Материалдар / Авторлық бағдарлама:«Scratch программасы менің алғашқы жобам»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Авторлық бағдарлама:«Scratch программасы менің алғашқы жобам»

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлық бағдарлама оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жетілдіріп, Scratch программасымен жұмыс жасау дағдыларын дамытуды көздейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2023
672
6 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Баянауыл селосы

Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беру мектеп-интернаты.








Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна



Информатика пәнінің мұғалімі.



Бағдарлама атауы: «Scratch программасы менің алғашқы жобам»


Әзірленген жылы: 2022ж.




























ӘОЖ 373

КБЖ 74.268.3

С 51


Бағдарлама «Өрлеу» БАҰО ББЖҚБАРИ

«Инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар»

кафедрасының кафедpасының курстан кейінгі қолдау және инновацияны енгізу лабораториясының отыpысында қаpастыpылып бекітілді.


Пікір жазған: Аюпова Н. – «Өрлеу» БАҰО ББЖҚБАРИ «Инновациялық білім беру және ақпараттық технологиялар» кафедрасының аға оқытушысы, тренер, ф.ғ.м.


С51 Scratch программасы менің алғашқы жобам: авторлық бағдарлама / Құраст.: Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна. – Алматы: «Тайлан», 2022.


ISBN 978-601-02-7484-7


Авторлық бағдарлама оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жетілдіріп, Scratch программасымен жұмыс жасау дағдыларын дамытуды көздейді.


ӘОЖ 373

КБЖ 74.268.3










© Абдыкаримова Самалгуль Талкайратовна., 2022

1-құрылым

Түсіндірме жазба


Осы бағдарламаның көмегімен оқушылар оқу іс-әрекетінде, содан кейін бағдарлауда АКТ құралдарын саналы және тиімді пайдалану дағдыларын дамыта алады.

Scratch-кодты жазу процесін жеңілдететін визуалды бағдарламалау тілі. Оны әртүрлі қызықты және қызықты бағдарламалар жазу үшін пайдалануға болады. Scratch-бағдарламалауды бастаудың тамаша тәсілі. Scratch бағдарламалау ортасында оқушылар визуалды объектіде өздерінің шығармашылық жобаларын жасау арқылы бағдарламалау негіздерін үйренеді.

Scratch оқытуды енгізу оқушыларды бағдарламалау мен ақпараттық технологияларға тартуға негіз болып табылады. Scratch бағдарламалау ортасы-бұл оқушылар үшін қызықты бағдарлама. Бұл бағдарламалау ортасында әр бала өзінің шығармашылық қабілеттерін көрсете алады. Шынында да, Scratch бағдарламалау ортасында сіз әртүрлі мультфильмдер, ойындар, анимациялық карталар, презентациялар жасай аласыз. Сондай-ақ, олар әртүрлі суреттер сала алады, кейіпкерлерін графикалық түрде өңдей алады және дыбыспен қызықты әңгімелер мен ертегілер жасай алады. Мұның бәрін оқушылар осы бағдарламаның мультимедиялық мүмкіндіктерін қолдана отырып жасайды. Бұл бағдарламалау ортасында сіз өзіңіздің кейіпкерлеріңізді жылжытуға, сурет салуға, әртүрлі дыбыстармен жұмыс істеуге және өз ойындарыңызды жасауға болады.

Scratch-бұл мультимедиялық жүйе. Көптеген тілдік операторлар анимация мен бейне эффектілерін жасауға, дыбыс пен графикамен жұмыс істеуге бағытталған. Оқушылар өздерінің сүйікті кейіпкерлерімен түрлі ойын ортасын құра отырып, мультимедиялық ақпаратпен жұмыс істеуді үйренеді. Нәтижесінде олар алгоритмдерді құру принциптерімен танысады және бағдарламалар құруды үйренеді.

Өзектілігі: Scratch сонымен қатар оқушылар модельдеуге үйрету үшін таптырмас құрал болып табылады.

Scratch технологиясының көмегімен оқушылар:

- бағдарламалауды меңгереді;

- шығармашылық қабілеттерін дамытады;

- интерактивтілік процесіне қатыса алады, ойындар жасайды және әртүрлі мультфильм ертегілерін жасайды;

- шағын жобалар жасай алады;

- ақпараттық қоғамда белсенді бола алады;

- компьютерлік сауаттылық артады.

Scratch бағдарламасын жазу арқылы оқушы технология ғасырында бәсекелестік ортаға бейімделген тұлға бола алады.

Курстың факультативті бағдарламасы бір жылдық оқуға арналған.


Курстың мақсаты:

Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың ақпаратпен тиімді жұмыс істеу дағдыларын дамыту, олардың ойлау деңгейін арттыру, жобамен жұмыс істеу кезінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ашу. Scratch бағдарламалау ортасында бағдарламалау сценарийін жасау және іске асыру, бағдарламалау негіздерін меңгеру, түрлі жобаларды әзірлеуге үйрету.

Курстың міндеттері:

- болашақта, сабақтарда, күнделікті өмірде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын дамыту;

- Scratch бағдарламалау ортасында бағдарламалау кезеңінде Объектілік анимация мен оқиғаларды құруды игеру;

- Ойын ортасында бағдарламалау сценарийлерін әзірлеу және енгізу;

Ерекшеліктері:

Бағдарлама — компьютерге не істеуі керек екенін хабарлайтын қарапайым нұсқаулар топтамасы. Олар бағдарламалау тілі көмегімен жазылады.
Scratch бағдарламалау ортасының атауы ерекше, осы бағдарламаның эмблемасы – кішкентай Scratch (орысша-царапка, қазақша- тырнауыш) деп аталатын мысықтың баласы.Scratch – бұлбағдарламалаубастамасыныңөтежақсыәдісі.


Күтілетін нәтижелер:

- ақпараттық ойлау мәдениеті қалыптасады;

- бағдарламалауды меңгереді;

- шығармашылық қабілеттерін дамытады;

- шағын жобалар жасай алады;

- ақпараттық қоғамда белсенді бола алады;

- компьютерлік сауаттылық артады.
















2-құрылым

Тұрықтылау - мазмұндық бөлімі

  • Scratch-пен танысу. 2-сағат.Scratch қолданбасы туралы білу.

  • Scratch бағдарламалау ортасы.2-сағат.Scratch бағдарламалау ортасын іске қосуды үйрену.

  • Бірнеше нысандарды басқару.2-сағат.Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жазуды білу.

  • Бірізді және бір мезгілде орындау.2-сағат.Скрипттерді (бағдарламаларды)бір мезгілде орындауды білу.

  • Спрайттар тізімі.2-сағат.Спрайттар тізімінің атауларын біледі.

  • Интерактивтілік, шарттар және айнымалылар.2-сағат.Интерактивтілік объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсіну.

  • Кездейсоқ сандар.2-сағат.Сценарийді іске асыруда Scratch қолданып үйрену.

  • Scratch-та сурет салу.2-сағат.Scratch бағдарламалау ортасында сурет салуды үйрену.

  • Scratch жаңа жобасын жасау.2-сағат.Scratch жаңа жобасын жасау білу.

  • Бағдарламамен диалог.2-сағат.Scratch ортасында қолданушыдан сұрайтын бағдарлама жасап білу.

  • Нысандар мен костюмдер жасау.2-сағат.Scratch дайын спрайттар мен фондардың үлкен жиынтығымен білу.

  • Циклдер.2-сағат.Бағдарламалау тілінде алгоритм қадамдарын білу.

  • 1-тәжірибелік жұмыс. «Pong» ойыны.2-сағат.Осы бөлімде секіріп жатқан доп еденге ұрылмас үшін, пайдаланушы ракетканы жылжытуы тиіс болатын компьютер ойынын жасауды үйренеді.

  • Айнымалы деген не?2-сағат.Оны сандық және мәтіндік деректерді сақтауға арналған жәшік туралы білу.

  • 2-тәжірибелік жұмыс. 2-сағат. «Pong» ойыны.«Pong» ойынын осы бөлімде ойынға айнымалыны қосуды үйрену.

  • 3-тәжірибелік жұмыс. 2-сағат. «Ом заңын модельдеу».2-сағат.Ом заңы қалай жұмыс істейтіндігін көрсететін қосымшаның пайдаланушы интерфейсін құрып үйрену.

  • Салыстыру операторлары.4-сағат.Салыстыру операторларының көмегімен, екі айнымалы немесе өрнектер айырмасын анықтауды, олардың мәндерін салыстыруды үйрену.







3-құрылым


Нормативті бөлім

Күнтізбелік тақырыптық жоспар

аптасына

(5– сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы – 36 сағат)


р/с

Бөлім

Бөлімше

Тақырып

Оқу мақсаты

Сағат саны

Білім – өнімі мен нәтижесі

Бар-лығы

Лекция/

Теория/

Прак-тика1

Прак-тика /Прак-тика2

1-2

Scratch-пен танысу

Scratch қолданбасы туралы білу


2

2

2

Scratch бұл бағдарламалар мен анимацияларды құруға арналған орта туралы біледі

3-4

Scratchбағдарламалау ортасы

Scratch бағдарламалау ортасын іске қосуды үйрену

2

2

2

Scratch жобалары редакторының интерфейсімен жұмыс істейді

5-6

Бірнеше нысандарды басқару

Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жазуды білу

2

2

2

Scratch бағдарламалау тілі көмегімен жаза алады

7-8

Бірізді және бір мезгілде орындау


Скрипттерді (бағдарламаларды)бір мезгілде орындауды білу

2

2

2

Scratch-та бір уақытта екі (немесе одан да көп) сценарийді бір объект орындайтын етіп жасайды.

9-10

Спрайттар тізімі


Спрайттар тізімінің атауларын біледі.

2

2

2

Спрайттар тізімі барлық спрайттарының аттары мен белгішелерін көрсетеді.

11-12

Интерактивтілік, шарттар және айнымалылар


Интерактивтілік объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсіну

2

2

2

Интерактивтілік әр түрлі ортаға жататын объектілер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігін түсінеді.

13-14

1500 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!