Материалдар / Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді? 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді? 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 3 сынып дүниетану. Сабақтың тақырыбы Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
295
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні

19.09.23 жыл

Мұғалімнің аты- жөні


Пән/ сынып

Дүниетану/ 3- сынып

Тарау немесе бөлім атауы

Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы

Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.2.2.2. Ауа райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру.

3.2.3.2. Катаклизм туралы түсінік қалыптастыру.

Сабақтың мақсаты

Табиғат катаклизмдері туындаған кездегі мінез-құлық ережелерін құрастырады;

Катаклизм туралы түсінік қалыптастырады.

Сабақтың барысы

Кезеңдері/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру

5 минут

- Сәлеметсіздер ме, оушылар. Көңіл- күйлеріңіз қалай? Үй тапсырмасын орындап, сабаққа дайындалып келді пе?

Психологиялық ахуал.

«Амандасу» әдісі.

Топқа бөлу.

«Жарық» әдісі

1-топ: Жаз

2-топ: Күз

3-топ: Қыс

4-топ: Көктем

«Амандасу» әдісін орындау арқылы психологиялық ахуал тудырады;

«Жарық» әдісі көмегімен топқа бөлінеді



Жаңа сабақ

5 минут

-Бүгінгі жаңа тақырыпты анықтайық.

Жеке жұмыс.

Ауа райы түрлерін анықтау.

-Сонымен оқушылар, қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыз не жайында болады екен?

-Дұрыс айтасыздар, бідің жаңа тақырыбымыз: «Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?».

Жеке жұмыс орындау арқылы жаңа тақырыпты анықтайды.

«Градусник» әдісі арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды.

Дүниетану оқулық. 3- сынып 8- бет. Алматы «Атамұра» 2018. Турмашева Б.

Сабақтың ортасы

6 минут





7 минут











4 минут











1 минут



4 минут







6 минут

Бейнематериал.

https://youtu.be/h6zoKki9N4g?si=QUVK7vASuy96OaZk

«Миға шабуыл»

-Катаклизм дегеніміз не?

-Қандай түрлері бар екен?

-Геологиялық катаклизмдерді атаңыз.

-Климаттық қандай катаклизмдерді таныдың?

Тәжірибелік жұмыс.

«Торнадо»

Топтық жұмыс.

«Ребусты шеш» ойыны

1-топ: «Цунами»

2-топ: «Өрт»

3-топ: «Боран»

4-топ: «Бұршақ»

Сергіту сәті.

«Нөсерлі жаңбыр» ойыны


Есіңде сақта айдары бойынша берілген мәліметпен танысып, ауа райы қолайсыз жағдайда өзін- өзі ұстау ережелерін құрастырады.

Жеке жұмыс.

«Себет» әдісі

Оқушылардың әрқайсысына ішінде табиғат құбылыстары жазылған қима қағаздар таратылып беріледі. Сол құбылыстардың қандай катаклизм түріне жататынын анықтап, ауызша түсіндіріп, тақтада ілулі тұрған «Геологиялық катаклизм» немесе «Климаттық катаклизм» себеттеріне салады.

Бейнематериалды мұқият қарап, естіген жаңа мәліметтері бойынша сұрақтарға жауап береді;

Тәжірибелік жұмысты бақылай отырып, тигізетін зардаптарын анықтайды.

Топпен бірлесе отырып ребусты шешеді.

















Сергіту сәтін орындап, бойларын жазады


Есіңде сақта айдарында берілген мәліметпен танысады;

Өзін- өзі ұстау ережесін құрастырады.


«Себет» әдісі арқылы катаклизм тақырыбы бойынша білімдерін көрсетеді.


«Градусник» әдісі арқылы бағалайды. Әр дұрыс жауапқа- 1 балл




«Градусник» әдісі арқылы мұғалім бағалайды.








Қол шапалақтау.


Дескриптор:

Құбылысты анықтайды- 1 балл

Қай катаклизм түріне жататынын түсіндіреді- 1 балл

https://youtu.be/h6zoKki9N4g?si=QUVK7vASuy96OaZk


Бекіту

5 минут

«Қар кесегі» әдісі арқылы бүгінгі өтілген тақырып бойынша бір- біріне сұрақ қою арқылы білімдерін бекітеді.

Топтар арасында қима қағазға әр оқушы сұрақ жазып, қар кесегін ойнау арқылы қағаздарымен алмасады. Қолдарына түскен парақта жазылған сұраққа жауап береді.

«Градусник» әдісі арқылы бағалайды.

Дескриптор.

Сұрақ қояды- 1 балл

Дұрыс жауап береді- 1 балл


Қорытынды

2 минут

Рефлексия.

«Ауа райы» әдісі

Өтілген сабақ бойынша кері байланыс жасайды. Тақырыпты түсінгендігін немесе қиындық туғызған тапсырмасын айтады.

Өзін- өзі бағалау.
























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!