ax^2 функциясының графигі және қасиеттері

Тақырып бойынша 23 материал табылды

ax^2 функциясының графигі және қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
7 ax^2 функциясының графигі және қасиеттері ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2A Функция. Функцияның графигі


Мектеп: Көкшетау қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні:28.11

Мұғалімнің аты-жөні: Абдали Е.Д

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

y функциясы

Сабақ түрі

Жаңа материалмен танысу сабағы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.5.1.10

y функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу;

Сабақ мақсаттары

  • Квадрат функция ұғымымен танысу;

  • у=ах2 функциясының графигін салуды үйрену және оның қасиеттерін сипаттау;

  • у=ах2 функциясының графигі мен а коэффициентінің таңбасы арасындағы тәуелділікті анықтау.

Бағалау критерийлері

Оқушы сабақ мақсатына жетеді, егер:

- графикті салу үшін кестені құрады;

- графикті салады;

- функция графигі мен а коэффициентінің таңбасы арасындағы тәуелділікті анықтайды;

- функцияның дайын графигі бойынша коэффициент мәнін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

функция графигі;

сызықтық функция;

сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;

парабола, кубтық парабола;

парабола төбесі;

  • параболаның тармақтары;

гипербола.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

парабола тармақтары (жоғары, төмен) бағытталған, өйткені ... ;

функцияның графигі ... симметриялы;

егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері ... .

Құндылықтарды дарыту



  • өзі мен өзгелерді сыйлау, түрлі пікірлерді сыйлау;

  • білім ала білу, өз бетінше ақпарат жинақтау, жағдаяттарды талдау, командада жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауапкершілік сезіну;

  • сыныптастарының қажеттіліктерін, көзқарастарын көру және түсіну, сынды қабылдай білу; топта және жұпта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Геометриялық интерпретациялар

АКТ қолдану дағдылары

Білім алуға АКТ мүмкіндіктерін тиімді қолдануға қажетті қолданушылық дағдылар, онлайн тест орындау

Бастапқы білім


Функция және функция графигі. Сызықтық функция және оның графигі. Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


Сабақ басында мұғалім мен оқушылар сәлемдеседі.

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты енгізуге бағытталған жаттығуды ұсынады:

Сызықтық функцияны өрнектейтін теңдеуді таңдаңыздар. Квадраттық функцияны ше?

2х + 3 = у у = х³ - 1

у = 5 + х у = 4x + 5

у = |х| у = х²

Теңдеулерді айыра отырып, оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды. Бұдан кейін мұғалім оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсаты мен күтілетін нәтижелерді анықтайды.

Аталған жаттығу нәтижесінде оқушылардың бір-бірімен қарым қатынасында айқындық қалыптасады.

презентация

Сабақтың ортасы

3 минут




2 минут




7 минут



6 минут



































5 минут









15 минут


Үй тапсырмасын талдау.

Оқушылар үй тапсырмаларымен ауысып, дайын жауаптар бойынша тексеру орындайды.

Жаңа материалды түсіндіру.

Слайд № 3

Мұғалім слайд бойынша квадраттық функцияның анықтамасымен таныстырады. Оқушыларды 4-5 адамдық топтарға біріктіреді.



Топтағы практикалық жұмыс

Оқушылар постерлерге және функцияларының графиктерін салады.

Мұғалім сұрақтар қояды:

- Берілген функциялардың анықталу облыстарын табыңыздар.

- Берілген функциялардың мәндерінің облыстарын табыңыздар.

- Функциялардың х=0 болғандағы мәнін табыңыздар.

- Функцияның өсетін аралығын табыңыздар.

- Функцияның кемитін аралығын табыңыздар.



Оқушылар өз жауаптарын ұсынады.



Слайд № 8

Мұғалім анимациясы бар таныстырылым бойынша түрлі функциялардың графиктерін көрсетеді:

1.

Мұғалім сұрақтар қояды:

- функциясымен салыстырғанда алынған функцияның қасиеттерінде айырмашылық бола ма?

- График несімен ерекшеленеді?

Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады.



Слайд № 10

2.

Мұғалім сұрақтар қояды:

- функциясымен салыстырғанда алынған функцияның қасиеттерінде айырмашылық бола ма?

- График несімен ерекшеленеді?

Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады.



Слайд № 12-13

3.

Мұғалім сұрақтар қояды:

- функциясымен салыстырғанда алынған функцияның қасиеттерінде айырмашылық бола ма?

- График несімен ерекшеленеді?

Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар ережені қорытады.

Бекіту. Жұптық жұмыс.

Оқушыларды негізгі және жоғары деңгейлі қабілеттері бойынша жұптарға бөліңіз.

Мұғалім оқушыларға қиындық деңгейі бойынша дифференциацияланған тапсырмаларды орындауға ұсынады. Тексеру дайын жауаптар бойынша оқушылардың өздерімен орындалады. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылайды, қажет жағдайда қолдау көрсетеді.

Дарытылатын құндылықтар: оқушылар бір-бірін сыйлауды, академиялық адалдықты дарытады.

Жазбаша формативті бағалау.

Оқушылар жазбаша жұмыс орындайды (негізгі және жоғарғы деңгей бойынша).

Дарытылатын құндылықтар: мақсатқа жетудегі табандылық, еңбексүйгіштік.

Дескрипторлар: Білім алушы

- функция графигінің координаталық ширектердегі орналасуын анықтайды;

- функция графигі бойынша формуласын анықтайды;

- берілген функцияға симметриялы функция графигін табады;

- функцияның аралықтағы ең үлкен және ең кіші мәнін табады.


Үй тапсырмасы.

Мұғалім карточкадағы тапсырмаларды түсіндіреді.




Презентация.









































http://olginskoe.ru/post/265/









http://globuss24.ru/doc/konspekt-uroka-po-algebre-funktsiya-vida-u-ah2-8-klass


Сабақтың соңы

5 минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды.

Қолдорба әдісі

Мақсаты – оқушылардың оқудағы және мүмкін болғанда, басқалармен қарым-қатынасындағы жетістіктерін анықтау. Қолдорба бір оқушыдан екінші оқушыға көшіп отырады. Әр оқушы өз жетістігін айтумен қатар нақты мысал келтіреді. Егер ойлану керек болса «кезекті өткіземін» деуге болады.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Деңгейлер бойынша саралау жеке жұмыс барысында жүзеге асырылады.

Әр сабақ кезеңінен кейін бағалау орындалады (өзіндік, жұпта бағалау немесе мұғалім бағасы).

Әртүрлі әрекет формалары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.00.2025
87
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі