Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Комплимент»
әдісі
Оқушыларды
түгелдейді, оқу құралдарын
тексереді.
Үй тапсырмасы
сұралады.
|
Мұғаліммен
амандасады, оқу құралдарын дайындайды.
Оқушылар дөңгелене
тұрып, бір-біріне комплимент айтады. Комплимент досыңныңы есімінің
бас әрпінен басталуы керек. Мысалы, Серік сен сабырлысың, т.б.)
Бір-біріңе қарап күлімдеңдер. Күндерің сәтті
өтсін!
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Сынып
2-тапсырма.
Сынып
|
Батар күнге емес, атар таңға қарсы
жүр.
Осы мақалдың мағынасын қалай түсіндіріп бере
аласыңдар?
QR-кодтан мәтін үзіндісін тыңдап, оқиғаның дамуы мен
аяқталуын болжа.
Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап
бер.
Сұраққа жауап берген оқушының жауабы туралы келесі оқушы
кері байланыс береді.
-
«Сәуір болмай, тәуір болмас» деген сөзді өзің қалай
түсінесің?
-
13 жасар Абайдың
табиғаттағы өзгерістер мен күн райының құбылуын байқауы қазақ
баласына тән қандай мінезді
танытады?
|
Дескриптор:
- мәтін үзінділерін тыңдай отырып, ойларын жалғастырады,
болжайды;
-мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
-сұрақтарға жауап
береді
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
.
|
Теориялық материал.
Оқушылар ережені оқып, жұппен талқылайды. Сұрақтар қояды,
жауап береді.
3-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс.
|
Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас
бөліктері
Интонация көркем мәтінді бейнелеу қызметін атқарады,
мәтінді әртүрлі мағыналық бөліктерге бөледі, тыңдаушыға
эмоционалды-эстетикалық қырынан әсер етеді, сөйлеу ағынына сай
сөйлем құрамындағы сөздердің байланысын қамтамасыз
етеді.
Мәтінді оқып, проблемалық сұрақтар
құрастырыңдар.
(Оқушылар проблемалық сұрақтар құрастырып, бір-біріне
қояды, талқылайды)
Мәтінді оқы. Әрекеттің себебі мен салдарын анықтауға
бағытталған 3 проблемалық сұрақ
құрастыр.
Мәтін тақырыбы: Отамалы – қыстың соңғы суығы.
Топтық жұмыс. Әр топ 1 сұрақтан
құрастырады.
|
Дескриптор:
- сөйлеу тіліндегі
интонация туралы біледі, түсінеді.
- проблемалық сұрақтарға
тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді,
өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,
талқылайды
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК
|
Сергіту
сәті
|
«Кім,
нені жақсы көреді?» жаттығуы.
|
Барлығы
орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан
тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан
тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы
көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды
жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға
болады.
|
|
|
Сабақты
бекіту
|
5-жаттығу. Жұптық жұмыс
6-жаттығу.
Жеке жұмыс
7-тапсырма.
Ізденіс тапсырмасы.
Дарынды оқушымен
жұмыс8-тапсырма.
|
Жазылым
Берілген сөздерді
синонимдерімен ауыстырып, жи нақы мәтін
жаз.
Бөктер, беткей,
өңір, тыныс, мерзім, көкек айы, бұрынғылар, жазға салым, әнеугүні,
соңғы, жайылыс.
Тыңдалым мәтініндегі
интонацияға мән бер. Дауыс ырғағын өзгерте отырып, сұрау, таңырқау,
дәлелдеу, сипаттау интонациясымен диалогті қайталап
көр.
Оқылым және тыңдалым
мәтіндерінен 5 хабарлы сөйлем алып, лепті сөйлемге айналдыр.
Сөйлемдерді лепті сөйлемге тән интонациямен
оқы.
Тапсырмалардың бірін
таңдап, жұбыңмен не топта
орында.
-
Өз бетіңше ізденіп,
«Ай тоғамы», «Өлара» туралы хабарлама
жаз.
-
«Қыргүйек» деп неліктен
қойылғаны туралы таныстырылым
дайында.
|
Дескриптор:
-
сөйлеу
тіліндегі интонация, кідіріс,логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолданады
|
Оқулық
|
Үй
тапсырмасы
|
10-тапсырма.
|
Жылдың 4 мезгілінің ауа райына байланысты халқымыздың
таным-түсінігі туралы мәтін жаз.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы
рефлексия
|
«Көңіл-күйді
салу»әдісі.
|
Оқушылар көңіл-күйін әр түрлі
фигуралар салу арқылы
бейнелейді.
|
|
|