Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
Қараой
мектеп-балабақшасы
Бөлім
Туған жерім-аялы алтын
бесігім
Мұғалімнің
аты-жөні
Мүлкаман Назерке
Дәулетқалиқызы
Күні
17.09.2022ж
сынып
6
Сабақтың
тақырыбы
«Аяз би» ертегісі.
Кейіпкерлері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
6.2.1.1. кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар:кейіпкерлер жүйесін өзара
салыстырады;
Оқушылардың басым
бөлігі:кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын өзара
салыстырады;
Кейбір
оқушылар: кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
береді;
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі\уақыты
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
мин
І.Тапсырма
–актива-тордыұсынады
«Адам туа жаман болмайды,
жүре жа-ман болады»пікірді қалай түсінесіздер?
Таразыға салып,дәлел
келтіріңіздер.
«Тыңдау
триадасы»
әдісі ( мұғалім сыныптағы
оқушыларды үш-үштен бөледі)
Оқушылар үш-үштен
бөлініп тапсырманы орындайды
«Адам туа жаман болмайды,
жүре жаман болады»деген пікірдң таразының екі
жағына жазып,дәлел
келтіреді.
Адам
туа
жаман
болады.
Адам
туа
жаман
болмайды.
Өзара
бағалау
«Біздің үштікте
маған ... ой-пікірлері
ұнады»
немесе
«Біздің үштікте
маған ... ой-пікірлері
ұнамады»
Слайд
«Тыңдау
триадасы»
әдісі
Сабақтың
ортасы
30
мин
10
мин
15
мин
5
мин
ІІ.
Тапсырма
Таблицаны толтыруды
ұсынады.
Кейіпкер-
дің
аты
Кейіпкер
портреті
Мұғалім оқушыларға
дескрипторды ұсынады.
Дескриптор
:
-мәтіннен
кейіпкердің атын тауып
жазады;
-мәтіннен кейіпкерді
сипаттайтын сөздерді тауып
жазады;
-мәтіннен кейіпкерді
іс-әрекеттерін сипат-тайтын сөздерді тауып
жазады;
- кейіпкердің
образына баға береді.
ІІІ.
Тапсырма
Мұғалім оқушыларға
дескрипторды көрсе-теді.Сұрақ қою арқы-лы оқушылардың тапсырманы
қалай орындау керек екенін
бағыттайды.
Дескриптор
:
- мәтіндегі хан мен
Жаманға қатысты мәліметтерді
жинақтайды;
- өздері өмірден
білетін мәліметтермен
байланыстырады;
-органайзерді
толтырады.
Мұғалім органайзерді
оқушыларға таратып беріп,толтыруды
ұсынады.
Мәтіндегі хан мен
Жаманға қатысты мәліметті өмірден алынған деректермен байланыстыру
қажеттігін ескертеді.
«Майндэппинг»
(MingMapping)стратегиясы
ІV.
Тапсырма
«Диаманта»әдісі бойыша өлен шығаруды
ұсынады
1,7
жолдар–зат есім
,
антонимдер;
2
жол– бірінші зат есімге 2 сын
есім;
3
жол– бірінші зат есімге 3
етістік;
4
жол– 2 сөз тіркесі зат
есіммен;
5 – екінші зат есімге
3
етістік;
6 – екінші зат есімге 2 сын
есім.
Оқушылар мәтінге
сүйене отырып,
таблицаны
толтырады
Кейіпкер-
дің
аты
Кейіпкер
портреті
Хан
Ханның
шешесі
Жаман
Жаманның
әйелі
Оқушылар дескриптор
бойынша өз-өздерін бағалайды
Дескриптор
:
- мен мәтіннен
кейіпкердің атын тауып жаза
алдым\алмадым;
- мен мәтіннен
кейіпкерді сипаттайтын сөздерді тауып жаздым\жаза
алмадым;
- мен мәтіннен
кейіпкерді іс-әрекеттерін сипат-тайтын сөздерді тауып жаздым\ жаза
алмадым;
- мен кейіпкердің
образына баға бердім\ бере
алмадым.
Оқушылар
дескрип-тормен танысады.
Мұғалімнің
сұрақта-рына жауап береді.
Тапсырманы қалай
орындайтыңдарын түсінеді.
Оқушылар мәтіндегі
мәліметті өмірден алынған деректермен
байланыстырады,
органайзерді
толтырады.
Оқушылар
«Диаманта»
әдісі бойыша өлен
шығарады.
Өзің –өзі
бағалау
Дескриптор
«Рюкзак»
әдісі
-Мен таба
білдім;
-Өмірмен
байланыс
тыра
аламын;
-органай-зерді
тол-тыра аламын;
-рюкзагімді
қажеттібіліммен
толықтырдым.
«Диаманта»
Таблица
Оқулық
слайд
дескриптор
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз