Материалдар / Ауа. Ауаның құрамы

Ауа. Ауаның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті сабақ жоспары, жаңа бағдарлама бойынша сабақ өтетін мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
767
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ талдауымен таныстым:Химия пәнінің мұғалім: Кайрханова Гульбар КакиевнаМектеп: №142 ЖББ. Химия-7 сынып.

Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Ауа.Ауаның құрамы
Осы сабақта қол жеткізетін оку мақсаттары:7.3.1.1 ауа құрамын білу7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру
Сабақтың мақсаты:Ауаның құрамы туралы біледі.Атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызы туралы қорытынды жасайды.
Ойлау деңгейі:Білу, түсіну,қолдану.
Пән аралық байланыс:География,биология,жаратылыстану,физика


Сабақтың барысы:Мұғалімнің іс-әрекеті:Оқушының іс-әрекеті:
Сабақтың басы:І. Ұйымдастыру(5минут)





ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл» әдісі (8 минут)

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Түрлі түсті қағаздар арқылы мынадай топтарға бөлеміз: ашық ақ түс «атмосфера» тобы,сары түс «ауа құрамы» тобы, көгілдір түс «оттак» тобы ,жасыл түс «тыныс алу» тобы. топ атына байланысты топтар эссе жазады. (5минут)Ауаның сапалық құрамын кестеге толтыртамын: Құрамдық бөлігі Газдардың мөлшері % есебімен Көлемі бойыншаАуның құрамында қандай газдар бар?Осы газдардың ауадағы мөлшері қандай?Дескриптор Оқушылар–сұрақтарға жауап беру арқылы ауаның құрамын , ауаның құрамын көлемі бойынша кестеге толтырады.Қ.Б «Басбармақ»әдісі Түрлі түсті қағаздардар арқылы топқа бөлінеді. Берілген тапсырмалар бойынша эссе жазады.









Кестені толтырады.
Сабақтың ортасы :

Тапсырма :№1 (10 минут) «Кім жылдам» әдісі арқылы:

















































«Тапсырма№2 «Ыстық орындық»(5 мин.)
Тапсырма :№1 (15 минут) «Кім жылдам» әдісі арқылы:Топтарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет салу арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын сурет арқылы көрсетеді. Ауаның құрамындағы мына газдарды тұрақты, тұрақсыз және тез өзгеретін газдарға бөліп жазыңыз: азот, оттегі, аргон немесе басқа инертті газдар, көмір қышқыл газы, сутегі, метан, су буы, азоттың қос тотығы, күкірттің қос тотығы. Осы газдардың өмір сүру ұзақтығын айтыңыз.Кестеге жазады.

Дескриптор оқушылар − ауаның құрамындағы газдарды тұрақты, тұрақсыз және тез өзгеретін газдарға бөліп жазады; − ауаның құрамындағы газдардың өмір сүру ұзақтығын анықтайды.2 жұлдыз, 1 тілек. «Тапсырма № 2 «Ыстық орындық» Графиктегі сурет бойынша ауа құрамындағы айырмашылықтарды ажырату. Мына сұақтарға топтан бір оқушы жауап береді.а)Қазіргі кездегі атмосфераның құрамы мен ерте кездегі атмосфераның құрамы арасындағы үш түрлі айырмашылықты көрсетіңіз?Ә)Неліктен, су буының мөлшері азайып кетті ? Өз ойыңызды түсіндіріңізБ)Неліктен, көмірқышқыл газының мөлшері көбейіп кетті? Өз ойыңызды түсіндіріңіз: В)Неліктен, оттек газының мөлшері көбейіп кетті? Өз ойыңызды түсіндіріңіз.ҚБ «Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады.Дескриптор оқушылар - графикті қолдана отырып қазіргі кездегі ауаның құрамы мен ерте кездегі ауаның құрамының арасындағы айырмашылықты көрсетеді; - су буы мөлшерінің азаюын түсіндіреді; - көмірқышқыл газының көбейіп кетуін түсіндіреді; - оттек газының азаюын түсіндіреді._____________________________________________________________
СуреттерГрафик беріледі











































































ҚБ «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақтың соңы.Қолдану.(10мин)

Сұрақтар: «Серпілген сауал »әдісі:Атмосфералық ауаны ластаушылар мен оны қорғау жолын сәйкестендіріңіз.

Дескриптор оқушылар - ауаны ластаушылар мен оны қорғау жолын сәйкестендіреді.Б.К «Плюс-минус»әдісі
«Серпілген сауал »әдісіменатмосфералық ауаны ластаушылар мен оны қорғау жолын сәйкестендірді.



















Б.К«Плюс-минус»әдісімен бағалады.

Сабақ бойынша рефлексия( 2 мин)ҚБ «Басбармақ» әдісі арқылы бағаланды.Топпен бір-бірін бағалады.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ