Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді? 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді? 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 3 сынып дүниетану. Сабақтың тақырыбы Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні

19.09.23 жыл

Мұғалімнің аты- жөні


Пән/ сынып

Дүниетану/ 3- сынып

Тарау немесе бөлім атауы

Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы

Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.2.2.2. Ауа райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру.

3.2.3.2. Катаклизм туралы түсінік қалыптастыру.

Сабақтың мақсаты

Табиғат катаклизмдері туындаған кездегі мінез-құлық ережелерін құрастырады;

Катаклизм туралы түсінік қалыптастырады.

Сабақтың барысы

Кезеңдері/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру

5 минут

- Сәлеметсіздер ме, оушылар. Көңіл- күйлеріңіз қалай? Үй тапсырмасын орындап, сабаққа дайындалып келді пе?

Психологиялық ахуал.

«Амандасу» әдісі.

Топқа бөлу.

«Жарық» әдісі

1-топ: Жаз

2-топ: Күз

3-топ: Қыс

4-топ: Көктем

«Амандасу» әдісін орындау арқылы психологиялық ахуал тудырады;

«Жарық» әдісі көмегімен топқа бөлінеді



Жаңа сабақ

5 минут

-Бүгінгі жаңа тақырыпты анықтайық.

Жеке жұмыс.

Ауа райы түрлерін анықтау.

-Сонымен оқушылар, қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыз не жайында болады екен?

-Дұрыс айтасыздар, бідің жаңа тақырыбымыз: «Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?».

Жеке жұмыс орындау арқылы жаңа тақырыпты анықтайды.

«Градусник» әдісі арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды.

Дүниетану оқулық. 3- сынып 8- бет. Алматы «Атамұра» 2018. Турмашева Б.

Сабақтың ортасы

6 минут





7 минут











4 минут











1 минут



4 минут







6 минут

Бейнематериал.

https://youtu.be/h6zoKki9N4g?si=QUVK7vASuy96OaZk

«Миға шабуыл»

-Катаклизм дегеніміз не?

-Қандай түрлері бар екен?

-Геологиялық катаклизмдерді атаңыз.

-Климаттық қандай катаклизмдерді таныдың?

Тәжірибелік жұмыс.

«Торнадо»

Топтық жұмыс.

«Ребусты шеш» ойыны

1-топ: «Цунами»

2-топ: «Өрт»

3-топ: «Боран»

4-топ: «Бұршақ»

Сергіту сәті.

«Нөсерлі жаңбыр» ойыны


Есіңде сақта айдары бойынша берілген мәліметпен танысып, ауа райы қолайсыз жағдайда өзін- өзі ұстау ережелерін құрастырады.

Жеке жұмыс.

«Себет» әдісі

Оқушылардың әрқайсысына ішінде табиғат құбылыстары жазылған қима қағаздар таратылып беріледі. Сол құбылыстардың қандай катаклизм түріне жататынын анықтап, ауызша түсіндіріп, тақтада ілулі тұрған «Геологиялық катаклизм» немесе «Климаттық катаклизм» себеттеріне салады.

Бейнематериалды мұқият қарап, естіген жаңа мәліметтері бойынша сұрақтарға жауап береді;

Тәжірибелік жұмысты бақылай отырып, тигізетін зардаптарын анықтайды.

Топпен бірлесе отырып ребусты шешеді.

















Сергіту сәтін орындап, бойларын жазады


Есіңде сақта айдарында берілген мәліметпен танысады;

Өзін- өзі ұстау ережесін құрастырады.


«Себет» әдісі арқылы катаклизм тақырыбы бойынша білімдерін көрсетеді.


«Градусник» әдісі арқылы бағалайды. Әр дұрыс жауапқа- 1 балл




«Градусник» әдісі арқылы мұғалім бағалайды.








Қол шапалақтау.


Дескриптор:

Құбылысты анықтайды- 1 балл

Қай катаклизм түріне жататынын түсіндіреді- 1 балл

https://youtu.be/h6zoKki9N4g?si=QUVK7vASuy96OaZk


Бекіту

5 минут

«Қар кесегі» әдісі арқылы бүгінгі өтілген тақырып бойынша бір- біріне сұрақ қою арқылы білімдерін бекітеді.

Топтар арасында қима қағазға әр оқушы сұрақ жазып, қар кесегін ойнау арқылы қағаздарымен алмасады. Қолдарына түскен парақта жазылған сұраққа жауап береді.

«Градусник» әдісі арқылы бағалайды.

Дескриптор.

Сұрақ қояды- 1 балл

Дұрыс жауап береді- 1 балл


Қорытынды

2 минут

Рефлексия.

«Ауа райы» әдісі

Өтілген сабақ бойынша кері байланыс жасайды. Тақырыпты түсінгендігін немесе қиындық туғызған тапсырмасын айтады.

Өзін- өзі бағалау.
























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.04.2024
540
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі