Ұйымдастыру
5
минут
|
- Сәлеметсіздер ме,
оушылар. Көңіл- күйлеріңіз қалай? Үй тапсырмасын орындап, сабаққа
дайындалып келді пе?
Психологиялық
ахуал.
«Амандасу»
әдісі.
Топқа
бөлу.
«Жарық»
әдісі
1-топ:
Жаз
2-топ:
Күз
3-топ:
Қыс
4-топ:
Көктем
|
«Амандасу» әдісін
орындау арқылы психологиялық ахуал
тудырады;
«Жарық» әдісі көмегімен топқа
бөлінеді
|
|
|
Жаңа
сабақ
5
минут
|
-Бүгінгі жаңа
тақырыпты анықтайық.
Жеке
жұмыс.
Ауа райы түрлерін
анықтау.
-Сонымен оқушылар,
қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыз не жайында болады
екен?
-Дұрыс айтасыздар, бідің жаңа
тақырыбымыз: «Ауа райы адамдарға қалай әсер
етеді?».
|
Жеке жұмыс орындау арқылы жаңа
тақырыпты анықтайды.
|
«Градусник» әдісі арқылы
мұғалім оқушыларды
бағалайды.
|
Дүниетану оқулық. 3- сынып 8-
бет. Алматы «Атамұра» 2018. Турмашева
Б.
|
Сабақтың
ортасы
6
минут
7
минут
4
минут
1
минут
4
минут
6
минут
|
Бейнематериал.
https://youtu.be/h6zoKki9N4g?si=QUVK7vASuy96OaZk
«Миға
шабуыл»
-Катаклизм дегеніміз
не?
-Қандай түрлері бар
екен?
-Геологиялық
катаклизмдерді атаңыз.
-Климаттық қандай
катаклизмдерді таныдың?
Тәжірибелік
жұмыс.
«Торнадо»
Топтық
жұмыс.
«Ребусты шеш»
ойыны
1-топ:
«Цунами»
2-топ:
«Өрт»
3-топ:
«Боран»
4-топ:
«Бұршақ»
Сергіту
сәті.
«Нөсерлі жаңбыр»
ойыны
Есіңде сақта айдары
бойынша берілген мәліметпен танысып, ауа райы қолайсыз жағдайда
өзін- өзі ұстау ережелерін
құрастырады.
Жеке
жұмыс.
«Себет»
әдісі
Оқушылардың әрқайсысына ішінде
табиғат құбылыстары жазылған қима қағаздар таратылып беріледі. Сол
құбылыстардың қандай катаклизм түріне жататынын анықтап, ауызша
түсіндіріп, тақтада ілулі тұрған «Геологиялық катаклизм» немесе
«Климаттық катаклизм» себеттеріне
салады.
|
Бейнематериалды
мұқият қарап, естіген жаңа мәліметтері бойынша сұрақтарға жауап
береді;
Тәжірибелік жұмысты
бақылай отырып, тигізетін зардаптарын
анықтайды.
Топпен бірлесе
отырып ребусты шешеді.
Сергіту сәтін
орындап, бойларын жазады
Есіңде сақта
айдарында берілген мәліметпен
танысады;
Өзін- өзі ұстау
ережесін құрастырады.
«Себет» әдісі арқылы
катаклизм тақырыбы бойынша білімдерін
көрсетеді.
|
«Градусник» әдісі
арқылы бағалайды. Әр дұрыс жауапқа- 1
балл
«Градусник» әдісі
арқылы мұғалім бағалайды.
Қол
шапалақтау.
Дескриптор:
Құбылысты анықтайды-
1 балл
Қай катаклизм түріне жататынын
түсіндіреді- 1 балл
|
https://youtu.be/h6zoKki9N4g?si=QUVK7vASuy96OaZk
|
Бекіту
5
минут
|
«Қар кесегі» әдісі арқылы
бүгінгі өтілген тақырып бойынша бір- біріне сұрақ қою арқылы
білімдерін бекітеді.
|
Топтар арасында қима қағазға
әр оқушы сұрақ жазып, қар кесегін ойнау арқылы қағаздарымен
алмасады. Қолдарына түскен парақта жазылған сұраққа жауап
береді.
|
«Градусник» әдісі
арқылы бағалайды.
Дескриптор.
Сұрақ қояды- 1
балл
Дұрыс жауап береді- 1
балл
|
|