Сабақтың тақырыбы: Ауа-райына қатысты қазақ халқының танымы | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаты | 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
Сабақтың мақсаттары
| Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап бередіКөпшілігі: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Кейбірі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Сүмбіле,ақырап,амал,отамалы |
| Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Ауа райының амалдары туралы не білеміз?Жан-жануарлар арқылы нені білуге болады? |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, "РАФТ" әдісі,Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | География, әдебиет |
Алдыңғы оқу | Қар. Жіктік жалғау |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Жоспар | Ресурстар |
Сабақтың басы 8минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.Мазайка бойынша топқа бөліну.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут-Салем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды)Ширату:Бағалау критерийі:Тірек сөздер мен жетекші сұарқтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
5-тапсырма. Мәтінді жалғастырып, қардың түрлерін толықтыру. -Жарайсыңдар!«Сұрақтар шеңбері» миға шабуыл. Сұрақ-жауап (жеке жұмыс)Дескрипторлар:Тапсырманы орындайды.Сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
Шаттық шеңбері
Үлестірме материалдар стикер |
Сабақтың ортасы 22
| Ойлау дағдысының деңгейлері: Білу. Түсіну.Қолдану.Оқылым стратегиясын қолдану.(орта деңгей)Бағалау критерийі: - Мәтіннің мазмұны негізінде ақпарат дайындайды. - Оқылым стратегиясы қолданылады.1-тапсырма(топпен жұмыс) Мәтіннің мазмұнын түсініп "FILA кестесін" толтырады (1-нұсқа) беріледі.
Дескрипторлар:- Мәтінді оқып отырып, мәліметтерді түртіп отырады; - Жинақталған мәліметтерден 4 маңызды ақпаратты анықтайды; - Анықталған ақпараттарды кластерге түсіреді.
2-тапсырма(жеке жұмыс, топқа бөлінген бойыншаЖанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап"РАФТ" әдісін қолданып хабарландыру, хат, жарнама құрастырып жазады.Р-рөлА-аудиторияФ-форма(мәтіннің түрі)Т-тақырыпБағалау критерийі: - Жазба жұмысының жанрлық ерекшеліктері ескеріледі. - Рәсімделуі мен құрылымын сақтайды.Дескрипторлар: - Хат,жарнама,хабарландыру жанрының талаптарын еске түсіреді. - Ауа райының амалдары туралы ақпарат береді. - Мәтін мазмұнына назар аударып, шылаулар қолданады.
| Плакат, маркер,тапсырма жазылған парақшалар
Дәптер,қаламсап |
Сабақтың соңы10 минут
| «Автор орындығы» әдісі
| Орындық |
Оқушыларды бағалау | "Бір-бірін" бағалауТоптық жұмысыты бағалау |
|
Үйге тапсырма | 5-тапсырма.Шылауларды тауып,түрлеріни ажырату.Жақшаны ашып, шылау мен жалғауды емлесі бойынша бірге не бөлек жазу. |
|
Келесі күннің тақырыбы | Климаттың өзгеру себебіШылаулардың үндестік заңына сай тіркесуі |
|
Рефлексия | "Білім қоржыны"
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?
Сабақ барысында тиімді әдәіс-тәсілдерді жүйелі қолданамын.Жоғары деңгейдегі тапсырмалар беремін. "Қатені тап" әдісі | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?
Топтық бағалауӨзін-өзі бағалау | Пəнаралық байланысГеографияӘдебиет |
| | |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жосапрыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |