Материалдар / Ауа. Ауаның құрамы№6 зертханалық тәжірибе "Балауыз шамның жануы" 7-сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауа. Ауаның құрамы№6 зертханалық тәжірибе "Балауыз шамның жануы" 7-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2024
233
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Байзерек негізгі орта мектебі

Пәні:

Химия

Бөлім:

7.2 Ауа. Жану реакциясы

Педагогтің аты-жөні:

А.Т.Калабаева

Күні:

13.12.2023 ж

Сынып:

7

7

Сабақтың тақырыбы:

Ауа. Ауаның құрамы№6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.3 атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну

Сабақтың мақсаты

атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру


Ұйымдастыру

1.Түгендеу

2.Сабаққа әзірлеу




Миға шабуыл:

-Біз немен тыныс аламыз;

-Демімізді іште неше уақытқа дейін ұстап тұра аламыз;

-Атмосфера дегеніміз не?

-Қышқыл жаңбыр дегенді қалай түсінеміз, қалай пайда болады;

-Ауаның ластануына не себеп?

-Ауаны ластамау үшін қандай іс-шаралар атқарылу керек;


Мұғалім сұрақтарына жауап береді



Сабақтың ортасы

«Соңымнан ер»мәтінмен танысып шығады

Жаңа тақырыппен танысады

Тақырыпты оқыған оқушы екі оқушыға сұрақ қояды .

Дескриптор:

1.Ауа тіршілік көзі екенін біледі

2 Ауаның құрамын сипаттайды



6 зертханалық жұмыс.

Байқалған құбылыстардан тиісті қорытынды жасау.




Жасалған жұмыстың нәтижесіне қортынды айтады

Дескриптор

1.Зертх.тәжірибемен таныса отырып, , құбылыстарды айқындайды

2.Зертханалық тәжірибе кезіндегі жану өнімдерін атайды

3.Заттар жанғанда не бөлінетінін түсінеді

(Балауыз жанғанда көмір қышқыл газы түзілгенін )




1-тапсырма Оқулықтағы мәтінді оқып, кестені толтырыңыз

Ауаның құрамын сипаттап жазыңыз

Ауаның құрамы

Көлемдік мөлшері (%)

Тұрақты газдар

Кездейсоқ

газдар



























Дескриптор

1.Ауаның құрамын біледі

2.ауаның көлемдік мөлшерін жазады

3.тұрақты ,кездейсоқ газдарды жазады




3 тапсырма

Видео ролик көріп,қосымша мәліметтерді пайдаланып кестені толтырыңыз

Атмосфералық ауаны ластаушылар мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын жазыңыз

Атмосферның ластану жолдары

Атмосфера тазалығын сақтау жолдары















Дескриптор

1. ауаның ластану жолын жазады

2. ауаның тазалығын сақтау жолдарын

талдап көрсетеді

3.Атмосфераға зиянды заттардың қалай таралатынын біледі


Сабақтың соңы

Кері байланыс

ҚБ: «Отшашу» әдісі арқылы жұптар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Кері байланыс

«БББ кестесі»

Білемін Білдім Білгім келеді (ұсыныс немесе жауабын таппаған сұрағын жазады
































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!