Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі
|
Мектеп : " Г.Титов
атындағы №54 ЖОМ " КММ
Пәні:
География
|
Мұғалім аты жөні: Алихан
Базарәлі Кажимуханұлы
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Ауа райы және метеорологиялық
элементтер
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
|
Атмосфераны
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
7.3.2.6 Жергілікті
жер мүмкіндігі бойынша
температура,
қысым, жел,
бұлттылық, жауын-шашын,
ылғалдылық,
метеорологиялық
элементтерінің көрсеткіштері
бойынша
синоптикалық графикалық
материалдарды жасайды
|
Тілдік
мақсат
|
Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе
оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар
арқылы бір бірімен пікір
алмасады.
Тыңдалым-жазылым: Ойларын ортаға салады,
дәлелдейді.
Пәнге тән лексика мен
терминология: Метереология
|
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
|
Бағалау
критерийлері
|
•
Метеорологиялық
элементтерінің
көрсеткіштерін
анықтайды
• Жергілікті жерге қатысты
синоптикалық график жасайды
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Жалпы адамзаттық
құндылықтар: Отансүйгіштік,
адамгершілік
Ұлттық
құндылықтар: Ұлттық бірлік, тілдің
біртұтастығы, ұлт тарихы мен салт-дәстүр, ұлттық қауіпсіздік,
меймандостық.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Физика,
Биология
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Карта, атлас, кескін жұмыс
дәптер
|
Бастапқы
білім
|
Физикалық
география
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басталуы.
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Салемдесу 3 тілде,
сынып тазалығын қадағалау
2.Психологиялық
көңіл күйді қалыптастыру мақсатында
"Шаттық
шеңбері"арқылы оқушылар сандарды алып
бір-біріне тілек айтады.
3. "Зымыран
сұрақтар" әдісі арқылы үй жұмысын
пысықтау
4. Қима қазадармен топқа
бөлу.
|
Қима
қағаз
|
Сабақтың
ортасы.
20
мин
|
1-тапсырма:
1.
Кестеде берілген «Ауа райы
элементтері ̶ изосызықтар ̶ өлшем
бірліктерін»
сәйкестендіріңіз. Ауа райы
элементтерінің шартты белгілерін
орналастырыңыз.
Ауа райы
элементері
|
Изосызықтар
|
Өлшем
бірліктері
|
Шартты
белгілері
|
қысым
|
изотерма
|
0С
|
|
температура
|
Изогиета
|
мм.сын.бағ
|
|
ылғалдылық
|
изобара
|
мм
|
|
Ауа райы
элементері
|
Изосызықтар
|
Өлшем
бірліктері
|
Шартты
белгілері
|
қысым
|
|
|
|
температура
|
|
|
|
ылғалдылық
|
|
|
|
Дескриптор:
Білім
алушы
−
ауа райы
элементтерін барлық сипаттамалары
мен
сәйкестендіреді;
Топтар бірін-бірі
бағалайды.
"Басбармақ" әдімен
бағалау
2-тапсырма:
Қазақстанның
климаттық картасын қолдана отырып, кескін картаға
изобара,
изотерма, изогиета
сызықтарын түсіріңіз және жеке аймақтарын
сипаттаңыз.
Дескриптор:
Білім
алушы
−
климаттық картада
белгіленулерін анықтайды;
−
кескін картада ауа
райы элементтерін шартты
белгілермен
көрсетеді;
"Басмармақ"әдісі арқылы
бағалау
|
|
Кесте
Карта,атлас кескін
жұмыс дәптер
|
Сабақтың
соңы.
10
мин
|
Оқушылыр білімін
кері байланыс арқылы қорытынды
жасалды.
1.Сіз бүгін нені
білдіңіз?
2.Сіз үшін не тиімді
болды?
3.Қандай тапсырманы
орындау қиынға соқты?
Оқушылар өз
пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.Өз ойларын білім ағашына
стикер арқылы білдіру.
Үйге тапсырма: Ауа
райы және метеорологиялық
элементтер
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|
Саралау-оқушыларға
қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау-оқушылардың
оқуын тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Сабақ бойынша
рефлекция
Сабақ мақсаттары/
мақсаттары дұрыс қойылған
ба?
Оқушылардың барлығы
ОМ қол жеткізді ме?
Жетуізбесе,
неліктен?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан
қандай ауытқулар
болды,неліктен?
|
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен
екі аспектісі (оқыту турал да,оқу туралы да
ойланыңыз)
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не ықпал ете алады? (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)
1:
2:
Сабақ барысында
сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары
туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
кажет?
|
|