Материалдар / Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау

Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледждің 1 курс студенттері мен 10 сынып оқытушыларына арналған зертханалық жұмысқа әдістемелік нұсқаулық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2021
1017
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Зертханалық сабақ №1


Зертханалық сабақ жоспары №1

Пән: Физика және астрономия

Сабақ өткізу мерзімі: _________ Өткізлетін орын: __________Топ: ________

Зертханалық жұмыс тақырыбы: Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау

Зертханалық жұмыс мақсаты:

Білімділік: Ауаның салыстармалы ылғалдылығын теориясын білу, ауаның салыстармалы ылғалдылығын анықтау

Дамытышылық: Студенттердің ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтаудың жолдарымен танысып, тәжірибені жүргізуді үйретіп, дамыту

Тәрбиелік: Уақытты тиімді пайдалануға, ұқыптылыққа, физикалық формулаларды қайталатып,жаттатқызып және патриоттық сезімге тәрбиелеу.

Құзыреттіліктер: базалық- БҚ 1 Өмір бойы өзінің білімдері мен дағдыларын жаңарту;

кәсіптік- КҚ 3.6.3 тәжірибелік міндеттерді шешу үшін, математика, физика, электроника және электротехника бойынша білімдерін қолдану.

КҚ 3.6.11.Анықтамалық, арнайы, қор әдебиеттерімен және нұсқаулық материалдармен жұмыс жасау.

Құрал- жабдықтар: Психрометр, су, ыдыс, марлі, психрометрлік кесте, термометрлер

Пәнаралық байланыс: Математика, химия.

Сабақтың әдістері: репродуктивті, іздену

Студенттердің оқу әрекеттерін ұйымдастыру формасы: топтық, жалпылама


Зертханалық жұмыстың барысы:

п/п

Сабақтың кезеңі

Мазмұны

Сабақтың мақсатының қойылуы

Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау:

ауаның салыстармалы ылғалдылығын анықтау, студенттерді психрометр құралымен қолдануды үйрету, психрометрлік кестесін пайдалану, кесте толтыру

Зертханалық (тәжірибелік) жұмысты жүргізу үшін студенттердің теориялық дайындығын тексеру

Ауа тығыздығын анықтайтын құрал?

Психрометр дегеніміз не?

Зертханалық (тәжірибелік) жұмыс кезеңдерінің мазмұны, әдісі, әрекеттері мен қауіпсіздік ережесі туралы инструктаж

Физика кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережелері

1. Сақ болыңдар, абайлаңдар, мұғалімнің айтқанын бұлжытпай орындаңдар.

2. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз бос қалдыруға болмайды.

3. Жұмыс орнындағы приборларды, материалдарды, құралдарды мұғалімнің нұсқауы бойынша орналастырыңдар.

4. Жұмыс орнына қажетсіз заттарды қоймаңдар.

5. Жұмысқа кірісер алдында мақсаты мен нұсқауларын мұқият оқыңдар.

6. Электр тізбегін құрастыру, жалғау, монтаждау және электр приборларды ремонттау ток көзі ажыратылған кезде жасалуы керек.

7. Ток көзін мұғалімнің рұқсатынсыз қосуға болмайды.

8. Ток көзіндегі және тізбек бөлігіндегі кернеудің бар екенін прибормен тексеріңдер.

9. Сымдардың изоляциясы бүтін болуын қадағалаңдар.

10. Бақылау және өлшеуді орындағанда, ашық сымға жоламаңдар.

11. Конденсаторға ток көзі ажыратылған соң да тиісуге болмайды, оны зарядсыздандыру керек.

12. Сынап организмге қауіпті, сондықтан термометрді дұрыс қолдана білген жөн.

13. Спиртовканың темір қақпағы болуы керек.

Шамдарға бензин құюға болмайды.

14. Шыныдан жасалған приборлармен жұмыс істегенде, сақ болған жөн.

15. Жұмыс соңында алдымен ток көзін үзу керек, содан тізбекті жинау керек.

16. Приборлардың бұзылғанын байқағанда ток көзінен ажыратып, мұғалімге хабарлау керек.

Зертханалық (тәжірибелік) жұмыстарының орындалуы

Жоспар:

1. Бөлменін температурасын анықтау. Нәтижені кестеге жазу

2. Марліні суға малып, термометрдің резервуарына орап ұстап туру керек. Белгілі бір өткен соң термометрдің көрсеткішін кестеге жазу

3. Қурғак және дымқыл термометрдің әр түрлі көрсеткіштерін психометрлік кесте көмегімен бөлменің ауасының салыстырмалы ылғалдылығын анықтау

4. Осы тәжірибені 5-7 минут сайын қайталап жазу

5. Шыққан нәтиженің барлығын кестеге толтырып жазу

Жасалған жұмыс бойынша қорытынды жасау

Тәжірибені жасап, ауаның салыстырмалы ылғалдылығын қателігін анықтыу

Үйге тапсырма беру

Қорытынды жазу






Оқытушы: Кабзолданова А.С. Қолы:



















Психрометриялық кесте

Құрғақ термометрдің көрсетуі

Құрғақ және ылғалды термометрлердің көрсетулерінің айырмасы


0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Ауаның салыстырмалы ылғалдылығы, %



100

91

80

67

53

36

18










100

90

81

69

56

41

24

4









100

90

79

72

59

45

29

11









100

91

81

69

62

49

34

17









100

92

82

71

59

52

39

23

5








100

92

83

73

62

49

43

28

12








100

93

84

75

64

52

38

33

18

1







100

93

86

77

67

55

42

28

24

8







100

94

86

78

69

58

46

33

17

14







100

94

87

80

71

61

50

37

23

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!