Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2A Функция. Функцияның графигі
|
Мектеп: Көкшетау қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Абдали Е.Д |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
|
||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа материалмен танысу сабағы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.5.1.10
|
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы сабақ мақсатына жетеді, егер: - графикті салу үшін кестені құрады; - графикті салады; - функция графигі мен а коэффициентінің таңбасы арасындағы тәуелділікті анықтайды; - функцияның дайын графигі бойынша коэффициент мәнін анықтайды. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: – функция графигі; – сызықтық функция; – сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті; – парабола, кубтық парабола; – парабола төбесі;
– гипербола. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: – парабола тармақтары (жоғары, төмен) бағытталған, өйткені ... ; – функцияның графигі ... симметриялы; – егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері ... . |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
|
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Геометриялық интерпретациялар |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Білім алуға АКТ мүмкіндіктерін тиімді қолдануға қажетті қолданушылық дағдылар, онлайн тест орындау |
||||||
|
Бастапқы білім |
Функция және функция графигі. Сызықтық функция және оның графигі. Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 2 минут
|
Сабақ басында мұғалім мен оқушылар сәлемдеседі. Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты енгізуге бағытталған жаттығуды ұсынады: Сызықтық функцияны өрнектейтін теңдеуді таңдаңыздар. Квадраттық функцияны ше? 2х + 3 = у у = х³ - 1 у = 5 + х у = 4x + 5 у = |х| у = х² Теңдеулерді айыра отырып, оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды. Бұдан кейін мұғалім оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсаты мен күтілетін нәтижелерді анықтайды. Аталған жаттығу нәтижесінде оқушылардың бір-бірімен қарым қатынасында айқындық қалыптасады. |
презентация |
|||||
|
Сабақтың ортасы 3 минут 2 минут 7 минут 6 минут 5 минут 15 минут |
Үй тапсырмасын талдау. Оқушылар үй тапсырмаларымен ауысып, дайын жауаптар бойынша тексеру орындайды. Жаңа материалды түсіндіру. Слайд № 3 Мұғалім слайд бойынша квадраттық функцияның анықтамасымен таныстырады. Оқушыларды 4-5 адамдық топтарға біріктіреді.
Топтағы практикалық жұмыс Оқушылар
постерлерге Мұғалім сұрақтар қояды: - Берілген функциялардың анықталу облыстарын табыңыздар. - Берілген функциялардың мәндерінің облыстарын табыңыздар. - Функциялардың х=0 болғандағы мәнін табыңыздар. - Функцияның өсетін аралығын табыңыздар. - Функцияның кемитін аралығын табыңыздар.
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады.
Слайд № 8 Мұғалім анимациясы бар таныстырылым бойынша түрлі функциялардың графиктерін көрсетеді: 1. Мұғалім сұрақтар қояды: - - График несімен ерекшеленеді? Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады.
Слайд № 10 2. Мұғалім сұрақтар қояды: - - График несімен ерекшеленеді? Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады.
Слайд № 12-13 3. Мұғалім сұрақтар қояды: - - График несімен ерекшеленеді? Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады. Бекіту. Жұптық жұмыс. Оқушыларды негізгі және жоғары деңгейлі қабілеттері бойынша жұптарға бөліңіз. Мұғалім оқушыларға қиындық деңгейі бойынша дифференциацияланған тапсырмаларды орындауға ұсынады. Тексеру дайын жауаптар бойынша оқушылардың өздерімен орындалады. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылайды, қажет жағдайда қолдау көрсетеді. Дарытылатын құндылықтар: оқушылар бір-бірін сыйлауды, академиялық адалдықты дарытады. Жазбаша формативті бағалау. Оқушылар жазбаша жұмыс орындайды (негізгі және жоғарғы деңгей бойынша). Дарытылатын құндылықтар: мақсатқа жетудегі табандылық, еңбексүйгіштік. Дескрипторлар: Білім алушы - функция графигінің координаталық ширектердегі орналасуын анықтайды; - функция графигі бойынша формуласын анықтайды; - берілген функцияға симметриялы функция графигін табады; - функцияның аралықтағы ең үлкен және ең кіші мәнін табады. Үй тапсырмасы. Мұғалім карточкадағы тапсырмаларды түсіндіреді. |
Презентация. http://globuss24.ru/doc/konspekt-uroka-po-algebre-funktsiya-vida-u-ah2-8-klass |
|||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды. “Қолдорба” әдісі Мақсаты – оқушылардың оқудағы және мүмкін болғанда, басқалармен қарым-қатынасындағы жетістіктерін анықтау. Қолдорба бір оқушыдан екінші оқушыға көшіп отырады. Әр оқушы өз жетістігін айтумен қатар нақты мысал келтіреді. Егер ойлану керек болса «кезекті өткіземін» деуге болады. |
|
|||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Деңгейлер бойынша саралау жеке жұмыс барысында жүзеге асырылады. |
Әр сабақ кезеңінен кейін бағалау орындалады (өзіндік, жұпта бағалау немесе мұғалім бағасы). |
Әртүрлі әрекет формалары |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ax^2 функциясының графигі және қасиеттері
ax^2 функциясының графигі және қасиеттері
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2A Функция. Функцияның графигі
|
Мектеп: Көкшетау қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Абдали Е.Д |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
|
||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа материалмен танысу сабағы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.5.1.10
|
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы сабақ мақсатына жетеді, егер: - графикті салу үшін кестені құрады; - графикті салады; - функция графигі мен а коэффициентінің таңбасы арасындағы тәуелділікті анықтайды; - функцияның дайын графигі бойынша коэффициент мәнін анықтайды. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: – функция графигі; – сызықтық функция; – сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті; – парабола, кубтық парабола; – парабола төбесі;
– гипербола. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: – парабола тармақтары (жоғары, төмен) бағытталған, өйткені ... ; – функцияның графигі ... симметриялы; – егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері ... . |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
|
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Геометриялық интерпретациялар |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Білім алуға АКТ мүмкіндіктерін тиімді қолдануға қажетті қолданушылық дағдылар, онлайн тест орындау |
||||||
|
Бастапқы білім |
Функция және функция графигі. Сызықтық функция және оның графигі. Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 2 минут
|
Сабақ басында мұғалім мен оқушылар сәлемдеседі. Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты енгізуге бағытталған жаттығуды ұсынады: Сызықтық функцияны өрнектейтін теңдеуді таңдаңыздар. Квадраттық функцияны ше? 2х + 3 = у у = х³ - 1 у = 5 + х у = 4x + 5 у = |х| у = х² Теңдеулерді айыра отырып, оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды. Бұдан кейін мұғалім оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсаты мен күтілетін нәтижелерді анықтайды. Аталған жаттығу нәтижесінде оқушылардың бір-бірімен қарым қатынасында айқындық қалыптасады. |
презентация |
|||||
|
Сабақтың ортасы 3 минут 2 минут 7 минут 6 минут 5 минут 15 минут |
Үй тапсырмасын талдау. Оқушылар үй тапсырмаларымен ауысып, дайын жауаптар бойынша тексеру орындайды. Жаңа материалды түсіндіру. Слайд № 3 Мұғалім слайд бойынша квадраттық функцияның анықтамасымен таныстырады. Оқушыларды 4-5 адамдық топтарға біріктіреді.
Топтағы практикалық жұмыс Оқушылар
постерлерге Мұғалім сұрақтар қояды: - Берілген функциялардың анықталу облыстарын табыңыздар. - Берілген функциялардың мәндерінің облыстарын табыңыздар. - Функциялардың х=0 болғандағы мәнін табыңыздар. - Функцияның өсетін аралығын табыңыздар. - Функцияның кемитін аралығын табыңыздар.
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады.
Слайд № 8 Мұғалім анимациясы бар таныстырылым бойынша түрлі функциялардың графиктерін көрсетеді: 1. Мұғалім сұрақтар қояды: - - График несімен ерекшеленеді? Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады.
Слайд № 10 2. Мұғалім сұрақтар қояды: - - График несімен ерекшеленеді? Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады.
Слайд № 12-13 3. Мұғалім сұрақтар қояды: - - График несімен ерекшеленеді? Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады. Бекіту. Жұптық жұмыс. Оқушыларды негізгі және жоғары деңгейлі қабілеттері бойынша жұптарға бөліңіз. Мұғалім оқушыларға қиындық деңгейі бойынша дифференциацияланған тапсырмаларды орындауға ұсынады. Тексеру дайын жауаптар бойынша оқушылардың өздерімен орындалады. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылайды, қажет жағдайда қолдау көрсетеді. Дарытылатын құндылықтар: оқушылар бір-бірін сыйлауды, академиялық адалдықты дарытады. Жазбаша формативті бағалау. Оқушылар жазбаша жұмыс орындайды (негізгі және жоғарғы деңгей бойынша). Дарытылатын құндылықтар: мақсатқа жетудегі табандылық, еңбексүйгіштік. Дескрипторлар: Білім алушы - функция графигінің координаталық ширектердегі орналасуын анықтайды; - функция графигі бойынша формуласын анықтайды; - берілген функцияға симметриялы функция графигін табады; - функцияның аралықтағы ең үлкен және ең кіші мәнін табады. Үй тапсырмасы. Мұғалім карточкадағы тапсырмаларды түсіндіреді. |
Презентация. http://globuss24.ru/doc/konspekt-uroka-po-algebre-funktsiya-vida-u-ah2-8-klass |
|||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды. “Қолдорба” әдісі Мақсаты – оқушылардың оқудағы және мүмкін болғанда, басқалармен қарым-қатынасындағы жетістіктерін анықтау. Қолдорба бір оқушыдан екінші оқушыға көшіп отырады. Әр оқушы өз жетістігін айтумен қатар нақты мысал келтіреді. Егер ойлану керек болса «кезекті өткіземін» деуге болады. |
|
|||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Деңгейлер бойынша саралау жеке жұмыс барысында жүзеге асырылады. |
Әр сабақ кезеңінен кейін бағалау орындалады (өзіндік, жұпта бағалау немесе мұғалім бағасы). |
Әртүрлі әрекет формалары |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
және
















