|
Бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер |
Мектеп: |
Сыныбы: 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауа райына қатысты қазақ халының танымы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.1.1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Ауа райына қатысты қазақ халының танымы туралы берілген мәтіндік ақпаратты түсіну, мәтіннен щылау сөздерді анықтау; Көпшілігі: берілген мәтіндік ақпаратты түсініп талдау, берілген процесті сипаттап жазу, шылау сөздерді бір-бірінен ажырата білу; ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес жалғау, орфографиялық нормаға сай жазу; Кейбір оқушылар: берілген мәтіндік ақпаратты интерпретациялау, мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін түрінде берілген процесті сипаттап жазу, шылауларды талдау, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазып, орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: |
Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу. Қызығушылықты ояту. «Мозайка» әдісі
Оқушылар сурет қиындылары арқылы топтасады. Ұқсас суреттер дұрыс құрастырылса, халқымыздың ауа райына қатысты болжамдарымен танысуға болады.
Дескриптор:
ҚБ
Топтық тапсырма «Әткеншек» әдісімен жүргізіледі. ИНСЕРТ әдісі 1.Оқулықтағы оқылым мәтінін оқып, мәліметтерді түртіп алып, ИНСЕРТ кестесіне түсіреді.
2.ӘТН.
ӘТН. Оқылым мәтінінен шылауларды табыңдар. Қою қаріппен жазылған сөйлемдерге шылау қосып, қайта түрлендіріп жазыңдар.
4-тапсырма. ӘТН. Сөйлемдерге шылаудың тиістісін қойып, байланыстырып жазыңдар. Шылаулар қатысқан (сондықтан, сол себепті) 2-3 сөйлеммен қорытындылаңдар.
|
Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Оқушылар сурет қиындылары арқылы топтасады. Ұқсас суреттер дұрыс құрастырылса, халқымыздың ауа райына қатысты болжамдарымен танысуға болады.
«Миға шабуыл» әдісімен сұрақтарға жауап береді. Өз пікірін білдіреді.
Оқулықтағы оқылым мәтінін оқып, мәліметтерді түртіп алып, ИНСЕРТ кестесіне түсіреді. Мәтінді оқып, түртіп алады; - мәліметтерін кестеге түсіреді; -өз жауабын өзгелердің жауабымен салыстырып, талқылайды.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды. Оқылым мәтінінен шылауларды табыңдар. Қою қаріппен жазылған сөйлемдерге шылау қосып, қайта түрлендіріп жазыңдар.
Сөйлемдерге шылаудың тиістісін қойып, байланыстырып жазыңдар. Шылаулар қатысқан (сондықтан, сол себепті) 2-3 сөйлеммен қорытындылаңдар.
|
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Төмен жауап
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Төмен жауап
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Төмен жауап
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Төмен жауап
|
http://kazakh-tv.kz/kz/view/blog/page_178175_aua-raiy-turaly-khalyk-bolzhamdary
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ермек ЕрмекШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ауа райына қатысты қазақ халының танымы. ҚМЖ 7-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ауа райына қатысты қазақ халының танымы. ҚМЖ 7-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ауа райы және климаттық өзгерістер. Ауа райына қатысты қазақ халының танымы. арман пв баспасы
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















