынында да, Scratch бағдарламалау ортасында сіз әртүрлі мультфильмдер, ойындар, анимациялық карталар, презентациялар жасай аласыз. Сондай-ақ, олар әртүрлі суреттер сала алады, кейіпкерлерін графикалық түрде өңдей алады және дыбыспен қызықты әңгімелер мен ертегілер жасай алады. Мұның бәрін оқушылар осы бағдарламаның мультимедиялық мүмкіндіктерін қолдана отырып жасайды. Бұл бағдарламалау ортасында сіз өзіңіздің кейіпкерлеріңізді жылжытуға, сурет салуға, әртүрлі дыбыстармен жұмыс істеуге және өз ойындарыңызды жасауға болады.

    Scratch-бұл мультимедиялық жүйе. Көптеген тілдік операторлар анимация мен бейне эффектілерін жасауға, дыбыс пен графикамен жұмыс істеуге бағытталған. Оқушылар өздерінің сүйікті кейіпкерлерімен түрлі ойын ортасын құра отырып, мультимедиялық ақпаратпен жұмыс істеуді үйренеді. Нәтижесінде олар алгоритмдерді құру принциптерімен танысады және бағдарламалар құруды үйренеді.

    Өзектілігі: Scratch сонымен қатар оқушылар модельдеуге үйрету үшін таптырмас құрал болып табылады.

    Scratch технологиясының көмегімен оқушылар:

    - бағдарламалауды меңгереді;

    - шығармашылық қабілеттерін дамытады;

    - интерактивтілік процесіне қатыса алады, ойындар жасайды және әртүрлі мультфильм ертегілерін жасайды;

    - шағын жобалар жасай алады;

    - ақпараттық қоғамда белсенді бола алады;

    - компьютерлік сауаттылық артады.

    Scratch бағдарламасын жазу арқылы оқушы технология ғасырында бәсекелестік ортаға бейімделген тұлға бола алады.

    Курстың факультативті бағдарламасы бір жылдық оқуға арналған.


    Курстың мақсаты:

    Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың ақпаратпен тиімді жұмыс істеу дағдыларын дамыту, олардың ойлау деңгейін арттыру, жобамен жұмыс істеу кезінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ашу. Scratch бағдарламалау ортасында бағдарламалау сценарийін жасау және іске асыру, бағдарламалау негіздерін меңгеру, түрлі жобаларды әзірлеуге үйрету.

    Курстың міндеттері:

    - болашақта, сабақтарда, күнделікті өмірде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын дамыту;

    - Scratch бағдарламалау ортасында бағдарламалау кезеңінде Объектілік анимация мен оқиғаларды құруды игеру;

    - Ойын ортасында бағдарламалау сценарийлерін әзірлеу және енгізу;

    Ерекшеліктері:

    Бағдарлама — компьютерге не істеуі керек екенін хабарлайтын қарапайым нұсқаулар топтамасы. Олар бағдарламалау тілі көмегімен жазылады.
    Scratch бағдарламалау ортасының атауы ерекше, осы бағдарламаның эмблемасы – кішкентай Scratch (орысша-царапка, қазақша- тырнауыш) деп аталатын мысықтың баласы.Scratch – бұлбағдарламалаубастамасыныңөтежақсыәдісі.


    Күтілетін нәтижелер:

    - ақпараттық ойлау мәдениеті қалыптасады;

    - бағдарламалауды меңгереді;

    - шығармашылық қабілеттерін дамытады;

    - шағын жобалар жасай алады;

    - ақпараттық қоғамда белсенді бола алады;

    - компьютерлік сауаттылық артады.
















    2-құрылым

    Тұрықтылау - мазмұндық бөлімі

    • Scratch-пен танысу. 2-сағат.Scratch қолданбасы туралы білу.

    • Scratch бағдарламалау ортасы.2-сағат.Scratch бағдарламалау ортасын іске қосуды үйрену.

    • Бірнеше нысандарды басқару.2-сағат.Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жазуды білу.

    • Бірізді және бір мезгілде орындау.2-сағат.Скрипттерді (бағдарламаларды)бір мезгілде орындауды білу.

    • Спрайттар тізімі.2-сағат.Спрайттар тізімінің атауларын біледі.

    • Интерактивтілік, шарттар және айнымалылар.2-сағат.Интерактивтілік объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсіну.

    • Кездейсоқ сандар.2-сағат.Сценарийді іске асыруда Scratch қолданып үйрену.

    • Scratch-та сурет салу.2-сағат.Scratch бағдарламалау ортасында сурет салуды үйрену.

    • Scratch жаңа жобасын жасау.2-сағат.Scratch жаңа жобасын жасау білу.

    • Бағдарламамен диалог.2-сағат.Scratch ортасында қолданушыдан сұрайтын бағдарлама жасап білу.

    • Нысандар мен костюмдер жасау.2-сағат.Scratch дайын спрайттар мен фондардың үлкен жиынтығымен білу.

    • Циклдер.2-сағат.Бағдарламалау тілінде алгоритм қадамдарын білу.

    • 1-тәжірибелік жұмыс. «Pong» ойыны.2-сағат.Осы бөлімде секіріп жатқан доп еденге ұрылмас үшін, пайдаланушы ракетканы жылжытуы тиіс болатын компьютер ойынын жасауды үйренеді.

    • Айнымалы деген не?2-сағат.Оны сандық және мәтіндік деректерді сақтауға арналған жәшік туралы білу.

    • 2-тәжірибелік жұмыс. 2-сағат. «Pong» ойыны.«Pong» ойынын осы бөлімде ойынға айнымалыны қосуды үйрену.

    • 3-тәжірибелік жұмыс. 2-сағат. «Ом заңын модельдеу».2-сағат.Ом заңы қалай жұмыс істейтіндігін көрсететін қосымшаның пайдаланушы интерфейсін құрып үйрену.

    • Салыстыру операторлары.4-сағат.Салыстыру операторларының көмегімен, екі айнымалы немесе өрнектер айырмасын анықтауды, олардың мәндерін салыстыруды үйрену.







    3-құрылым


    Нормативті бөлім

    Күнтізбелік тақырыптық жоспар

    аптасына

    (5– сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы – 36 сағат)


    р/с

    Бөлім

    Бөлімше

    Тақырып

    Оқу мақсаты

    Сағат саны

    Білім – өнімі мен нәтижесі

    Бар-лығы

    Лекция/

    Теория/

    Прак-тика1

    Прак-тика /Прак-тика2

    1-2

    Scratch-пен танысу

    Scratch қолданбасы туралы білу


    2

    2

    2

    Scratch бұл бағдарламалар мен анимацияларды құруға арналған орта туралы біледі

    3-4

    Scratchбағдарламалау ортасы

    Scratch бағдарламалау ортасын іске қосуды үйрену

    2

    2

    2

    Scratch жобалары редакторының интерфейсімен жұмыс істейді

    5-6

    Бірнеше нысандарды басқару

    Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жазуды білу

    2

    2

    2

    Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жаза алады

    7-8

    Бірізді және бір мезгілде орындау


    Скрипттерді (бағдарламаларды)бір мезгілде орындауды білу

    2

    2

    2

    Scratch-та бір уақытта екі (немесе одан да көп) сценарийді бір объект орындайтын етіп жасайды.

    9-10

    Спрайттар тізімі


    Спрайттар тізімінің атауларын біледі.

    2

    2

    2

    Спрайттар тізімі барлық спрайттарының аттары мен белгішелерін көрсетеді.

    11-12

    Интерактивтілік, шарттар және айнымалылар


    Интерактивтілік объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсіну

    2

    2

    2

    Интерактивтілік әр түрлі ортаға жататын объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсінеді.

    13-14

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна
    20 Қырқүйек 2023
    1114
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Авторлық бағдарлама:«Scratch программасы менің алғашқы жобам»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Авторлық бағдарлама:«Scratch программасы менің алғашқы жобам»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Авторлық бағдарлама оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жетілдіріп, Scratch программасымен жұмыс жасау дағдыларын дамытуды көздейді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Баянауыл селосы

    Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беру мектеп-интернаты.








    Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна



    Информатика пәнінің мұғалімі.



    Бағдарлама атауы: «Scratch программасы менің алғашқы жобам»


    Әзірленген жылы: 2022ж.




























    ӘОЖ 373

    КБЖ 74.268.3

    С 51


    Бағдарлама «Өрлеу» БАҰО ББЖҚБАРИ

    «Инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар»

    кафедрасының кафедpасының курстан кейінгі қолдау және инновацияны енгізу лабораториясының отыpысында қаpастыpылып бекітілді.


    Пікір жазған: Аюпова Н. – «Өрлеу» БАҰО ББЖҚБАРИ «Инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар» кафедрасының аға оқытушысы, тренер, ф.ғ.м.


    С51 Scratch программасы менің алғашқы жобам: авторлық бағдарлама / Құраст.: Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна. – Алматы: «Тайлан», 2022.


    ISBN 978-601-02-7484-7


    Авторлық бағдарлама оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жетілдіріп, Scratch программасымен жұмыс жасау дағдыларын дамытуды көздейді.


    ӘОЖ 373

    КБЖ 74.268.3










    © Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна., 2022

    1-құрылым

    Түсіндірме жазба


    Осы бағдарламаның көмегімен оқушылар оқу іс-әрекетінде, содан кейін бағдарлауда АКТ құралдарын саналы және тиімді пайдалану дағдыларын дамыта алады.

    Scratch-кодты жазу процесін жеңілдететін визуалды бағдарламалау тілі. Оны әртүрлі қызықты және қызықты бағдарламалар жазу үшін пайдалануға болады. Scratch-бағдарламалауды бастаудың тамаша тәсілі. Scratch бағдарламалау ортасында оқушылар визуалды объектіде өздерінің шығармашылық жобаларын жасау арқылы бағдарламалау негіздерін үйренеді.

    Scratch оқытуды енгізу оқушыларды бағдарламалау мен ақпараттық технологияларға тартуға негіз болып табылады. Scratch бағдарламалау ортасы-бұл оқушылар үшін қызықты бағдарлама. Бұл бағдарламалау ортасында әр бала өзінің шығармашылық қабілеттерін көрсете алады. Шынында да, Scratch бағдарламалау ортасында сіз әртүрлі мультфильмдер, ойындар, анимациялық карталар, презентациялар жасай аласыз. Сондай-ақ, олар әртүрлі суреттер сала алады, кейіпкерлерін графикалық түрде өңдей алады және дыбыспен қызықты әңгімелер мен ертегілер жасай алады. Мұның бәрін оқушылар осы бағдарламаның мультимедиялық мүмкіндіктерін қолдана отырып жасайды. Бұл бағдарламалау ортасында сіз өзіңіздің кейіпкерлеріңізді жылжытуға, сурет салуға, әртүрлі дыбыстармен жұмыс істеуге және өз ойындарыңызды жасауға болады.

    Scratch-бұл мультимедиялық жүйе. Көптеген тілдік операторлар анимация мен бейне эффектілерін жасауға, дыбыс пен графикамен жұмыс істеуге бағытталған. Оқушылар өздерінің сүйікті кейіпкерлерімен түрлі ойын ортасын құра отырып, мультимедиялық ақпаратпен жұмыс істеуді үйренеді. Нәтижесінде олар алгоритмдерді құру принциптерімен танысады және бағдарламалар құруды үйренеді.

    Өзектілігі: Scratch сонымен қатар оқушылар модельдеуге үйрету үшін таптырмас құрал болып табылады.

    Scratch технологиясының көмегімен оқушылар:

    - бағдарламалауды меңгереді;

    - шығармашылық қабілеттерін дамытады;

    - интерактивтілік процесіне қатыса алады, ойындар жасайды және әртүрлі мультфильм ертегілерін жасайды;

    - шағын жобалар жасай алады;

    - ақпараттық қоғамда белсенді бола алады;

    - компьютерлік сауаттылық артады.

    Scratch бағдарламасын жазу арқылы оқушы технология ғасырында бәсекелестік ортаға бейімделген тұлға бола алады.

    Курстың факультативті бағдарламасы бір жылдық оқуға арналған.


    Курстың мақсаты:

    Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың ақпаратпен тиімді жұмыс істеу дағдыларын дамыту, олардың ойлау деңгейін арттыру, жобамен жұмыс істеу кезінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ашу. Scratch бағдарламалау ортасында бағдарламалау сценарийін жасау және іске асыру, бағдарламалау негіздерін меңгеру, түрлі жобаларды әзірлеуге үйрету.

    Курстың міндеттері:

    - болашақта, сабақтарда, күнделікті өмірде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын дамыту;

    - Scratch бағдарламалау ортасында бағдарламалау кезеңінде Объектілік анимация мен оқиғаларды құруды игеру;

    - Ойын ортасында бағдарламалау сценарийлерін әзірлеу және енгізу;

    Ерекшеліктері:

    Бағдарлама — компьютерге не істеуі керек екенін хабарлайтын қарапайым нұсқаулар топтамасы. Олар бағдарламалау тілі көмегімен жазылады.
    Scratch бағдарламалау ортасының атауы ерекше, осы бағдарламаның эмблемасы – кішкентай Scratch (орысша-царапка, қазақша- тырнауыш) деп аталатын мысықтың баласы.Scratch – бұлбағдарламалаубастамасыныңөтежақсыәдісі.


    Күтілетін нәтижелер:

    - ақпараттық ойлау мәдениеті қалыптасады;

    - бағдарламалауды меңгереді;

    - шығармашылық қабілеттерін дамытады;

    - шағын жобалар жасай алады;

    - ақпараттық қоғамда белсенді бола алады;

    - компьютерлік сауаттылық артады.
















    2-құрылым

    Тұрықтылау - мазмұндық бөлімі

    • Scratch-пен танысу. 2-сағат.Scratch қолданбасы туралы білу.

    • Scratch бағдарламалау ортасы.2-сағат.Scratch бағдарламалау ортасын іске қосуды үйрену.

    • Бірнеше нысандарды басқару.2-сағат.Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жазуды білу.

    • Бірізді және бір мезгілде орындау.2-сағат.Скрипттерді (бағдарламаларды)бір мезгілде орындауды білу.

    • Спрайттар тізімі.2-сағат.Спрайттар тізімінің атауларын біледі.

    • Интерактивтілік, шарттар және айнымалылар.2-сағат.Интерактивтілік объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсіну.

    • Кездейсоқ сандар.2-сағат.Сценарийді іске асыруда Scratch қолданып үйрену.

    • Scratch-та сурет салу.2-сағат.Scratch бағдарламалау ортасында сурет салуды үйрену.

    • Scratch жаңа жобасын жасау.2-сағат.Scratch жаңа жобасын жасау білу.

    • Бағдарламамен диалог.2-сағат.Scratch ортасында қолданушыдан сұрайтын бағдарлама жасап білу.

    • Нысандар мен костюмдер жасау.2-сағат.Scratch дайын спрайттар мен фондардың үлкен жиынтығымен білу.

    • Циклдер.2-сағат.Бағдарламалау тілінде алгоритм қадамдарын білу.

    • 1-тәжірибелік жұмыс. «Pong» ойыны.2-сағат.Осы бөлімде секіріп жатқан доп еденге ұрылмас үшін, пайдаланушы ракетканы жылжытуы тиіс болатын компьютер ойынын жасауды үйренеді.

    • Айнымалы деген не?2-сағат.Оны сандық және мәтіндік деректерді сақтауға арналған жәшік туралы білу.

    • 2-тәжірибелік жұмыс. 2-сағат. «Pong» ойыны.«Pong» ойынын осы бөлімде ойынға айнымалыны қосуды үйрену.

    • 3-тәжірибелік жұмыс. 2-сағат. «Ом заңын модельдеу».2-сағат.Ом заңы қалай жұмыс істейтіндігін көрсететін қосымшаның пайдаланушы интерфейсін құрып үйрену.

    • Салыстыру операторлары.4-сағат.Салыстыру операторларының көмегімен, екі айнымалы немесе өрнектер айырмасын анықтауды, олардың мәндерін салыстыруды үйрену.







    3-құрылым


    Нормативті бөлім

    Күнтізбелік тақырыптық жоспар

    аптасына

    (5– сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы – 36 сағат)


    р/с

    Бөлім

    Бөлімше

    Тақырып

    Оқу мақсаты

    Сағат саны

    Білім – өнімі мен нәтижесі

    Бар-лығы

    Лекция/

    Теория/

    Прак-тика1

    Прак-тика /Прак-тика2

    1-2

    Scratch-пен танысу

    Scratch қолданбасы туралы білу


    2

    2

    2

    Scratch бұл бағдарламалар мен анимацияларды құруға арналған орта туралы біледі

    3-4

    Scratchбағдарламалау ортасы

    Scratch бағдарламалау ортасын іске қосуды үйрену

    2

    2

    2

    Scratch жобалары редакторының интерфейсімен жұмыс істейді

    5-6

    Бірнеше нысандарды басқару

    Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жазуды білу

    2

    2

    2

    Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жаза алады

    7-8

    Бірізді және бір мезгілде орындау


    Скрипттерді (бағдарламаларды)бір мезгілде орындауды білу

    2

    2

    2

    Scratch-та бір уақытта екі (немесе одан да көп) сценарийді бір объект орындайтын етіп жасайды.

    9-10

    Спрайттар тізімі


    Спрайттар тізімінің атауларын біледі.

    2

    2

    2

    Спрайттар тізімі барлық спрайттарының аттары мен белгішелерін көрсетеді.

    11-12

    Интерактивтілік, шарттар және айнымалылар


    Интерактивтілік объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсіну

    2

    2

    2

    Интерактивтілік әр түрлі ортаға жататын объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсінеді.

    13-14

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Авторлық бағдарлама 5 сынып
    20.00.2023
    1114
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации