Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер

    Мектеп:

    Сыныбы: 7

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Пәні: қазақ тілі

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ауа райына қатысты қазақ халының танымы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

    7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу;

    7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Ауа райына қатысты қазақ халының танымы туралы берілген мәтіндік ақпаратты түсіну, мәтіннен щылау сөздерді анықтау;

    Көпшілігі: берілген мәтіндік ақпаратты түсініп талдау, берілген процесті сипаттап жазу, шылау сөздерді бір-бірінен ажырата білу; ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес жалғау, орфографиялық нормаға сай жазу;

    Кейбір оқушылар: берілген мәтіндік ақпаратты интерпретациялау, мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін түрінде берілген процесті сипаттап жазу, шылауларды талдау, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазып, орынды қолдану.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Бағалау критерийлері:

    • Кез келген түрде берілген ақпаратты түсінеді, өзіндік пікір білдіре алады

    • Ақпаратты талқылап, дәлелдер келтіреді;

    • Шылауларды анықтайды, талдайды;

    • берілген процесті сипаттап жазады;

    • Орфографиялық нормаға сай жазады.

    Құндылықтарға баулу

    • Зайырлы қоғам және жоғары руханият(Мәңгілік Ел 3-құндылығы)

    Пәнаралық байланыстар:

    жаратылыстану

    Алдыңғы білім

    Қар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



























    Сабақтың ортасы:



















    Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу.

    Қызығушылықты ояту. «Мозайка» әдісі

    Оқушылар сурет қиындылары арқылы топтасады. Ұқсас суреттер дұрыс құрастырылса, халқымыздың ауа райына қатысты болжамдарымен танысуға болады.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Миға шабуыл» әдісі

      1. Халқымыз ауа райы амалдарын қалай анықтаған?

      2. Халқымыз ауа райын не себепті болжамдаған?

    Дескриптор:

    • Сұрақтарға жауап береді;

    • Өз пікірін білдіреді.

    ҚБ

    ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Топтық тапсырма «Әткеншек» әдісімен жүргізіледі.

    ИНСЕРТ әдісі

    1.Оқулықтағы оқылым мәтінін оқып, мәліметтерді түртіп алып, ИНСЕРТ кестесіне түсіреді.

    V

    Білетін ақпарат

    +

    Жаңа ақпарат

    -

    Келіспеймін

    ?

    Көңілімде сұрақ туындайды





    2.ӘТН.

    ӘТН. Оқылым мәтінінен шылауларды табыңдар. Қою қаріппен жазылған сөйлемдерге шылау қосып, қайта түрлендіріп жазыңдар.

    Бағалау критерийі:

    Дескриптор:

    • Кез келген түрде берілген ақпаратты түсінеді, өзіндік пікір білдіре алады

    • Ақпаратты талқылап, дәлелдер келтіреді;

    • Шылауларды анықтайды, талдайды;

    Орфографиялық нормаға сай жазады.

    - мәтінді оқып, түртіп алады;

    - мәліметтерін кестеге түсіреді;

    -өз жауабын өзгелердің жауабымен салыстырып, талқылайды;

    -шылауларды анықтап, қайта түрлендіріп жазады.


    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. Жұптық жұмыс.

    4-тапсырма. ӘТН.

    Сөйлемдерге шылаудың тиістісін қойып, байланыстырып жазыңдар. Шылаулар қатысқан (сондықтан, сол себепті) 2-3 сөйлеммен қорытындылаңдар.

    Бағалау критерийі:

    Дескриптор:

    • Кез келген түрде берілген ақпаратты түсінеді, өзіндік пікір білдіре алады

    • Ақпаратты талқылап, дәлелдер келтіреді;

    • Шылауларды анықтайды, талдайды;

    • Орфографиялық нормаға сай жазады.

    - ауа райына қатысты болжамды есте сақтайды;

    - сөйлемдерге шылауларды қатыстырып құрайды;

    - орфографиялық норманы ескереді.


    Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.



    Оқушылар сурет қиындылары арқылы топтасады. Ұқсас суреттер дұрыс құрастырылса, халқымыздың ауа райына қатысты болжамдарымен танысуға болады.






    «Миға шабуыл» әдісімен сұрақтарға жауап береді. Өз пікірін білдіреді.




    Оқулықтағы оқылым мәтінін оқып, мәліметтерді түртіп алып, ИНСЕРТ кестесіне түсіреді.

    Мәтінді оқып, түртіп алады;

    - мәліметтерін кестеге түсіреді;

    -өз жауабын өзгелердің жауабымен салыстырып, талқылайды.








    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.






    Грамматикалық тапсырма орындайды.

    Оқылым мәтінінен шылауларды табыңдар. Қою қаріппен жазылған сөйлемдерге шылау қосып, қайта түрлендіріп жазыңдар.





    Сөйлемдерге шылаудың тиістісін қойып, байланыстырып жазыңдар. Шылаулар қатысқан (сондықтан, сол себепті) 2-3 сөйлеммен қорытындылаңдар.










    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап



    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап




























    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап

    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап





    http://kazakh-tv.kz/kz/view/blog/page_178175_aua-raiy-turaly-khalyk-bolzhamdary








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ермек Ермек
    13 Қырқүйек 2023
    819
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ауа райына қатысты қазақ халының танымы. ҚМЖ 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ауа райына қатысты қазақ халының танымы. ҚМЖ 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ауа райы және климаттық өзгерістер. Ауа райына қатысты қазақ халының танымы. арман пв баспасы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер

    Мектеп:

    Сыныбы: 7

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Пәні: қазақ тілі

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ауа райына қатысты қазақ халының танымы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

    7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу;

    7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Ауа райына қатысты қазақ халының танымы туралы берілген мәтіндік ақпаратты түсіну, мәтіннен щылау сөздерді анықтау;

    Көпшілігі: берілген мәтіндік ақпаратты түсініп талдау, берілген процесті сипаттап жазу, шылау сөздерді бір-бірінен ажырата білу; ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес жалғау, орфографиялық нормаға сай жазу;

    Кейбір оқушылар: берілген мәтіндік ақпаратты интерпретациялау, мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін түрінде берілген процесті сипаттап жазу, шылауларды талдау, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазып, орынды қолдану.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Бағалау критерийлері:

    • Кез келген түрде берілген ақпаратты түсінеді, өзіндік пікір білдіре алады

    • Ақпаратты талқылап, дәлелдер келтіреді;

    • Шылауларды анықтайды, талдайды;

    • берілген процесті сипаттап жазады;

    • Орфографиялық нормаға сай жазады.

    Құндылықтарға баулу

    • Зайырлы қоғам және жоғары руханият(Мәңгілік Ел 3-құндылығы)

    Пәнаралық байланыстар:

    жаратылыстану

    Алдыңғы білім

    Қар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



























    Сабақтың ортасы:



















    Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу.

    Қызығушылықты ояту. «Мозайка» әдісі

    Оқушылар сурет қиындылары арқылы топтасады. Ұқсас суреттер дұрыс құрастырылса, халқымыздың ауа райына қатысты болжамдарымен танысуға болады.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Миға шабуыл» әдісі

      1. Халқымыз ауа райы амалдарын қалай анықтаған?

      2. Халқымыз ауа райын не себепті болжамдаған?

    Дескриптор:

    • Сұрақтарға жауап береді;

    • Өз пікірін білдіреді.

    ҚБ

    ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Топтық тапсырма «Әткеншек» әдісімен жүргізіледі.

    ИНСЕРТ әдісі

    1.Оқулықтағы оқылым мәтінін оқып, мәліметтерді түртіп алып, ИНСЕРТ кестесіне түсіреді.

    V

    Білетін ақпарат

    +

    Жаңа ақпарат

    -

    Келіспеймін

    ?

    Көңілімде сұрақ туындайды





    2.ӘТН.

    ӘТН. Оқылым мәтінінен шылауларды табыңдар. Қою қаріппен жазылған сөйлемдерге шылау қосып, қайта түрлендіріп жазыңдар.

    Бағалау критерийі:

    Дескриптор:

    • Кез келген түрде берілген ақпаратты түсінеді, өзіндік пікір білдіре алады

    • Ақпаратты талқылап, дәлелдер келтіреді;

    • Шылауларды анықтайды, талдайды;

    Орфографиялық нормаға сай жазады.

    - мәтінді оқып, түртіп алады;

    - мәліметтерін кестеге түсіреді;

    -өз жауабын өзгелердің жауабымен салыстырып, талқылайды;

    -шылауларды анықтап, қайта түрлендіріп жазады.


    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. Жұптық жұмыс.

    4-тапсырма. ӘТН.

    Сөйлемдерге шылаудың тиістісін қойып, байланыстырып жазыңдар. Шылаулар қатысқан (сондықтан, сол себепті) 2-3 сөйлеммен қорытындылаңдар.

    Бағалау критерийі:

    Дескриптор:

    • Кез келген түрде берілген ақпаратты түсінеді, өзіндік пікір білдіре алады

    • Ақпаратты талқылап, дәлелдер келтіреді;

    • Шылауларды анықтайды, талдайды;

    • Орфографиялық нормаға сай жазады.

    - ауа райына қатысты болжамды есте сақтайды;

    - сөйлемдерге шылауларды қатыстырып құрайды;

    - орфографиялық норманы ескереді.


    Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.



    Оқушылар сурет қиындылары арқылы топтасады. Ұқсас суреттер дұрыс құрастырылса, халқымыздың ауа райына қатысты болжамдарымен танысуға болады.






    «Миға шабуыл» әдісімен сұрақтарға жауап береді. Өз пікірін білдіреді.




    Оқулықтағы оқылым мәтінін оқып, мәліметтерді түртіп алып, ИНСЕРТ кестесіне түсіреді.

    Мәтінді оқып, түртіп алады;

    - мәліметтерін кестеге түсіреді;

    -өз жауабын өзгелердің жауабымен салыстырып, талқылайды.








    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.






    Грамматикалық тапсырма орындайды.

    Оқылым мәтінінен шылауларды табыңдар. Қою қаріппен жазылған сөйлемдерге шылау қосып, қайта түрлендіріп жазыңдар.





    Сөйлемдерге шылаудың тиістісін қойып, байланыстырып жазыңдар. Шылаулар қатысқан (сондықтан, сол себепті) 2-3 сөйлеммен қорытындылаңдар.










    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап



    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап




























    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап

    ҚБ Тамаша жауап!

    Жақсы жауап!

    Төмен жауап





    http://kazakh-tv.kz/kz/view/blog/page_178175_aua-raiy-turaly-khalyk-bolzhamdary








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 7 сынып
    13.00.2023
    819
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ермек Ермек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации