Ауа неден құралады? Жаратылыстану 3-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ауа неден құралады? Жаратылыстану 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні, Ауа неден құралады? Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

Алматы облысы Талғар ауданы Талдыбұлақ ауылы №34 орта мектеп –гимназиясы КММ

Педагогтің аты-жөні

Бергенова А.Г.

Пәні

Жаратылыстану

Сыныбы

3 «А»

Бөлім

Ортақ тақырып: Зат. Ауа. Су.

Сабақтың тақырыбы

Ауа неден құралады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.2.1. Ауаның құрамын сипаттау;

3.3.2.2. Ауаның жануды қолдайтын қасиетін сипаттау;

3.1.2.3. Экспериментті жоспарау және жүргізу:

Сабақтың мақсаты

  • Ауаның құрамын сипаттайды

  • Ауаның жануды қолдайтын қасиетін сипаттайды

  • Ауа құрамын тәжірибе арқылы білу

Құндылықты дарыту

Ай құндылығы: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы

Апталық дәйек сөз: «Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға!» (Абай)

Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің құндылығын түсіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 мин













DrawObject1


Ортасы

30 мин


Сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату:

Ынтымақтастық атмосферасы Амандасу салтымыз,

Оқып-біліп жатырмыз.

Салтымызбен сіздерге

Сәлем бердік жалпымыз!


Өткен тақырыпқа шолу:

Үй тапсырмасын пысықтау.

Қатты, сұйық тәрізді заттар.

Акт мен жұмыс


Тақырыпты ашу:

(ЖЖ)

«Шешіп көр» әдісі: таратпа қағаз арқылы жұмбақтың шешуін таба отырып, жаңа тақырыпты ашу.

Сұрақтар:

  • Жұмбақта қандай зат жасырылған?

Көзге ілінбейді,

Жұтсаң білінбейді

(Жұмбақты өз-ара талдап,жауабын түсіндіру)

  • Жұмбақта жасылырған зат қандай күйде болады?

  • Біздің өміріміз үшін қажетті қандай зат газ күйінде болды?

  • Бірінші шартты белгі қандай қасиетті меңзейді?

  • Екінші белгіде не бейнеленген?

  • Үшінші белгі нені білдіреді?

ЕББҚ бар балаларға тапсырма:

  • Ауаның дәмі болама?


(Ұ.Ж)

  • Айырмашылығын тап.

  • Екі ғаламшардың суретін салыстыр.

  • Олар неге әртүрлі?

  • Ғаламшардың қайсысы қызыл түсті?

  • Балалардың қайсысы қызылжұлдызға (марсқа) ұшуға дайын деп ойлайсың?

  • Өз ойыңды түсіндір.

ЕББҚ бар балаларға тапсырма:

  • Суретте не бейнеленген?


(Т.Ж) Ауаның құрамы

«Топтас,бөліс» әдісі:

Инфографиканың көмегімен ауаның құрамын анықта. Сұрақтарға жауа беріңдер.

  • Ауада қандай зат көбірек кездеседі?

  • Тыны алу үшін қандай газ қажет?

  • Оны қандай «ғажайып фабрика» шығарады?

  • Тыныс алғанда қандай газ бөлінеді?

ЕББҚ бар балаларға тапсырма:

  • Ауа неден құралады?



Сергіту сәті

  • Азот

  • Оттегі

  • Көмірқышқыл газы


Азот-шеңбер ашады

Оттегі-шеңберге жиналады

Көмірқышқыл газы-тарайды


(Ж.Ж) От пен ауа

«Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі:

Қай кезде от жанады, қай кезе жанбайды?

І. топ: Отты тұтандыратындар.

ІІ.топ: Отты өшіретіндер.


Отты тұтаңдырады: отты үрлеу, желдің соғуы, желдеткіші ашық пеш.


Отты өшіреді: шелекпен су құю, күрекпен құм лақтыру, көрпемен жабу.


(ҰЖ) зерттеу

«Көпіршелер» әдісі:

Эксперимент жасау.

Оттың жануына ауа қажет деген болжамды қалай дәлелдеуге болады?

Балауыз шамдарды жағады. Екі балауыз шамның үстіне бір уақытта бір литірлік және үш литірлік құтыларды қойып, біреуін ашық қалдырады. От жану үдерісін бақылайды. Қорытынды жасайды.



Ойлан:

Ауа, азот,оттек, көмірқышқыл газ және

Басқа газдардан құралады. Ауа отты өршітеді. Өртті сөндіру үшін ауа жіермей, жолын жабу керек.

ЕББҚ бар балаларға тапсырма:

  • Балауыз қаншалықты ұзақ жанады?





-Оқушылар Өлең жолдарын бірге айтады.






- Үй тапсырмасын қорытады








Тақырыпты ашады




Ауа


Заттың иісі жоқ екенін.

Заттың түссіз болатыны.

Газдың дәмі жоқ болатынын.

Сұрақтарға жауап береді.

Газ күйінде


Ғаламшарлар.

Жер ғаламшарлары тіршілік бар жалғыз жалғыз ғаламшар. Мұнда су, өсімдіктер, жануарлар,адамдар тіршілік етеді.






Қызылжұлдыз

Марс

Негешті жіберер еді, себебі ол ауау қоры бар скафандр киген.


Тапсырманы орындайды




Сұраққа жауап береді.

Отты үрлейді,

үстінен қолмен желпейді.












  1. От жанып тұрады:

жел соққан жерде, күн жақсы түскен жер.

  1. От жанбайды:

Жаңбыр жауған кезде, айда шыны қалпақ астында ауа болмайтындықтан, жана алмайды.

Ормандағы алаңқай ылғал болғандықтан от нашар жанады.





Музыка ырғағымен шеңберге тұрады.









Оттек-ораман, су буы мұхит, көмірқышқыл газ, зауыт, түтін, қала.




Сұраққа жауап береді. Бақылайды, қорытынды жсасайды.















І. Сіріңкемен ойнауға болмайды.

ІІ. Электр тоғымен жылытатын құралдарды қараусыз қалдыруға болмайды.

ІІІ. Үйден шығарда барлық электр құралдарын сөндіру керек.







Ауызша мақтау

мадақтау





Бағалау термометрі арқылы өзін-өзі бағалап отырады.



Дискриптор:

-Сұрақтарға нақты жауап берді. (1.ұ)


«Басмармақ» әдісі арқылы бағалау


Дискриптор:

-Жұмбақта қандай зат жасырылғанын табады.

-Сұрақтарға нақты жауап берді. (1.ұ)


Дискриптор:

-Сурет бойынша сұрақтарға нақты жауап берді. (1.ұ)



«Үш шапалақ» арқылы бағалау



Дискриптор:

  • Сұрақтарға жауап бере отырып,қорытынды жасайды.

  • Ауаның құрамын анықтайды. (1.ұ)

Дискриптор:

  • Сұрақтарға жауап бере отырып, от пен ауа тұралы қорытынды жасайды. (1.ұ)








Дискриптор:

  • Ауаның құрамын, өзгеруін бақылап айтады;

  • Мысал келтіреді. (1.ұ


Дискриптор:

  • Ауаның құрамын айтады;

  • Бақылау нәтижесіне тұжырым жасайды;

(1.ұ



Бағалау термометрі арқылы өзін-өзі бағалап отырады








«Үш шапалақ» арқылы бағалау





https://wordwall.net/







Таратпа қағаздар




https://youtu.be/YYYEaeeW9Yo?si=GNhGh9pKPlQirgzb






























Соңы

10 мин


Кері байланыс.

- Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс жасайық.

Топ мүшелері ақылдаса отырып, таратылған ауарайының стикерін жабыстырады.


Рефлексия:«Белгі бер»





Үй тапсырмасы: Үйде өрт шығудан сақтайтын ережелерді жазу

.-Білім алушылар бүгінгі өткен тақырыпқа байланысты, кері байланыс жасайды.






Сабақтағы көңіл күйлерін белгілер әдісімен көрсетеді.






Білім алушылар бүгінгі сабақта

Бағалау термометрі арқылы бағаланады


Үйге тапсырма жазады.



Дискриптор:

Қауіпсіз ережелерін жазады;








Бағалау термометрі арқылы өзін-өзі бағалап отырады
















Тапсырмалар


(ЖЖ)

«Шешіп көр» әдісі: таратпа қағаз арқылы жұмбақтың шешуін таба отырып, жаңа тақырыпты ашу.


ЕББҚ бар балаларға тапсырма:

  • Ауаның дәмі болама?

3-сынып оқулығынан


Тапсырма № 1 .

(Ұ.Ж)

  • Айырмашылығын тап.

  • Екі ғаламшардың суретін салыстыр.

  • Олар неге әртүрлі?

  • Ғаламшардың қайсысы қызыл түсті?

  • Балалардың қайсысы қызылжұлдызға (марсқа) ұшуға дайын деп ойлайсың?

  • Өз ойыңды түсіндір.

ЕББҚ бар балаларға тапсырма:
  • Суретте не бейнеленген?



Тапсырма № 2



Т.Ж) Ауаның құрамы

«Топтас,бөліс» әдісі:

Инфографиканың көмегімен ауаның құрамын анықта. Сұрақтарға жауа беріңдер




Тапсырма № 3


(Ж.Ж) От пен ауа

«Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі:

Қай кезде от жанады, қай кезе жанбайды?

І. топ: Отты тұтандыратындар.

ІІ.топ: Отты өшіретіндер.



Тапсырма № 4



(ҰЖ) зерттеу

«Көпіршелер» әдісі:

Эксперимент жасау.

Оттың жануына ауа қажет деген болжамды қалай дәлелдеуге болады?




Кері байланыс «Ауа райы» Рефлексия:«Белгі бер» Қауіпсіз ережелері Бағалау термометрі



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
11.12.2025
11
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі