|
Білім беру ұйымының атауы |
Байзерек негізгі орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Химия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
7.2 Ауа. Жану реакциясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Т.Калабаева |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.12.2023 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
7 |
7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауа. Ауаның құрамы№6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.1.3 атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру |
Ұйымдастыру 1.Түгендеу 2.Сабаққа әзірлеу |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Миға шабуыл: -Біз немен тыныс аламыз; -Демімізді іште неше уақытқа дейін ұстап тұра аламыз; -Атмосфера дегеніміз не? -Қышқыл жаңбыр дегенді қалай түсінеміз, қалай пайда болады; -Ауаның ластануына не себеп? -Ауаны ластамау үшін қандай іс-шаралар атқарылу керек; |
Мұғалім сұрақтарына жауап береді |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Соңымнан ер»мәтінмен танысып шығады |
Жаңа тақырыппен танысады Тақырыпты оқыған оқушы екі оқушыға сұрақ қояды . |
Дескриптор: 1.Ауа тіршілік көзі екенін біледі 2 Ауаның құрамын сипаттайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№6 зертханалық жұмыс. Байқалған құбылыстардан тиісті қорытынды жасау.
|
Жасалған жұмыстың нәтижесіне қортынды айтады |
Дескриптор 1.Зертх.тәжірибемен таныса отырып, , құбылыстарды айқындайды 2.Зертханалық тәжірибе кезіндегі жану өнімдерін атайды 3.Заттар жанғанда не бөлінетінін түсінеді (Балауыз жанғанда көмір қышқыл газы түзілгенін ) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1-тапсырма Оқулықтағы мәтінді оқып, кестені толтырыңыз Ауаның құрамын сипаттап жазыңыз
|
|
Дескриптор 1.Ауаның құрамын біледі 2.ауаның көлемдік мөлшерін жазады 3.тұрақты ,кездейсоқ газдарды жазады
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3 тапсырма Видео ролик көріп,қосымша мәліметтерді пайдаланып кестені толтырыңыз Атмосфералық ауаны ластаушылар мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын жазыңыз
|
|
Дескриптор 1. ауаның ластану жолын жазады 2. ауаның тазалығын сақтау жолдарын талдап көрсетеді 3.Атмосфераға зиянды заттардың қалай таралатынын біледі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
ҚБ: «Отшашу» әдісі арқылы жұптар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Кері байланыс «БББ кестесі» |
Білемін Білдім Білгім келеді (ұсыныс немесе жауабын таппаған сұрағын жазады |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауа. Ауаның құрамы№6 зертханалық тәжірибе "Балауыз шамның жануы" 7-сынып ҚМЖ
Ауа. Ауаның құрамы№6 зертханалық тәжірибе "Балауыз шамның жануы" 7-сынып ҚМЖ
|
Білім беру ұйымының атауы |
Байзерек негізгі орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Химия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
7.2 Ауа. Жану реакциясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.Т.Калабаева |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
13.12.2023 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
7 |
7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауа. Ауаның құрамы№6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.1.3 атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру |
Ұйымдастыру 1.Түгендеу 2.Сабаққа әзірлеу |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Миға шабуыл: -Біз немен тыныс аламыз; -Демімізді іште неше уақытқа дейін ұстап тұра аламыз; -Атмосфера дегеніміз не? -Қышқыл жаңбыр дегенді қалай түсінеміз, қалай пайда болады; -Ауаның ластануына не себеп? -Ауаны ластамау үшін қандай іс-шаралар атқарылу керек; |
Мұғалім сұрақтарына жауап береді |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Соңымнан ер»мәтінмен танысып шығады |
Жаңа тақырыппен танысады Тақырыпты оқыған оқушы екі оқушыға сұрақ қояды . |
Дескриптор: 1.Ауа тіршілік көзі екенін біледі 2 Ауаның құрамын сипаттайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№6 зертханалық жұмыс. Байқалған құбылыстардан тиісті қорытынды жасау.
|
Жасалған жұмыстың нәтижесіне қортынды айтады |
Дескриптор 1.Зертх.тәжірибемен таныса отырып, , құбылыстарды айқындайды 2.Зертханалық тәжірибе кезіндегі жану өнімдерін атайды 3.Заттар жанғанда не бөлінетінін түсінеді (Балауыз жанғанда көмір қышқыл газы түзілгенін ) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1-тапсырма Оқулықтағы мәтінді оқып, кестені толтырыңыз Ауаның құрамын сипаттап жазыңыз
|
|
Дескриптор 1.Ауаның құрамын біледі 2.ауаның көлемдік мөлшерін жазады 3.тұрақты ,кездейсоқ газдарды жазады
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3 тапсырма Видео ролик көріп,қосымша мәліметтерді пайдаланып кестені толтырыңыз Атмосфералық ауаны ластаушылар мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын жазыңыз
|
|
Дескриптор 1. ауаның ластану жолын жазады 2. ауаның тазалығын сақтау жолдарын талдап көрсетеді 3.Атмосфераға зиянды заттардың қалай таралатынын біледі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
ҚБ: «Отшашу» әдісі арқылы жұптар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Кері байланыс «БББ кестесі» |
Білемін Білдім Білгім келеді (ұсыныс немесе жауабын таппаған сұрағын жазады |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













