Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Қараой мектеп-балабақшасы

    Бөлім

    Туған жерім-аялы алтын бесігім

    Мұғалімнің аты-жөні

    Мүлкаман Назерке Дәулетқалиқызы

    Күні

    17.09.2022ж

    сынып

    6

    Сабақтың тақырыбы

    «Аяз би» ертегісі. Кейіпкерлері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    6.2.1.1. кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырады;

    Оқушылардың басым бөлігі: кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырады;

    Кейбір оқушылар: кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\уақыты

    Мұғалімнің

    іс-әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    5 мин


    І.Тапсырма –актива-торды ұсынады

    «Адам туа жаман болмайды, жүре жа-ман болады»пікірді қалай түсінесіздер? Таразыға салып,дәлел келтіріңіздер.


    «Тыңдау триадасы»

    әдісі ( мұғалім сыныптағы оқушыларды үш-үштен бөледі)

    Оқушылар үш-үштен бөлініп тапсырманы орындайды

    «Адам туа жаман болмайды, жүре жаман болады» деген пікірдң таразының екі жағына жазып,дәлел келтіреді.

    Адам туа

    жаман болады.

    Адам туа

    жаман болмайды.


    Өзара бағалау

    «Біздің үштікте маған ... ой-пікірлері ұнады»

    немесе

    «Біздің үштікте маған ... ой-пікірлері ұнамады»


    Слайд




    «Тыңдау триадасы»

    әдісі

    Сабақтың ортасы

    30 мин




    10 мин






























    15 мин


































    5 мин




    ІІ. Тапсырма

    Таблицаны толтыруды ұсынады.


    Кейіпкер-

    дің аты

    Кейіпкер портреті










    Мұғалім оқушыларға дескрипторды ұсынады.

    Дескриптор :

    -мәтіннен кейіпкердің атын тауып жазады;

    -мәтіннен кейіпкерді сипаттайтын сөздерді тауып жазады;

    -мәтіннен кейіпкерді іс-әрекеттерін сипат-тайтын сөздерді тауып жазады;

    - кейіпкердің образына баға береді.











    ІІІ. Тапсырма

    Мұғалім оқушыларға дескрипторды көрсе-теді.Сұрақ қою арқы-лы оқушылардың тапсырманы қалай орындау керек екенін бағыттайды.


    Дескриптор :

    - мәтіндегі хан мен Жаманға қатысты мәліметтерді жинақтайды;

    - өздері өмірден білетін мәліметтермен байланыстырады;

    -органайзерді толтырады.

    Мұғалім органайзерді оқушыларға таратып беріп,толтыруды ұсынады.

    Мәтіндегі хан мен Жаманға қатысты мәліметті өмірден алынған деректермен байланыстыру қажеттігін ескертеді.

    «Майндэппинг» (MingMapping) стратегиясы



    ІV. Тапсырма

    «Диаманта» әдісі бойыша өлен шығаруды ұсынады

    1,7 жолдар –зат есім ,

    антонимдер;

    2 жол – бірінші зат есімге 2 сын есім;

    3 жол– бірінші зат есімге 3 етістік;

    4 жол – 2 сөз тіркесі зат есіммен;

    5 – екінші зат есімге 3

    етістік;

    6 – екінші зат есімге 2 сын есім.

    Оқушылар мәтінге сүйене отырып,

    таблицаны толтырады

    Кейіпкер-

    дің аты

    Кейіпкер портреті

    Хан


    Ханның шешесі


    Жаман


    Жаманның әйелі


    Оқушылар дескриптор бойынша өз-өздерін бағалайды

    Дескриптор :

    - мен мәтіннен кейіпкердің атын тауып жаза алдым\алмадым;

    - мен мәтіннен кейіпкерді сипаттайтын сөздерді тауып жаздым\жаза алмадым;

    - мен мәтіннен кейіпкерді іс-әрекеттерін сипат-тайтын сөздерді тауып жаздым\ жаза алмадым;

    - мен кейіпкердің образына баға бердім\ бере алмадым.



    Оқушылар дескрип-тормен танысады.

    Мұғалімнің сұрақта-рына жауап береді.

    Тапсырманы қалай орындайтыңдарын түсінеді.



    Оқушылар мәтіндегі мәліметті өмірден алынған деректермен байланыстырады,

    органайзерді толтырады.


    Shape2









    Оқушылар «Диаманта»

    әдісі бойыша өлен шығарады.

    Өзің –өзі бағалау

    Дескриптор






































    «Рюкзак»

    әдісі


    -Мен таба білдім;

    -Өмірмен байланыс

    тыра аламын;

    -органай-зерді тол-тыра аламын;

    -рюкзагімді қажетті біліммен толықтырдым.















    «Диаманта»



    Таблица


    Оқулық













    слайд

    дескриптор






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мүлкаман Назерке Дәулетқалиқызы
    24 Ақпан 2023
    406
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аяз би ертегісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аяз би ертегісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Аяз би ертегісі 6- сынып сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Қараой мектеп-балабақшасы

    Бөлім

    Туған жерім-аялы алтын бесігім

    Мұғалімнің аты-жөні

    Мүлкаман Назерке Дәулетқалиқызы

    Күні

    17.09.2022ж

    сынып

    6

    Сабақтың тақырыбы

    «Аяз би» ертегісі. Кейіпкерлері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    6.2.1.1. кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырады;

    Оқушылардың басым бөлігі: кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырады;

    Кейбір оқушылар: кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\уақыты

    Мұғалімнің

    іс-әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    5 мин


    І.Тапсырма –актива-торды ұсынады

    «Адам туа жаман болмайды, жүре жа-ман болады»пікірді қалай түсінесіздер? Таразыға салып,дәлел келтіріңіздер.


    «Тыңдау триадасы»

    әдісі ( мұғалім сыныптағы оқушыларды үш-үштен бөледі)

    Оқушылар үш-үштен бөлініп тапсырманы орындайды

    «Адам туа жаман болмайды, жүре жаман болады» деген пікірдң таразының екі жағына жазып,дәлел келтіреді.

    Адам туа

    жаман болады.

    Адам туа

    жаман болмайды.


    Өзара бағалау

    «Біздің үштікте маған ... ой-пікірлері ұнады»

    немесе

    «Біздің үштікте маған ... ой-пікірлері ұнамады»


    Слайд




    «Тыңдау триадасы»

    әдісі

    Сабақтың ортасы

    30 мин




    10 мин






























    15 мин


































    5 мин




    ІІ. Тапсырма

    Таблицаны толтыруды ұсынады.


    Кейіпкер-

    дің аты

    Кейіпкер портреті










    Мұғалім оқушыларға дескрипторды ұсынады.

    Дескриптор :

    -мәтіннен кейіпкердің атын тауып жазады;

    -мәтіннен кейіпкерді сипаттайтын сөздерді тауып жазады;

    -мәтіннен кейіпкерді іс-әрекеттерін сипат-тайтын сөздерді тауып жазады;

    - кейіпкердің образына баға береді.











    ІІІ. Тапсырма

    Мұғалім оқушыларға дескрипторды көрсе-теді.Сұрақ қою арқы-лы оқушылардың тапсырманы қалай орындау керек екенін бағыттайды.


    Дескриптор :

    - мәтіндегі хан мен Жаманға қатысты мәліметтерді жинақтайды;

    - өздері өмірден білетін мәліметтермен байланыстырады;

    -органайзерді толтырады.

    Мұғалім органайзерді оқушыларға таратып беріп,толтыруды ұсынады.

    Мәтіндегі хан мен Жаманға қатысты мәліметті өмірден алынған деректермен байланыстыру қажеттігін ескертеді.

    «Майндэппинг» (MingMapping) стратегиясы



    ІV. Тапсырма

    «Диаманта» әдісі бойыша өлен шығаруды ұсынады

    1,7 жолдар –зат есім ,

    антонимдер;

    2 жол – бірінші зат есімге 2 сын есім;

    3 жол– бірінші зат есімге 3 етістік;

    4 жол – 2 сөз тіркесі зат есіммен;

    5 – екінші зат есімге 3

    етістік;

    6 – екінші зат есімге 2 сын есім.

    Оқушылар мәтінге сүйене отырып,

    таблицаны толтырады

    Кейіпкер-

    дің аты

    Кейіпкер портреті

    Хан


    Ханның шешесі


    Жаман


    Жаманның әйелі


    Оқушылар дескриптор бойынша өз-өздерін бағалайды

    Дескриптор :

    - мен мәтіннен кейіпкердің атын тауып жаза алдым\алмадым;

    - мен мәтіннен кейіпкерді сипаттайтын сөздерді тауып жаздым\жаза алмадым;

    - мен мәтіннен кейіпкерді іс-әрекеттерін сипат-тайтын сөздерді тауып жаздым\ жаза алмадым;

    - мен кейіпкердің образына баға бердім\ бере алмадым.



    Оқушылар дескрип-тормен танысады.

    Мұғалімнің сұрақта-рына жауап береді.

    Тапсырманы қалай орындайтыңдарын түсінеді.



    Оқушылар мәтіндегі мәліметті өмірден алынған деректермен байланыстырады,

    органайзерді толтырады.


    Shape2









    Оқушылар «Диаманта»

    әдісі бойыша өлен шығарады.

    Өзің –өзі бағалау

    Дескриптор






































    «Рюкзак»

    әдісі


    -Мен таба білдім;

    -Өмірмен байланыс

    тыра аламын;

    -органай-зерді тол-тыра аламын;

    -рюкзагімді қажетті біліммен толықтырдым.















    «Диаманта»



    Таблица


    Оқулық













    слайд

    дескриптор






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 7 сынып
    24.02.2023
    406
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мүлкаман Назерке Дәулетқалиқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации