Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ауа райы деген не?
Материал туралы қысқаша түсінік
1.Ауа райының әсері туралы әңгімелейді.
2.Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтайды.
3.Жыл мезгіліне орай бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін түсіндіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
439
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан облысыОрал қаласыМектеп: Х.Доспанова атындағы №30 жалпы орта білім беретін мектепМұғалімі: Амантаева Данагул Сарсенбаевна | |||
Пәні: Дүниетану | |||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ортақ тақырып:бізді қоршаған әлемБөлім:елімнің табиғатыКүні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 24 оқушыҚатыспағандар саны:0 | ||
Сабақтың тақырыбы | Ауа райы деген не? | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.2.1 ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау. 1.2.3.1 жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау | ||
Сабақтың мақсаттары | 1.Ауа райының әсері туралы әңгімелейді.2.Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтайды.3.Жыл мезгіліне орай бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін түсіндіреді. | ||
Тілдік мақсаттар | Терминология:климат,ауа райы,жыл мезгілдері,термометр, шартты белгілер.Диалогқа арналған сұрақтар: Күннің сәулесі жер бетіне бірдей түсе ме?-Бүкіл атмосфераны өзгертетін құбылыстарды ата.-Бұлт қалай пайда болады?-Жел қалай пайда болады? | ||
Құндылықтарды дарыту | Құрмет,ынтымақтастық: топтық,жұптық жұмыс барысында.Азаматтық жауапкершілік:ауа райына сәйкес киінудің қажеттілігі | ||
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану- тәжірибе жасау,сауат ашу-«ДЖОКЕР» әдісі бойыншаоқу,ағылшын тілі, орыс тілі- сөздікпен жұмыс | ||
Бастапқы білім | Жыл мезгілдерінің алмасатыны туралы негізгі білімдері бар. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы 4 минут | /Ұ/ Психологиялық дайындық-Нені көріп тұрмыз – Күннің көзі –Күн адамға не береді? -Жарық, жылу,шуақ – Олай болса, күнге оң қолымызды созып,күннен жарықты,жылуды,шуақты алып жүрегімізге қоямыз.Ол жылуды, жарықты шуақты бір-бірімізге қолымызды ұстап жақсы тілектер айтамыз. /Т/ Топтасу: ширату жаттығуы «Орныңды тап» әдісі.Тапсырма бойынша саралау әдісіСандықша ішінде бірнеше суреттер болады, олар жыл мезгілдеріне байланысты.Оқушылар әр жыл мезгіліне орай адамдардың іс-әрекеті мен ойын түріне сәйкес суреттерді сәйкестендіріп, орындарын табуы керек.-Суреттегі бейнелер арқылы не айтар едіңдер?Жыл мезгілдері жайлы әңгімелейді. Жыл мезгілдерінде адамдардың іс-әркеттерін атайды.Жыл мезгілдеріндегі ауа райының қандай болатынын айтады.Сабақтың мақсатын шығарып алу.Бір сөзбен бұл суреттегі бейнелерді жыл мезгілдері деп атаймыз. Осы жылдың әр мезгіліне сәйкес ауа райы да өзгеріп отырады. Олай болса бүгінгі сабақта мақсатымыз ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау. Жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау | Шаттық шеңберКүннің сурет Әр мезгілге сәйкес суреттер,адамдардың іс-әрекеттері мен ойындар | |
Сабақтың ортасы5 минут | (Ұ.Т.)«Ойлан-жұптас- бөліс»әдісі Бейнеролик «Ауа райының түрлері». Дереккөз бойынша саралау әдісі Балалар бейнероликке мұқият назар аударамыз. Мұқият тыңдап берілген сұрақтарға жауап береміз. –Күннің сәулесі жер бетіне бірдей түсе ме?-Бүкіл атмосфераны өзгертетін құбылыстарды ата.-Бұлт қалай пайда болады?-Жел қалай пайда болады? Сөздік жұмыс: қыс – зима – winter; \уинте\ көктем – весна – spring; \спринг\ күз – осень – autumn; \аутум\ жаз – лето – summer \самме\ҚБ: «Бағдаршам»әдісі арқылы бағалау | ||
5 минут | (МК ) Оқулықпен жұмыс 44-45 бет..Мәтінді тізбектей оқу.«ДЖОКЕР»әдісі бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап беру.Жазда суға шомылып,доп қуып ойнаған жақсы.Серуенге шыққанда пайдалы.Қыста шанамен сырғанап,коньки тепкен қызық.Бұлтты күндері үйде кітап оқып,шахмат ойнап сурет салған дұрыс. ҚБ: "Алақан" әдісі арқылы бағалау | Оқулық | |
Сергіту сәті1 минут 5 минут | Қимылды ойын: «Құбылыстарды көрсет» Жел тұрды гуілдеп, Ағаш біткен уілдеп. Аспанды бұлт торлады, Найзағайлар ойнады. Жаңбыр жауды себелеп, Кемпір қосақ көрінді. Жарқыраған күн шықты. ( Ж ) Деңгейлік тапсырмалар.Қорытынды бойынша саралау әдісіА деңгей Ауа райы түрлерін атап, жыл мезгіліне қатысты суретті табады. Жұпта талқылайды В деңгейіСуреттегі ауа райын шартты белгілермен көрсетеді.Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін жұпта талқыла.С деңгейЖыл мезгіліне орай бос уақытты өткізу мүмкіндіктері туралы әңгіме құрастыр, жұпта талқыла.ҚБ "Ауызша кері байланыс" әдісі арқылы бағалау | Сергіту сәтіне арналған жинақ Жарайсың! Өте жақсы!Жақсы! | |
2минут 6 минут | (Ө) «Кім жылдам» әдісі бойынша дәптермен жұмыс. 29 бетШартты белгіні пайдаланып кестенітолтыр. Шартты белгілерҚар * ашық Жаңбыр :: ала бұлт Жел бұлтты ҚБ: Өзін –өзі бағалау( Т) «Шындықты анықтау» әдісі.. Қорытындыбойынша саралау әдісі1-топ: «Жаз»тәжірибе: Бүгінгі күннің ауа-райының шартты белгісінің суретін салу 2-топ: «Күз» тәжірибе: Сынып бөлмесінің ауа температурасын термометр арқылы өлшеп және қыс мезгілін зерттеу оны жазу 3-топ: «Қыс» тәжірибеСтакандағы суық суға термометрді салғанда нені байқадыңдар? 4-топ: «Көктем»тәжірибе:Стакандағы жылы суға термометрді салып, нені байқадыңдар? Балалар өздері қорытынды жасайды.Топты бағалау: "Смайликтер арқылы" | ||
3 минут | ҚБ: тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі. Дәптердегі 28-жұмыс парағын алдымСуреттегі ауа райына сәйкес келетін заттар мен киімдерді анықтаңыз және байланыстырып сызыңыз. Ауа райына сәйкес киіну туралы жұпта ой бөлісіңіз.Бағалау критерийі: - жыл мезгіліне қарай дамдардың іс-әрекеттерін біледі. -адамдардың ауа райына сәйкес киінуін анықтайды. -Егер ауа райына сәйкес киінбесе, не болады? Жаз.– ауа райына сәйкес киінудің маңыздылығы туралы әңгімелейді. Дескриптор: -ауа райына қарай киінуді дұрыс сәйкестендіреді. – дұрыс киінудің маңыздылығын түсіндіреді. | ||
Сабақтың соңы2 минут | Қорытынды «Қимыл» ойыны жылдың әр мезгілінде қандай ойын ойнайтынын қимылмен немесе ыммен көрсетеді. Рефлексия | ||
Қосымша ақпарат | |||
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Саралау әдісі бойынша жұптық жұмыс барысында А деңгей Ауа райы түрлерін атап, жыл мезгіліне қатысты суретті табады. Жұпта талқылайдыС деңгейЖыл мезгіліне орай бос уақытты өткізу мүмкіндіктері туралы жұпта талқыла. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? «Ауа райының түрлері» бейнебаянын көру барысында сұрақты тапсырма орындауда«Бағдаршам» әдісімен бағаландыОқулықпен жұмыс «Алақан» әдісімен бағаланды Деңгейлік тапсырма орындау барысында"Ауызша кер кері байланыс" әдісі арқылы бағаланды.Дәптермен жұмыс барысында "Өзін-өзі "бағалау әдісі қолданылды«Шындықты анықта» әдісі «Смайликтер» арқылы бағаланды Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар аясында критерий мен дескрипторРефлексия: "Білім қоржыны" | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Бейнебаян Сергіту сәтіҚимылды ойын: «Құбылыстарды көрсет» | |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізе ме?Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттықкезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі ( оқыту туралыда,оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сабақ басында оқушылармен сенімді қарым қатынас орнату мақсатында, сабаққа сәттілік тілектенбастадым. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктеріне қарай топтасуы.2:Деңгейлік тапсырмаларды орындау барысындаСабақтыжақсартуғане ықпал ете алды (оқыту туралыда,оқу туралы да ойланыңыз)?1: Тәжірибе жасау.2: Бағалау түрлерін түрлендіріп қолдануСабақ барысында сынып туралынемесе жекелеген оқушылардың жетістігі/қиындықтары туралынені білдім,келесі сабақтанеге көңіл бөлу қажет?Топтасып жұмыс жасау барысында ортақ шешім қабылдай алмауы.Ынтымақтастықта жұмыс жасауына көңіл бөлу қажет. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)