Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ауа райы деген не? Сабақ үлгісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
АУА РАЙЫ ДЕГЕН НЕ?
Сәуірбай А.Б. бастауыш класс мұғалімі
Т.Жармағамбетов атындағы орта мектебі, Байғанин ауданы,
Ақтөбе облысы
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.2.1. Ауа райының адамға және оның іс әрекетіне әсерін анықтау |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: -Ауа райының адамға және оның іс әрекетіне әсерін анықтайды -ауа райына тән белгілерді анықтай алады; Көптеген оқушылар: -ауа райына тән белгілерді анықтай алады; ауа райының адам іс әрекетіне ықпалын анықтайды. Кейбір оқушылар: -ауа райының адамның іс-әрекетіне тигізетін әсері туралы әңгімелейді |
Бағалау критерийлері: |
Білім алушы Ауа райының адам өміріне ықпалын анықтайды. Ауа райының адамның іс-әрекетіне әсерін әңгімелейді |
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге тән лексика мен терминология Ауа райы- погода -weather ; жыл мезгілдері- времена года- seasons; Қыс- зима- winter ; көктем- весна- spring; күз-осень- autumn; жаз- лето- summer Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер -Жыл мезгілдерін ата? -Қазір қай мезгіл? -Адамдарға ауа райы неліктен көңіл- күйлеріне әсер етеді? |
Құндылықтарды дарыту: |
Ынтымақтастыққа, табиғатты сүюге баулу |
Пәнаралық байланыс: |
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика, әдебиет |
АКТ қолдану дағдылары: |
Интербелсенді тақта, слайд, ІMektep.kz «Ауа райы» «Аlakay»tv«Ауа райы туралы карточкалар» https://www.youtube.com/watch?v=YxRVRZRxNOx |
Бастапқы білім: |
Ауа райы туралы қарапайым мәліметтерді біледі. Мысалы: жаңбыр, қар, боран, бұлтты, ашық күн. Жыл мезгілдерінің алмасатыны туралы негізгі білімдері бар. |
Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ширату«Өткен күнге саяхат» «Мозаика» әдіс
Қиындылардан сурет құрастырып, көктем, жаз, күз, қыс болып топқа бөлінеді Өздерінің дүниеге келген жыл мезгілі туралы қысқаша айтып өтеді. Әр мезгілде дүниеге келген балалардың санын анықтайды «Түрткі сұрақтар» -Жылдың әр мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Ауарайы дегеніміз не? \Әр жыл мезгіліне сәйкес ауа райы туралы білетіндерін анықтау үшін\ БК. Әр жыл мезгіліне сәйкес ауа райы түрлерін анықтайды Т. «Ротация» Плакатты айнала отырып, әр жыл мезгіліне сәйкес ауа райын бейнелейтін суреттерді жапсырып, өз ойларын дәлелдеу Дескриптор: Білім алушы -Әр жыл мезгіліне сәйкес ауа райы түрлерін жапсырады -Өз ойларын әңгімелеп айтады |
Жыл мезгілдерінің суретінің қиындылары Ауа райын бейнелейтін суреттер |
|||||||||||||||
Сабақтың Ортасы
|
Оқушылар ойын толықтыру үшін видеоролик көрсету МК. Видеоролик «Ауа райы» МТ. Жыл мезгілдері - жылдың төрт кезеңі. Олар: қыс, көктем, жаз және күз. Ауа температурасы, бұлт, жауын - шашын, жел – мұның бәрі ауа райы деп аталады. Жылдың әр мезгіліне сәйкес ауа райы да өзгеріп тұрады. БК. Ауа райының адамның іс-әрекетіне әсерін әңгімелейді Ұ. «5 сөзбен сипатта және көрсет» Әр топ жыл мезгілдеріне тән кем дегенде 5 іс- әрекеттіанықтап, сипаттайды. «Көктем»тобы: 1) тұқым себеді 2) тазалық жұмысы 3) қалың киімдерін шешеді 4) ағаш отырғызады 5) қызғалдақ тереді; «Жаз»тобы: 1) жемістер жинайды; 2)көбелек қуып ойнайды ; 3)шөп шабады ; 4)суға шомылады; 5)саяхатқа шығады «Күз» тобы: 1)көкөністер жинайды; 2)жиі жаңбыр жауады; 3)құстар жылы жаққа ұшып кетеді; 4)жапырақтар түседі ; 5)комбайнмен егін орады. «Қыс» тобы: 1) қар жауып тұр; 2) шаңғы тебеді; 3)қар күрейді ; 4)құстарға жем шашады ; 5)аққала жасайды Дескриптор: Білім алушы -Көктем мезгіліне сәйкес іс-әрекетті айтады, көрсетеді; -Жаз мезгіліне сәйкес іс-әрекетті айтады, көрсетеді; -Күз мезгіліне сәйкес іс-әрекетті айтады, көрсетеді; -Қыс мезгіліне сәйкес іс-әрекетті айтады, көрсетеді; Смайликтер арқылы бағалау Зерттейік Қазақстан картасының солтүстік жағына желдеткіш және мұз салынған кішкентай шелек қойып, ал оңтүстік жағына фен қойып, екі бөлігіне де термометр бекітеміз. \Термометр бойынша көрсеткіштерді анықтап, тұжырым жасайды\ МК. Бейнеролик «Ауа райы туралы карточкалар» БК. Ауа райының адамның іс-әрекетіне әсерін әңгімелейді. |
IMektep.kz «Ауа райы»
|
|||||||||||||||
|
Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс Ауа райын бақылап, шартты белгілермен белгілейді.
Дескриптор: Білім алушы -Ауа райын бақылайды, шартты белгілерімен белгілейді -ауа райының адамның іс-әрекетіне тигізетін әсері туралы әңгімелейді Сергіту «Аукцион» ойыны Белгі бойынша жаз, күз, қыс, көктемге байланысты суреттер көрсетілген кезде киетін киімдерді, аяқ киімдерді, бас киімдерді, ойын түрлерін атайды. Аукционның шарты: кім көп сөз айтса, сол оқушы сатып алған боп есептеледі. БК.Ауа райының адамға тигізетін әсері туралыәңгімелейді. Жұптық жұмыс. «Көршіңмен талқыла» Суреттегі ауа райына сәйкес келетін заттар мен киімдерді анықта жәнебайланыстырып сыз. Адамдар неліктен ауа райына сәйкес киінеді, әңгімеле. Дескриптор: - ауа райына сәйкес суреттерді анықтап, сәйкестендіреді;
- адамдардың ауа
райына сәйкес к Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |