Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ауаның қандай қасиеттері бар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Заттар жəне олардың қасиеттері |
|||||
Педагогтің аты-жөні |
Акжигитова С. |
|||||
Күні |
01.12.2023 ж. |
|||||
Сыныбы:2 «А» |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Ауаның қандай қасиеттері бар? |
|||||
Оқу бағдарламасына сəйкес оқыту мақсаттары |
|
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Ауаның құрамымен таныстыру жəне зерттеу əрекетінің барысында оның қасиеттерін анықтау. |
|||||
Әдісі |
тәжірибе жұмысы, түсіндіру, сұрақ –жауап |
|||||
Көрнекілігі |
тәжірибеге қажетті заттар,суреттер,т.б. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс-əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
І. Сабақтың басы (10 мин) |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Топқа бөлу: Шардың түстері арқылы 1. Психологиялық даярлық Біз қандаймыз? Сенімдісің,талаптысың. Біз қандаймыз? Әдемісің,әдептісің. Біз қандаймыз? Ақылдысың,тәртіптісің. Біз қандаймыз? Көңілдісің,білімдісің. Мұғалім:Біз қандаймыз? Тәп-тәтті балдаймыз. |
Сабаққа дайын екендігі туралы хабарлайды. Өзіндік дайындығын анықтайды. Мұғалімді тыңдауға, сабақтың материалын қабылдауға дайынмын» деген деген оймен сабаққа көңілдерін аударады. Топқа бөлінеді. Қимыл арқылы жағымды ахуал қалыптастырады. |
Əрбір оқушының сабақ алдындағы көңіл күйін бағалайды. ҚБ: Жарайсыңдар! |
|
||
Үй тапсырмасын тексеру -Қазір қандай жыл мезгілі? т.б. - Балалар, бүгін мен сендердің сабаққа қатысқандықтарыңды шар беру арқылы бағалаймын. Сондықтан сабаққа қатысып, көп шар жинауларыңызға тілектеспін.Оқылған материал бойынша оқушыларға сұрақ қояды: «Шар жинау» әдісі 1.Жеке бас гигиенасы деген не? 2.Жеке бас гигиенасының құралдарын ата. 3.«Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде» деген мақалдың жалғасын тап 4.Миллиардтаған микробтарды жою үшін не істеу керек? «Сау тіс» пен «Ауру тіс» деген көрме ұйымдастырады. |
Сұрақтарға жауап береді, тіске қатысты пайдалы жəне зиянды тағамдар туралы əңгімелейді. |
ҚБ: «Шар арқылы бағалау». Дұрыс жəне толық жауаптарды бағалайды жəне көтермелейді. Дескриптор: Жеке бас гигиенасы туралы айтады; Гигиеналық құралдарды айтады(1б) «Сау тіс» пен «Ауру тіс» деген көрме ұйымдастырады. (1б) -мақалдың мағынасын ашып жазады (1б) |
|
|||
Сергіту сәті II.Сабақтың ортасы (23 мин) ІІІ. Сабақтың соңы (10 мин) |
Балалар,жер бетінде «Көрінбейтін бір сиқыршы» бар.Онымен әркім күнделікті кездесіп отырады.біз оны көрмейміз.Көшемен келе жатқанда жапырақтың жұлынып түсіп,жорғалай жүргенін көреміз.Оны көрінбейтін сиқыршының алып бара жатқанын сеземіз.Бізді үнемі қоршап тұрады.Бізбен бірге жүреді. Балалар,адам өміріне ең қажетті жағдайларды атаңдаршы? Тағам,жарық,ауа,су,жылу. Жұмбақ Бар ма,жоқ па оны анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің? Ауа. Яғни бүгін біз «Ауа. Ауаның қасиеттері» тақырыбымен танысамыз. Мақсатын айту. Ауаның құрамымен таныстыру жəне зерттеу əрекетінің барысында оның қасиеттерін анықтау. Дәптерге бүгінгі күнді,тақырыпты жазамыз. Ауа туралы не білеміз? Балалар осы бөлме толы ауа.Ал оны қайдан білеміз? Кәне балалар,мұрнымызды қолымызбен қысайық.Енді балалар,мұрнымызды ашайық.Не сездіңдер? Мұрнымызды қысқанда дем жетті ма біздерге? Мұрнымызды ашқанда ше? Олай болса,балалар,ауа бар ма? Ауа бар балалар.Барлық жерде,барлық бөледе ауа болады.Кез келген саңылауда да ауа болады. Балалар,біз бірақ ауаны көреміз ба? Ауа бізге көрінбейді.Бірақ айналамыз толған ауа.Ауа-табиғи газдардың қоспасы.Яғни,ауа көзге көрінбейді,түссіз,мөлдір,иіссіз,дәмсіз.Ауаны қолмен ұстай аламыз ба,балалар? Міне,қараңдар балалар ауаны қолмен ұстадым ба? Ауаны ұстай алмаймыз. -Ауаны көріп тұрсыңдар ма? Ауаны көрмейміз. Оқулықпен жұмыс: -Балалар.парақты қатпарлап бүктейміз.Желпуіш жасаймыз. Осы желпуішпен ауаның бар екенін дәлелдеуге болады.Қалай екенін көргілерің келе ме? Кәне,бәріміз бетімізге желпуішпен желпиік. – Желпуішпен желпінген кезде не сездіңдер? (Ауа, ауаның қозғалысы) -Ауа келді ма,балалар? Қандай тамаша! Міне,ауа бар балалар. Ал енді,балалар ауаның қасиеттерін жазайық. Топпен жұмыс Енді сергіту сәтін жасайық. Ән: «Кел,балалар билейік!» Балалар,қолымызға полиэтилен салафан алып, ішін ауаға толтырайық. -Міне,балалар,іші неге толды? Яғни ішінде ауа бар. Ал,балалар,тәжірибе жасаймыз. 1-тәжірибе: Мына екі ыдысқа су құямыз.1-ыдысқа қарапайым су құямыз.Ал,екінші ыдысқа газды су құямыз. Балалар,газдалған суы бар ыдысқа ермексаз саламыз. Не байқадыңдар? Тағы салып байқайық. Не байқадыңдар? Ал жай су құйылған ыдысқа ермексаз салайық. Не байқадыңдар? Яғни,балалар,газдалған сусында ауа,табиғи газдар қоспасы бар екенін білуге болады. 2-тәжірибе: Шарға ауа үрлеп толтырып, аузын бұрап жабуды сұрайды.
– Əйнек құтымен жабылған стақанда су анағұрлым ұзағырақ ыстық күйде қалады. Стақан мен құтының арасында ауа болғандықтан осылай болады. Ауа қабаты жылуды сыртқа шығармайды. Сондықтан үйдің терезесіне екі қабатты жақтау орнатылады. Құстар мен жануарлар денелеріндегі жылуды ауаның арқасында сақтайды. Ауа қауырсын мен мамықтың арасында болады. Ауа жылуды нашар өткізеді. 4-тәжірибе: Балалар,алдымызда не жанып тұр? Осы майшаммен тәжірибе жасайық. 2 майшамды жағамыз.Майшамның айналасында ауа бар ма? Енді қазір 1 майшамды банкамен жабайық. Не байқадыңдар? Ыдыспен жапқан майшам тез сөнді. Бұдан қандай қорытынды жасауға болады? Ыдыспен жапқан майшамда ауа жоқ. .Сол себепті өшіп қалды. Балаларға бос құтыны көрсетем №1 Мына құтыда не бар? (Ештеңе жоқ). Құтыда көзге көрінбейтін не бар? (Ауа) №2 Біз ауаның қандай қасиеті туралы білдік? |
Сөзді табады: АУА Дәптерге жазады -Жоқ дем жетпеді - Ия,дем алдық. -Ия,бар. -Жоқ,көрмейміз. -Жоқ. -Жоқ. -Жоқ. Желпуіш жасайды. -Ия,көргіміз келеді -Желпиді (Ауа, ауаның қозғалысы) -Ия,келді Желпуіштің көмегімен айналада ауаның бар екенін дәлелдеу жолын түсіндіреді Топпен жұмыс жасайды Көңілді әуенмен қимылдар жасау полиэтилен салафан алып,ішін ауаға толтырады -Ауаға Көпіршіктер пайда болды Көпіршіктер Өзгеріс жоқ Ауа кеңейеді Ауа сығылады тыңдайды Майшам -Бар -Майшам сөнді № 1 тəжірибе: Қорытынды: ауа түссіз, мөлдір |
Оқушылардың бастамасын қажетті бағытта қолдайды. Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |